quote:Op maandag 26 januari 2015 22:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uiteraard tiesje. Geometrie heet dat.
Loonbelasting is dan meteen weer heel random tussen de rest in mijn ogen maar dat zal wel een reden hebbenquote:Op maandag 26 januari 2015 22:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben het gros van mijn tijd kwijt met internationaal belastingrecht (dividendbelasting/buitenlandse belastingplicht) en draaien van dealtjes. Daarnaast relatief veel loonbelasting. En veel tijd in schrijven aan rulingverzoeken voor de fiscus om eea af te stemmen. Weinig BTW/WBR/fondsgedoe/IB.
Vind ik leuk.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Loonbelasting is dan meteen weer heel random tussen de rest in mijn ogen maar dat zal wel een reden hebben
Wel interessant grquote:Op maandag 26 januari 2015 22:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Loonbelasting is dan meteen weer heel random tussen de rest in mijn ogen maar dat zal wel een reden hebben
Vond het bij Belasting 1 ook wel leukquote:
Makkelijk puntjes scorenquote:Op maandag 26 januari 2015 22:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vond het bij Belasting 1 ook wel leuk
Allemaal vermogensbestanddeeltjes op een rij en dan bij elke een artikeltje zoeken voor de heffing, ez pz, oja en alles in zo'n werkkostenregeling flikkeren, was wel erg basis![]()
Oja dat loon voor de dga werd ook nog behandeld
quote:Op maandag 26 januari 2015 22:12 schreef Mshauri het volgende:
Makkelijk puntjes scoren. Zo doen ze dat dus op de RUG
http://forum.fok.nl/user/history/116605quote:Op maandag 26 januari 2015 22:14 schreef Ties02 het volgende:
Hebben jullie Valid nog gezien eigenlijk vanavond, heeft helemaal niet gepost?
quote:
Schijnt dat z'n internet om de minuut tien minuten wegvalt.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:14 schreef Ties02 het volgende:
Hebben jullie Valid nog gezien eigenlijk vanavond, heeft helemaal niet gepost?
wouden?quote:Op maandag 26 januari 2015 22:18 schreef Boterbartje het volgende:
Gevraagd of ze mij een onvoldoende wouden geven voor tentamen vandaag. Mocht niet.
ik snapte hem wel, daarom hapte ik nietquote:Op maandag 26 januari 2015 22:23 schreef Ties02 het volgende:
Jullie snappen de grap niet, laat ook maar
wilden, sorry mang.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
wouden?
En waarom zou je dat willen?
quote:Op maandag 26 januari 2015 22:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wilden, sorry mang.
Omdat voldoende niet mag herkansen, wil hoger cijfer
Ja, je weet je cijfer toch niet op moment van makenquote:
Je snapt het niet geloof ikquote:Op maandag 26 januari 2015 22:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, je weet je cijfer toch niet op moment van maken
Ik weet niet of het zo werkt bij ons.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:30 schreef Ties02 het volgende:
ns het maken het idee hebt dat het hem niet wordt dus dat je een volgende kans wil benutten zonder een onvoldoende op je lijst te krijgen kan je bij het inleveren niet nakijken erop zetten, waardoor je hem als het ware niet hebt gemaakt, althans zo werkt het bij ons
weet niet of t op de iedere uni zo geldtquote:Op maandag 26 januari 2015 22:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Je snapt het niet geloof ik
Als je tijdens het maken het idee hebt dat het hem niet wordt dus dat je een volgende kans wil benutten zonder een onvoldoende op je lijst te krijgen kan je bij het inleveren niet nakijken erop zetten, waardoor je hem als het ware niet hebt gemaakt, althans zo werkt het bij ons
Aha, is bij ons een algemeen bekend gebruikquote:Op maandag 26 januari 2015 22:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zo werkt bij ons.
Heb het tentamen gemaakt. casus 1 t/m 3 vrijwel foutloos. Bij 3 volledig de mist in gegaan en bij 4 ook niet alle punten gehaald door tijdnood ivm veel tijd kwijt bij 3. Als gevolg een cijfer lager dan ik had gehoopt, maar niet herkansen omdat voldoende. Toen helemaal niet bij stil gestaan om er iets op te zetten ofzoiets, maar ik heb ook nooit gehoord dat zoiets bij ons gebruikelijk is.
Onze tentamens hebben geen voorblad in de regel. Elke opgave wordt los ingeleverd. Nog nooit iemand dit horen doen trouwens.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Aha, is bij ons een algemeen bekend gebruik
Staat gewoon op het voorblad
Zal de docenten vaak ook wat nakijk werk schelen
Bij ons staat dat niet (even voorblad erbij gepakt). Staat enkel dat je verplicht bent het tentamen in te leveren.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Aha, is bij ons een algemeen bekend gebruik
Staat gewoon op het voorblad
Zal de docenten vaak ook wat nakijk werk schelen
Niet op de EUR in ieder geval.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
weet niet of t op de iedere uni zo geldt
What the fuckquote:Op maandag 26 januari 2015 22:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onze tentamens hebben geen voorblad in de regel. Elke opgave wordt los ingeleverd.
dus jullie worden nergens gewezen op het feit dat je niet mag frauderen oid?quote:Op maandag 26 januari 2015 22:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onze tentamens hebben geen voorblad in de regel. Elke opgave wordt los ingeleverd. Nog nooit iemand dit horen doen trouwens.
Jawel, op het opgavenblad dat je niet inlevert.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
dus jullie worden nergens gewezen op het feit dat je niet mag frauderen oid?
Vind dat wel fijn trouwens. Als je een opgave verneukt verfrommel je dat ene blad en probeer je het nog eens. Plus altijd genoeg ruimte om vragen te maken. En voor docenten natuurlijk helemaal fijn want dan kunnen ze honderden keren dezelfde vraag achter elkaar nakijken in plaats van steeds een andere x heel vaak.quote:
Wij hebben een voorblad op onze opgavenblad waarop staat dat je het tentamen mag inleveren met 'niet-nakijken' erop.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jawel, op het opgavenblad dat je niet inlevert.
Vaak de mist mee ingegaan.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onze tentamens hebben geen voorblad in de regel. Elke opgave wordt los ingeleverd. Nog nooit iemand dit horen doen trouwens.
Ik heb vaker last van te weinig ruimte bij dranghekvragen dus ik vind het één blad per opgave-systeem heerlijk.quote:
Volgens mij staat dat bij sommige vakken op het blad en bij ons mogen horloges tegenwoordig ook niet om.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
dus jullie worden nergens gewezen op het feit dat je niet mag frauderen oid?
quote:Op maandag 26 januari 2015 22:41 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Volgens mij staat dat bij sommige vakken op het blad en bij ons mogen horloges tegenwoordig ook niet om.
Watquote:Op maandag 26 januari 2015 22:41 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Volgens mij staat dat bij sommige vakken op het blad en bij ons mogen horloges tegenwoordig ook niet om.
Hmm. Ik was altijd van de korte antwoorden.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb vaker last van te weinig ruimte bij dranghekvragen dus ik vind het één blad per opgave-systeem heerlijk.
Vraag 1. Beredeneer waarom...quote:Op maandag 26 januari 2015 22:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hmm. Ik was altijd van de korte antwoorden.
Dat is dan defacto toch een voorblad?quote:Op maandag 26 januari 2015 22:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jawel, op het opgavenblad dat je niet inlevert.
Die heb ik ongeveer sinds groep 6 op de basisschool niet meer gehad.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:42 schreef Paxcon het volgende:
Tentamens zonder lijntjes om je antwoord op te schrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |