SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 14% gewijzigd door Champy op 26-01-2015 09:29:43 ]Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Ze staan er nogquote:Op maandag 26 januari 2015 08:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die pimmel in LIF?
Machtsmisbruikquote:
eating window is nog niet gestart vriend. MIJ LUIS JE ER NIET IN.quote:Op maandag 26 januari 2015 08:53 schreef Awesome_ het volgende:
Eet die brownies gewoon op joh, je hebt toch een lange dag vandaag? Dat kan echt wel dan.
gewon die brownies in je mond, smaak eraf sabbelen en uitspugen. Doe maar alsof het een lul isquote:Op maandag 26 januari 2015 09:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Daarnaast ben ik op date gevraagd door Hem, dus moet ff 30 kilo afvallen voor het weekend.
Does not compute.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:13 schreef stinkie het volgende:
[..]
gewon die brownies in je mond, smaak eraf sabbelen en uitspugen. Doe maar alsof het een lul is
dus omdat die chubby chaser je op date vraagt ga je ineens afvallenquote:Op maandag 26 januari 2015 09:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Daarnaast ben ik op date gevraagd door Hem, dus moet ff 30 kilo afvallen voor het weekend.
eating window, peating window. Het gaat toch om de calorietjes. Gewoon lekker hele dag door eten. Gewoon blijven bij het oude principe. en geen flauwekulletjes.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
eating window is nog niet gestart vriend. MIJ LUIS JE ER NIET IN.
hehequote:Op maandag 26 januari 2015 09:24 schreef stinkie het volgende:
Ik wil even melden dat ik weer wat vaker op Fok ga posten. Ik heb een paar weken wat rustiger gedaan, maar nu iedereen eindelijk weggaat vind ik het wel weer leuk. dm/pm mag.
Boven aan staat 'een lijste maken'.quote:
Lijstje zaterdag:quote:
Elke dag iedere dag.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:43 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zie al dat mensen hier GENIETEN!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja liep wel aantal fitte gymchicks rond ze geven er soms ook voorstellingenquote:Op maandag 26 januari 2015 12:54 schreef Sapstengel het volgende:
Nog goede circuschicks gezien? Zijn altijd wel lekkere wijven daar van die Oost Europese chimeids met strak lichaam
quote:Op maandag 26 januari 2015 12:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Mss heeft hij mensen mishandeld met een kettlebell.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit ook echt te wachten tot ik lees op nu.nl dat iemand uit Groningen een kettlebell tegen het hoofd van zn verloofde gekankerd heeft en nu voortvluchtig is of zo.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mss heeft hij mensen mishandeld met een kettlebell.
Amen!quote:Op maandag 26 januari 2015 13:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik mis Ray.
Poor some out for our homie
[ afbeelding ]
zal ik ook maar gaan dan?quote:Op maandag 26 januari 2015 13:10 schreef kaasplankje het volgende:
kon het slecht hebbe dat hij groter was dan ik
Er is gister wel een dude die met een mes liep te zwaaien doodgeschoten bij het station.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:04 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik zit ook echt te wachten tot ik lees op nu.nl dat iemand uit Groningen een kettlebell tegen het hoofd van zn verloofde gekankerd heeft en nu voortvluchtig is of zo.
Hoe schiet je iemand dood met een mes?quote:Op maandag 26 januari 2015 13:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Er is gister wel een dude met een mes doodgeschoten bij het station.
......quote:Op maandag 26 januari 2015 13:12 schreef Champy het volgende:
[..]
Hoe schiet je iemand dood met een mes?
Haha neequote:Op maandag 26 januari 2015 13:13 schreef VMSDKR het volgende:
Mijn edit was eerder dan jouw post, suck it Champy.
Verdient. Of heeft verdiend.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:35 schreef Questular het volgende:
Ik vind het heerlijk als ze vanuit zichzelf koken, poetsen en de was doen. Zo krijgt mijn riem ook eens de rust die hij verdiend.
Kijk en daar gebruik ik nu die riem voor.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Verdient. Of heeft verdiend.
Nederlanders die geen fatsoenlijk Nederlands uit hun vingers weten te krijgen. Treurig.
Wat een kut hippiemuziekquote:
Heel fijn. Continue moeten zeggen wat ze moet doen is ook irritant. Ik waardeer het als de keuken schoon is als ik thuiskom, toilet geboend en het eten klaarstaat.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey hey boys. Hoe vinden jullie het als meisjes initiatief nemen?
#durftevragen#viva
mwehehe dit is nou HUMOR!!!! HIJ IS GOEDDDquote:Op maandag 26 januari 2015 14:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
Heel fijn. Continue moeten zeggen wat ze moet doen is ook irritant. Ik waardeer het als de keuken schoon is als ik thuiskom, toilet geboend en het eten klaarstaat.
Jij bent wel van de mudbluds hequote:Op maandag 26 januari 2015 15:22 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
zou die rechter kiezen. #teammodderbloedje
je had ook deze kunnen zeggen skkltjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook jaquote:Op maandag 26 januari 2015 15:22 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
zou die rechter kiezen. #teammodderbloedje
quote:Op maandag 26 januari 2015 15:57 schreef JackieBrown het volgende:
Ik overweeg dus om P90x te doen, een zeker persoon in deze thread heeft echt een mega transformatie gemaakt hiermeehey JB ben ik dat op die plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
geef je facebookquote:Op maandag 26 januari 2015 16:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Drukke leef brah. Vanavond laat weer.
quote:Op maandag 26 januari 2015 15:52 schreef JackieBrown het volgende:
Wie doet er wel eens thuisworkouts met workoutvideos?
quote:Op maandag 26 januari 2015 15:57 schreef JackieBrown het volgende:
Ik overweeg dus om P90x te doen, een zeker persoon in deze thread heeft echt een mega transformatie gemaakt hiermeeP90X is ook een goed middel tegen slechtziendheid zo te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |