De volgende hint had ik al gegeven:quote:I know you're looking for a ruby in a mountain of rocks
But there ain't no Coup de Ville hiding at the bottom of a Cracker Jack box
quote:Op zondag 25 januari 2015 09:26 schreef cafca het volgende:
Track van een album dat zo'n tweederde van de Triviaspelers wel in de kast heeft staan, schat ik.
Opgezocht, ik behoor ook tot de overige eenderde van de spelers. Maar goed, ik ben dan ook eveneens een vegetariër.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Opgezocht, ik behoor tot de overige eenderde van de spelers. Maar goed, ik ben dan ook een vegetariër.
Niet?quote:Op zondag 25 januari 2015 21:26 schreef ranja het volgende:
[..]
2/3e van de spelers heeft Meat Loaf in de kast staan? lijkt me sterk
Ha, ik snap 'mquote:Op zondag 25 januari 2015 22:08 schreef cafca het volgende:
Juiste album, verkeerde nummer
Lees de hint nog eens goed...
Ow, Two Out Of Three Ain't Bad...quote:Op zondag 25 januari 2015 22:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Juiste album, verkeerde nummer
Lees de hint nog eens goed...
Stand topic 1317:quote:Op zondag 25 januari 2015 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, Two Out Of Three Ain't Bad...
Ik had die van pipster er ook bijquote:Op maandag 26 januari 2015 13:55 schreef Blogman het volgende:
Naast die van Pipster weet ik er nog 3: ik vermoed dezelfde als die van Noobie.
So far, so good...quote:Op maandag 26 januari 2015 14:04 schreef cafca het volgende:
Voorzetje:
- for ever and ever and ever and ever.....
- My friend the Wind
- Goodbye my love, Goodbye
- Ein schones madchen Aus Arcadia
Ook even gespiekt: ze zeggen mij ook weinig..quote:Op maandag 26 januari 2015 15:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Da's al van Aphrodite's Child.
Heb zijn andere solohits bekeken, zeggen me ook werkelijk niks.
Mij ook niet. Maar even los van deze vraag: had hij ergens in de jaren 80 niet een hit in een duet met een andere zanger?quote:Op maandag 26 januari 2015 15:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Da's al van Aphrodite's Child.
Heb zijn andere solohits bekeken, zeggen me ook werkelijk niks.
Ik vond die ook erg knap!quote:Op maandag 26 januari 2015 15:26 schreef pipster het volgende:
Ik vond het al heel wat dat ik die ene wist...
Ik ook, als ik die niet net in het bericht over zijn overlijden had gelezen, was ik ook niet verder gekomen dan die 3.....quote:Op maandag 26 januari 2015 15:35 schreef Burnett het volgende:
Ik kom ook niet verder dan 3.
Die Duitse #1 was ik helemaal vergeten...
Prima, verzin eens een leuke vraag...quote:Op maandag 26 januari 2015 17:00 schreef Iwanius het volgende:
Ah die ken ik en hij is vandaag overleden.
Mooi singletje. Heb'm nog hier ergens in de bakken liggen. Philips label volgens mij.
Ach, natuurlijk! (Of Johnny Lion natuurlijk..)quote:Op maandag 26 januari 2015 17:25 schreef MadMaster het volgende:
Julien Clerc en Rob de Nijs, neem ik aan...
quote:Op maandag 26 januari 2015 17:25 schreef MadMaster het volgende:
Julien Clerc en Rob de Nijs, neem ik aan...
'In Krommenie...'quote:
Heel soms als invaller, maar niet als vaste presentator, zoals bij die nog niet genoemde lijst...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |