Waarschijnlijk nog te dom om bij de BK te werken. De helft is ook crackverslaafd oid.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ze kunnen ook gewoon bij de Burger King gaan werken.
Of streamen op Twitch.
beetje abuse is tog altijd wel geilquote:Op maandag 26 januari 2015 20:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Afgezet bij de eerste klap.
Er is weinig shit waar ik niet tegen kan, maar als ik erachter zou komen dat iemand daar op fapt zou hij serieus de deur toegewezen krijgen.
Dit ziet er een beetje zielig uit maar genoeg vrouwen die er zelf ook op geilen om zo behandeld te worden. En dan vind ik er op zich niets ergs aan, ieder zijn ding, als iedereen er maar van geniet.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:52 schreef IrCute het volgende:
http://efukt.com/21209_FUCK1NG_DESTROY3D.html
Wtf man. Ik word hier een beetje verdrietig vanIs dat nou geil ofzo?
Ik heb ook niks tegen een beetje rough seks ofzo maar ik vind dit echt naar. Er wordt echt misbruikt gemaakt van ze heb ik het idee. Maarja, als ze een halve hersencel hadden weten ze waarschijnlijk wel wat ze te wachten staat.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Afgezet bij de eerste klap.
Er is weinig shit waar ik niet tegen kan, maar als ik erachter zou komen dat iemand daar op fapt zou hij serieus de deur toegewezen krijgen.
Wmb heeft dit soort shit niets meer te maken met rough seks, het is gewoon complete humiliation en daar kan ik niet zo goed tegen. Tuurlk, wat mensen in hun eigen slaapkamer doen moeten ze zelf weten en dit kind heeft obviously zelf een hoop foute beslissingen genomen om hier te eindigen. Maar als je als man hierop geilt gaan we het niet met elkaar kunnen vinden.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:59 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik heb ook niks tegen een beetje rough seks ofzo maar ik vind dit echt naar. Er wordt echt misbruikt gemaakt van ze heb ik het idee. Maarja, als ze een halve hersencel hadden weten ze waarschijnlijk wel wat ze te wachten staat.
quote:Op maandag 26 januari 2015 21:06 schreef Sapstengel het volgende:
Lol Japanners hebben echt een rape fetish jahad eens zon game gedownload moest je in de metro een meisje onder haar rok betasten en als ze klaarkwam kreeg je bonuspunten
quote:Op maandag 26 januari 2015 21:06 schreef Sapstengel het volgende:
had eens zon game gedownload moest je in de metro een meisje onder haar rok betasten en als ze klaarkwam kreeg je bonuspunten
Hey dimaquote:Op maandag 26 januari 2015 21:06 schreef Sapstengel het volgende:
Lol Japanners hebben echt een rape fetish jahad eens zon game gedownload moest je in de metro een meisje onder haar rok betasten en als ze klaarkwam kreeg je bonuspunten
alsof de mening van vrouwen ertoe doetquote:Op maandag 26 januari 2015 21:29 schreef clumsy_clown het volgende:
SEX / 'Nederlandse man waardeloos in bed'
Aww.
6,6 is nog steeds voldoendequote:Op maandag 26 januari 2015 21:29 schreef clumsy_clown het volgende:
SEX / 'Nederlandse man waardeloos in bed'
Aww.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |