abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149044702
Sneeuwstorm voor de VS

Amerikaanse weerkundigen verwachten komende week een sneeuwstorm voor het noordoosten van de VS. Steden als New York en Boston kunnen rekenen op harde wind met veel sneeuw. Er wordt 60 cm voorspeld, wat met de harde wind kan zorgen voor sneeuwduinen waardoor het verkeer tot stilstand zal komen.

Dinsdag neemt het systeem boven de Atlantische oceaan snel in kracht toe tot een zware storm.

quote:
A major winter storm will unfold across the Northeast early this week, eventually becoming an all-out blizzard over parts of New England and the New York City area.
Those in the Northeast should prepare for the storm now rather than wait until the snow starts to fall, especially for those across eastern New England.
"While the storm from Saturday may have been a mere nuisance to travelers and a delight to skiers, the storm Monday night into Tuesday could be far more disruptive in terms of travel and daily activities," said AccuWeather.com Senior Meteorologist Alex Sosnowski.
The greatest impacts are expected along the Interstate-95 corridor from Philadelphia northward where over a foot of snow is forecast to fall. The blizzard also threatens to bring the heavily populated zone from New York City to Boston to Portland, Maine, to a standstill.

@accuweather
pi_149044803
Wanneer gebeurd dat nou eens een keer hier?
pi_149044814
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 16:44 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Nooit, hoop ik.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_149044830
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 16:44 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Nooit, hoop ik.
Waarom niet, is toch lache
pi_149045069
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2015 16:45 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Waarom niet, is toch lache
Niet iedereen gaat naar de basisschool.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_149045177
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 16:55 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Niet iedereen gaat naar de basisschool.
:') als er 60cm ligt en het verkeer ligt stil hoef je ook niet te werken. Tenminste, ik niet.
pi_149045227
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 16:44 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Ik hoop komende week :7
pi_149045235
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2015 17:00 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
:') als er 60cm ligt en het verkeer ligt stil hoef je ook niet te werken. Tenminste, ik niet.
Het werk blijft wel liggen, dus als je wel weer gaat werken, heb je ineens een hele berg werk waar je je doorheen moet worstelen. Leuk man! Maar goed, ieder zijn ding.
pi_149057975
Lijkt erop dat er een historische hoeveelheid sneeuw gaat vallen de komende dagen. Vooral rond Boston kan het oplopen tot 90 cm. En daarbij nog een storm.

pi_149058557
Blizzard Warning

URGENT - WINTER WEATHER MESSAGE
NATIONAL WEATHER SERVICE MOUNT HOLLY NJ
408 PM EST SUN JAN 25 2015

...A MAJOR WINTER STORM WILL IMPACT OUR AREA MONDAY INTO TUESDAY...

.LOW PRESSURE WILL TRACK FROM THE OHIO VALLEY TO THE MID ATLANTIC
TONIGHT AND MONDAY MORNING BRINGING MAINLY SOME LIGHT SNOW TO MUCH
OF THE REGION. THIS STORM WILL THEN RAPIDLY INTENSIFY INTO A
NOR`EASTER LATE MONDAY. THERE IS STILL SOME UNCERTAINTY WITH THE
DETAILS, MAINLY FOR THE WESTERN AND SOUTHWESTERN AREAS OF OUR
REGION. THIS STORM IS EXPECTED TO RESULT IN DETERIORATING
CONDITIONS AS WE GO THROUGH MONDAY INTO TUESDAY, WITH WIDESPREAD
TRAVEL IMPACTS EXPECTED.
pi_149059185
pi_149060155
Daarstraks heb ik van iemand in Massachusetts gehoord dat er '30 inches of snow' verwacht worden. 75 centimeter sneeuw dus :P
Ik zou drinken en voedsel inslaan.
pi_149060488
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 23:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Daarstraks heb ik van iemand in Massachusetts gehoord dat er '30 inches of snow' verwacht worden. 75 centimeter sneeuw dus :P
91 cm heb ik al gezien (38 inches). Plaatselijk wordt het vaak nog hoger dan de verwachting.
  maandag 26 januari 2015 @ 03:57:57 #14
430880 mig72
De Professional
pi_149064073
Zo, das een flinke nor'easter. :P
pi_149064782
quote:
Dat dus.
  Moderator maandag 26 januari 2015 @ 09:28:36 #16
8781 crew  Frutsel
pi_149065634
"van historische omvang" aldus de burgemeester in de toespraak...

90 cm O+
  Moderator maandag 26 januari 2015 @ 09:35:58 #17
8781 crew  Frutsel
pi_149065760

quote:
It appears that all of the classic ingredients are lining up to produce a historic nor’easter snowstorm. Temperatures on Sunday morning across southern New England were near or slightly above freezing, but a weak cold front is pushing through the area, steered by a separate branch of the jet stream over eastern Canada. This cold, dry low-level air, plus the storm’s track being far enough offshore, will ensure that nearly all precipitation falls as snow for the duration of this storm across the entire region. The main exception is the outer reaches of Cape Cod and Nantucket, where a periodic changeover to rain is possible.

How much snow?
The heaviest snow totals are likely to occur along a SW-to-NE belt oriented from somewhere near or just east of New York City to eastern Massachusetts in or near Boston. In situations like these, narrow strips of intense snow (mesoscale bands) are typically oriented along an upper-level “bent-back” warm front that arcs west from the consolidating storm. Wherever these bands set up, snowfall rates can easily exceed 3”/hour. It’s impossible to predict the exact location of the bands this far in advance. However, mesoscale forecast tools such as NOAA’s new High-Resolution Rapid Refresh model (which became operational just last fall) should provide more detailed guidance by late Monday.

Given the projected intensity of this storm, as well as the strong model agreement and the textbook nature of the overall pattern, it seems very plausible to expect widespread snowfalls from Monday night through Tuesday night of 12” to 24” between northern New Jersey and southwest Maine, with some areas in mesoscale bands getting 24” to 36”. Lesser amounts can be expected further to the southwest, with Philadelphia possibly getting a few inches on top of its Monday total. If the system moves more slowly than expected, it could add to the accumulations on the southern and western flank of the vast snow shield. Massive transportation impacts can be expected over the next several days, with reverberations to the air-traffic system nationwide. The high winds and snow could lead to large-scale power outages across New England.
Bron
  Moderator maandag 26 januari 2015 @ 09:38:31 #18
8781 crew  Frutsel
pi_149065806

quote:
North-east US on alert for blizzard as cities face 'potentially historic' storm

A winter that has largely spared the north-eastern US is about to arrive with gusto: a storm the National Weather Service (NWS) called “potentially historic” could dump 2ft to 3ft of snow from northern New Jersey to Connecticut.

A blizzard warning was issued for New York and Boston, and the NWS said the massive storm would bring heavy snow and powerful winds starting on Monday and going into Tuesday.

“This could be a storm the likes of which we have never seen before,” New York City mayor Bill de Blasio said at a news conference on Sunday.

De Blasio held up a piece of paper showing the city’s top 10 snowstorms and said this one could land at the top of a list that goes back to 1872, including the 26.9in that fell in 2006. “Don’t underestimate this storm. Prepare for the worst,” he said as he urged residents to plan to leave work early on Monday.

Boston is expected to get 18in to 24in of snow, and Philadelphia could see 14in to 18in, the NWS said.

A weekend storm that had brought snow and slush to the north-east – the first real snow of the season for many areas – was just a warm-up.

“Looks like our luck is about to run out,” said John Paulsen as he gassed up his SUV in New Jersey. “I can’t complain too much since we’ve had a pretty mild winter, but I don’t know if I’m ready for a foot or so of snow all at once.”

The storm system driving out of the Midwest brought snow to Ohio on Sunday and was expected to ultimately spread from the nation’s capital to Maine for a “crippling and potentially historic blizzard”, the NWS said.

The Washington area expected only a coating or a bit more, with steadily increasing amounts expected as the storm moved north. The storm promised treacherous travel by both land and air throughout the busy north-east corridor.

At New York’s Penn Station, Cicero Goncalves was waiting for a train to Vermont, where he was going snowboarding, because he expected the flight he had hoped to take would be canceled. But the 34-year-old flight attendant from Queens counted himself and his travel partner as lucky.

“We’ll get there before it snows, and we’re coming back when the storm is over, on Thursday,” he said.

Preparations large and small were in effect elsewhere in New York. A Manhattan Home Depot store sold about twice as many shovels over the weekend as it normally does while transit officials hoping to keep the subways running smoothly planned to use modified subway cars loaded with de-icing fluid to spray the third rail that powers trains.

Farther north, a blizzard warning was issued for Boston from Monday night through early Wednesday. Wind gusts of 60mph or more are possible on Cape Cod, forecasters said.

Wyatt Baars, manager of the Charlestown Ace Hardware in Boston, sold out of his bags of ice-melting pellets. But he said a New Hampshire distributor was helping him and delivering more.

“Everybody is preparing for the storm,” he said. “When we have something this big on the horizon, everybody comes in for the ice melt, snow shovels, snow brooms.”

Snow plow driver Al Laplant expected to be out clearing roads of Simsbury, Connecticut, this week, just as he has for more than two decades.

“We’ll be out there until the storm’s over and then at least three hours after cleaning up,” he said as he attended a home show in Hartford. “We’ll be out there through the whole storm.”

But even for a plow driver, the snow is no cakewalk.

“It’s kind of exhilarating,” he said. “But at the same time, I’ve been doing it for 27 years, so I’m kind of tired of it myself.”
  Moderator maandag 26 januari 2015 @ 09:42:47 #19
8781 crew  Frutsel
pi_149065880
quote:
New York en omgeving zetten zich schrap voor zwaarste sneeuwstorm in de geschiedenis

De National Weather Service heeft code rood afgegeven voor de hele oostkust van de VS. Van Pennsylvania tot aan New Brunswick valt de komende 72 uur extreem veel sneeuw. In het gebied tussen New York en Boston word 24 tot 36 inch sneeuw verwacht, omgerekend 60 tot 90 cm sneeuw. Het gaat niet alleen sneeuwen, maar ook nog eens heel hard waaien. Langs de kust bij Boston wordt dinsdagochtend een zware storm (windkracht 10) verwacht en hoge golven. Het schiereiland Cape Cod krijgt de meeste wind, daar kunnen winduitschieters voorkomen met orkaankracht. De bevolking van New York City en New England bereidt zich voor op een van de zwaarste sneeuwstormen uit de geschiedenis.

Monsterdepressie

De sneeuwstorm wordt veroorzaakt door een lagedrukgebied dat de afgelopen dagen nog boven het vasteland van de VS verbleef. Vanmiddag komt dat lagedrukgebied boven de Atlantische Oceaan voor de kust van North Carolina en Virginia met een kerndruk van 1004 hPa te liggen. Vlak aan zee zijn de zeewatertemperaturen 5 a 6 graden. Verder uit de kust, waar de warme golfstroom warmer zeewater aanvoert vanuit het zuiden is het zeewater een graad of 20. Boven het warme zeewater diept het lagedrukgebied de komende 36 uur uit tot een monsterdepressie (979 hPa, dinsdagavond) en veroorzaakt noord tot noordoostwaarts trekkend veel neerslag, veel wind en golfslag. In het kielzog van de depressie wordt koude lucht vanuit het oosten van Canada aangevoerd en gaat de neerslag op steeds meer plaatsen over in sneeuw. Gisteren viel er al sneeuw in Chicago, Pittsburgh, Harrisburg en Philadelphia, Pennsylvania. De sneeuw bereikt New York als daar de zon opkomt (vanmiddag onze tijd). Rondom het lagedrukgebied steekt een storm tot zware storm op en worden er ook boven land zware tot zeer zware windstoten verwacht. Door de wind kunnen sneeuwduinen ontstaan van meer dan 2 of 3 meter.

Gevolgen

Blizzard-achtige condities zullen het verkeer op highway 95 van Baltimore naar New York en Portland vanaf maandagavond vrijwel volledig stilleggen. Inmiddels zijn veel vliegvelden al gesloten. Verwacht wordt dat de zeer zware windstoten en de vele sneeuw op grote schaal schade zullen veroorzaken aan gebouwen in het zeer dichtbevolkte deel van de VS. Door het grote gewicht van de vele sneeuw kunnen daken instorten en omdat veel elektriciteitsleidingen in de VS nog steeds bovengrond lopen, wordt rekening gehouden dat de stroom zal uitvallen. Langs de kust van Massachusetts worden door de hoge golven overstromingen verwacht. Verwacht wordt dat de problemen die de komende dagen zullen ontstaan, pas in de tweede helft van de week voorbij zullen zijn.
  maandag 26 januari 2015 @ 09:46:04 #20
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_149065933
Erik Mouthaan bevriezend t-shirt test deel 2.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_149066132
quote:
  maandag 26 januari 2015 @ 10:20:53 #22
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_149066550
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 09:58 schreef Szikha het volgende:

[..]

Moet je echt niet willen als je ziet hoe ontwrichtend dit daar al is.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_149067338
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 23:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Drinken genoeg, kwestie van laten ontdooien :P
  maandag 26 januari 2015 @ 10:54:48 #24
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_149067399
quote:
Komende Vrijdag
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator maandag 26 januari 2015 @ 11:21:30 #25
8781 crew  Frutsel
pi_149068029
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 10:54 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Komende Vrijdag
Donderdag :)
pi_149068153
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 11:21 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Donderdag :)
Zaterdag :)

:P
  maandag 26 januari 2015 @ 11:53:23 #27
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_149068815
Aan de ene kant zou ik het wel eens mee willenn maken hier in NL zoveel sneeuw. Man man man, wat een chaos zou dat worden.
* I intend to live forever, so far so good! *
  maandag 26 januari 2015 @ 12:05:17 #28
45206 Pietverdriet
pi_149069127
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 11:53 schreef IkWilbert het volgende:
Aan de ene kant zou ik het wel eens mee willenn maken hier in NL zoveel sneeuw. Man man man, wat een chaos zou dat worden.
Denk dat er vele vele tienduizenden huizen,( zo niet honderdduizenden) zullen zijn waar het dak instort.
Dito gebouwen met platte daken. Zal geen prettige chaos zijn.
Nederland is niet voorzien op dit soort sneeuwlast, een meter sneeuw weegt zo een 300-400 kilo per vierkante meter.
pi_149069200
quote:
12s.gif Op maandag 26 januari 2015 10:20 schreef Ajaxfan het volgende:

[..]

Moet je echt niet willen als je ziet hoe ontwrichtend dit daar al is.
Zoiets zou ik echt een keertje willen meemaken.
Snap dat het ernstig is maar het een keer willen ervaren lijkt me wel wat.

Voor een uurtje ofzo :P

Ik ben dan ook benieuwd naar de beelden en foto's van dit exteem weer omstandigheden.
Blijf dit dus volgen.
  maandag 26 januari 2015 @ 12:25:17 #30
45206 Pietverdriet
pi_149069641
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 12:08 schreef Szikha het volgende:

[..]

Zoiets zou ik echt een keertje willen meemaken.
Snap dat het ernstig is maar het een keer willen ervaren lijkt me wel wat.

Voor een uurtje ofzo :P

Ik ben dan ook benieuwd naar de beelden en foto's van dit exteem weer omstandigheden.
Blijf dit dus volgen.
Winter een tien jaar terug, viel vrijdag smorgens een cm of 10-20 sneeuw. Heel NL stond vast, mensen moesten in hun auto overnachten op de A1, stroom viel uit in delen van NL, verwarmingen vroren stuk.
Als er een meter valt zit heel NL waarschijnlijk zonder stroom, zonder water, gas, in de kou, met een ingestort dak en hebben we het nog niet over het smeltwater daarna.
pi_149069885

🐱
  Moderator maandag 26 januari 2015 @ 13:28:35 #32
8781 crew  Frutsel
pi_149071323
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 12:34 schreef GekkePoes het volgende:

Wat een verschillen zie je overal.. :o

Ben benieuwd hoeveel inch het straks echt gaat worden :o
  Moderator maandag 26 januari 2015 @ 13:33:26 #33
8781 crew  Frutsel
  maandag 26 januari 2015 @ 14:33:57 #34
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_149073210

[ Bericht 100% gewijzigd door Nibb-it op 26-01-2015 14:40:08 ]
  maandag 26 januari 2015 @ 14:40:28 #35
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_149073423
Leuke bug. Nogmaals:

New York Today: ‘Crippling and Potentially Historic Blizzard’
A blizzard is approaching the city, and it could bring up to two feet of snow. Here’s what to expect. (New York Times).

New York Braces for Blizzard Amid Warnings of Closings and Hazards
Mayor Bill de Blasio said on Sunday that the storm approaching on Monday was likely to be one of the biggest to ever strike New York City, and he urged people to stay indoors to avoid powerful winds, low visibility and “treacherous” road conditions. (New York Times).
  Moderator maandag 26 januari 2015 @ 14:45:21 #36
8781 crew  Frutsel
pi_149073588
Blizzard "Juno "

maandag 26 januari 2015 @ 14:50:58 #37
45206 Pietverdriet
pi_149073760
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:45 schreef Frutsel het volgende:
Blizzard "Juno "

[ afbeelding ]
Danny Crane zal wel naar zijn Spa zijn gevlucht
pi_149074090
quote:
Nice :). Die zitten al overal :D
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  maandag 26 januari 2015 @ 16:34:28 #39
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_149076853
quote:
Amerikaanse sensatietelevisie _O_
  Moderator maandag 26 januari 2015 @ 16:37:58 #40
8781 crew  Frutsel
pi_149077014
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 16:34 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Amerika _O_
pi_149078678
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 12:25 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Winter een tien jaar terug, viel vrijdag smorgens een cm of 10-20 sneeuw. Heel NL stond vast, mensen moesten in hun auto overnachten op de A1, stroom viel uit in delen van NL, verwarmingen vroren stuk.
Als er een meter valt zit heel NL waarschijnlijk zonder stroom, zonder water, gas, in de kou, met een ingestort dak en hebben we het nog niet over het smeltwater daarna.
Hallejuja ;(

Ik kon me wel iets herinneren vaag dat er in de winter van 2010 in Denmark in een nacht ongeveer 1 meter sneeuw was gevallen.

Maar waarom is deze sneeuw storm historisch? Vs en dan met name New York heeft toch jaarlijks te maken dit soort extreem winterweer en sneeuw? Er is in het verleden toch meer dan 90cm gevallen?

Wat maakt deze nou zo uniek precies? Beheers geen Engels haha
pi_149079858
NewsOnTheMin twitterde op maandag 26-01-2015 om 18:07:11 BREAKING: Governor Christie declares New Jersey State of Emergency as massive snow storm approaches. reageer retweet

[ Bericht 5% gewijzigd door Houtenbeen op 26-01-2015 18:20:37 ]
pi_149080230
erikmouthaanRTL twitterde op maandag 26-01-2015 om 18:18:49 Niemand mag de (grote, doorgaande) wegen op na 11 uur vanavond, schat de gouverneur in. Wil voorkomen dat automobilisten vast zitten reageer retweet
Trein-/metroverkeer wordt vanavond stilglegd

NewsOnTheMin twitterde op maandag 26-01-2015 om 18:27:40 BREAKING: State of emergency declared for Massachusetts, 500 national guard troops called up. reageer retweet

[ Bericht 31% gewijzigd door Houtenbeen op 26-01-2015 18:29:48 ]
  maandag 26 januari 2015 @ 18:41:01 #44
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_149080779
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  maandag 26 januari 2015 @ 18:45:22 #45
405257 Fred0w
Life is Music
pi_149080918
28,6 inch is dus het record.
pi_149082146
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 17:26 schreef Szikha het volgende:

[..]

Hallejuja ;(

Ik kon me wel iets herinneren vaag dat er in de winter van 2010 in Denmark in een nacht ongeveer 1 meter sneeuw was gevallen.

Maar waarom is deze sneeuw storm historisch? Vs en dan met name New York heeft toch jaarlijks te maken dit soort extreem winterweer en sneeuw? Er is in het verleden toch meer dan 90cm gevallen?

Wat maakt deze nou zo uniek precies? Beheers geen Engels haha
De combinatie denk ik. 90 cm sneeuw, orkaanwind waarbij je ook risico krijgt op overstromingen.
pi_149082293
Gebied begint nu snel in kracht toe te nemen. Het zwaarste windveld wordt dinsdag verwacht.

maandag 26 januari 2015 @ 19:50:25 #49
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_149083235
quote:
2s.gif Op maandag 26 januari 2015 19:49 schreef aloa het volgende:

[..]

Genoeg live streams in New York :7
http://www.earthcam.com/usa/newyork/timessquare/?cam=tstwo_hd
Wou net die gaan posten :D
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  maandag 26 januari 2015 @ 19:51:21 #50
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_149083274
Gerrit Hiemstra gesignaleerd
pi_149083374
quote:
2s.gif Op maandag 26 januari 2015 19:50 schreef Falco het volgende:

[..]

Wou net die gaan posten :D
Zijn er zat. Mooie beelden ook.
Zit zelfs geluid bij.

http://www.earthcam.com/usa/newyork/highline/?cam=highline
pi_149083495
quote:
2s.gif Op maandag 26 januari 2015 19:49 schreef aloa het volgende:

[..]

Genoeg live streams in New York :7
http://www.earthcam.com/usa/newyork/timessquare/?cam=tstwo_hd
Ik was al op zoek naar streams buiten die site, omdat ik er niet op kon komen, maar via deze link lukt het wel ... :D
🐱
pi_149083751
So it begins.
pi_149083961
Wegen beginnen al dicht te sneeuwen rond Times Square, met de verkeersdrukte rijd de sneeuw niet meer los.

🐱
pi_149084240
Wow...
Zijn hier FOK!kers die daar wonen?
pi_149084246
🐱
  maandag 26 januari 2015 @ 20:19:45 #57
430880 mig72
De Professional
pi_149084288
quote:
11s.gif Op maandag 26 januari 2015 20:10 schreef GekkePoes het volgende:
Wegen beginnen al dicht te sneeuwen rond Times Square, met de verkeersdrukte rijd de sneeuw niet meer los.

[ afbeelding ]
hoe kan sneeuw rijden? :?
pi_149084292
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 20:18 schreef Szikha het volgende:
Wow...
Zijn hier FOK!kers die daar wonen?
Ik heb wel een kennis die er nu heen is, maar kan niet echt genieten van een wandeling door de stad.
🐱
  maandag 26 januari 2015 @ 20:21:33 #59
430880 mig72
De Professional
pi_149084342
quote:
7s.gif Op maandag 26 januari 2015 20:19 schreef GekkePoes het volgende:

[..]

Ik heb wel een kennis die er nu heen is, maar kan niet echt genieten van een wandeling door de stad.
Wie zou wandelen te midden van een storm? :?
pi_149084343
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 20:19 schreef mig72 het volgende:

[..]

hoe kan sneeuw rijden? :?
de verkeersdrukte zorgt er niet voor dat de sneeuw word losgereden rond deze tijd. (zou er moeten staan,)
🐱
pi_149084356
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 20:21 schreef mig72 het volgende:

[..]

Wie zou wandelen te midden van een storm? :?
Ja, die zit binnen :D
🐱
  maandag 26 januari 2015 @ 20:23:07 #62
430880 mig72
De Professional
pi_149084386
quote:
7s.gif Op maandag 26 januari 2015 20:21 schreef GekkePoes het volgende:

[..]

de verkeersdrukte zorgt er niet voor dat de sneeuw word losgereden rond deze tijd. (zou er moeten staan,)
door te rijden maak je het sowiedo niet los, je drukt het alleen maar in totdat het harder kleeft

bedoel je weggeschoven door sneeuwruimers?
pi_149084490
erikmouthaanRTL twitterde op maandag 26-01-2015 om 20:23:21 Vegen tegen de bierkaai, als er per uur zes centimeter valt http://t.co/M2eh9LOMF3 reageer retweet
  maandag 26 januari 2015 @ 20:33:33 #64
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_149084763
Ben blij dat we in Michigan de boel ontlopen deze keer. Dit zijn geen geintjes. :D
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Redactie Frontpage maandag 26 januari 2015 @ 20:41:35 #65
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_149085058
quote:
2s.gif Op maandag 26 januari 2015 19:53 schreef aloa het volgende:

[..]

Zijn er zat. Mooie beelden ook.
Zit zelfs geluid bij.

http://www.earthcam.com/usa/newyork/highline/?cam=highline
Ook mooi dat als de stream laadt je eerst een mooie zonnige still ziet :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_149085142
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 20:41 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Die zwarte tegels daar lijken me erg glad met dit weer.
🐱
pi_149085168
Trouwens, waarom hangt de vlag daar halfstok?
🐱
pi_149085351
Op deze stream zitten twee mannen sneeuw in emmers te scheppen en die emmers verplaatsen, 8)7

http://www.earthcam.com/usa/newyork/timessquare/?cam=tsrobo1

zal wel een goede reden hebben

🐱
  Redactie Frontpage maandag 26 januari 2015 @ 20:52:06 #69
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_149085463
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 20:48 schreef GekkePoes het volgende:
Op deze stream zitten twee mannen sneeuw in emmers te scheppen en die emmers verplaatsen, 8)7

zal wel een goede reden hebben

[ afbeelding ]
Volgens mij gooien ze het in de gaat naast de weg? Is in ieder geval ook iemand heel enthousiast bezig met alle sneeuw op straat schepen :P
_____
pi_149085480
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 20:41 schreef LTVDK het volgende:

[..]

En daarna de harde werkelijkheid :D
  maandag 26 januari 2015 @ 20:53:17 #71
405257 Fred0w
Life is Music
pi_149085520
Central Park
pi_149085544
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 20:52 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Volgens mij gooien ze het in de gaat naast de weg? Is in ieder geval ook iemand heel enthousiast bezig met alle sneeuw op straat schepen :P
Ik denk dat het sneller gaat als je met 5 man naast elkaar in formatie brede banen maakt.
🐱
pi_149085610
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 20:53 schreef Fred0w het volgende:
Central Park
[ afbeelding ]
zo. dat gaat hard met de sneeuw. :o
🐱
  Redactie Frontpage maandag 26 januari 2015 @ 20:55:33 #74
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_149085611
quote:
14s.gif Op maandag 26 januari 2015 20:53 schreef GekkePoes het volgende:

[..]

Ik denk dat het sneller gaat als je met 5 man naast elkaar in formatie brede banen maakt.
Ze zijn nu in ieder geval het busje met hulptroepen aan het leeghalen :P

Die New York Sightseeing bus ook _O-
_____
pi_149085697
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 20:55 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ze zijn nu in ieder geval het busje met hulptroepen aan het leeghalen :P

Die New York Sightseeing bus ook _O-
Ik zag die al een keer eerder langsrijden, ook helemaal ingesneeuwd :D
🐱
pi_149085762
Er zijn sneeuw vegers bijgekomen, nu gaat het hard :D
🐱
  maandag 26 januari 2015 @ 20:59:53 #77
405257 Fred0w
Life is Music
pi_149085779
Ik snap dit hele gebeuren niet, wat zijn ze aan het uitladen?
Wat zijn die 2 mannen aan het doen recht van het standbeeld?
Vragen vragen.
pi_149085838
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 20:59 schreef Fred0w het volgende:
Vragen vragen.
Ze willen de zwarte stenen daar vrij maken van sneeuw. maar dat ging een beetje onhandig.
🐱
  maandag 26 januari 2015 @ 21:01:25 #79
405257 Fred0w
Life is Music
pi_149085861
quote:
7s.gif Op maandag 26 januari 2015 21:00 schreef GekkePoes het volgende:

[..]

Ze willen de zwarte stenen daar vrij maken van sneeuw. maar dat ging een beetje onhandig.
Hoelang willen ze dit blijven doen?
Het begint alsmaar harder te sneeuwen.
En waar ze net een baan hadden getrokken ziet het alweer wit.
pi_149085965
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 21:01 schreef Fred0w het volgende:

[..]

Hoelang willen ze dit blijven doen?
Het begint alsmaar harder te sneeuwen.
Tot een uur of 18:00 lokale tijd deden ze dat de vorige keer met sneeuw, misschien is er een ceremonie straks, omdat de vlaggen op halfstok hangen?
🐱
  Redactie Frontpage maandag 26 januari 2015 @ 21:03:59 #81
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_149086022
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 20:59 schreef Fred0w het volgende:
Vragen vragen.
Net waren ze pionnen en sneeuwschuivers aan het uitladen :P

Die 2 mannen zullen er wel staan ter ondersteuning wanneer er iemand op zijn bek gaat zodat de stad geen rechtszaak aan hun broek krijg. Blijft de US tenslotte ;)
_____
  maandag 26 januari 2015 @ 21:05:05 #82
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_149086077
80mph winden verwacht op sommige plekken, dit wordt een chaos met die sneeuw erbij.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Redactie Frontpage maandag 26 januari 2015 @ 21:08:53 #83
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_149086259
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 21:05 schreef popolon het volgende:
80mph winden verwacht op sommige plekken, dit wordt een chaos met die sneeuw erbij.
Sneeuwjacht _O_
_____
pi_149086405
Hell To The Liars
pi_149086425
5th Avenue

maandag 26 januari 2015 @ 21:13:10 #86
405257 Fred0w
Life is Music
pi_149086463
  Redactie Frontpage maandag 26 januari 2015 @ 21:14:51 #87
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_149086557
Ah, aan één vlag bij het monument is te zien waarvoor het is :P Hangt onder de USA vlag een POW-MIA vlag, speciaal voor gevallen soldaten. Neem aan dat die vlaggen dus altijd zo hangen (of er moeten weer militairen zijn gesneuveld in het Midden-Oosten).

Deze vlag:

Dacht even dat het een IS vlag was, maar dat zou raar zijn :P
_____
pi_149086642
Op de foto's valt het allemaal wel mee. Typisch panisch 'breaking news syndroom' wat bij deze tijd past
pi_149086713
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 21:16 schreef byah het volgende:
Op de foto's valt het allemaal wel mee. Typisch panisch 'breaking news syndroom' wat bij deze tijd past
:')
Je mag tot morgen 05.00 NL tijd de weg nog op, dus dit is nog niets.
Sterker nog, de kinderen komen zo uit school en gaan dan sneeuwpoppen maken
Hell To The Liars
pi_149086796
quote:
Het begint dan ook net!
Er ligt niet in tien minuten een meter sneeuw.
  maandag 26 januari 2015 @ 21:21:42 #91
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_149086882
quote:
11s.gif Op maandag 26 januari 2015 20:44 schreef GekkePoes het volgende:
Trouwens, waarom hangt de vlag daar halfstok?
Dat is bij het monument van Father Duffy. Zal daar wel mee te maken hebben.
  Redactie Frontpage maandag 26 januari 2015 @ 21:23:33 #92
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_149086973
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 21:21 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Dat is bij het monument van Father Duffy. Zal daar wel mee te maken hebben.
Weet je toevallig waar die wit/groene vlag van is? Die "franse" vlag lijkt mij die van Bayonne, New Jersey?
_____
  maandag 26 januari 2015 @ 21:29:28 #93
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_149087259
quote:
Dit wordt een beste hoor. Ik heb er nu een paar meegemaakt en toch zijn er weer mensen die het iets te licht opvatten. Vergeet niet dat alles vanavond en morgen platligt. Alles.
  maandag 26 januari 2015 @ 21:33:36 #94
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_149087498
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 21:23 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Weet je toevallig waar die wit/groene vlag van is? Die "franse" vlag lijkt mij die van Bayonne, New Jersey?
Dat is gewoon de vlag van NYC. De vlag met het eikenblad is van NYC Department of Parks & Recreation.
  maandag 26 januari 2015 @ 21:34:45 #95
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_149087543
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 21:11 schreef Droopie het volgende:
http://www.myfoxny.com/category/237033/live-video-on-myfoxny

gezellige panische live verslaggeving
Dit is dan ook de Super Bowl van de sneeuwstormen.
  Redactie Frontpage maandag 26 januari 2015 @ 21:38:44 #96
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_149087782
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 21:33 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Dat is gewoon de vlag van NYC. De vlag met het eikenblad is van NYC Department of Parks & Recreation.
Ow, wist ik niet -O- lijken ook allemaal op elkaar daar :P
_____
pi_149087834
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 21:29 schreef popolon het volgende:

[..]

Dit wordt een beste hoor. Ik heb er nu een paar meegemaakt en toch zijn er weer mensen die het iets te licht opvatten. Vergeet niet dat alles vanavond en morgen platligt. Alles.
Kan wel een paar dagen gaan duren ook!
pi_149087968
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 21:14 schreef LTVDK het volgende:
Ah, aan één vlag bij het monument is te zien waarvoor het is :P Hangt onder de USA vlag een POW-MIA vlag, speciaal voor gevallen soldaten. Neem aan dat die vlaggen dus altijd zo hangen (of er moeten weer militairen zijn gesneuveld in het Midden-Oosten).

Deze vlag:

[ afbeelding ]

Dacht even dat het een IS vlag was, maar dat zou raar zijn :P
POW staat voor Prisoner Of War en MIA voor Missing In Action.

Dat is dus niet voor gevallen soldaten, maar voor soldaten die gevangen genomen zijn door de vijand en soldaten waarvan hun lot onbekend is/vermist zijn. Dat kunnen gevallen soldaten zijn, maar dat hoeft dus niet.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_149088308
Reed Timmer zit ook in New York.

Redactie Frontpage maandag 26 januari 2015 @ 21:51:51 #100
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_149088386
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 21:50 schreef aloa het volgende:
Reed Timmer
Naam komt bekend voor maar moest het toch even terugzoeken, tornadojagert normaal :Y
_____
pi_149088566
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 21:51 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Naam komt bekend voor maar moest het toch even terugzoeken, tornadojagert normaal :Y
Hier is hij uiteraard ook bij. Orkanen gaat hij ook wel op af...als het maar extreem is ;)
pi_149088645
De straten slippen al dicht, de grijze sneeuwslurrie die op de weg ligt word nu vastgereden aan het wegdek

🐱
pi_149088805
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 21:56 schreef GekkePoes het volgende:
De straten slippen al dicht, de grijze sneeuwslurrie die op de weg ligt word nu vastgereden aan het wegdek

[ afbeelding ]

Hier blijven ze ook maar vegen. Het wordt er helaas niet veel beter op.
pi_149088818
quote:

[ afbeelding ]
ze zijn al goed aan het strooien geweest en proberen zo te zien nog sneeuw weg te schuiven. Echt veel zin heeft het niet!
  Redactie Frontpage maandag 26 januari 2015 @ 21:59:41 #105
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_149088837
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 21:55 schreef aloa het volgende:

[..]

Hier is hij uiteraard ook bij. Orkanen gaat hij ook wel op af...als het maar extreem is ;)
Nog best een eind rijden vanuit het Midwesten dan :P
_____
pi_149088877
quote:

[ afbeelding ]
Het valt me nogal tegen eerlijk gezegd. Hier is afgelopen zaterdag meer gevallen in een veel korter tijdsbestek.

:{
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_149088947
Er word wel erg veel getoeterd zeg. _O-
🐱
  Redactie Frontpage maandag 26 januari 2015 @ 22:06:45 #108
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_149089184
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 22:01 schreef GekkePoes het volgende:
Er word wel erg veel getoeterd zeg. _O-
Stiekem zitten we gewoon te wachten tot er een ongeluk gebeurt :P
_____
  maandag 26 januari 2015 @ 22:15:34 #109
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_149089555

Het begint nu wel harder te sneeuwen. Ze blijven maar vegen :D
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_149089600
Hysterische sneeuwstorm :D
pi_149089617
Zou CNN vannacht het nationale nieuws uitzenden hier in Nederland? Of blijft die oninteressante internationale zooi uitgezonden worden.
Misschien maar wekker uurtje eerder zetten
Hell To The Liars
pi_149089852
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 22:17 schreef Droopie het volgende:
Zou CNN vannacht het nationale nieuws uitzenden hier in Nederland? Of blijft die oninteressante internationale zooi uitgezonden worden.
Misschien maar wekker uurtje eerder zetten
je kan BBC world ook proberen als je die kan ontvangen. Die zenden nog wel eens reports uit over extreem weer.
🐱
  maandag 26 januari 2015 @ 22:36:20 #113
430880 mig72
De Professional
pi_149090460
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 22:22 schreef GekkePoes het volgende:

[..]

je kan BBC world ook proberen als je die kan ontvangen. Die zenden nog wel eens reports uit over extreem weer.
BBC Weather
pi_149090519
Hell To The Liars
  maandag 26 januari 2015 @ 22:41:43 #115
45206 Pietverdriet
pi_149090702
new york post
Snowmageddon 2015: whats closing in NYC

http://nypost.com/2015/01(...)hats-closing-in-nyc/

The New York Times
Travel Bans in Place as Northeast Braces for Blizzard
http://www.nytimes.com/20(...)WT.nav=top-news&_r=0
  Redactie Frontpage maandag 26 januari 2015 @ 22:43:24 #116
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_149090787
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 22:41 schreef Pietverdriet het volgende:
new york post
Snowmageddon 2015: whats closing in NYC

http://nypost.com/2015/01(...)hats-closing-in-nyc/

The New York Times
Travel Bans in Place as Northeast Braces for Blizzard
http://www.nytimes.com/20(...)WT.nav=top-news&_r=0
Ze sleuren wel weer alle hyperbolen erbij he _O-
_____
  † In Memoriam † maandag 26 januari 2015 @ 22:43:56 #117
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_149090816
Reed Timmer zend vanuit de Dominator 2 vanuit NYC live uit.
http://t.co/9g8PCjOL9f
http://tvnweather.com/live
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_149090918
Hypothermia-bingo aan de gang op tv.
Hell To The Liars
  maandag 26 januari 2015 @ 22:46:11 #119
45206 Pietverdriet
pi_149090921
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 22:43 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ze sleuren wel weer alle hyperbolen erbij he _O-
Tja, en dan is the nypost geeneens een van de ergste.
  Moderator maandag 26 januari 2015 @ 22:57:37 #120
8781 crew  Frutsel
pi_149091360
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
Reed Timmer zend vanuit de Dominator 2 vanuit NYC live uit.
http://t.co/9g8PCjOL9f
http://tvnweather.com/live
Long time no see!!

Leuk!!!
  † In Memoriam † maandag 26 januari 2015 @ 22:58:52 #121
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_149091401
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 22:57 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Long time no see!!

Leuk!!!
Ben stiekem al weer een maandje of twee aan het lurken hoor :@
En ik maak mij weer klaar om dit tornado seizoen er weer gewoon bij te zijn :Y
  Moderator maandag 26 januari 2015 @ 23:03:24 #122
8781 crew  Frutsel
pi_149091553
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 22:58 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Ben stiekem al weer een maandje of twee aan het lurken hoor :@
En ik maak mij weer klaar om dit tornado seizoen er weer gewoon bij te zijn :Y
Haha beturrr ;)

Zou nu zo weer de nacht opblijven maar ja... Straks maar weer.
  † In Memoriam † maandag 26 januari 2015 @ 23:05:57 #123
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_149091636
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 23:03 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Haha beturrr ;)

Zou nu zo weer de nacht opblijven maar ja... Straks maar weer.
Radar beelden voorspellen veel goeds voor NYC en omstreken, maar als het daar zo donker is zie ik het toch niet meer, kan ik beter gewoon gaan pitten en morgenochtend wel kijken wat er aan opnamen zijn :)

De nachten opblijven, dat komt wel weer :Y
  maandag 26 januari 2015 @ 23:06:04 #124
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_149091641
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  † In Memoriam † maandag 26 januari 2015 @ 23:21:21 #125
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_149092123
NYC lijkt mij nog goed te doen op dit moment
http://instagram.com/p/yVWeiDFfhH/
pi_149092283

:')
  † In Memoriam † maandag 26 januari 2015 @ 23:32:53 #127
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_149092430
reedtimmerTVN twitterde op maandag 26-01-2015 om 23:29:58 Urban blizzard chasing is not easy!! Conditions continue to worsen. We've barely gotten started http://t.co/Hm3ptMKfbp reageer retweet
En dan rijdt hij nog wel in the Dominator 2 rond :D
  maandag 26 januari 2015 @ 23:37:17 #128
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_149092557
http://www.landenkompas.nl/blog/004-sneeuwstorm-oostkust-vs heeft een overzichtje gemaakt met sites waar je alle ontwikkelingen rondom de storm kan volgen. Staan wel wat handige blogs tussen!
  dinsdag 27 januari 2015 @ 00:39:42 #129
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_149094384
Ik zou dus vandaag vanuit Denver naar New York vliegen, niet dus. Mijn vervangende vlucht morgen staat nog wel als een van de weinigen online, ben benieuwd of hij alsnog gecancelled wordt.
pi_149095093
The Weather Channel is wel geniaal _O_
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_149095180
quote:
12s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 01:46 schreef RemcoW23 het volgende:
The Weather Channel is wel geniaal _O_
Die blonde is wel te doen ja
pi_149095260
weatherchannel twitterde op dinsdag 27-01-2015 om 02:02:00 NEW- Already a half of foot of snow in parts of #LongIsland. 6" in Oceanside and Mineola #Juno reageer retweet
pi_149096650
Hoeveel sneeuw ligt er inmiddels?
  Moderator dinsdag 27 januari 2015 @ 08:59:05 #134
8781 crew  Frutsel
pi_149096729
Het lijkt nog mee te vallen maar het sneeuwt nog steeds.
pi_149096858
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 08:59 schreef Frutsel het volgende:
Het lijkt nog mee te vallen maar het sneeuwt nog steeds.
Moet het hoogtepunt niet nog komen? Ik dacht 03:00 (Amerikaanse tijd), oftewel rond 10:00 uur hier?
pi_149096870
Gebied rond Boston krijgt de meeste sneeuw. En de meeste wind.
pi_149097725
Ze zijn nog steeds bezig om dat monument sneeuwvrij te houden. intussen zijn de straten redelijk dicht gesneeuwd.

🐱
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 27 januari 2015 @ 10:10:31 #138
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_149097796
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
reedtimmerTVN twitterde op maandag 26-01-2015 om 23:29:58 Urban blizzard chasing is not easy!! Conditions continue to worsen. We've barely gotten started http://t.co/Hm3ptMKfbp reageer retweet
En dan rijdt hij nog wel in the Dominator 2 rond :D
Die is natuurlijk niet gemaakt voor sneeuw :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator dinsdag 27 januari 2015 @ 10:11:02 #139
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_149097809
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:07 schreef GekkePoes het volgende:
Ze zijn nog steeds bezig om dat monument sneeuwvrij te houden. intussen zijn de straten redelijk dicht gesneeuwd.

[ afbeelding ]
Hah, die rode trap op times square..... ik heb daar een keer gezeten in augustus om 01:00 snachts en ik kan me twee dingen herinneren van dat moment:

1: wauw, ik heb nog nooit zoveel lichtjes bij elkaar gezien (en reclameborden)

2: hoe is het mogelijk dat het midden in de nacht is en ik me nog steeds kapot zweet (was denk ik nog steeds ruim 25 graden op dat moment)

Maf om dan dit plaatje zo te zien :D
pi_149097945
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:11 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Hah, die rode trap op times square..... ik heb daar een keer gezeten in augustus om 01:00 snachts en ik kan me twee dingen herinneren van dat moment:

1: wauw, ik heb nog nooit zoveel lichtjes bij elkaar gezien (en reclameborden)

2: hoe is het mogelijk dat het midden in de nacht is en ik me nog steeds kapot zweet (was denk ik nog steeds ruim 25 graden op dat moment)

Maf om dan dit plaatje zo te zien :D
Je kan nu wel de sneeuwsnelheid er aan zien. 5 treden schoon voordat de eerste weer is ingesneeuwd.
🐱
pi_149098396
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:07 schreef GekkePoes het volgende:

[ afbeelding ]
Valt nog redelijk mee kwa sneeuw, had meer verwacht.

Overigens is het gewoon dweilen met de kraan open wat ze daar aan het doen zijn.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 27 januari 2015 @ 10:43:12 #143
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_149098569
Valt mee? De beelden die ik zie laten toch wel flinke hoeveelheden sneeuw zien.

Hmm... dat plaatje waar je het over hebt is van gisteravond (voor ons) :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_149098842
In Islip al 43cm volgens the weather channel
pi_149099681
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:53 schreef Houtenbeen het volgende:
In Islip al 43cm volgens the weather channel
Nog geen record dus.
pi_149099722
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:28 schreef Infection het volgende:

[..]

Nog geen record dus.
En die komt er ook niet voor New York
pi_149099770
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:31 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

En die komt er ook niet voor New York
En dat weet je zeker omdat?
pi_149099818
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:33 schreef Infection het volgende:

[..]

En dat weet je zeker omdat?
Omdat er nog maar 3-7 inch bijkomt voor NY
Het sneeuwgebied gaat vooral over Boston
pi_149099824
Valt een beetje tegen -O-
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_149100580
Wel apart hoor, om 6 uur in de ochtend vrijwel geen auto verkeer te zien op Time Square.
🐱
pi_149100611

Plymouth inmiddels staat hij nog verder in de sneeuw :P

http://www.weather.com/tv(...)pl-winter-storm-juno
pi_149100639
Sneeuwduinen kunnen hoog oplopen inderdaad
🐱
pi_149101597
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 23:06 schreef hmmmz het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ya?
pi_149101670
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 12:08 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Plymouth inmiddels staat hij nog verder in de sneeuw :P

http://www.weather.com/tv(...)pl-winter-storm-juno
Hij werd net omver geblazen :D
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 27 januari 2015 @ 12:52:19 #155
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_149101692
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:36 schreef Hallojo het volgende:
Valt een beetje tegen -O-
Zoiets wil je hier echt niet hebben hoor :D
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_149102374
15cm in New York. Valt behoorlijk mee.
pi_149102655

[ Bericht 100% gewijzigd door Houtenbeen op 27-01-2015 13:31:02 ]
pi_149102739
Updated snow fall totals (via @Wx_Max):
- Islip Long Island, NY 20”
- Scituate Mass 20”
- Providence, RI 10.3"
- Boston 11.8"
- NYC 7"
  dinsdag 27 januari 2015 @ 13:51:14 #159
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_149103304
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 12:48 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Oh ya?
Zo praten ze daar alleen op het platteland. In de stad hebben ze dat gekke accent niet.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_149104295
Hoogste is nu 63 cm voor Worcester.
pi_149104961
En het sneeuwd nog even door.

Moderator dinsdag 27 januari 2015 @ 15:00:16 #162
8781 crew  Frutsel
pi_149105715
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 13:18 schreef Infection het volgende:
15cm in New York. Valt behoorlijk mee.
Waarschuwingen zijn ook ingetrokken en meteorologen hebben zich verontschuldigd :o
pi_149105923
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 15:00 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Waarschuwingen zijn ook ingetrokken en meteorologen hebben zich verontschuldigd :o
Long Island zit op 50 cm. Het heeft New York net gemist.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2015 15:05:16 ]
pi_149106050
In Nantucket hebben ze wel een probleem. Volgens mij lopen daar ook straten onder.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_149106233
quote:
12s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 15:08 schreef RemcoW23 het volgende:
In Nantucket hebben ze wel een probleem. Volgens mij lopen daar ook straten onder.
Daar is de stroom ook uitgevallen en worden mensen geëvacueerd.

Boston:
pi_149107051

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2015 15:37:58 ]
pi_149107121
Webcam Worcester: http://www.telegram.com/static/cams/

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2015 15:39:47 ]
pi_149107211
Webcam Queens:
http://happyplace.someeca(...)to-this-guys-webcam/

Snowblowers en met je sneeuwschep je auto vrijmaken c_/
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_149107893
Scituate

[ Bericht 2% gewijzigd door Houtenbeen op 27-01-2015 17:08:45 ]
  Moderator dinsdag 27 januari 2015 @ 16:11:34 #170
8781 crew  Frutsel
  Moderator dinsdag 27 januari 2015 @ 16:11:46 #171
8781 crew  Frutsel
pi_149108183
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:02 schreef Houtenbeen het volgende:
Nantucket:
[ afbeelding ]
wtf :{
pi_149108242
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:11 schreef Frutsel het volgende:

[..]

wtf :{
Hier nog een
  Moderator dinsdag 27 januari 2015 @ 16:17:56 #173
8781 crew  Frutsel
pi_149108386
gevolg van Stormsurge?
  Redactie Frontpage dinsdag 27 januari 2015 @ 16:18:27 #174
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_149108400
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:02 schreef Houtenbeen het volgende:
Nantucket:
[ afbeelding ]
Is het daar gelijk haan dooien :?
_____
pi_149108446
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:18 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Nee, hoge golven tot 10m
  Redactie Frontpage dinsdag 27 januari 2015 @ 16:24:22 #176
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_149108562
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:19 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Nee, hoge golven tot 10m
Ah, vandaar :). Zie ook nu pas dat het een eiland is :{
_____
pi_149108827
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:17 schreef Frutsel het volgende:
gevolg van Stormsurge?
Daar waarschuwden ze wel voor. Had ook te maken met het tijdstip etc.
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2015 @ 16:33:47 #178
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_149108897

Ik zou toch binnen gebleven zijn.
pi_149108964
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:18 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Het is daar niet boven nul geweest vandaag!
pi_149109175
Nu ook in Scituate aan de kust en vloed moet nog komen:
pi_149109307
Hoogste sneeuw zit nu op 75 cm.

Scituate.

pi_149109585
Wat een scenario...overstromingen in de winter. Het is daar straks één grote glijbaan. Temperatuur zit nu ongeveer op 2 graden onder nul. Zal nog wel iets oplopen, maar later weer dik onder nul.
pi_149109751
Ze hebben wel mooie verslaggeefsters bij the weather channel :9~

pi_149110068
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:53 schreef aloa het volgende:
Wat een scenario...overstromingen in de winter. Het is daar straks één grote glijbaan. Temperatuur zit nu ongeveer op 2 graden onder nul. Zal nog wel iets oplopen, maar later weer dik onder nul.
Gebeurt nu al :P

SPOILER: Ijshuizen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 6% gewijzigd door Houtenbeen op 27-01-2015 17:49:51 ]
pi_149110697
SPOILER: Marshfield:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 8% gewijzigd door Houtenbeen op 27-01-2015 17:42:56 ]
pi_149113434
pi_149114012
76.2 cm

pi_149126636
pi_149130158

pi_149133940
pi_149160938
Ik heb uiteindelijk enorm veel mazzel gehad met een vlucht naar New York JFK op dinsdag. Het vliegveld was praktisch verlaten, en de informatieborden lieten bijna alleen maar "cancelled" zien. De situatie valt hier overigens enorm mee, slechts 15-20cm sneeuw.
pi_149162770
Lambiekje kloon! :D
  Moderator donderdag 29 januari 2015 @ 12:26:24 #194
8781 crew  Frutsel
pi_149167045
quote:
Blizzard 2015: biggest snows hit Massachusetts

The snows from the Blizzard of 2015 have finally ended over most of New England, leaving some truly historic snowfall totals. The biggest snows hit Central Massachusetts, with three feet measured at Auburn, Hudson, and Lunenburg. More than two feet of snow fell across five other states, with 33.2" at Nashua, NH; 30" at Orient, NY; 28.5" at Burrillville, RI; 31.5" at Sanford, ME; and 34.1" at Winthrop, CT. Some superlatives for stations with a long period of snow records:

Worcester, Massachusetts: All-time record snowfall (34.5")
Boston, Massachusetts: 6th heaviest snowstorm (24.4")
Providence, Rhode Island: 4th heaviest (19.1")
Portland, Maine: 4th heaviest (19.1")
Blue Hill Observatory, SE Massachusetts: 2nd heaviest (30.8")

The top six snowstorms on record in Boston, Massachusetts since 1890:

1. 27.6" Feb 17-18, 2003
2. 27.1" Feb 6-7, 1978
3. 25.8" Feb 24-26, 1969
4. 25.4" Mar 31-Apr 1, 1997
5. 24.9" Feb 8-9, 2013
6. 24.6" Jan 26-28, 2015

The top seven snowstorms on record in Providence, Rhode Island, since 1905:

1. 28.6" Feb 6-7, 1978
2. 23.4" Jan 22-23, 2005
3. 22.8" Jan 7-8, 1996
4. 19.1" Jan 26-28, 2015
5. 18.9" Feb 14-16, 1962
6. 18.3" Feb 3-4, 1961
7. 18.0" Feb 8-9, 2013

The top 4 snowstorms on record in Portland, ME:

1) 31.9" Feb. 8-9, 2013
2) 27.1" Jan. 17-18, 1979
3) 25.3" Feb. 17-18, 1952
4) 23.8" Jan 26-28, 2015

The Blue Hill Observatory in Southeast Massachusetts, with snowfall records going back to 1885, recorded 30.8"--its second greatest snowstorm on record. Their top 5 snowstorms on record:

1. 38.7" Feb 24-28, 1969
2. 30.8" Jan 26-28, 2015
3. 30.3" Mar 3-5, 1960
4. 30.1" Feb 6-7, 1978
5. 30.0" Mar 31 - Apr 1, 1997

The storm's powerful winds, gusting as high as 78 mph at Nantucket Island, brought a significant storm surge to the coast. As storm surge that peaked at 4.51' at 15:18 UTC January 27 hit Nantucket Island, flooding downtown Nantucket to a depth of 3.5'. The storm surge at Boston Harbor peaked at 4.78' at 16:12 UTC January 27, and caused damage to buildings and roads all along the Southeast Massachusetts coast.

There will be no rest for snow-weary New Englanders in the near future. A clipper-type system will drop light to occasionally moderate snow across the Northeast on Friday - Saturday, followed by an intense shot of bitter cold. The extended-range models suggest a much stronger system early next week, a potential nor'easter that could deliver heavy precipitation from the mid-Atlantic to Maine. There are still major uncertainties about timing, location, and precipitation type, as this storm will carry a good bit of warm, moist air--and our experience with this week's storm (see discussion below) should give us pause before jumping too quickly on any particular model solution.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 15:25:51 #195
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_149211296
pi_149213551
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 15:25 schreef popolon het volgende:
Ondertussen in Arizona:

_O-
🐱
  maandag 2 februari 2015 @ 17:29:21 #197
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_149302042
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')