Heb nog nooit een NL'er gehadquote:Op maandag 26 januari 2015 21:29 schreef clumsy_clown het volgende:
SEX / 'Nederlandse man waardeloos in bed'
Aww.
quote:Op maandag 26 januari 2015 21:32 schreef Beach het volgende:
[..]
alsof de mening van vrouwen ertoe doet
Er worden net iets meer dan 1000 vrouwen per land hiernaar gevraagd. Er wordt niet bijgezegd welke leeftijdgroep, beetje schraal allemaal.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:29 schreef clumsy_clown het volgende:
SEX / 'Nederlandse man waardeloos in bed'
Aww.
Samanyolu.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bij mijn moeder thuis staat de flink Islamitische zender altijd op, daar gaan de karakters ook regelmatig een gesprek met engelen aan over hun gedrag
en ik nam het onderzoek nog zo serieusquote:Op maandag 26 januari 2015 22:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er worden net iets meer dan 1000 vrouwen per land hiernaar gevraagd. Er wordt niet bijgezegd welke leeftijdgroep, beetje schraal allemaal.
Alsof we het horen.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:32 schreef Beach het volgende:
[..]
alsof de mening van vrouwen ertoe doet
slet, beetje alleen ma buitenlanders knallequote:Op maandag 26 januari 2015 21:47 schreef IrCute het volgende:
[..]
Heb nog nooit een NL'er gehadMaar sowieso zulke onderzoeken
Nee, hou het nog maar even geheim.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:19 schreef stinkie het volgende:
Sneek ik hoor uit betrouwbare bron dat jij ook gaat stoppen met Fok. Mogen we je daarover dm/pm'n?
Hoeveel notes heb ik?quote:Op maandag 26 januari 2015 22:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee, hou het nog maar even geheim.
Ow wacht...
quote:Op maandag 26 januari 2015 22:51 schreef IrCute het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Probeer je mij nu ook op te naaien? Eerst klokov en nu ik, gaat lekker.
Poging tot crewbash, 35 notes nu.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:51 schreef IrCute het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Probeer je mij nu ook op te naaien? Eerst klokov en nu ik, gaat lekker.
haha, maakt toch niks uit cutie, je hebt nog steeds the looksquote:Op maandag 26 januari 2015 22:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
Poging tot crewbash, 35 notes nu.
quote:Op maandag 26 januari 2015 22:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
Poging tot crewbash, 35 notes nu.
die ray richt wat aan, zegquote:Op maandag 26 januari 2015 22:19 schreef stinkie het volgende:
Sneek ik hoor uit betrouwbare bron dat jij ook gaat stoppen met Fok. Mogen we je daarover dm/pm'n?
Dat is mijn karakteristieke "heeft ze een serieuze ziekte onder de leden?"-look.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hebbie nou nog niet in de zon gezeten? Laatste keer dat ik je zag zag je al wat pips.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |