Dat kan ookquote:Op maandag 26 januari 2015 23:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als een blinde rechter kan worden kun jij ook universitair docent worden, kom op zeg.Gewoon hoorcolleges geven en vragen mogen ze achteraf mailen.
quote:Op maandag 26 januari 2015 23:28 schreef Tchock het volgende:
Net zo lang "Sorry, ik versta je niet. Kun je de vraag herhalen?" zeggen tot de student in tranen zijn vraag door de hele hoorcollegezaal staat te krijsen en dan vertellen dat je doof bent. Succes gegarandeerd.
Was het maar zo'n feestquote:Op maandag 26 januari 2015 23:19 schreef Etsu het volgende:
Ik kan ook 4 vakken van rechtsgeleerdheid bachelor volgen en tweede bachelor binnenhalen, maar daar schiet ik ook niks mee op aangezien ik met notarieel alle andere masters van rechtsgeleerdheid (behalve S&B) mag doen.
Keuzes, keuzes.
Niet.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:31 schreef shiftsix het volgende:
Hoeveel tijd besteden jullie gemiddeld aan huiswerk per week?
(en in welk jaar zit je)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijdens collegeweken: 0 uur.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:31 schreef shiftsix het volgende:
Hoeveel tijd besteden jullie gemiddeld aan huiswerk per week?
(en in welk jaar zit je)
hoi tiesjequote:Op maandag 26 januari 2015 23:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Etsu gaat je nu uitmaken voor mierenneuker pas maar op
Ahum?quote:Op maandag 26 januari 2015 23:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
We hadden het over mij, niet over iemand anders die geen CE doet naast notarieel.
Wat bedoel je precies?quote:
quote:Op maandag 26 januari 2015 23:34 schreef shiftsix het volgende:
Geen huiswerk op de universiteit? Geen tussentoetsen? Geen opdrachten?
ik bedoel dus dit + tijd dat je besteed om de stof te lezen
@etsu, doe je goed! Je besteed best weinig tijd aan je school. Waarschijnlijk ben jij erg slim.
Ik was flauw bezig. Huiswerk en school bestaan niet meer als je gaat studeren. Tussentoetsen heb je in de regel ook niet en opdrachten (in elk geval die moeten worden ingeleverd) zeer weinig.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:34 schreef shiftsix het volgende:
Geen huiswerk op de universiteit? Geen tussentoetsen? Geen opdrachten?
ik bedoel dus dit + tijd dat je besteed om de stof te lezen
@etsu, doe je goed! Je besteed best weinig tijd aan je school. Waarschijnlijk ben jij erg slim.
Universiteit is heel erg open wat dat betreft.quote:
In de 3 jaar tijd maar twee tussentoetsen gehad voor twee vakken. Verder niet echt.quote:Geen tussentoetsen?
Bonusopdrachten bedoel je? Dat is vrijwillig.quote:Geen opdrachten?
Ik lees de stof niet tijdens de collegeweken.quote:ik bedoel dus dit + tijd dat je besteed om de stof te lezen
Verre van. Ik haal maar ook zessen en zevens op deze manier. Moet eigenlijk beter. Maar ik ben te koppig.quote:@etsu, doe je goed! Je besteed best weinig tijd aan je school. Waarschijnlijk ben jij erg slim.
Ik zie niet wat dit met bedrijfskunde te maken heeftquote:Op maandag 26 januari 2015 23:37 schreef Yreal het volgende:
Iemand stuurt me net een link voor een brommer rally naar oslo
Garbage run lijkt me ook wel geniaal om aan mee te doen een keertje want yolo en zoquote:Op maandag 26 januari 2015 23:37 schreef Yreal het volgende:
Iemand stuurt me net een link voor een brommer rally naar oslo
Ik denk dat ik eruit benquote:Op maandag 26 januari 2015 23:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik zie niet wat dit met bedrijfskunde te maken heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |