Zijn er zat. Mooie beelden ook.quote:
Ik was al op zoek naar streams buiten die site, omdat ik er niet op kon komen, maar via deze link lukt het wel ...quote:Op maandag 26 januari 2015 19:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Genoeg live streams in New York![]()
http://www.earthcam.com/usa/newyork/timessquare/?cam=tstwo_hd
hoe kan sneeuw rijden?quote:Op maandag 26 januari 2015 20:10 schreef GekkePoes het volgende:
Wegen beginnen al dicht te sneeuwen rond Times Square, met de verkeersdrukte rijd de sneeuw niet meer los.
[ afbeelding ]
Ik heb wel een kennis die er nu heen is, maar kan niet echt genieten van een wandeling door de stad.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:18 schreef Szikha het volgende:
Wow...
Zijn hier FOK!kers die daar wonen?
Wie zou wandelen te midden van een storm?quote:Op maandag 26 januari 2015 20:19 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik heb wel een kennis die er nu heen is, maar kan niet echt genieten van een wandeling door de stad.
de verkeersdrukte zorgt er niet voor dat de sneeuw word losgereden rond deze tijd. (zou er moeten staan,)quote:
Ja, die zit binnenquote:Op maandag 26 januari 2015 20:21 schreef mig72 het volgende:
[..]
Wie zou wandelen te midden van een storm?
door te rijden maak je het sowiedo niet los, je drukt het alleen maar in totdat het harder kleeftquote:Op maandag 26 januari 2015 20:21 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
de verkeersdrukte zorgt er niet voor dat de sneeuw word losgereden rond deze tijd. (zou er moeten staan,)
twitter:erikmouthaanRTL twitterde op maandag 26-01-2015 om 20:23:21Vegen tegen de bierkaai, als er per uur zes centimeter valt http://t.co/M2eh9LOMF3 reageer retweet
Ook mooi dat als de stream laadt je eerst een mooie zonnige still zietquote:Op maandag 26 januari 2015 19:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Zijn er zat. Mooie beelden ook.
Zit zelfs geluid bij.
http://www.earthcam.com/usa/newyork/highline/?cam=highline
Die zwarte tegels daar lijken me erg glad met dit weer.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook mooi dat als de stream laadt je eerst een mooie zonnige still ziet
Volgens mij gooien ze het in de gaat naast de weg? Is in ieder geval ook iemand heel enthousiast bezig met alle sneeuw op straat schepenquote:Op maandag 26 januari 2015 20:48 schreef GekkePoes het volgende:
Op deze stream zitten twee mannen sneeuw in emmers te scheppen en die emmers verplaatsen,![]()
http://www.earthcam.com/usa/newyork/timessquare/?cam=tsrobo1
zal wel een goede reden hebben
[ afbeelding ]
En daarna de harde werkelijkheidquote:Op maandag 26 januari 2015 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook mooi dat als de stream laadt je eerst een mooie zonnige still ziet
Ik denk dat het sneller gaat als je met 5 man naast elkaar in formatie brede banen maakt.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij gooien ze het in de gaat naast de weg? Is in ieder geval ook iemand heel enthousiast bezig met alle sneeuw op straat schepen
Ze zijn nu in ieder geval het busje met hulptroepen aan het leeghalenquote:Op maandag 26 januari 2015 20:53 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik denk dat het sneller gaat als je met 5 man naast elkaar in formatie brede banen maakt.
Ik zag die al een keer eerder langsrijden, ook helemaal ingesneeuwdquote:Op maandag 26 januari 2015 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zijn nu in ieder geval het busje met hulptroepen aan het leeghalen
Die New York Sightseeing bus ook
Ze willen de zwarte stenen daar vrij maken van sneeuw. maar dat ging een beetje onhandig.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:59 schreef Fred0w het volgende:
Ik snap dit hele gebeuren niet, wat zijn ze aan het uitladen?
Wat zijn die 2 mannen aan het doen recht van het standbeeld?
Vragen vragen.
Hoelang willen ze dit blijven doen?quote:Op maandag 26 januari 2015 21:00 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ze willen de zwarte stenen daar vrij maken van sneeuw. maar dat ging een beetje onhandig.
Tot een uur of 18:00 lokale tijd deden ze dat de vorige keer met sneeuw, misschien is er een ceremonie straks, omdat de vlaggen op halfstok hangen?quote:Op maandag 26 januari 2015 21:01 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Hoelang willen ze dit blijven doen?
Het begint alsmaar harder te sneeuwen.
Net waren ze pionnen en sneeuwschuivers aan het uitladenquote:Op maandag 26 januari 2015 20:59 schreef Fred0w het volgende:
Ik snap dit hele gebeuren niet, wat zijn ze aan het uitladen?
Wat zijn die 2 mannen aan het doen recht van het standbeeld?
Vragen vragen.
Sneeuwjachtquote:Op maandag 26 januari 2015 21:05 schreef popolon het volgende:
80mph winden verwacht op sommige plekken, dit wordt een chaos met die sneeuw erbij.
quote:Op maandag 26 januari 2015 21:16 schreef byah het volgende:
Op de foto's valt het allemaal wel mee. Typisch panisch 'breaking news syndroom' wat bij deze tijd past
Het begint dan ook net!quote:Op maandag 26 januari 2015 21:16 schreef byah het volgende:
Op de foto's valt het allemaal wel mee. Typisch panisch 'breaking news syndroom' wat bij deze tijd past
Dat is bij het monument van Father Duffy. Zal daar wel mee te maken hebben.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:44 schreef GekkePoes het volgende:
Trouwens, waarom hangt de vlag daar halfstok?
Weet je toevallig waar die wit/groene vlag van is? Die "franse" vlag lijkt mij die van Bayonne, New Jersey?quote:Op maandag 26 januari 2015 21:21 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dat is bij het monument van Father Duffy. Zal daar wel mee te maken hebben.
Dit wordt een beste hoor. Ik heb er nu een paar meegemaakt en toch zijn er weer mensen die het iets te licht opvatten. Vergeet niet dat alles vanavond en morgen platligt. Alles.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:16 schreef byah het volgende:
Dat is gewoon de vlag van NYC. De vlag met het eikenblad is van NYC Department of Parks & Recreation.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet je toevallig waar die wit/groene vlag van is? Die "franse" vlag lijkt mij die van Bayonne, New Jersey?
Dit is dan ook de Super Bowl van de sneeuwstormen.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:11 schreef Droopie het volgende:
http://www.myfoxny.com/category/237033/live-video-on-myfoxny
gezellige panische live verslaggeving
Ow, wist ik nietquote:Op maandag 26 januari 2015 21:33 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dat is gewoon de vlag van NYC. De vlag met het eikenblad is van NYC Department of Parks & Recreation.
Kan wel een paar dagen gaan duren ook!quote:Op maandag 26 januari 2015 21:29 schreef popolon het volgende:
[..]
Dit wordt een beste hoor. Ik heb er nu een paar meegemaakt en toch zijn er weer mensen die het iets te licht opvatten. Vergeet niet dat alles vanavond en morgen platligt. Alles.
POW staat voor Prisoner Of War en MIA voor Missing In Action.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:14 schreef LTVDK het volgende:
Ah, aan één vlag bij het monument is te zien waarvoor het isHangt onder de USA vlag een POW-MIA vlag, speciaal voor gevallen soldaten. Neem aan dat die vlaggen dus altijd zo hangen (of er moeten weer militairen zijn gesneuveld in het Midden-Oosten).
Deze vlag:
[ afbeelding ]
Dacht even dat het een IS vlag was, maar dat zou raar zijn
Naam komt bekend voor maar moest het toch even terugzoeken, tornadojagert normaalquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |