Fysieke bedreiging, doorgegeven aan de FA's.quote:
Door uitlokking, counter boodschap aan FA doorgegeven.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Fysieke bedreiging, doorgegeven aan de FA's.
Met Chrome via de inspector een boel DM's van jou aan mij aangemaakt waarin je mij met de dood bedreigd.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Door uitlokking, counter boodschap aan FA doorgegeven.
Terechte bedreigingen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Met Chrome via de inspector een boel DM's van jou aan mij aangemaakt waarin je mij met de dood bedreigd.
Mijn moeder zegt altijd dat ik zo'n fijne jongen ben, dus deze bedreigingen kunnen niet terecht zijn.quote:
Waarom luistert hij niet?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik heb ludosanders een uurtje geleden per DM gestuurd dat hij niet zo ongesteld moet zijn. :s
Moeders hebben altijd gelijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt altijd dat ik zo'n fijne jongen ben, dus deze bedreigingen kunnen niet terecht zijn.
Ik zou ook zuur zijn als ik een modje was op fok........quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom luistert hij niet?
[..]
Moeders hebben altijd gelijk.
Waarom lees jij je DM's blijkbaar niet?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik heb ludosanders een uurtje geleden per DM gestuurd dat hij niet zo ongesteld moet zijn. :s
ze krijgt zoveel hitsige dm's..quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarom lees jij je DM's blijkbaar niet?
Bizar eigenlijk voor zo'n viswijf.quote:
niet?quote:
innerlijk is niet belangrijk voor de meeste fokkers, als ze maar gewillig isquote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk voor zo'n viswijf.
ja, maar mbo'ers beledigen is te makkelijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Supergirl vindt het geil als je mbo-ers beledigt.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk voor zo'n viswijf.
Nou. Ik ga niet voor heel vrouwelijk FOK spreken. Maar bij mij is dat al laaaang niet meer. Misschien omdat men mij inmiddels wel kent hier en weet dat ik geen aantrekkelijke chick ben.quote:
Sinds mijn 1e fiets.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sinds wanneer hebben fokkers standaarden?
ahw, arme sgquote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nou. Ik ga niet voor heel vrouwelijk FOK spreken. Maar bij mij is dat al laaaang niet meer. Misschien omdat men mij inmiddels wel kent hier en weet dat ik geen aantrekkelijke chick ben.
My first fiets.quote:
Gewoon doen. Krijg jij in het vervolg ook geile dm's van supergirl.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:49 schreef gianni61 het volgende:
ja, maar mbo'ers beledigen is te makkelijk.
en soms hebben ze het zelf niet eens door
Gelul, die had zijwieltjes en daarom geen standaard nodig.quote:
geloof ik niks van. ik ben ook 1 van 0,1% van fok die haar bips nooit heeft gezienquote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon doen. Krijg jij in het vervolg ook geile dm's van supergirl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |