Wat een kut hippiemuziekquote:
Heel fijn. Continue moeten zeggen wat ze moet doen is ook irritant. Ik waardeer het als de keuken schoon is als ik thuiskom, toilet geboend en het eten klaarstaat.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey hey boys. Hoe vinden jullie het als meisjes initiatief nemen?
#durftevragen#viva
mwehehe dit is nou HUMOR!!!! HIJ IS GOEDDDquote:Op maandag 26 januari 2015 14:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
Heel fijn. Continue moeten zeggen wat ze moet doen is ook irritant. Ik waardeer het als de keuken schoon is als ik thuiskom, toilet geboend en het eten klaarstaat.
Jij bent wel van de mudbluds hequote:Op maandag 26 januari 2015 15:22 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
zou die rechter kiezen. #teammodderbloedje
je had ook deze kunnen zeggen skkltjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook jaquote:Op maandag 26 januari 2015 15:22 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
zou die rechter kiezen. #teammodderbloedje
quote:Op maandag 26 januari 2015 15:57 schreef JackieBrown het volgende:
Ik overweeg dus om P90x te doen, een zeker persoon in deze thread heeft echt een mega transformatie gemaakt hiermeehey JB ben ik dat op die plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
geef je facebookquote:Op maandag 26 januari 2015 16:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Drukke leef brah. Vanavond laat weer.
quote:Op maandag 26 januari 2015 15:52 schreef JackieBrown het volgende:
Wie doet er wel eens thuisworkouts met workoutvideos?
quote:Op maandag 26 januari 2015 15:57 schreef JackieBrown het volgende:
Ik overweeg dus om P90x te doen, een zeker persoon in deze thread heeft echt een mega transformatie gemaakt hiermeeP90X is ook een goed middel tegen slechtziendheid zo te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |