jij weet wel wat ik ben maat, ben iets later btw. Mja toch kwartier reclame. fix jij vast zoete popcorn En groene ijsthee voor me. Maak zometeen over.quote:
Ik wil even melden dat ik stop met FOK. Al dat gelul over mensen die stoppen met FOK trek ik echt niet meer. Vanaf nu post ik dus niet meer en voor iedere dm of pm die ik ontvang draai ik een klein katje de nek om.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:45 schreef JackieBrown het volgende:
Ik wil ff melden dat ik stop met Fok! Al dat gelul over eten terwijl iedereen weet dat ik forever cut en superendo ben. Heb het gevoel dat het nu gewoon met opzet gaat steeds. DM/PM heeft geen zin, ik lees het toch niet.
Doei
ray, de ouwe boefquote:Op maandag 26 januari 2015 17:56 schreef VMSDKR het volgende:
Wie is begonnen met die ik ben weg shit? ik heb dat even gemist hoor.
Sterkte. Het leven zal zwaar zijn nadat je je eigen ogen er halverwege de film uitgekrast hebt.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:22 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ga vanavond naar homies.Als jullie het leuk vinden kan ik wel recensie schrijven of zo? Hoeft niet hoor, maar is een optie, Naja, laat maar weten! Ik lees het hier wel weeR
Vind je het gek?! Nooit ben je hier man, NOOITquote:Op maandag 26 januari 2015 17:56 schreef VMSDKR het volgende:
Fathank volgens mijquote:Op maandag 26 januari 2015 17:56 schreef VMSDKR het volgende:
Nederlandse films in het algemeenquote:
IK LOOP ELKE DAG GELADEN JACKIE.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Vind je het gek?! Nooit ben je hier man, NOOIT
anders klaag je even over hèt kenmerk van een Nederlandse filmquote:Op maandag 26 januari 2015 18:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nederlandse films in het algemeen. Alleen Simon was tof, ook al moest er op obsessieve wijze in vrijwel elke scene een blote tiet te zien zijn.
Altijd hetzelfde clubje acteurs ookquote:Op maandag 26 januari 2015 18:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nederlandse films in het algemeen. Alleen Simon was tof, ook al moest er op obsessieve wijze in vrijwel elke scene een blote tiet te zien zijn.
quote:Op maandag 26 januari 2015 18:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde clubje acteurs ookHalina Reijn, Bracha van Doesburg en een of andere Waldemar oid.
Vieze hollanders hebben niets beters te bieden dan een stel verlepte boobs.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:42 schreef stinkie het volgende:
[..]
anders klaag je even over hèt kenmerk van een Nederlandse film
anders ga je even een Turkse film kijkenquote:Op maandag 26 januari 2015 18:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vieze hollanders hebben niets beters te bieden dan een stel verlepte boobs.
All aboard the nostalgia train.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:53 schreef Sapstengel het volgende:
Laatste Nederlandse film die ik heb gezien is denk ik Het Zakmes op de basisschool. Kan me echt niks anders herinneren.
Ah ja, volgens mij de laatste Nederlandse film waarin Carice ons haar aanwezigheid heeft geschonken. Het is best een knap mens, maar jeeeeeezus, die arrogantiequote:Op maandag 26 januari 2015 18:51 schreef Ethanolic het volgende:
Alles is liefde is mijn lievelingsfilm
Ja zij moet gewoon een keer hard in de kont worden verwoest door die gast van facialabuse zodat ze weer met beide benen op de grond komt.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ah ja, volgens mij de laatste Nederlandse film waarin Carice ons haar aanwezigheid heeft geschonken. Het is best een knap mens, maar jeeeeeezus, die arrogantie. En dat achterlijke accent in GoT
.
snap echt niet waarom wijven zich daar voor aan blijven melden, zoveel zullen ze toch niet betalen?quote:Op maandag 26 januari 2015 18:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja zij moet gewoon een keer hard in de kont worden verwoest door die gast van facialabuse zodat ze weer met beide benen op de grond komt.
Turkse tv is echt oogaids, nojoke. Het nieuws duurt altijd zo'n 5,5 uur en gaat van bloederige webcambeelden van verkeersongevallen naar shownieuws terug naar politiek gezeur en dan weer shownieuws, waarna de bloederige beelden nog 4 keer worden herhaald en de moeder van het slachtoffer het uitschreeuwt en in een soort rouwextase haar verhaal doet. De series zijn nog erger dan die Spaanse romantische soapopera's en eindigen altijd in het meisje wat wegrent omdat haar vader de jongen niet goed genoeg vindt.quote:
Deze, Simon en Phileine zegt sorry zijn de enige Nederlandse films die me zijn bijgebleven. De rest is nog zwakker dan de gemiddelde boeketreeksroman.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:53 schreef seto het volgende:
mijn favo NL film is alleen maar nette mensen omdat ik me dan altijd voorstel dat het etha & JB irl zijn lach me dan helemaal dood jonge hahah
[ afbeelding ]
Ik snap het ook niet nee, maar zijn ook altijd van die semi-amateurs die dat doen, zal wel een soort opstapje zijn naar het betere werk oid.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:58 schreef seto het volgende:
[..]
snap echt niet waarom wijven zich daar voor aan blijven melden, zoveel zullen ze toch niet betalen?
erop fappen kan ik ook al niet
Mjah die series zijn zo erg cliche wel ja. Moeder van mn ex keek er altijd naar, omdat ze ook in het Arabisch gedubbed op MBC enzo kwamen.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Turkse tv is echt oogaids, nojoke. Het nieuws duurt altijd zo'n 5,5 uur en gaat van bloederige webcambeelden van verkeersongevallen naar shownieuws terug naar politiek gezeur en dan weer shownieuws, waarna de bloederige beelden nog 4 keer worden herhaald en de moeder van het slachtoffer het uitschreeuwt en in een soort rouwextase haar verhaal doet. De series zijn nog erger dan die Spaanse romantische soapopera's en eindigen altijd in het meisje wat wegrent omdat haar vader de jongen niet goed genoeg vindt.
Manmanman.
Nee nog nooit eigenlijk, die van facialabuse? Soort van behind the scenes oid?quote:Op maandag 26 januari 2015 19:03 schreef VMSDKR het volgende:
Sap, heb je die video's op eFukt wel eens gezien van die cameraman? Zijn een paar delen van geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |