Spitsnieuwsquote:Mannen van Nederland, tijd voor een collectief moment van schaamte. Tussen de lakens bakken we er met zijn allen namelijk maar weinig van, zo blijkt uit onderzoek van datingsite AshleyMadison.com onder 12.940 van haar vrouwelijke leden in Europa. We leggen het ruimschoots af tegen Franse, Spaanse en Zweedse minnaars.
Vrouwen in Europa zien de oerhollandse man als niet romantisch en een matig zoener. De Duitse man kwam daarentegen uit de bus als het meest romantisch, terwijl de Italiaanse Romeo's het best zoenen. Ook qua uiterlijke verzorging valt er volgens de enquete nog heel wat op de Nedermannen aan te merken. Daar scoren we een magere 4 voor.
Het is overigens niet allemaal bar en boos; op het gebied van uithoudingsvermogen scoort de Nederlandse man uitstekend.
De gemiddelde cijferlijst
Frankrijk: 7,5
Spanje: 7,33
Zweden: 7,33
Portugal: 7,17
Italië: 7,0
Groot Brittannië: 6,83
Duitsland: 6,83
Denemarken: 6,83
Noorwegen: 6,67
Griekenland: 6,67
NEDERLAND: 6,67
Finland: 6,5
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:48 schreef MissButterflyy het volgende:
en dan natuurlijk die prachtige Italiaanse woorden die hij in mijn oor fluisterde.
Niet dat ik er iets van verstond![]()
"cazzo!"quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:57 schreef kwiwi het volgende:
"Wat een puntige knieën, gelukkig verstaat ze me niet maar ben blij als het voorbij is!"
Neuh..quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]"Wat een puntige knieën, gelukkig verstaat ze me niet maar ben blij als het voorbij is!"
Dat Duitsers zo romantisch zijn kan ik me nou eigenlijk helemaal niks bij voorstellen.
Dit is niet zo raar als je ziet hoe de gemiddelde Nederlandse vrouw er uit ziet.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:48 schreef MissButterflyy het volgende:
op het gebied van uithoudingsvermogen scoort de Nederlandse man uitstekend.
hou je smoel dicht wie denk je wel dat je bentquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Spitsnieuws
Dames, hoe zijn jullie ervaringen met buitenlandse mannen?
Mannen mogen natuurlijk ook reageren om zich te komen verdedigen.
Heb zelf ooit een Italiaan gehad in bed en vond de manier van versieren en je vrouw laten voelen wel echt op en top, en dan natuurlijk die prachtige Italiaanse woorden die hij in mijn oor fluisterde.
Niet dat ik er iets van verstond![]()
Ik wel.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]"Wat een puntige knieën, gelukkig verstaat ze me niet maar ben blij als het voorbij is!"
Dat Duitsers zo romantisch zijn kan ik me nou eigenlijk helemaal niks bij voorstellen.
Mogen? Van wie niet? Als je een beetje vent bent heb je daar gewoon schijt aan.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:58 schreef Strani het volgende:
Mannen mogen amper nog echt mannen zijn.
Kijk even op fok.be.quote:
Ik las net nog ergens dat seks in Nederland gemiddeld 14 minuten duurt. Zo heel veel uithoudingsvermogen heb je daar nou ook niet voor nodigquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:48 schreef MissButterflyy het volgende:
Het is overigens niet allemaal bar en boos; op het gebied van uithoudingsvermogen scoort de Nederlandse man uitstekend.
alsof het om de vrouw gaat ofzo. doe eens normaal.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik las net nog ergens dat seks in Nederland gemiddeld 14 minuten duurt. Zo heel veel uithoudingsvermogen heb je daar nou ook niet voor nodig
Per vrouw in je bed idd.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik las net nog ergens dat seks in Nederland gemiddeld 14 minuten duurt. Zo heel veel uithoudingsvermogen heb je daar nou ook niet voor nodig
Ga je gang, knutsel maar wat in elkaar.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:12 schreef cherrycoke het volgende:
nou heren, wij moeten ook maar een unanieme poll gaan houden over de Europese dames.
Precies. Finnen kunnen er helemaal niks van.quote:
En dat terwijl wij nooit klachten krijgen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:23 schreef hugecooll het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn gewoon minder snel tevreden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |