SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8
TV / Boer Zoekt Vrouw #160 Wachten op de BzV afterparty...
TV / Boer Zoekt Vrouw #161 Mooie kool.
TV / Boer Zoekt Vrouw #162 Ajje moar leut heb
TV / Boer Zoekt Vrouw #163 Dweilen.
TV / Boer Zoekt Vrouw #164 zeeuwse boerin
Goed gesprek.Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
![]()
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Hej, Justin Bieber is er ook weer bij
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Ciska had toch bij eerste ronde wel redelijk praatjes?
Nu een dooie.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Misschien heeft Bertie ook wel recent iemand ontmoet
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Ik hoop dat Ciska iets achterbaks doet. Dan krijg je Ciska de rat."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
4 vrouwen die alle 4 niet op de voorgrond treden"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
'Het regent'
'Ja'
'We zitten in ieder geval droog.'
'Ja.'And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Zal Bertie die broek de hele week aanhouden ? Zo'n type is het wel.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wat, niet aan het speelgoed zitten omdat een kutblaag dat zegt?Haters everywhere but I don't really care.![]()
Leker scharen met de dochters.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
Hoe kan zij nou kinderen hebben, lesbische vrouwen kunnen toch niet zwanger worden?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dit zijn de betere gesprekkenquote:Op zondag 25 januari 2015 20:49 schreef Revanches het volgende:
'Het regent'
'Ja'
'We zitten in ieder geval droog.'
'Ja.'![]()
![]()
Ik zit te wachten tot die potten vanuit het niks exploderen in een orgie van theezakjes, gebrek aan gezelligheid en kersverse uit-de-kast-komers.![]()
1 op 1 valt het mee, maar in een groep valt ze stil.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:49 schreef matthijst het volgende:
Ciska had toch bij eerste ronde wel redelijk praatjes?
Nu een dooie.![]()
gezien het speelgoed zijn de dochters onder de 10...quote:Op zondag 25 januari 2015 20:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Leker scharen met de dochters.![]()
schapen
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Als hij een dom grietje zoekt, dan kiest hij die brunette. Christus wat een geit met dat gelach, élke keer dat je haar ziet.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Had niet gedacht dat Bertie dochters heeft
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Lening bij de bank opgenomen.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:50 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja wist ik ook niet![]()
Hoe heeft ze die gekregen"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Hun vagina's giechelen de erectie uit je lul.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
'ik zit aan een uier, hihihi.'![]()
And I am a weapon of massive consumption
De dames van Jan vatten alles dubbelzinnig op."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ieder zijn meug zei de boer.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:50 schreef Starlie het volgende:
[..]
gezien het speelgoed zijn de dochters onder de 10...Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
quote:Op zondag 25 januari 2015 20:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Hun vagina's giechelen de erectie uit je lul.
Even a broken clock is right twice a day.![]()
Wat een kut accent heeft deze.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Wat een irritante stem heeft zijOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Sow dat was even een onderkaak.Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
Die stem begint te irriteren."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
rianne
Ik vraag het me gewoon af, was ze samen met een man, adoptie,pleegkind, donor?quote:
Toch niet zo raar![]()
![]()
Rianne was in haar filmpje thuis wel leuk en lief.
Hier komt het er ook niet uit, tja. Melken met een groepje en de camera erop
quote:Op zondag 25 januari 2015 20:52 schreef Kinga het volgende:
Bekentenis. Ik vind Jan veel leuker dan Tomquote:![]()
Dan ben je een week te laatquote:Op zondag 25 januari 2015 20:52 schreef Kinga het volgende:
Bekentenis. Ik vind Jan veel leuker dan Tom
Ik ook! Jan is gezellig, Tom komt geen stom woord uitquote:Op zondag 25 januari 2015 20:52 schreef Kinga het volgende:
Bekentenis. Ik vind Jan veel leuker dan Tom![]()
![]()
Meisjes die zeggen van zichzelf dat ze makkelijk in de maling genomen worden zijn vaak te dom voor woorden.![]()
quote:Op zondag 25 januari 2015 20:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Het ligt meer aan haar MET DE ASSISTENTE VAN DOKTER VAN DER PLOOOOEEEEG-stem.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
quote:Op zondag 25 januari 2015 20:52 schreef Kinga het volgende:
Bekentenis. Ik vind Jan veel leuker dan TomAnd I am a weapon of massive consumption
Jan moet gewoon voor Marieke gaan. Klaar."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:Op zondag 25 januari 2015 20:53 schreef marcodej het volgende:
Jan moet gewoon voor Marieke gaan. Klaar.![]()
Ze is zo hard lesbisch dat ik me een man moeilijk voor kan stellen, dus verwacht dat het meer een soort BOM-vrouw is.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:52 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik vraag het me gewoon af, was ze samen met een man, adoptie,pleegkind, donor?
Toch niet zo raar"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Dit kostte moeite.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
quote:Op zondag 25 januari 2015 20:53 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zal die Vivian eens hard in haar uiers stompen.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dit kostte moeite.
[ afbeelding ]![]()
Je moet eens een simkaart er in gooien.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dit kostte moeite.
[ afbeelding ]![]()
Volgens mij hangt er 1 gloeilamp in die keuken."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Ja dat zal het misschien zijnquote:Op zondag 25 januari 2015 20:53 schreef OProg het volgende:
[..]
Ze is zo hard lesbisch dat ik me een man moeilijk voor kan stellen, dus verwacht dat het meer een soort BOM-vrouw is.![]()
![]()
"Hij zuigt niet bij mij" heurheurquote:Op zondag 25 januari 2015 20:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dit kostte moeite.
[ afbeelding ]¯_(ツ)_/¯![]()
Gaat Theo nog FEESTUH! (lees: naar een incidentele verjaardag) deze week?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Tom ook niet, maar het trekt zo lekker de kijkcijfers omhoogquote:
Had op de middelbare een docent Nederlands, waar bij iedereen de gaydar heel hard afging (was ook homo), maar wel getrouwd geweest met een vrouw en vader van 2 kids..quote:Op zondag 25 januari 2015 20:53 schreef OProg het volgende:
[..]
Ze is zo hard lesbisch dat ik me een man moeilijk voor kan stellen, dus verwacht dat het meer een soort BOM-vrouw is.![]()
Mooi bloemetjesgordijn. Kun je zo een lied over zingen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik hoop voor haar dat hij oud ook ziet zitten."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Ik wil Nancy voor KoemanLieve vrouw met lieve man.
Spermavlekken zitten nog op de dekens, maar wat maakt het uit.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
op zeker dat Theo voor die brunette gaat
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Ik zou niet in deze inrichting kunnen leven."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ada vind ik bijna net zo irritant als Geert, dus ik zeg bingo.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Klessebessen met HettyAnd I am a weapon of massive consumption
Tja als je een normale serieuze vrouw was reageerde je toch ook niet op zo'n vent als Geert.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Je kan getrouwd zijn en nogsteeds zo nat als water.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
Had op de middelbare een docent Nederlands, waar bij iedereen de gaydar heel hard afging (was ook homo), maar wel getrouwd geweest met een vrouw en vader van 2 kids..![]()
Z'n allessie.
Als een vrouw dat over mij zegt, is ze weg."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Zijn allessie?Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
Deur op slot.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:57 schreef Amarantha het volgende:
Geert kruipt zo bij je in bed als je slaapt volgens mij.![]()
hoop het ook, Theo lijkt me een schatjequote:Op zondag 25 januari 2015 20:56 schreef Starlie het volgende:
[..]
hoop dat zij dan ook voor hem gaat!The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
quote:Op zondag 25 januari 2015 20:57 schreef Amarantha het volgende:
Geert kruipt zo bij je in bed als je slaapt volgens mij.
Haters everywhere but I don't really care.![]()
De oudere versie van Marcel.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:57 schreef Amarantha het volgende:
Geert kruipt zo bij je in bed als je slaapt volgens mij.
Zou ie ook in zijn onderbroek naar de dames gaan om te klessebessen?![]()
Geert heeft nu liever pruimen dan aardbeien.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Wie heeft de sleutelbos denk je?quote:
Buiten beentje, buiten armpje..Kein gewalt! Wir sind das volk!
Nog niet aan gedacht.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:57 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Wie heeft de sleutelbos denk je?![]()
![]()
Een mes in haar handen douwen en zeggen dat zo moet gaan slachten."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Godver, nu krijg ik dat beeld van die scene weer in m'n hoofdquote:Op zondag 25 januari 2015 20:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
De oudere versie van Marcel.
Zou ie ook in zijn onderbroek naar de dames gaan om te klessebessen?
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik wilde net zeggen; de miepjes zitten binnen warm aan de thee.
Ja hoor
Lijkt me wel.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:59 schreef Starlie het volgende:
Volgens mij is er wel een vrouwenhand bij de inrichting van Tom zn huis te pas gekomen![]()
Waar Theo en Jan steeds de kneusjes leken te zijn, komen ze nu wel als meest sprankelende persoonlijkheid uit de hoek.![]()
Sollyquote:Op zondag 25 januari 2015 20:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Godver, nu krijg ik dat beeld van die scene weer in m'n hoofd![]()
Daarna handje geven + 3 zoenen.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Godver, nu krijg ik dat beeld van die scene weer in m'n hoofd![]()
Die heeft iedere maand een andere chick dus dat zou goed kunnen.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:59 schreef Starlie het volgende:
Volgens mij is er wel een vrouwenhand bij de inrichting van Tom zn huis te pas gekomenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
nou idd!quote:Op zondag 25 januari 2015 20:59 schreef eRKa het volgende:
Waar Theo en Jan steeds de kneusjes leken te zijn, komen ze nu wel als meest sprankelende persoonlijkheid uit de hoek.![]()
Zijn ex waarschijnlijkquote:Op zondag 25 januari 2015 20:59 schreef Starlie het volgende:
Volgens mij is er wel een vrouwenhand bij de inrichting van Tom zn huis te pas gekomen![]()
Zou ze nu langzaam beseffen dat ze niet om d'r persoonlijkheid is gekozen?"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Hockey
Lotte's katten
En met verliefd bedoel ik dat ik haar graag uit elkaar zou willen trekken op reguliere basis#FreeHat![]()
Oh, Lotte hockeyt en is van de VVD.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
VVD en hockey, typisch welOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Nee, juist niet.quote:Op zondag 25 januari 2015 21:00 schreef Mozy het volgende:
Godver met stijl haar is Lotte vet lekker."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ze kleedt zich soms als 37. Maar qua gezicht is ze ook geen dertiger.quote:Op zondag 25 januari 2015 21:00 schreef Starlie het volgende:
Dacht dat Leonie een stuk ouder was dan 27!
Leuke meid wel.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Zonder stijl haar ook.quote:Op zondag 25 januari 2015 21:00 schreef Mozy het volgende:
Godver met stijl haar is Lotte vet lekker."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Mooi! Neem ik Leoniequote:Op zondag 25 januari 2015 21:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Het wordt Rimke of Lotte denk ik.![]()
![]()
quote:Op zondag 25 januari 2015 20:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
De oudere versie van Marcel.
Zou ie ook in zijn onderbroek naar de dames gaan om te klessebessen?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Kan berthie ook lachen?Kein gewalt! Wir sind das volk!
Bertie is nog mannelijker dan ik."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Bertie komt best nukkig over?
Spijt van deelname? Geen zin in de camera's? Wat?
Bertie.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Godver wat is die Bertie saai
Je zou toch denken dat ze geen worst willen."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
ja zeker wel een leuke meid en mooi klassiek gezicht maar dacht echt dat ze ouder was!quote:Op zondag 25 januari 2015 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze kleedt zich soms als 37. Maar qua gezicht is ze ook geen dertiger.
Leuke meid wel.![]()
Bertie is niet zo van het moeite doen."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Bertie, kruip die kast maar weer in. Op slot draaien en de sleutel het IJsselmeer in gooienThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
ze probeert het nog een beetje gezellig te maken volgens mij!quote:Op zondag 25 januari 2015 21:02 schreef emayn het volgende:
Kan iemand Katherine gewoon deleten? Wat een ergerlijk wezen.![]()
Serieus type. En zeker naast een giechelbekje en een kapster.quote:Op zondag 25 januari 2015 21:02 schreef Starlie het volgende:
[..]
ja zeker wel een leuke meid en mooi klassiek gezicht maar dacht echt dat ze ouder was!Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
mag ze mee stoppen dan. Irritant wief.quote:Op zondag 25 januari 2015 21:02 schreef Starlie het volgende:
[..]
ze probeert het nog een beetje gezellig te maken volgens mij!Haters everywhere but I don't really care.![]()
Net zoals Barry bij Henrieke destijds.quote:Op zondag 25 januari 2015 21:02 schreef Starlie het volgende:
[..]
ze probeert het nog een beetje gezellig te maken volgens mij!![]()
Ik zit me voor te stellen, misschien baalt ze ineens van de volle aanwezigheid van de camera's, team, de dames, etc.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Misschien is ze daarom zo gezelligquote:Op zondag 25 januari 2015 21:03 schreef DrMarten het volgende:
En ook niemand die even mee gaat boodschappen doen
is het wel eens voorgekomen bij BZV dat alle vrouwen of mannen tijdens de 4e uitzending hem waren gepeerd?Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend![]()
Smaakt het wel iets beter jaquote:Op zondag 25 januari 2015 21:04 schreef Pedroso het volgende:
Magnetron maaltijd opwarmen in de koekepanYour beauty never ever scared me.![]()
Ze stort haar hart telkens uit
Snap ik ook net helemaal, maar misschien had ze ook al beter van alles in huis kunnen hebbenquote:Op zondag 25 januari 2015 21:03 schreef DrMarten het volgende:
En ook niemand die even mee gaat boodschappen doen
Of ze is blij dat ze even alleen is![]()
![]()
Hou de eer aan jezelf en ga naar huis!"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Wat een dom wijf, dat buitenbeentje."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ja, bij Henk toen (2010 geloof ik)quote:Op zondag 25 januari 2015 21:04 schreef Onnoman het volgende:
is het wel eens voorgekomen bij BZV dat alle vrouwen of mannen tijdens de 4e uitzending hem waren gepeerd?![]()
Neem dan tenminste een vrouw mee naar de supermarkt. Goed moment om nader kennis te maken
Somebody that I used to know![]()
quote:Op zondag 25 januari 2015 21:05 schreef Yaku het volgende:
Wat gebeurt er als je boerin Bertie en boerin Aletta bij elkaar zou zetten?
Niks.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: