En dan rijdt hij nog wel in the Dominator 2 rondtwitter:reedtimmerTVN twitterde op maandag 26-01-2015 om 23:29:58Urban blizzard chasing is not easy!! Conditions continue to worsen. We've barely gotten started http://t.co/Hm3ptMKfbp reageer retweet
twitter:weatherchannel twitterde op dinsdag 27-01-2015 om 02:02:00NEW- Already a half of foot of snow in parts of #LongIsland. 6" in Oceanside and Mineola #Juno reageer retweet
Moet het hoogtepunt niet nog komen? Ik dacht 03:00 (Amerikaanse tijd), oftewel rond 10:00 uur hier?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 08:59 schreef Frutsel het volgende:
Het lijkt nog mee te vallen maar het sneeuwt nog steeds.
Die is natuurlijk niet gemaakt voor sneeuwquote:Op maandag 26 januari 2015 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
En dan rijdt hij nog wel in the Dominator 2 rondtwitter:reedtimmerTVN twitterde op maandag 26-01-2015 om 23:29:58Urban blizzard chasing is not easy!! Conditions continue to worsen. We've barely gotten started http://t.co/Hm3ptMKfbp reageer retweet
Hah, die rode trap op times square..... ik heb daar een keer gezeten in augustus om 01:00 snachts en ik kan me twee dingen herinneren van dat moment:quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:07 schreef GekkePoes het volgende:
Ze zijn nog steeds bezig om dat monument sneeuwvrij te houden. intussen zijn de straten redelijk dicht gesneeuwd.
[ afbeelding ]
Je kan nu wel de sneeuwsnelheid er aan zien. 5 treden schoon voordat de eerste weer is ingesneeuwd.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hah, die rode trap op times square..... ik heb daar een keer gezeten in augustus om 01:00 snachts en ik kan me twee dingen herinneren van dat moment:
1: wauw, ik heb nog nooit zoveel lichtjes bij elkaar gezien (en reclameborden)
2: hoe is het mogelijk dat het midden in de nacht is en ik me nog steeds kapot zweet (was denk ik nog steeds ruim 25 graden op dat moment)
Maf om dan dit plaatje zo te zien
Valt nog redelijk mee kwa sneeuw, had meer verwacht.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:07 schreef GekkePoes het volgende:
Ze zijn nog steeds bezig om dat monument sneeuwvrij te houden. intussen zijn de straten redelijk dicht gesneeuwd.
[ afbeelding ]
Nog geen record dus.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:53 schreef Houtenbeen het volgende:
In Islip al 43cm volgens the weather channel
En dat weet je zeker omdat?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:31 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
En die komt er ook niet voor New York
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |