jij weet wel wat ik ben maat, ben iets later btw. Mja toch kwartier reclame. fix jij vast zoete popcorn En groene ijsthee voor me. Maak zometeen over.quote:
Ik wil even melden dat ik stop met FOK. Al dat gelul over mensen die stoppen met FOK trek ik echt niet meer. Vanaf nu post ik dus niet meer en voor iedere dm of pm die ik ontvang draai ik een klein katje de nek om.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:45 schreef JackieBrown het volgende:
Ik wil ff melden dat ik stop met Fok! Al dat gelul over eten terwijl iedereen weet dat ik forever cut en superendo ben. Heb het gevoel dat het nu gewoon met opzet gaat steeds. DM/PM heeft geen zin, ik lees het toch niet.
Doei
ray, de ouwe boefquote:Op maandag 26 januari 2015 17:56 schreef VMSDKR het volgende:
Wie is begonnen met die ik ben weg shit? ik heb dat even gemist hoor.
Sterkte. Het leven zal zwaar zijn nadat je je eigen ogen er halverwege de film uitgekrast hebt.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:22 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ga vanavond naar homies.Als jullie het leuk vinden kan ik wel recensie schrijven of zo? Hoeft niet hoor, maar is een optie, Naja, laat maar weten! Ik lees het hier wel weeR
Vind je het gek?! Nooit ben je hier man, NOOITquote:Op maandag 26 januari 2015 17:56 schreef VMSDKR het volgende:
Fathank volgens mijquote:Op maandag 26 januari 2015 17:56 schreef VMSDKR het volgende:
Nederlandse films in het algemeenquote:
IK LOOP ELKE DAG GELADEN JACKIE.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Vind je het gek?! Nooit ben je hier man, NOOIT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |