Gelul, heb nooit zijwielen gehad. Kon al met mijn benen bij de grond toen ik leerde fietsen op mijn 12e.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gelul, die had zijwieltjes en daarom geen standaard nodig.
1 omdat het geil is lekker naar je eigen bips kijken terwijl je je piemel vast houd.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb wat vragen.
Waarom zou je foto's van je achterwerk maken (dat is 1) en verspreiden op internet ( dat is 2) en dan specifiek onder fokkers (dat is drie.
waarom niet?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb wat vragen.
Waarom zou je foto's van je achterwerk maken (dat is 1) en verspreiden op internet ( dat is 2) en dan specifiek onder fokkers (dat is drie.
1. Heb ik nietquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
1 omdat het geil is lekker naar je eigen bips kijken terwijl je je piemel vast houd.
2 omdat geil
3 lol
quote:
Waarom wel?quote:
je hebt je antwoordquote:
Ik zie nooit bipsen van mannelijke fokkers.quote:
Oh. neequote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie nooit bipsen van mannelijke fokkers.
Eerlijk gezegd zit ik daar ook niet echt op te wachten.
Vind het nou niet bepaald het mooiste gedeelte van een man
Hangt een beetje van de man afquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh. neefoutje...
Mannen
Wat vind je wel een mooi gedeelte?
Zak?quote:
Echt zo'n ongepaste reactie weer hequote:
er staan ook genoeg moeders in de playboy..quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Waarom wel?
Het zou je moeder of je oma maar zijn.
Had je anders verwacht eigenlijk?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt zo'n ongepaste reactie weer he![]()
![]()
Bah nootjes en nee, denk niet
Wil niet zeggen dat het leuk is voor hun kinderenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er staan ook genoeg moeders in de playboy..
Nee, jij bent net zo rebels als iemand die van het dak zo naar beneden poept.quote:
daarom moet je ook nooit kinderen nemen, dan hoef je je daar ook niet druk over te makenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat het leuk is voor hun kinderen
Maak je daar maar geen zorgen over.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom moet je ook nooit kinderen nemen, dan hoef je je daar ook niet druk over te maken
Wow dan zijn wij soulmates. Ik ook niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:57 schreef gianni61 het volgende:
geloof ik niks van. ik ben ook 1 van 0,1% van fok die haar bips nooit heeft gezien
Dat is wel heel rebels zegquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, jij bent net zo rebels als iemand die van het dak zo naar beneden poept.
Had t dus kunnen weten.
high five.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wow dan zijn wij soulmates. Ik ook niet.
ik maak mij niet snel zorgen over andere mensenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maak je daar maar geen zorgen over.
Srs rebbel to the grave yoloquote:
Ik ook niet, longhairedontcare.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
high five.
mijn moustache is alleen niet zo glorious als de jouwe
[..]
ik maak mij niet snel zorgen over andere mensen
heb jij nog tips hoe ik iemand subtiel doch heel duidelijk kan vertellen dat ik schilderijen in mijn huis wil ophangen?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Srs rebbel to the grave yolo
[..]
Ik ook niet, longhairedontcare.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |