Weltrusten. Voor altijd of nu?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:21 schreef Der_Mann het volgende:
hoink, ik kondig officiëel aan dat ik ga stoppen met het luisteren van Radio KLB
gesigneerd,
Der_Mann
dat is een moeilijke vraag. het is de bedoeling om alleen nu te stoppen met luisteren, maar ik kan ook morgen ineens plots overlijden. misschien wordt ik wel doof.quote:
quote:
Dat is goed Der_Mann. Tot morgen m'n beste jongen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is een moeilijke vraag. het is de bedoeling om alleen nu te stoppen met luisteren, maar ik kan ook morgen ineens plots overlijden. misschien wordt ik wel doof.
ik beantwoord voor nu met ''geen commentaar''
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:25 schreef Der_Mann het volgende:
dat is een moeilijke vraag. het is de bedoeling om alleen nu te stoppen met luisteren, maar ik kan ook morgen ineens plots overlijden. misschien wordt ik wel doof.
ik beantwoord voor nu met ''geen commentaar''
Waarom die je het één keer wel goet en één keer niet dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik beantwoord is gewoon goed hoor tjappie
maarrrr trusten nu
volgens mij luistert er ook geen hond meer hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:39 schreef hoink581 het volgende:
Nah. Ik ga d'n Bruce draaien en het afpaaien.
Al heb ik maar 1 luisteraar.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
volgens mij luistert er ook geen hond meer hoor
Deze hond wel.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
volgens mij luistert er ook geen hond meer hoor
okequote:Op dinsdag 27 januari 2015 08:33 schreef Murdera het volgende:
Oh come out to the sea,
My love.
Drown with me.
verkapte zelfmoord¿quote:Op dinsdag 27 januari 2015 08:33 schreef Murdera het volgende:
Oh come out to the sea,
My love.
Drown with me.
Hey, bedankt voor je mooie gifje.quote:
Hey vriend.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 08:33 schreef Murdera het volgende:
Oh come out to the sea,
My love.
Drown with me.
Hey vriend.quote:
Hey, nog gelukt vorige week met Windhoos?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hey, bedankt voor je mooie gifje.
[..]
Hey vriend.
[..]
Hey vriend.
Ja! easy man, helemaal met die USB toolquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:13 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Hey, nog gelukt vorige week met Windhoos?
Precies, ook ik word genegeerd alsof ik niet besta. Die Nootjes staat met stip op 1 op mijn shitlist.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:38 schreef BlauweTijger het volgende:
Vergeet die 2NutZ helemaal om mij te quoten xD gekkie.
Bedankt nog voor de hulp gisteren. Het draaide als een tierelier.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Precies, ook ik word genegeerd alsof ik niet besta. Die Nootjes staat met stip op 1 op mijn shitlist.
No problem.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Bedankt nog voor de hulp gisteren. Het draaide als een tierelier.
sinds wanneer ben jij eigenlijk modquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |