SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
Dan heb je net het mooiste stukkie gemist.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
boilesen kon geen hele wedstrijd spelen, niet verder gelezen dan de eerste alinea btw![]()
![]()
![]()
Ja ze willen ons trollen ofzo.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom zijn er altijd van zulke teringdomme supporters van andere clubs in Ajax-topicOh.![]()
heb een kater, sorryquote:Op zondag 25 januari 2015 15:51 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Dan heb je net het mooiste stukkie gemist.![]()
![]()
Zwakke wedstrijd weer zeg. Zoveelste van het seizoen. Spoeling op het middenveld is veel te dun als met Bazoer en Zimling moet spelen.
Rare keuzes ook van De Boer als je met twee spelers start die geen 90 minuten kunnen spelen (Boilesen en Bazoer) om dat Milik in de rust al te slachtofferen. Sowieso wel dieptriest om Zimling, Sightorsson en Viergever als wissels in te brengen.![]()
Omdat er ook altijd teringdomme supporters van Ajax in topics van andere clubs zijn.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom zijn er altijd van zulke teringdomme supporters van andere clubs in Ajax-topicIk ben inmiddels overleden.![]()
Zou het iets te maken hebben dat ajacieden dat veel meer doen bij andere clubs?quote:Op zondag 25 januari 2015 15:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom zijn er altijd van zulke teringdomme supporters van andere clubs in Ajax-topic![]()
Er zit imo wel een kern van waarheid in. Alleen niet dat FdB hier de zgn 'hoofdschuldige' zou zijn. Niet dat je dat beweert trouwens.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:46 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het spijt me geweldig, maar als je deze wedstrijd moet winnen om aan te haken en je brengt Viergever in plaats van dat je El-Ghazi brengt, dan heb je er simpelweg niet alles aan gedaan om die wedstrijd te winnen. Ik zet El-Ghazi hier niet neer als de grote verlosser, maar we hadden echt helemaal niets meer te verliezen. Dan moet je zo'n ventje gewoon brengen. Hij kan met een individuele actie het verschil maken. Al is het met alle geluk van de wereld, dat doet er niet toe. Ga je nu voor de titel of niet?
Nee. Ik verander voorlopig niet van mening. Het probleem zit hem namelijk niet alleen in de selectie. Die is inderdaad matig. Daar hebben jullie allemaal gelijk in. Die zal echt verbeterd moeten worden. Alleen is dat voor mij geen enkele reden om geen kritiek op de trainer te hebben. De Boer deelt in de malaise omdat de ploeg na de winterstop nog altijd niet ingespeeld is en de wissels vaak niet te verdedigen zijn.
In de afgelopen 4 seizoenen zag het er toch echt anders uit. In die seizoenen werd het team in de loop van het seizoen een machine. Daar zijn 4 prachtige successen door geboekt. In die successen heeft De Boer een enorme hand gehad. 4 teams, grotendeels ook bestaande uit matige spelers, raakte allemaal op elkaar ingespeeld. Daar ben ik De Boer zeer dankbaar voor. Nu herhaal ik wat ik hiervoor heb gezegd: dit team is totaal niet op elkaar ingespeeld. Dat komt niet alleen door de selectie, want er is nauwelijks iets aan veranderd in vergelijking met het vorige seizoen. Het dwalen van Ajax in dit seizoen kan dus niet alleen op de selectie afgewend worden. Het tegenbewijs daarvoor is door Ajax (en daarmee ook door De Boer) zelf geleverd in de 4 landstitels.
Ik hoop met heel mijn hart dat het nog goed gaat komen. Vooral omdat ik mij enorm verheug op die 5e titel op rij, nadat PSV van 2006 t/m 2009 (4x) achtereenvolgens kampioen is geworden. Dat zie ik graag door Ajax verbeterd worden.
Misschien valt het allemaal wel mee met die kwaliteit in die jeugdopleiding. Er worden niet voor niets ontzettend veel jeugdige Deentjes gehaald, en vervolgens zie je een falende Andersen en/of Boilesen spelen als Ajacied zijnde.
Het is eerder ongelooflijk dat Netto Duck met 100mio op de bank weigert spelers te halen. Daarna leuk roepen dat je alles met 'eigen jeugd' doet en de Ajax-filosofie aanhangt, maar in praktijk stelt het bar weinig voor.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Ik mag het hopen. Onbegrijpelijke slachtoffering.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk krijgt El Ghazi weer een reeks wedstrijden nu.![]()
Lekker genieten van Viergever, Sightorsson en Zimlingquote:Op zondag 25 januari 2015 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mag het hopen. Onbegrijpelijke slachtoffering.![]()
![]()
Ik snap het ook niet echt. Hij was gewoon goed bezig, maar opeens staat Kishna erin (die af en toe wel goed speelt hoor).quote:Op zondag 25 januari 2015 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mag het hopen. Onbegrijpelijke slachtoffering.
Hopelijk kunnen ze ooit een keer gewoon samen spelen, maar dan moet de verdediging en het middenveld eerst goed staan.Oh.![]()
Van der Hoorn-Moisander-Boilesen-Zimling-Sigthorsson-Viergeverquote:Op zondag 25 januari 2015 15:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Lekker genieten van Viergever, Sightorsson en Zimling
Alsjeblieft verkopen deze week nogOh.![]()
Ik post nooit in PSV of Feyenoord-topics, niet mijn gebiedquote:Op zondag 25 januari 2015 15:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou het iets te maken hebben dat ajacieden dat veel meer doen bij andere clubs?![]()
Dit was gewoon weer een nieuw dieptepuntje. Zo machteloos... Nul creativiteit, nul overtuiging. Geen enkel besef dat die vijfde titel op rij nog haalbaar zou kunnen zijn na vandaag. Ik ga mijn tirade richting het huidige beleid niet nog eens herhalen, die zal waarschijnlijk bekend zijn. Vier titels op rij, honderd miljoen op de bank en wij kijken naar figuren als Boilesen, Kishna en Bazoer. Ik zal het allemaal wel niet snappen...![]()
aanbieden met geld toequote:Op zondag 25 januari 2015 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van der Hoorn-Moisander-Boilesen-Zimling-Sigthorsson-Viergever
Alsjeblieft verkopen deze week nogRED ONS HENNIEGOD![]()
Dan heb je de wedstrijd dus niet gezien.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:46 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het spijt me geweldig, maar als je deze wedstrijd moet winnen om aan te haken en je brengt Viergever in plaats van dat je El-Ghazi brengt, dan heb je er simpelweg niet alles aan gedaan om die wedstrijd te winnen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zondag 25 januari 2015 15:58 schreef Fargo het volgende:
Dit was gewoon weer een nieuw dieptepuntje. Zo machteloos... Nul creativiteit, nul overtuiging. Geen enkel besef dat die vijfde titel op rij nog haalbaar zou kunnen zijn na vandaag. Ik ga mijn tirade richting het huidige beleid niet nog eens herhalen, die zal waarschijnlijk bekend zijn. Vier titels op rij, honderd miljoen op de bank en wij kijken naar figuren als Sigthorsson, Zimling en Moisander Boilesen, Kishna en Bazoer. Ik zal het allemaal wel niet snappen...![]()
Lekker sfeertje trouwens vandaag ook weer in het stadionSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 25 januari 2015 16:00 schreef Maastoren het volgende:
Lekker sfeertje trouwens vandaag ook weer in het stadionOke, nou weer terug naar je eigen topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 25 januari 2015 16:00 schreef Maastoren het volgende:
Lekker sfeertje trouwens vandaag ook weer in het stadionleek de kuip wel tijdens de afgelopen klassiekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Marc Netto dacht waarschijnlijk dat investeren in echt goede spelers niet nodig is omdat je in de eredivisie toch wel kampioen wordt.. goed dat deze zuinigheid wordt afgestraft.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:58 schreef Fargo het volgende:
Dit was gewoon weer een nieuw dieptepuntje. Zo machteloos... Nul creativiteit, nul overtuiging. Geen enkel besef dat die vijfde titel op rij nog haalbaar zou kunnen zijn na vandaag. Ik ga mijn tirade richting het huidige beleid niet nog eens herhalen, die zal waarschijnlijk bekend zijn. Vier titels op rij, honderd miljoen op de bank en wij kijken naar figuren als Boilesen, Kishna en Bazoer. Ik zal het allemaal wel niet snappen...![]()
Ik dacht dat hier dingen over ajax konden worden besproken?quote:Op zondag 25 januari 2015 16:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oke, nou weer terug naar je eigen topic![]()
Waar zeg ik dat? Ik heb er veel vertrouwen in dat we daar over 4 jaar een beest van een VM aan hebben. Op dit moment niet. En dan vind ik het een kwalijke zaak dat als we onze beste speler missen door een blessure moeten terugvallen op iemand van zijn (huidige) niveau.quote:![]()
Ik vraag me ook af of hij echt een goede aanvallende middenvelder kan worden hoor.quote:
Lijkt me toch meer een CVMOh.![]()
Boefjequote:Op zondag 25 januari 2015 16:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
leek de kuip wel tijdens de afgelopen klassieker![]()
Wel een beetje flauwe opmerking dit, Marc heeft er alles aan gedaan om een gesprekje te krijgen met Eto'o.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Marc Netto dacht waarschijnlijk dat investeren in echt goede spelers niet nodig is omdat je in de eredivisie toch wel kampioen wordt.. goed dat deze zuinigheid wordt afgestraft.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Waarom hebben ze hun huidige spelers dan gehaald?quote:Op zondag 25 januari 2015 16:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zitten niet te wachten op strontOh.![]()
Misschien ziet Boogers het wel beter dan Netto en vriendjesquote:Op zondag 25 januari 2015 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom hebben ze hun huidige spelers dan gehaald?RED ONS HENNIEGOD![]()
tja dat is een manier om er naar te kijken, aan de andere kant is het ook wel een gok die ik respecteer, gewoon jeugd inbrengen, wel des ajaxquote:Op zondag 25 januari 2015 16:03 schreef Fargo het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Ik heb er veel vertrouwen in dat we daar over 4 jaar een beest van een VM aan hebben. Op dit moment niet. En dan vind ik het een kwalijke zaak dat als we onze beste speler missen door een blessure moeten terugvallen op iemand van zijn (huidige) niveau.![]()
Marc deed het ook leuk bij GAE.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Misschien ziet Boogers het wel beter dan Netto en vriendjes
Nu doet hij het alleen top qua contracten verlengen, maar het word nu wel tijd dat hij eens echt een paar goede spelers gaat halen die ook slagen.Oh.![]()
qua verkoop doet marc het ook wel goedquote:Op zondag 25 januari 2015 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Marc deed het ook leuk bij GAE.
Nu doet hij het alleen top qua contracten verlengen, maar het word nu wel tijd dat hij eens echt een paar goede spelers gaat halen die ook slagen.
blind 20 mil![]()
![]()
En nog steeds is het een matig spelertje.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:06 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Die serero heeft zich vandaag helemaal de klere geloorm![]()
Bij GAE werd hem ook verweten dat die alles alleen deed en clubiconen zoals Bosvelt en Boerebach schoffeerde .quote:Op zondag 25 januari 2015 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Marc deed het ook leuk bij GAE.
Nu doet hij het alleen top qua contracten verlengen, maar het word nu wel tijd dat hij eens echt een paar goede spelers gaat halen die ook slagen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ja maar als je dat niet herinvesteert in goede spelers die er meteen staan, gaat je selectie gewoon achteruit qua kwaliteit.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
qua verkoop doet marc het ook wel goed
blind 20 mil
Kan je wel weer wat 16-jarigen halen, maar die halen het ook lang niet allemaal.Oh.![]()
Gewoon een goede speler voor Ajax hoor.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:07 schreef Maastoren het volgende:
[..]
En nog steeds is het een matig spelertje.Oh.![]()
Hij doet het nu juist samen. Moest afhaken bij aankopen door een ingreep van de RvC of hij moest wat matige spelers halen van Frank.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij GAE werd hem ook verweten dat die alles alleen deed en clubiconen zoals Bosvelt en Boerebach schoffeerde .Oh.![]()
Er zijn wel meer dingen 'des Ajax' die ik al jaren niet meer terug zie. Ik vind het hele beleid gewoon ontzettend naief. De jeugd de kans geven en een team smeden wat jarenlang samen zou kunnen spelen. Onmogelijk. Als we een speler als Blind al niet kunnen behouden, dan kan dat beleid toch eigenlijk gelijk de prullenbak in?quote:Op zondag 25 januari 2015 16:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
tja dat is een manier om er naar te kijken, aan de andere kant is het ook wel een gok die ik respecteer, gewoon jeugd inbrengen, wel des ajax![]()
Iedereen die niet lichamelijk gehandicapt is is voor dit ajax een goede speler.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon een goede speler voor Ajax hoor.
Maar hij is misschien wel de minst slechte. Zit nog iets van wat lijkt op pit in.![]()
Hij heeft drive, kan een bal afpakken, techniek en goede lichaamsschijnbeweging. Niks mis meequote:Op zondag 25 januari 2015 16:11 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Iedereen die niet lichamelijk gehandicapt is is voor dit ajax een goede speler.
Maar hij is misschien wel de minst slechte. Zit nog iets van wat lijkt op pit in.Oh.![]()
Dit.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:10 schreef Fargo het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen 'des Ajax' die ik al jaren niet meer terug zie. Ik vind het hele beleid gewoon ontzettend naief. De jeugd de kans geven en een team smeden wat jarenlang samen zou kunnen spelen. Onmogelijk. Als we een speler als Blind al niet kunnen behouden, dan kan dat beleid toch eigenlijk gelijk de prullenbak in?
Ookal breken er 5 topspelers in de jeugd door, ze zijn toch een half jaar na de doorbraak naar het buitenland.
Maarja wat doe je ertegen?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ik heb niet idee dat zijn inbreng van zo'n toegevoegde waarde is dat hij daarmee zijn fysieke gebreken kan compenseren. Wat bij Clasie bijvoorbeeld wel het geval is.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft drive, kan een bal afpakken, techniek en goede lichaamsschijnbeweging. Niks mis mee![]()
Helemaal niks, de trend is juist dat als je er een beetje bovenuit steekt je steeds jonger wordt weggepikt door de Europese (sub)top. En het is ook nog eens behoorlijk naief om te denken dat je die gastjes kan behouden als er een Spurs of Man Utd. aan de deur klopt.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dit.
Ookal breken er 5 topspelers in de jeugd door, ze zijn toch een half jaar na de doorbraak naar het buitenland.
Maarja wat doe je ertegen?
Maar wat dan wel weer goed is is dat Ajax altijd langdurige contracten geeft, dan vang je iig de hoofdprijs. Moet je ook wel de knaken voor hebben natuurlijk.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
En een type Suarez en Vertonghen.quote:
En een type Sjaak Swart, maar die kan vandaag de dag nog gewoon mee. Aldus Sjaak.Oh.![]()
Het enige wat je kan doen is lange contracten afsluiten en er veel geld voor vangen.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Helemaal niks, de trend is juist dat als je er een beetje bovenuit steekt je steeds jonger wordt weggepikt door de Europese (sub)top. En het is ook nog eens behoorlijk naief om te denken dat je die gastjes kan behouden als er een Spurs of Man Utd. aan de deur klopt.
Maar wat dan wel weer goed is is dat Ajax altijd langdurige contracten geeft, dan vang je iig de hoofdprijs. Moet je ook wel de knaken voor hebben natuurlijk.
Maar uiteindelijk kan je toch niks opbouwen want niemand wilt meer in NL voetballen.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Zag hem vandaag nog een paar ballen afpakken van spelers die fysiek sterker zijn dan hem.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:16 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik heb niet idee dat zijn inbreng van zo'n toegevoegde waarde is dat hij daarmee zijn fysieke gebreken kan compenseren. Wat bij Clasie bijvoorbeeld wel het geval is.
Laat zich ook niet altijd zo makkelijk opzij zetten, en meestal als dat gebeurd is het een overtreding.Oh.![]()
Exact, dan zal je dus die grote talenten moeten aanvullen met types als El Ahmadi, Guardado etc. Ik denk dat Ajax die omslag ook wel gaat maken, het geld is er dus waarom niet.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:18 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het enige wat je kan doen is lange contracten afsluiten en er veel geld voor vangen.
Maar uiteindelijk kan je toch niks opbouwen want niemand wilt meer in NL voetballen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
We moeten gewoon accepteren dat Nederland een opleidingsland is, ieder buitenlandse jonge speler ziet dit als een springplank naar de Europese (sub)top![]()
Meestal viel dat wel mee, de laatste jaren steeds spelers verkocht omdat ze nog maar één jaar contract hadden.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Helemaal niks, de trend is juist dat als je er een beetje bovenuit steekt je steeds jonger wordt weggepikt door de Europese (sub)top. En het is ook nog eens behoorlijk naief om te denken dat je die gastjes kan behouden als er een Spurs of Man Utd. aan de deur klopt.
Maar wat dan wel weer goed is is dat Ajax altijd langdurige contracten geeft, dan vang je iig de hoofdprijs. Moet je ook wel de knaken voor hebben natuurlijk.Oh.![]()
Ajax haalt alleen maar spelers als Zimling als ervaren jongens.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Exact, dan zal je dus die grote talenten moeten aanvullen met types als El Ahmadi, Guardado etc. Ik denk dat Ajax die omslag ook wel gaat maken, het geld is er dus waarom niet.Oh.![]()
wat dat betreft was/is Zimling wel een missertje en Poulsen wilde nog blijven ook, maar dat miljoen konden ze niet meer missenquote:Op zondag 25 januari 2015 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Exact, dan zal je dus die grote talenten moeten aanvullen met types als El Ahmadi, Guardado etc. Ik denk dat Ajax die omslag ook wel gaat maken, het geld is er dus waarom niet.![]()
Onbegrijpelijke keuzes.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat dat betreft was/is Zimling wel een missertje en Poulsen wilde nog blijven ook, maar dat miljoen konden ze niet meer missenWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Hij schijnt net te laat gezegd te hebben dat hij toch nog een jaartje erbij wilde doen, Zimling lag al vast maar had je hem er toch ook wel bij kunnen houden.quote:![]()
Nee dan had je twee van die ervaren Denen gehad die eigenlijk ook niet echt in het spelletje passen.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij schijnt net te laat gezegd te hebben dat hij toch nog een jaartje erbij wilde doen, Zimling lag al vast maar had je hem er toch ook wel bij kunnen houden.
Poulsen was wel goed qua inzet, maar heeft ook vaak zat draken van wedstrijden gespeeld. En Zimling is helemaal een parodie op een voetballer.Oh.![]()
Kishna
Andersen
Schöne
Die Kishna mag van mij lekker naar Italië als Raiola dat zo graag wilt, hij heeft er gewoon helemaal geen zin in lijkt wel.
Boilessen was ook weer niet om aan te gluren trouwens. Schöne zou ik zeggen dat hij er niets aan kan doen want Feyenoord was gewoon positioneel veel te goed om Schone vrij te laten voetballen. Alsnog; hij had die laatste kans er gewoon in moeten jagen.
Andersen komt fysiek veel te kort. Dat is dus ook weer gebleken vandaag.![]()
Poulsen had je echt nog wel kunnen gebruiken hoor, dat Zimling zou tegenvalt had het TH waarschijnlijk ook niet gedacht.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dan had je twee van die ervaren Denen gehad die eigenlijk ook niet echt in het spelletje passen.
Poulsen was wel goed qua inzet, maar heeft ook vaak zat draken van wedstrijden gespeeld. En Zimling is helemaal een parodie op een voetballer.![]()
Maar allebei was gewoon teveel van het goede geweest. Zeker als je ook nog langzaamaan jeugd wilt brengen op die positie.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Poulsen had je echt nog wel kunnen gebruiken hoor, dat Zimling zou tegenvalt had het TH waarschijnlijk ook niet gedacht.Oh.![]()
Muah vond hem niet verkeerd.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:33 schreef Brammess het volgende:
En die Nijhuis was ook belabberd van beide kanten zeg, wat een dramatische scheidsrechter.
Je kan zo'n wedstrijd ook doodfluiten, dan heb ik liever dit.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Maar er waren gewoon echt momenten waar hij kaarten had moeten trekken. Plus dat er heel veel momenten waren dat hij gewoon vaker had moeten fluiten, dood fluiten ben ik ook zwaar tegen maar dit ging net te ver.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:33 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Muah vond hem niet verkeerd.
Je kan zo'n wedstrijd ook doodfluiten, dan heb ik liever dit.![]()
Buiten dat hij een rode kaart had moeten trekken vond ik hem eigenlijk wel prima fluiten. Consequent in ieder geval.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:35 schreef Brammess het volgende:
[..]
Maar er waren gewoon echt momenten waar hij kaarten had moeten trekken. Plus dat er heel veel momenten waren dat hij gewoon vaker had moeten fluiten, dood fluiten ben ik ook zwaar tegen maar dit ging net te ver.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Voor wat had Nijhuis kaarten moeten trekken? Duels op het middenveld waren iig gewoon kwaliteittekort.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:35 schreef Brammess het volgende:
[..]
Maar er waren gewoon echt momenten waar hij kaarten had moeten trekken. Plus dat er heel veel momenten waren dat hij gewoon vaker had moeten fluiten, dood fluiten ben ik ook zwaar tegen maar dit ging net te ver.![]()
Overtreding op Andersen bijvoorbeeld. Wat kwaliteitstekort ermee te maken heeft ontgaat mij even.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor wat had Nijhuis kaarten moeten trekken? Duels op het middenveld waren iig gewoon kwaliteittekort.![]()
Nou, ik bedoel meer dat dat makkelijk voorkomen had kunnen worden.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:42 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Overtreding op Andersen bijvoorbeeld. Wat kwaliteitstekort ermee te maken heeft ontgaat mij even.![]()
Nijhuis floot goed, liet aan beide kanten veel doorgaan. Geen fout gemaakt eigenlijk.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Schop dan terug , maar het meisje was meteen ontdaan en onderging alles als een mak lammetjequote:Op zondag 25 januari 2015 16:42 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Overtreding op Andersen bijvoorbeeld. Wat kwaliteitstekort ermee te maken heeft ontgaat mij even.RED ONS HENNIEGOD![]()
Fijn voor de wedstrijd (die nog steeds slecht was) dat hij veel door liet gaan, maar hij ging daarin wel iets te ver af en toe.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:43 schreef Pedroso het volgende:
Nijhuis floot goed, liet aan beide kanten veel doorgaan. Geen fout gemaakt eigenlijk.![]()
Kishna kwam de laatste 10 minuten eindelijk een beetje in het spel voor, daarvoor ook geen bal geraakt. Maar het blijft een groot talent natuurlijk.
Ik zie het niet heel negatief in, op een positie of 4 heb je een probleem maar met de rest kun je verder. Hopelijk gaan we er na dit seizoen eindelijk eens op vooruit ipv er jaarlijks op achteruit te gaan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Uiteindelijk liep het niet uit de hand dus een goede beslissing om niet voor iedere duikelpartij te fluiten.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:46 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Fijn voor de wedstrijd (die nog steeds slecht was) dat hij veel door liet gaan, maar hij ging daarin wel iets te ver af en toe.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik heb vandaag niet gezien hoor maar de laatste goede wedstrijd is alweer een tijdje terugquote:Op zondag 25 januari 2015 16:47 schreef Pedroso het volgende:
Kishna kwam de laatste 10 minuten eindelijk een beetje in het spel voor, daarvoor ook geen bal geraakt. Maar het blijft een groot talent natuurlijk.
Ik zie het niet heel negatief in, op een positie of 4 heb je een probleem maar met de rest kun je verder. Hopelijk gaan we er na dit seizoen eindelijk eens op vooruit ipv er jaarlijks op achteruit te gaan.![]()
Bij momenten kun je zien dat ie het wel in zich heeft, maar hij laat het wel te weinig zien.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb vandaag niet gezien hoor maar de laatste goede wedstrijd is alweer een tijdje terug
Aan de andere kant is het voor zulke jongens wel moeilijk om in zo'n slecht draaiend team er bovenuit te steken. Het klopt gewoon voor geen meter momenteel bij Ajax, totaal geen chemie en voetballend dramatisch.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik begrijp niet zo goed dat El Ghazi uit de gratie is, die heeft diepgang en dat heeft Kishna toch stukken minder.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:55 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bij momenten kun je zien dat ie het wel in zich heeft, maar hij laat het wel te weinig zien.
Aan de andere kant is het voor zulke jongens wel moeilijk om in zo'n slecht draaiend team er bovenuit te steken. Het klopt gewoon voor geen meter momenteel bij Ajax, totaal geen chemie en voetballend dramatisch.![]()
Ik had ook graag El Ghazi nog gezien.
Verder jammer van het spelbeeld. Nijhuis floot op zich wel consequent, maar voor Ajax is het beter als het iets korter wordt gehouden. Dat vind ik zelf ook wel leuker om te kijken.Life is what you make it.![]()
Niet alleen diepgang, hij is vooralsnog ook nog eens vrij effectief geweest. Als het dan in zo'n wedstrijd niet loopt, dan moet je in ieder geval nog proberen voor het resultaat te gaan. En wat dat betreft was een overwinning veel belangrijk dan eventueel verlies.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed dat El Ghazi uit de gratie is, die heeft diepgang en dat heeft Kishna toch stukken minder.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Tsja aan de andere kant kan 1 extra goede speler op het middenveld het verschil zijn tussen een slecht team en een geweldig draaiend team.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:55 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bij momenten kun je zien dat ie het wel in zich heeft, maar hij laat het wel te weinig zien.
Aan de andere kant is het voor zulke jongens wel moeilijk om in zo'n slecht draaiend team er bovenuit te steken. Het klopt gewoon voor geen meter momenteel bij Ajax, totaal geen chemie en voetballend dramatisch.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Na de wedstrijd van vandaag moet je gewoon concluderen dat Ajax te weinig kwaliteit heeft om serieus mee te doen om het kampioenschap. Het middenveld zonder Klaassen is dramatisch slecht te noemen. De salonheld van vele hier, genaamd Andersen, zakte ook vandaag weer finaal door het ijs en andermaal is bewezen dat hij eigenlijk een speler is die bij Jong Ajax hoort te spelen. Tactisch vind ik het niet eens zo slecht neergezet, het idee is er soms ook wel, maar de uitvoering is te slecht. Veel onnodig balverlies, passes die niet aankomen, timing is net niet goed en Milik/Sightorsson werden nauwelijks bereikt. Je kan hun niets kwalijk nemen, die hebben misschien ieder één goede bal gehad.
Maar de beleving van de Klassieker ontbrak ook volledig bij Ajax, als je het kwalitatief niet redt, moet je in ieder geval karakter tonen. Daar was geen sprake van helaas. Kennelijk lijkt ook Klaassen daarvoor te zorgen normaliter en zonder hem is een slappe hap. Ajax heeft nooit gespeeld om te winnen, geen passie, geen overtuiging, geen wil om alles te geven. Dat is misschien nog wel het ergste.
Zes punten achterstand op PSV is veel, ik denk zelfs te veel want dit Ajax wint niet in Eindhoven. Dat betekent dus dat het kampioen wellicht naar PSV gaat, of er moet een wonder gebeuren. De comeback van de afgelopen jaren zit er nu gewoon niet in, simpelweg te weinig kwaliteit.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Nee joh, dat was in het seizoen 1998/1999 toen werd Ajax zesde.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
veel betere spelers dan wat er nu rondlooptquote:Op zondag 25 januari 2015 17:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee joh, dat was in het seizoen 1998/1999 toen werd Ajax zesde.RED ONS HENNIEGOD![]()
Zo, volgende week Vitesse nog even voetballes geven. Weten die ook weer waar ze staan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zal je maar net zien dat ze dan wel goed spelenquote:Op zondag 25 januari 2015 18:06 schreef Pedroso het volgende:
Zo, volgende week Vitesse nog even voetballes geven. Weten die ook weer waar ze staan.![]()
![]()
![]()
Ga daar maar niet vanuit. Benieuwd wie er geslachtofferd gaat worden.quote:Op zondag 25 januari 2015 18:07 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Zal je maar net zien dat ze dan wel goed spelen
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zijn toch nog niet uitgeschakeld toch ? Hebben 1 punt en kunnen met een overwinning in de laatste wedstrijd nog door gaan volgens mij.quote:Op zondag 25 januari 2015 18:13 schreef Brammess het volgende:
Die Traore is waarschijnlijk ook weer terug bij Vitesse volgende weekAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja maar Klaassen bij ons ook, waarschijnlijkquote:Op zondag 25 januari 2015 18:13 schreef Brammess het volgende:
Die Traore is waarschijnlijk ook weer terug bij Vitesse volgende weekOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom Zivkovic die met veel tamtam is gehaald niet in het eerste? Hij moet zogezegd eerst het Ajaxspel onder de knie krijgen. Hij had vanmiddag zo ingepast kunnen worden overigens.![]()
Kan nooit slechter dan Milik zijn.quote:Op zondag 25 januari 2015 18:20 schreef pqrstuvw het volgende:
Waarom Zivkovic die met veel tamtam is gehaald niet in het eerste? Hij moet zogezegd eerst het Ajaxspel onder de knie krijgen. Hij had vanmiddag zo ingepast kunnen worden overigens.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
ja het lag aan de spits vandaagquote:Op zondag 25 januari 2015 18:20 schreef pqrstuvw het volgende:
Waarom Zivkovic die met veel tamtam is gehaald niet in het eerste? Hij moet zogezegd eerst het Ajaxspel onder de knie krijgen. Hij had vanmiddag zo ingepast kunnen worden overigens.![]()
quote:Op zondag 25 januari 2015 18:20 schreef pqrstuvw het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat was die slecht he, tering zeg. Liet het constant toe dat Van Beek gewoon simpel voor hem ging staan als die de bal aangespeeld kreeg.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Heb hem amper gezien, vond hem allesbehalve de slechtste eigenlijk.quote:Op zondag 25 januari 2015 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat was die slecht he, tering zeg. Liet het constant toe dat Van Beek gewoon simpel voor hem ging staan als die de bal aangespeeld kreeg.![]()
Dat klopt, maar de overige 10 waren niet veel beter. Zowel het middenveld als ze vleugelspelers hebben Milik nauwelijks in stelling gebracht. Hij heeft misschien één goede bal gehad.quote:Op zondag 25 januari 2015 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat was die slecht he, tering zeg. Liet het constant toe dat Van Beek gewoon simpel voor hem ging staan als die de bal aangespeeld kreeg.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Die hem vervolgens weer inleverde bij Ajax of over de zijlijn schoot.quote:Op zondag 25 januari 2015 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat was die slecht he, tering zeg. Liet het constant toe dat Van Beek gewoon simpel voor hem ging staan als die de bal aangespeeld kreeg.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nou nou.... ik had veel verwacht, maar niet dat ze zo slap zouden spelen. Het is niet zomaar een potje...proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Voor wie gaat ie spelen ?quote:Op zondag 25 januari 2015 19:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fischergod gaat Ajax kampioenschap bezorgen
U las het hier voor het eerstAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik snapte de wissels vandaag ook niet zo. Siggy kon ik nog enigszins inkomen gezien wat de boer van een spits verwacht, maar in plaats van Viergever of Zimling had ik toch liever Ghazi of Zivko gezien. Je staat toch onder druk, dan kun je beter spelers hebben die in een counter de wedstrijd kunnen beslissen.quote:Op zondag 25 januari 2015 19:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
met deze countertactiek was Zivkovic best geschikt geweest.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat wordt dringen op de vleugels met Schone, Kishna, El Ghazi en Fischer. Met ook nog Menig erbij misschien.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Bazoer en Boilessen konden geen hele wedstrijd spelen dus die 2 wissels stonden voor de wedstrijd al vast.quote:Op zondag 25 januari 2015 19:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik snapte de wissels vandaag ook niet zo. Siggy kon ik nog enigszins inkomen gezien wat de boer van een spits verwacht, maar in plaats van Viergever of Zimling had ik toch liever Ghazi of Zivko gezien. Je staat toch onder druk, dan kun je beter spelers hebben die in een counter de wedstrijd kunnen beslissen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
En dan ook nog Cerny, Nouri en Muric daarachter.quote:Op zondag 25 januari 2015 19:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat wordt dringen op de vleugels met Schone, Kishna, El Ghazi en Fischer. Met ook nog Menig erbij misschien.wooblabalurg![]()
Hadden we achterin en in mindere mate op het middenveld ook maar zoveel keuze.quote:Op zondag 25 januari 2015 19:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En dan ook nog Cerny, Nouri en Muric daarachter.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zeker, helemaal mee eens. Verwacht ook wel wat van Vd Beek.quote:Op zondag 25 januari 2015 19:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hadden we achterin en in mindere mate op het middenveld ook maar zoveel keuze.
Wellicht dat Riedewald gauw een paar stappen maakt.wooblabalurg![]()
Ik las de naam Fischer... waar is het mis gegaan? Is hij geblesseerd ofzo?quote:Op zondag 25 januari 2015 19:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fischergod gaat Ajax kampioenschap bezorgen
U las het hier voor het eerst
Was toch HET supertalent van Ajax...U MAD?![]()
Van de Beek heeft vandaag overigens een troosteloos debuut gemaakt. 6-0 verloren van Sparta, doelman Mous kreeg al na twintig minuten rood en toen was het prijsschieten voor Sparta.![]()
hamstringblessure en Deen = minstens een jaar uitgeschakeldquote:Op zondag 25 januari 2015 19:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik las de naam Fischer... waar is het mis gegaan? Is hij geblesseerd ofzo?
Was toch HET supertalent van Ajax...![]()
![]()
Correct.quote:Op zondag 25 januari 2015 19:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik las de naam Fischer... waar is het mis gegaan? Is hij geblesseerd ofzo?
Was toch HET supertalent van Ajax...wooblabalurg![]()
En als ze terugkomen zijn ze nooit meer zo goed als ze warenquote:Op zondag 25 januari 2015 19:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
hamstringblessure en Deen = minstens een jaar uitgeschakeldOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar is dat plaatje van overmars als die dikke van breaking bad?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Haha watquote:Op zondag 25 januari 2015 21:54 schreef Heeinz het volgende:
Die Overmars ook tijdens zijn 'toespraakje' voor Alderweireld, dat hij hoopt dat Southampton de optie licht om hem te kopen omdat dat geld oplevert
[ afbeelding ]![]()
![]()
Aan aanvallers heb je niet zoveel als het middenveld(/de verdediging) niet goed presteert.quote:Op zondag 25 januari 2015 19:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hadden we achterin en in mindere mate op het middenveld ook maar zoveel keuze.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Heeft hij dat echt gezegd?quote:Op zondag 25 januari 2015 21:54 schreef Heeinz het volgende:
Die Overmars ook tijdens zijn 'toespraakje' voor Alderweireld, dat hij hoopt dat Southampton de optie licht om hem te kopen omdat dat geld oplevert
[ afbeelding ]
Ik luister daar tegenwoordig niet meer naar, is toch normaal gesproken altijd hetzelfde gelul![]()
![]()
Lekker toch man, money in the bank. Kunnen we weer een peloton aan minderjarigen voor halenquote:Op zondag 25 januari 2015 21:54 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
zou vast niet als grap bedoelt zijnquote:Op zondag 25 januari 2015 21:54 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]![]()
twitter:ajaxlife twitterde op zondag 25-01-2015 om 13:20:11Bij het afscheid nemen van Alderweireld hoopt Overmars hardop dat Southampton de Belg koopt. Want dat levert weer op. #ajafey reageer retweet
twitter:nielspach twitterde op zondag 25-01-2015 om 15:03:54Dieptepunt van dag was toch wel Overmars die riep dat hij hoopt dat Southampton optie op Alderweireld licht omdat Ajax dan casht. #ajafey reageer retweet
Toch niet de enige die het hoordetwitter:KWNRD twitterde op zondag 25-01-2015 om 15:04:22Maar dat Overmars durfde te beginnen over geld in de speech voor Toby. En het was niet eens grappig. Stakker. Schaam me dood #AJAfey reageer retweet
![]()
![]()
oh toen deed je het er opeens om, oke ggmmquote:Op zondag 25 januari 2015 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh, toen deed ik het er ook om.
Dat je dat niet snapte ook echt![]()
![]()
Ach dan kan Marc toch weer mooi een weekje met vakantie.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:19 schreef Heeinz het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op zondag 25-01-2015 om 13:20:11Bij het afscheid nemen van Alderweireld hoopt Overmars hardop dat Southampton de Belg koopt. Want dat levert weer op. #ajafey reageer retweet
twitter:nielspach twitterde op zondag 25-01-2015 om 15:03:54Dieptepunt van dag was toch wel Overmars die riep dat hij hoopt dat Southampton optie op Alderweireld licht omdat Ajax dan casht. #ajafey reageer retweet
Toch niet de enige die het hoordetwitter:KWNRD twitterde op zondag 25-01-2015 om 15:04:22Maar dat Overmars durfde te beginnen over geld in de speech voor Toby. En het was niet eens grappig. Stakker. Schaam me dood #AJAfey reageer retweet
Oh.![]()
Lastig he? Maakt niet uit.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
oh toen deed je het er opeens om, oke ggmm![]()
Heb jij vanavond een lekker bordje zuurkool met een glaasje azijn on the side genuttigd, soms?quote:Dit, dus.![]()
haha goeie beeldspraakquote:Op zondag 25 januari 2015 22:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heb jij vanavond een lekker bordje zuurkool met een glaasje azijn on the side genuttigd, soms?![]()
Ik vind de sfeer hier minstens zo mad als in het Feyenoordtopic.
Een dag die enkel verliezers kent
Dit, dus.![]()
moet je klappen of watquote:Op zondag 25 januari 2015 22:37 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind de sfeer hier minstens zo mad als in het Feyenoordtopic.
Een dag die enkel verliezers kent![]()
Ah ja oke omdat je niet veel met debielen omgaat is de d/t-regel moeilijk. Klinkt logisch.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik ga niet veel met debielen om dus je bent idd soms wel lastig te begrijpenNee ik ben idd teringchagrijnig vandaagquote:Op zondag 25 januari 2015 22:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Anytime. Maar is je humeur slecht na vanmiddag?![]()
![]()
ik had het over jou, jemig jij bent echt dom, geen wonder dat yvonne jouw blauwe kleurtje van je heeft afgepaktquote:Op zondag 25 januari 2015 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah ja oke omdat je niet veel met debielen omgaat is de d/t-regel moeilijk. Klinkt logisch.![]()
Spijtig om te horen, René.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik ben idd teringchagrijnig vandaagDit, dus.![]()
Ik vind het niet lastig hoor. Daarom verbeterde ik je ook.quote:
Vreemde gedachtegang hou je er op na.![]()
ik snap dat je het moeilijk vindt om intelligentere personen te begrijpenquote:Op zondag 25 januari 2015 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het niet lastig hoor. Daarom verbeterde ik je ook.
Vreemde gedachtegang hou je er op na.
is niet erg ggmm
(laten we nu maar stoppen voordat jij je nog meer voor schut zet)![]()
Toch nog het laatste woord willen hebben terwijl je zo op je muil bent gegaan.
Nou ja, dat gun ik je dan nog wel..![]()
![]()
schattig altijd dit soort "hahaha jij wilt het laatste woord hebben" posts terwijl je zelf dan het laatste woord neemtquote:Op zondag 25 januari 2015 22:52 schreef GGMM het volgende:
Toch nog het laatste woord willen hebben terwijl je zo op je muil bent gegaan.
Nou ja, dat gun ik je dan nog wel..
dat doet mijn nichtje van 4 ook altijd wanneer zij ruzie heeft met haar zus![]()
Pics van je nichtje van 4 en haar zus.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
schattig altijd dit soort "hahaha jij wilt het laatste woord hebben" posts terwijl je zelf dan het laatste woord neemt
dat doet mijn nichtje van 4 ook altijd wanneer zij ruzie heeft met haar zus![]()
quote:Op zondag 25 januari 2015 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pics van je nichtje van 4 en haar zus.![]()
![]()
moet jij nodig zeggenquote:Op zondag 25 januari 2015 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Deze woordenwisseling tussen GGMM en Tyron is nog slechter dan Ajax vanmiddag.
jij wilde laatst nog je piemel in de kut van die klaas zijn moeder stoppen![]()
Aldus jij. Je steekt niet onder stoelen of banken dat je regelmatig je eigen matras ligt te neuken.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Deze woordenwisseling tussen GGMM en Tyron is nog slechter dan Ajax vanmiddag.![]()
quote:Op zondag 25 januari 2015 23:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
moet jij nodig zeggen
jij wilde laatst nog je piemel in de kut van die klaas zijn moeder stoppenNu weer verder over Ajax.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aldus jij. Je steekt niet onder stoelen of banken dat je regelmatig je eigen matras ligt te neuken.Oh.![]()
Dat werd Ajax ook in dit topic vanmiddag.quote:
En Sjek zal wel weer Feyenoord tot titelkandidaat hebben uitgeroepen.Oh.![]()
Jr heeft ook weer wat gelezen hoorquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Wat een kanjerwedstrijd.
Alles was kut, de opstelling, de instelling en de rest.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
dat zijn er toch 4 onverdiend eigenlijk, kan me niet echt heugen dat Ajax beide wedstrijden in de competitie de mindere was.quote:![]()
Nee, dit is echt ongekend en beschamend tegelijk.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zijn er toch 4 onverdiend eigenlijk, kan me niet echt heugen dat Ajax beide wedstrijden in de competitie de mindere was.
Het begint al met een foute basis 11, dan foute wissels. Veels te weinig inzet en beleving, slappe wissels....A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
En gewoon een gebrek aan kwaliteit op bepalende posities (achterin, middenveld) waardoor je dat angstige voetbal krijgt i.p.v het dominante waar Ajax om bekend staat. Het is gewoon niet om aan te zien, maar de afgelopen jaren wel bijzonder effectief geweest, knap maar als supporter niet bepaald een streling voor het oog.
Onbegrijpelijk als je ziet wat een budget Ajax eigenlijk heeft en hoeveel geld het daadwerkelijk herinvesteert in de groep, anderzijds maar goed ook voor de competitie.![]()
Basis 11 kon je niet veel aan veranderen. El Ghazi had hij wel moeten brengen natuurlijk. Verder is Zimling wel zo'n ongelooflijke kneus he en De wissel van Millik en Siggy sloeg ook nergens op. Dan had je eerder met allebei moeten spelen om wellicht iets open te breken.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dit is echt ongekend en beschamend tegelijk.
Het begint al met een foute basis 11, dan foute wissels. Veels te weinig inzet en beleving, slappe wissels....![]()
Waarom begin je met Boilesen, niets gespeeld, was voor zijn blessure al kut en je wist dat hij je een wissel zou kosten omdat hij geen 90 min kon spelen.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Basis 11 kon je niet veel aan veranderen. El Ghazi had hij wel moeten brengen natuurlijk. Verder is Zimling wel zo'n ongelooflijke kneus he en De wissel van Millik en Siggy sloeg ook nergens op. Dan had je eerder met allebei moeten spelen om wellicht iets open te breken.
En ik zeg niet dat je met een wissel wel had gewonnen, maar je kon nu niets meer extra's brengen.
En de wissel Milik/siggy sloeg nergens op, je spits loopt op een eilang, krijgt geen ballen, dan maakt het dus geen kut uit wie er staat, dan moet je iemand inbrengen die wel ballen in de 16 krijgt.
Al met al geen goeie beurt voor Frank en het team.
En Naaihuis moeten ze castreren en naakt ophangen op middenstip ofzo, wat verkanjert die mongool 90 min je humeur met zijn totaal debiele manier van fluiten.
Get woke, go broke!![]()
Nee, Viergever is fijn man, die kan er echt geen kloten van op de back. Redelijk als CVM maar verder abnormaal droevig.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom begin je met Boilesen, niets gespeeld, was voor zijn blessure al kut en je wist dat hij je een wissel zou kosten omdat hij geen 90 min kon spelen.
En ik zeg niet dat je met een wissel wel had gewonnen, maar je kon nu niets meer extra's brengen.
En de wissel Milik/siggy sloeg nergens op, je spits loopt op een eilang, krijgt geen ballen, dan maakt het dus geen kut uit wie er staat, dan moet je iemand inbrengen die wel ballen in de 16 krijgt.
En Naaihuis moeten ze castreren en naakt ophangen op middenstip ofzo, wat verkanjert die mongool 90 min je humeur met zijn totaal debiele manier van fluiten.
Daarbij was de scheids nog niet eens zo heel slecht naar mijn idee. Ajax is ook goed weg gekomen paar keer![]()
Dan gewoon Riedewald, als je toch met jeugd wil spelen.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee, Viergever is fijn man, die kan er echt geen kloten van op de back. Redelijk als CVM maar verder abnormaal droevig.
Daarbij was de scheids nog niet eens zo heel slecht naar mijn idee. Ajax is ook goed weg gekomen paar keer
Ik heb me kapot geergerd aan die dwaas, keiharde overtredingen op de knie, lekker wegwuiven, balletje tegen iemand aan schieten: GEEL!!!
Constant doen alsof je een open wedstrijd wil, maar wel constant op verkeerde momenten wel fluiten.
Get woke, go broke!![]()
Die was wel heel goed ja, mag ook best gezegd worden. Heb die man altijd afgebrand maar was nu gewoon de beste bij Ajax.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:06 schreef Heeinz het volgende:
Gelukkig was Serero ook weer uitstekend in het oplossen van fouten van anderen. Wat een geklooi zeg![]()
Blessure.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan gewoon Riedewald, als je toch met jeugd wil spelen.
Ik heb me kapot geergerd aan die dwaas, keiharde overtredingen op de knie, lekker wegwuiven, balletje tegen iemand aan schieten: GEEL!!!
Constant doen alsof je een open wedstrijd wil, maar wel constant op verkeerde momenten wel fluiten.
![]()
Feit dat er al in geen jaren een fatsoenlijke LB is zegt ook wel genoeg volgens mij.
Anita en Blind waren beiden middenvelders.![]()
Meh ok. Maar dan nog.. Boilesen was volkomen kut voor zijn blessure en was gisteren ook wel constant mis...quote:
En idd, Serero, de enige, weer, die energie in de pot gooide.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ajax in vorm en met de juiste opstelling verslaat feyenoord gewoon. Ongelofelijk wat een armoede gister, op alle fronten. Zelfs het publiek was kut.AFCA
✯ ✯ ✯![]()
Wat is er toch met Schone aan de hand, die kan er op dit moment ook echt geen ene flikker meer van...A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Eens, wat een drama.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:46 schreef PantaRhei het volgende:
Ajax in vorm en met de juiste opstelling verslaat feyenoord gewoon. Ongelofelijk wat een armoede gister, op alle fronten. Zelfs het publiek was kut.![]()
Gasten als Schone en Moisander lijken wat verzadigd. Wat je vaak ziet na zo veel succes. Toe aan een nieuwe uitdaging. Alleen Frank durft het niet aan zonder ze, de enige wat oudere jongens in het team. Ik vind dat je het wel zou moeten doen, nieuwe leiders staan vanzelf op -Klaassen is het al.![]()
Ik had ook Milik erin gelaten. Ook al speelt hij kut, hij heeft een fantastisch linkerbeen, waarmee hij zomaar de wedstrijd kan beslissen. Van Siggi hoef je niks te verwachten en je haalt gelijk je geluksfactor weg.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom begin je met Boilesen, niets gespeeld, was voor zijn blessure al kut en je wist dat hij je een wissel zou kosten omdat hij geen 90 min kon spelen.
Noodles![]()
Joh daar heb ik het helemaal niet over. De sfeer was dramatisch.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat is de juiste opstelling volgens jou?
Wie je er ook in zet, als ze geen mentaliteit tonen tyfen ze maar op.![]()
Boilesen gaf duidelijk aan gewisseld te willen worden, toen vd Hoorn ook op de grond lag. Dat was de enige logische wissel. Zelf had ik eerst Bazoer er na 50-60 min uitgehaald, El Ghazi erin en schone op het middenveld. Dan als het nog niet gaat 70-75 minuut Sigthorsson voor Milik. Toen ik Zimling langs de lijn zag staan had ik de hoop echt opgegeven
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Siggy kan niet voetballen, dus je verliest gewoon nog meer de bal met zijn geklungel.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:52 schreef ikhouvannoodles het volgende:
[..]
Ik had ook Milik erin gelaten. Ook al speelt hij kut, hij heeft een fantastisch linkerbeen, waarmee hij zomaar de wedstrijd kan beslissen. Van Siggi hoef je niks te verwachten en je haalt gelijk je geluksfactor weg.
Milik valt me ook tegen hoor, sinds hij een basisplaats heeft is het sprankelende er meteen af gegaan. Maar hij is altijd nog de betere voetballer. Maar het maakte niets uit, je had mij er neer kunnen zetten, niemand kreeg de bal in de 16.
Get woke, go broke!![]()
Elke keer als ik vd Hoorn in een Ajax shirt zie gaat er een stukje dood in me.
Get woke, go broke!![]()
Is echt geen onwil hoor maar je kan niet van de nieuwelingen verwachten dat die de kar trekken als de routiniers het laten afweten,quote:Op maandag 26 januari 2015 10:54 schreef S15 het volgende:
[..]
Joh daar heb ik het helemaal niet over. De sfeer was dramatisch.
Wie je er ook in zet, als ze geen mentaliteit tonen tyfen ze maar op.![]()
Ik denk dat de meeste clubs in NL in hun handjes knijpen als ze een v/d Hoorn op de bank hebben zitten.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:00 schreef HeatWave het volgende:
Je onderschat denk ik hoe lastig het is om als centrale verdediger in te vallen. De communicatie komt niet vanzelf, dat heeft even tijd nodig. Is ook niet echt te trainen.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Nou, dan mogen de meeste clubs in NL dit dooie paard gratis op komen halenquote:Op maandag 26 januari 2015 11:01 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste clubs in NL in hun handjes knijpen als ze een v/d Hoorn op de bank hebben zitten.
Je onderschat denk ik hoe lastig het is om als centrale verdediger in te vallen. De communicatie komt niet vanzelf, dat heeft even tijd nodig. Is ook niet echt te trainen..
Get woke, go broke!![]()
Het is niet altijd zo slecht en het blijft een teamsport waarin 1 schakeltje veel uit kan maken, de sleutel daartoe heeft de Boer de vorige 4 seizoenen wel op tijd gevonden, dat idee heb ik nu nog niet.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:35 schreef Lastpost het volgende:
En gewoon een gebrek aan kwaliteit op bepalende posities (achterin, middenveld) waardoor je dat angstige voetbal krijgt i.p.v het dominante waar Ajax om bekend staat. Het is gewoon niet om aan te zien, maar de afgelopen jaren wel bijzonder effectief geweest, knap maar als supporter niet bepaald een streling voor het oog.
Onbegrijpelijk als je ziet wat een budget Ajax eigenlijk heeft en hoeveel geld het daadwerkelijk herinvesteert in de groep, anderzijds maar goed ook voor de competitie.![]()
Iedere keer als ajax scheel getikt wordt heeft opperneus Cruijff zogenaamd de wedstrijd niet kunnen zien. Maar kennelijk is hij wel in staat geweest om zijn columnpje door te mailen. De man lijkt wel een kleuter. Laat hij eens een keer uitleggen waarom het steeds slechter ipv beter gaat bij ajax sinds zijn 'revolutie.'Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
quote:Op maandag 26 januari 2015 11:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Iedere keer als ajax scheel getikt wordt heeft opperneus Cruijff zogenaamd de wedstrijd niet kunnen zien. Maar kennelijk is hij wel in staat geweest om zijn columnpje door te mailen. De man lijkt wel een kleuter. Laat hij eens een keer uitleggen waarom het steeds slechter ipv beter gaat bij ajax sinds zijn 'revolutie.'![]()
![]()
Misschien verwacht ik wel teveel. Dat een bal een keer niet goed komt of iemand z'n man laat lopen gebeurt altijd en op ieder niveau en daar doel ik niet op.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is niet altijd zo slecht en het blijft een teamsport waarin 1 schakeltje veel uit kan maken, de sleutel daartoe heeft de Boer de vorige 4 seizoenen wel op tijd gevonden, dat idee heb ik nu nog niet.
Maar je hebt zeer getalenteerde vleugelspelers die amper in het spel voorkomen doordat Ajax sporadisch de aanval zoekt en liever rond tikt ala Barca in de hoop op dat gaatje voor de counter i.p.v het dominante en aanvallende spel dat ze voorheen altijd speelde.
Zal vast te maken hebben met de kwaliteiten van de ploeg dat De Boer ze ze zo laat spelen, maar aantrekkelijk is het allerminst en de uitvoering laat ook veel te wensen over.
Moet wel zeggen dat ik het knap vind dat dit Ajax met dergelijk materiaal (maar enkele écht goede spelers) gewoon weer volop mee doet om de titel, sta ook niet gek te kijken als ze er straks stiekem nog voorbij gaan en weer die schaal ophalen. Moet het nog maar zien bij PSV, grote woorden in de media maar ze hebben tot op heden wel heel veel de wind mee gehad.![]()
Gast, dat hele Ajax is zo enorm droevig de laatste wedstrijden. In een goed lopend Ajax maakt Milik er 25, iets wat Siggy never nooit zou kunnen.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Siggy kan niet voetballen, dus je verliest gewoon nog meer de bal met zijn geklungel.
Milik valt me ook tegen hoor, sinds hij een basisplaats heeft is het sprankelende er meteen af gegaan. Maar hij is altijd nog de betere voetballer. Maar het maakte niets uit, je had mij er neer kunnen zetten, niemand kreeg de bal in de 16.
![]()
Een Van der Hoorn op de bank is gewoon prima hoor, de meeste Eredivisie clubs hebben nog niet eens een beter in de basis. Blijft lastig om normale centrale verdedigers op te leiden blijkbaar, Na Stam en de Boer was het allemaal Europese middelmaat.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, dan mogen de meeste clubs in NL dit dooie paard gratis op komen halen.
![]()
Alleen is de selectie ieder jaar slechter geworden sinds Frank er zit. Dan wordt het ook steeds moeilijker om die sleutel te vinden. Dat mag je Overmars gewoon aanrekenen, wat een boel onkunde loopt in deze selectie zeg.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is niet altijd zo slecht en het blijft een teamsport waarin 1 schakeltje veel uit kan maken, de sleutel daartoe heeft de Boer de vorige 4 seizoenen wel op tijd gevonden, dat idee heb ik nu nog niet.![]()
Ik weet niet of ze per se slechter zijn, ze lijken vooral minder weerbaar, slapper, minder fanatiek. Als je ziet hoe Serero rent, ballen afpakt, en dan zo'n Kishna die wat sjokt en bij balverlies eens kijkt hoe een ander zijn fout herstelt. Er lijkt gewoon iets niet fris in de koppies bij deze lichting.
Natuurlijk is niet iedereen top, maar er zit veel meer in dan eruit komt op dit moment.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ze hebben de wind mee inderdaad, maar ook ruim voldoende om die schaal mee binnen te slepen. Als je potjes als thuis tegen Feyenoord en uit bij Vitesse en Cambuur op die manier op de streep trekt, dan word je gewoon kampioen. Dan hoef je je ook geen illusies meer te maken.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:10 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Misschien verwacht ik wel teveel. Dat een bal een keer niet goed komt of iemand z'n man laat lopen gebeurt altijd en op ieder niveau en daar doel ik niet op.
Maar je hebt zeer getalenteerde vleugelspelers die amper in het spel voorkomen doordat Ajax sporadisch de aanval zoekt en liever rond tikt ala Barca in de hoop op dat gaatje voor de counter i.p.v het dominante en aanvallende spel dat ze voorheen altijd speelde.
Zal vast te maken hebben met de kwaliteiten van de ploeg dat De Boer ze ze zo laat spelen, maar aantrekkelijk is het allerminst en de uitvoering laat ook veel te wensen over.
Moet wel zeggen dat ik het knap vind dat dit Ajax met dergelijk materiaal (maar enkele écht goede spelers) gewoon weer volop mee doet om de titel, sta ook niet gek te kijken als ze er straks stiekem nog voorbij gaan en weer die schaal ophalen. Moet het nog maar zien bij PSV, grote woorden in de media maar ze hebben tot op heden wel heel veel de wind mee gehad.![]()
PSV heeft op dit moment gewoon de beste papieren, 6 punten + doelsaldo. Maar ik vind dit ook echt niet oppermachtig ofzo, die spelen ook regelmatig als een laffe counterende natte krant.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
PSV plukt nu de vruchten van het bij elkaar houden van de selectie. Hoewel het kampioenschap nog allerminst zeker is.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:21 schreef HeatWave het volgende:
PSV heeft op dit moment gewoon de beste papieren, 6 punten + doelsaldo. Maar ik vind dit ook echt niet oppermachtig ofzo, die spelen ook regelmatig als een laffe counterende natte krant.![]()
Vreemd genoeg heeft dit Ajax (tenminste tot gisteren) meer punten dan ooit onder de Boer, dat zie ik er eerlijk gezegd ook niet echt aan af.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:10 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Misschien verwacht ik wel teveel. Dat een bal een keer niet goed komt of iemand z'n man laat lopen gebeurt altijd en op ieder niveau en daar doel ik niet op.
Moet wel zeggen dat ik het knap vind dat dit Ajax met dergelijk materiaal (maar enkele écht goede spelers) gewoon weer volop mee doet om de titel, sta ook niet gek te kijken als ze er straks stiekem nog voorbij gaan en weer die schaal ophalen. Moet het nog maar zien bij PSV, grote woorden in de media maar ze hebben tot op heden wel heel veel de wind mee gehad.
Wat hij wel altijd probeert is beginnen met het tegenhouden en dan pas aanvallend denken, tja daar is hij nu eenmaal een verdediger voor en het is ook zo dat de ploeg die kampioen wordt meestal de minste tegengoals heeft, dus ik vind het niet onbegrijpelijk.
Om dominant te voetballen heb je wel kwaliteit nodig, talent is er wel maar die brengen op hun slechte dagen gewoon te weinig.
Maar verder denk ik dat Ajax naar omstandigheden wel goed bezig is ook al zie je dat in het voetbal momenteel niet echt terug.![]()
Wanneer PSV een keer de deksel op de neus krijgt en nog maar 3 punten voorsprong heeft moet ik ook maar zien hoe die groep jonge honden daarmee om gaat hoor. Zie daar ook niet de stabiliteit en het zelfvertrouwen in het spel terug van de woorden in de media.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:20 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ze hebben de wind mee inderdaad, maar ook ruim voldoende om die schaal mee binnen te slepen. Als je potjes als thuis tegen Feyenoord en uit bij Vitesse en Cambuur op die manier op de streep trekt, dan word je gewoon kampioen. Dan hoef je je ook geen illusies meer te maken.
Niet dat het bij Ajax allemaal zo geweldig loopt, maar bij jullie voel je vaak gewoon dat er toch wel gewonnen gaat worden, hoe beroerd het voetbal af en toe ook is.![]()
Het is ook nog niet gedaan maar met zo'n wedstrijd als gisteren maak je ook niet echt indrukquote:Op maandag 26 januari 2015 11:24 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Wanneer PSV een keer de deksel op de neus krijgt en nog maar 3 punten voorsprong heeft moet ik ook maar zien hoe die groep jonge honden daarmee om gaat hoor. Zie daar ook niet de stabiliteit en het zelfvertrouwen in het spel terug van de woorden in de media.
Niet dat het bij Ajax allemaal zo geweldig loopt, maar bij jullie voel je vaak gewoon dat er toch wel gewonnen gaat worden, hoe beroerd het voetbal af en toe ook is.![]()
![]()
Geloof dat ajax meer zelfvertrouwen heeft dan PSV. Als PSV onderuit gaat is er paniek, bij ajax is minder snel.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:24 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Wanneer PSV een keer de deksel op de neus krijgt en nog maar 3 punten voorsprong heeft moet ik ook maar zien hoe die groep jonge honden daarmee om gaat hoor. Zie daar ook niet de stabiliteit en het zelfvertrouwen in het spel terug van de woorden in de media.
Ajax ook. Als Feyenoord gewoon krijgt wat het verdient, hadden ze boven Ajax gestaan.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:10 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Onzin, dan hadden ze 3 punten meer gehad in de wedstrijden tegen Ajax.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ajax ook. Als Feyenoord gewoon krijgt wat het verdient, hadden ze boven Ajax gestaan.![]()
Ook dat is kwaliteit hé. Natuurlijk hadden we een dosis pech in de thuis én uitwedstrijd maar uiteindelijk houden we er maar 1 puntje aan over. Buiten dat laat Feyenoord het dit seizoen gewoon sowieso afweten in de topwedstrijden, als je tegen Twente, Vitesse, Ajax én PSV allemaal punten verliest verdien je een titel ook niet.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ajax ook. Als Feyenoord gewoon krijgt wat het verdient, hadden ze boven Ajax gestaan.![]()
Jullie?quote:Op maandag 26 januari 2015 11:24 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Niet dat het bij Ajax allemaal zo geweldig loopt, maar bij jullie voel je vaak gewoon dat er toch wel gewonnen gaat worden, hoe beroerd het voetbal af en toe ook is.
Maaaaar...eerlijk is eerlijk, ik zie het gat na komend weekend eerder op 9 punten uitkomen, dan op 3.![]()
Vitesse? Die steken niet in een goede vorm en moeten woensdag nog een uitwedstrijd in Groningen spelen waar de kans aanwezig is dat het ook nog verlengen wordt.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:30 schreef Fargo het volgende:
[..]
Jullie?
Maaaaar...eerlijk is eerlijk, ik zie het gat na komend weekend eerder op 9 punten uitkomen, dan op 3.![]()
Oh, jij bent Feyenoorder zie ik nuquote:Op maandag 26 januari 2015 11:31 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Jullie in de zin van Ajax, ik hoor in het andere kamp (oke foute woordkeuze)![]()
![]()
Jup, er zitten ook havenslaven bij met een IQ dat hoger ligt dat het aantal punten van mijn cluppie.quote:![]()
![]()
Ajax voetbalt sprankelend wil je zeggen? Kom op, dat wordt gewoon weer billenknijpen. Of Vitesse nu in vorm is of niet.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vitesse? Die steken niet in een goede vorm en moeten woensdag nog een uitwedstrijd in Groningen spelen waar de kans aanwezig is dat het ook nog verlengen wordt.![]()
Dat wordt inderdaad billenknijpen, maar mogen we dat dan niet meer benadrukken?quote:Op maandag 26 januari 2015 11:33 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ajax voetbalt sprankelend wil je zeggen? Kom op, dat wordt gewoon weer billenknijpen. Of Vitesse nu in vorm is of niet.![]()
Hoe erg het ook allemaal is, niets is erger om naar te kijken dan het soms echt totaal kansloze verdedigen dat Ajax doet. Kansloos over ballen heenmaaien in de 16, passes recht in de voeten van hun spits, ballen recht omhoog, echt grenzend aan zwakzinnig soms..A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Helemaal waar. Je achterste linie moet doorgaans (voor een titelkandidaat althans) je sterkste linie zijn. Afgelopen zondag stonden er vier in de laatste lijn, waarvan de beste over een heel seizoen een 6 van me krijgt en dat is Van Rhijn.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:36 schreef HeatWave het volgende:
Hoe erg het ook allemaal is, niets is erger om naar te kijken dan het soms echt totaal kansloze verdedigen dat Ajax doet. Kansloos over ballen heenmaaien in de 16, passes recht in de voeten van hun spits, ballen recht omhoog, echt grenzend aan zwakzinnig soms..![]()
Dat we de grootheid van Vitesse niet moeten overdrijven. Die hebben verdedigend nog altijd veel meer moeite dan elke andere ploeg. Ze worden ook niet voor niets door sc Heerenveen helemaal kapot gespeeld met goed voetbal.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:36 schreef Fargo het volgende:
Dat doe ik toch juist? Wat wil jij eigenlijk benadrukken?
Ach, als Ajax in deze vorm voetbalt, hebben we tegen de Eagles zelfs moeite en die zijn nog eens slecht.![]()
Vooral Moisander vond ik weer een tragedie. Zeker als het je aanvoerder is, verwacht je dat hij een rustpunt is of een baken. Gisteren was het meer alsof hij een zestienjarige debutant was.![]()
Dat hulpeloze gezicht van Moisander nadat de Boer riep dat hij die bal binnen moest houdenquote:Op maandag 26 januari 2015 11:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Vooral Moisander vond ik weer een tragedie. Zeker als het je aanvoerder is, verwacht je dat hij een rustpunt is of een baken. Gisteren was het meer alsof hij een zestienjarige debutant was.![]()
Man man man.![]()
Moisander heeft idd ook echt zijn enorm dipjes in een wedstrijd, gisteren tegen het einde werd het echt drama met kapitale fouten elke keer...A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Maar nogmaals, die wissels konden echt niet. Als titelkandidaat in de 'wedstrijd van het jaar' Sigthorsson, Zimling en Viergever inbrengen. Ik dacht dat dit alleen een mogelijkheid was op Football Manager.![]()
Idd, dat was echt dramatisch.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar nogmaals, die wissels konden echt niet. Als titelkandidaat in de 'wedstrijd van het jaar' Sigthorsson, Zimling en Viergever inbrengen. Ik dacht dat dit alleen een mogelijkheid was op Football Manager.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Overmars moet gewoon tegen de muur, dit soort onrust komt mede doordat je nu ineens wel wat gemor over transfers / contractverlengingen hoort. Denswil wat eerst de verlosser is en dan ineens 'poef', pleite. Aan de ene kant wil men vol op de jeugd inzetten, maar áls er dan aanvulling wordt gehaald verliest het de concurrentie van wat A-junioren die nog niet eerste elftalwaardig zijn. Dit kost je ook gewoon centen, en als je straks voorronde CL speelt moet je ook nog maar zien dat je het toernooi haalt. En dat is de veelgeroemde leerschool voor je talenten, want 'je leert het niet van potjes tegen NAC en Dordrecht'.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Overmars is een meester in het verkopen, niet in aankopen. Maar goed, je moet ook toegeven dat er nou eenmaal niet zoveel oudere ervaren spelers zijn die én beter zijn dan de huidige spelers én minder salaris vragen dan salarisplafond én in Nederland willen voetballen. Zulke spelers gaan liever naar Engeland, Spanje, Italië of een van de Arabische landen![]()
Ach ja, het is een vastgelopen langspeelplaat, maar PSV weet bv. wel een Guardado te strikken. Dus het kán wel. En er zit nog een verschilletje tussen de A-list spelers, en een Zimling of vd Hoorn. Qua aankopen is het echt janken...quote:Op maandag 26 januari 2015 11:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Overmars is een meester in het verkopen, niet in aankopen. Maar goed, je moet ook toegeven dat er nou eenmaal niet zoveel oudere ervaren spelers zijn die én beter zijn dan de huidige spelers én minder salaris vragen dan salarisplafond én in Nederland willen voetballen. Zulke spelers gaan liever naar Engeland, Spanje, Italië of een van de Arabische landen![]()
dat huren van guardado gaat vooral over geld denk ik. Als we nu geen kampioen worden is dat omdat er gewoon niet goed is ingekocht. En ze hebben tijd genoeg gehad om te orienteren en actie te ondernemen.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach ja, het is een vastgelopen langspeelplaat, maar PSV weet bv. wel een Guardado te strikken. Dus het kán wel. En er zit nog een verschilletje tussen de A-list spelers, en een Zimling of vd Hoorn. Qua aankopen is het echt janken...Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Klopt, PSV verraste me met het halen van Guardado... Ajax zijn scouting richt zich ook veel meer op de jonge talenten vrees ik in plaats van ook de haalbare oudere spelers te scouten/navragen. Zimling speelde al ooit in Eredivisie, dan heb je hem ergens nog wel in register gok ikquote:Op maandag 26 januari 2015 11:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach ja, het is een vastgelopen langspeelplaat, maar PSV weet bv. wel een Guardado te strikken. Dus het kán wel. En er zit nog een verschilletje tussen de A-list spelers, en een Zimling of vd Hoorn. Qua aankopen is het echt janken...![]()
Ik vind Moisander een groter probleem, hoe vaak die al maanden verkeerd inpasst, op de verkeerde plaats dekt of halfbakken ingrijpt... een man met zijn ervaring moet een rots in de branding zijn. Ik vond Van der Hoorn gisteren bij lange niet slecht, maar het probleem is dat je als duo wel van elkaar op aan moet kunnen en dan vanzelf meer vertrouwen krijgt. Moisander is al het hele seizoen het probleem achterin...quote:Op maandag 26 januari 2015 11:00 schreef HeatWave het volgende:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Bij Moisander is het deels kwaliteit, deels inzet, instelling.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Moisander een groter probleem, hoe vaak die al maanden verkeerd inpasst, op de verkeerde plaats dekt of halfbakken ingrijpt... een man met zijn ervaring moet een rots in de branding zijn. Ik vond Van der Hoorn gisteren bij lange niet slecht, maar het probleem is dat je als duo wel van elkaar op aan moet kunnen en dan vanzelf meer vertrouwen krijgt. Moisander is al het hele seizoen het probleem achterin...
vd Hoorn kan niets.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Van der Hoorn speelde gewoon op zijn kunnen gisteren, veel meer moet je niet verwachten. Dat moet van Moisander komen, maar aangezien hij al afscheid van Ajax heeft genomen...![]()
En ik vind dat er bij Ajax veel te veel door het midden wordt aangevallen, alles knijpt maar naar binnen, breit en breit en loopt zich dood... en ik snap dat volgens De Boer de vleugelverdedigers de voorzetten zouden moeten geven maar dat loopt ook voor geen meterOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Zoals hij nu speelt wil niemand hem hebben, da's denk ik ook de reden dat hij er uberhaupt nog is... clubs zijn niet gekquote:Op maandag 26 januari 2015 12:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat moet van Moisander komen, maar aangezien hij al afscheid van Ajax heeft genomen...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Sowieso, voorzetten van de backs, vanaf begin 16 erin krullen, makkelijkste ballen voor een keeper. Is er niemand die weet dat je naar de achterlijn moet en dan terugtrekken de 16 in?.
Get woke, go broke!![]()
Hier is niks van waar, moet je het interview van Frank maar eens terug luisteren. Boilesen kon nog geen 90 minuten, Milik zat niet in de wedstrijd en een jonkie met anderhalve wedstrijd in de benen speelt ook nog geen volle wedstrijd. Je kan wel mooi kamikaze verdedigers voor aanvallers wisselen en zo krijg je ook nog de 0-1 om de oren in de 90ste minuut.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar nogmaals, die wissels konden echt niet. Als titelkandidaat in de 'wedstrijd van het jaar' Sigthorsson, Zimling en Viergever inbrengen. Ik dacht dat dit alleen een mogelijkheid was op Football Manager.![]()
Inderdaad een langspeelplaat, maar goed toch de vergelijking. PSV investeert jarenlang miljoenen en staat er financieel veel minder voor. Ajax investeert in de jeugd. Uiteindelijk wordt Ajax met dat beleid vier keer kampioen, en PSV (misschien!) een keer. Tuurlijk zitten ze een keer goed met Guardado, maar Maher en Narsingh (en zeker vervolgens Ruiz) vind ik geen gouden grepen voor dat geld.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach ja, het is een vastgelopen langspeelplaat, maar PSV weet bv. wel een Guardado te strikken. Dus het kán wel. En er zit nog een verschilletje tussen de A-list spelers, en een Zimling of vd Hoorn. Qua aankopen is het echt janken...![]()
Daarom, ik snap echt niet hoe je zo iemand kan halen. Zelfde geldt voor de Vd Hoorntjes en Duarte's. Strijkt salaris op, soms nog redelijk transfersom, en gewoon totaal Ajax onwaardig. Als je gewoon in ieder linie een 23+ speler had gehad die wat ervaring heeft en dit niveau aan kan dan deed je mee. Nu is het eigenlijk al klaar, of PSV moet hele gekke dingen doen.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klopt, PSV verraste me met het halen van Guardado... Ajax zijn scouting richt zich ook veel meer op de jonge talenten vrees ik in plaats van ook de haalbare oudere spelers te scouten/navragen. Zimling speelde al ooit in Eredivisie, dan heb je hem ergens nog wel in register gok ik![]()
Dan moet je niet beginnen met Boilesen die sowieso niets toevoegt.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:21 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Hier is niks van waar, moet je het interview van Frank maar eens terug luisteren. Boilesen kon nog geen 90 minuten, Milik zat niet in de wedstrijd en een jonkie met anderhalve wedstrijd in de benen speelt ook nog geen volle wedstrijd. Je kan wel mooi kamikaze verdedigers voor aanvallers wisselen en zo krijg je ook nog de 0-1 om de oren in de 90ste minuut.
En Milik zat niet in de wedstrijd omdat Schone en Kishna geen ballen bij hem bezorgde. Siggy kon ook niets, dus die wissel was nutteloos. Hij had el Ghazi moeten brengen voor aanvoer naar de spits.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
1. Waarom stel je dan Boilesen opquote:Op maandag 26 januari 2015 12:21 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Hier is niks van waar, moet je het interview van Frank maar eens terug luisteren. Boilesen kon nog geen 90 minuten, Milik zat niet in de wedstrijd en een jonkie met anderhalve wedstrijd in de benen speelt ook nog geen volle wedstrijd. Je kan wel mooi kamikaze verdedigers voor aanvallers wisselen en zo krijg je ook nog de 0-1 om de oren in de 90ste minuut.
2. Alsof Sigthorsson het wel beter kan doen dan Milik, zeg maar nee.![]()
Als je dit een terecht gelijkspel vond wel, dan ben je wel flink in de minderheid.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Onzin, dan hadden ze 3 punten meer gehad in de wedstrijden tegen Ajax.
Meer objectief had Feyenoord vijf punten meer verdiend en Ajax vier minder.![]()
Sigthorsson moet ook gewoon pleite, alsof zo'n speler nog gemotiveerd is als er al anderhalf seizoen transfergezeik is en hij ondertussen min of meer is gepasseerd. Er moet eens doorgepakt worden.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1. Waarom stel je dan Boilesen op
2. Alsof Sigthorsson het wel beter kan doen dan Milik, zeg maar nee.
Schone idem, is dit seizoen (met Klaassen) je beste speler, geeft al aan begin van seizoen aan dat hij wil verlengen, nog steeds niet rond.
Doorpakken of oprotten Marcie.![]()
Ajax wil hem niet kwijt. Pas weg bij een goed bedrag Schokkend maar waar.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sigthorsson moet ook gewoon pleite, alsof zo'n speler nog gemotiveerd is als er al anderhalf seizoen transfergezeik is en hij ondertussen min of meer is gepasseerd. Er moet eens doorgepakt worden.
Schone idem, is dit seizoen (met Klaassen) je beste speler, geeft al aan begin van seizoen aan dat hij wil verlengen, nog steeds niet rond.
Doorpakken of oprotten Marcie.![]()
Siggy is idd niet te benijden, hij kan niet, maar hij werkt wel gewoon hard en verzaakt verder niet. Die jongen gun je wel een transfer.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ja, maar we laten wel een goede keeper voor een schijntje naar de concurrent gaan, maar zo'n jongen voor een mooi prijsje laten gaan zodat je de salariskosten kwijt bent is teveel gevraagd. Dan moet er weer 3 mio+ op de bank komen en blijft er gerommeld worden met 2 spitsen, waardoor geen van beiden echt het vertrouwen heeft nu.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:29 schreef HeatWave het volgende:
Siggy is idd niet te benijden, hij kan niet, maar hij werkt wel gewoon hard en verzaakt verder niet. Die jongen gun je wel een transfer.![]()
1. Goede vraag, maar Frank wilde blijkbaar Boilesen speeltijd gevenquote:Op maandag 26 januari 2015 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1. Waarom stel je dan Boilesen op
2. Alsof Sigthorsson het wel beter kan doen dan Milik, zeg maar nee.
2. Veel slechter dan Milik kon ook niet![]()
Die is net als zovelen hopeloos uit vorm... niet dat El Ghazi een constante factor is maar hij mag onderhand ook wel weer eens een kans krijgen...quote:Op maandag 26 januari 2015 10:46 schreef HeatWave het volgende:
Wat is er toch met Schone aan de hand, die kan er op dit moment ook echt geen ene flikker meer van...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
De wissel Zimling voor Bazoer is illustratief voor de armoedige staat waarin dit huidige Ajax zich bevindt.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Ze weten het tegen Ajax toch meestal wel op te brengen, maar het is allemaal niet zo moeilijk als Ajax zelf niet verbetert win je die ook niet.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vitesse? Die steken niet in een goede vorm en moeten woensdag nog een uitwedstrijd in Groningen spelen waar de kans aanwezig is dat het ook nog verlengen wordt.![]()
als zo'n jongen kramp krijgt kan je moeilijk andersquote:Op maandag 26 januari 2015 12:36 schreef StarGazer het volgende:
De wissel Zimling voor Bazoer is illustratief voor de armoedige staat waarin dit huidige Ajax zich bevindt.![]()
Hij had überhaupt niet moeten beginnen met Boilesen.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
als zo'n jongen kramp krijgt kan je moeilijk anders'Wish I was old and a little sentimental'
Ajax A1 laat eigenlijk perfect zien hoe Ajax 1 moet spelen, snel diep via de vleugels, veel ruimte achter verdediging om met snelle jongens te ontsnappen. Met Appie Nouri en Van de Beek op het middenveld tikken ze iedereen van de mat af.![]()
Dit dus. Al die gasten die hopen dat hij zijn been breekt of die hem uitfluiten (wat ongetwijfeld weer gaat gebeuren) kunnen wat mij betreft ook de tering krijgen. Hij doet zijn best maar is helaas niet goed genoeg voor Ajax1. Maar dat is niet zijn schuld natuurlijk.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:29 schreef HeatWave het volgende:
Siggy is idd niet te benijden, hij kan niet, maar hij werkt wel gewoon hard en verzaakt verder niet. Die jongen gun je wel een transfer.![]()
Idd, dan kan je liever Kishna uitfluiten, die loopt rond alsof ie zwaar beledigd is dat hij verdomme nu NOG niet bij Real speeltquote:Op maandag 26 januari 2015 13:35 schreef S15 het volgende:
[..]
Dit dus. Al die gasten die hopen dat hij zijn been breekt of die hem uitfluiten (wat ongetwijfeld weer gaat gebeuren) kunnen wat mij betreft ook de tering krijgen. Hij doet zijn best maar is helaas niet goed genoeg voor Ajax1. Maar dat is niet zijn schuld natuurlijk..
Get woke, go broke!![]()
Ja, het lag aan de opstelling. Ajax is kwalitatief gewoon armoedig. Als je ziet hoe er wordt ingekocht is het niet zo gek dat je een keer een minder seizoen speelt. Ik vind helemaal mooi.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:46 schreef PantaRhei het volgende:
Ajax in vorm en met de juiste opstelling verslaat feyenoord gewoon. Ongelofelijk wat een armoede gister, op alle fronten. Zelfs het publiek was kut.![]()
En dan nog kan je van het zwakste Ajax in jaren niet 1 keer winnen, mooi idd lijkt me..quote:Op maandag 26 januari 2015 13:37 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ja, het lag aan de opstelling. Ajax is kwalitatief gewoon armoedig. Als je ziet hoe er wordt ingekocht is het niet zo gek dat je een keer een minder seizoen speelt. Ik vind helemaal mooi.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ben sowieso niet van het uitfluiten van mijn eigen spelers, ik zie daar ook te weinig van de wedstrijd van, maar dan had ik het dus gisteren wel goed gezien dat Kishna geen flikker uit voerde. Wat ik dan wel vreemd vond is dat Kishna speelt omdat Schone op rechts wil staan, maar gisteren stond Schone op links. Ach ja, laat mij maar mijn club supporten, druk maken om dit zooitje heeft totaal geen zinquote:Op maandag 26 januari 2015 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, dan kan je liever Kishna uitfluiten, die loopt rond alsof ie zwaar beledigd is dat hij verdomme nu NOG niet bij Real speelt.
![]()
![]()
En Feyenoord weet nog steeds niet te winnen. Steeds.maar.weer.niet.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:37 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ja, het lag aan de opstelling. Ajax is kwalitatief gewoon armoedig. Als je ziet hoe er wordt ingekocht is het niet zo gek dat je een keer een minder seizoen speelt. Ik vind helemaal mooi.![]()
Nee ok, maar als je fluit, fluit dan terecht.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:40 schreef S15 het volgende:
[..]
Ben sowieso niet van het uitfluiten van mijn eigen spelers, ik zie daar ook te weinig van de wedstrijd van, maar dan had ik het dus gisteren wel goed gezien dat Kishna geen flikker uit voerde. Wat ik dan wel vreemd vond is dat Kishna speelt omdat Schone op rechts wil staan, maar gisteren stond Schone op links. Ach ja, laat mij maar mijn club supporten, druk maken om dit zooitje heeft totaal geen zinA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Dat is gewoon heel veel pech een een beetje tekort aan kwaliteit.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan nog kan je van het zwakste Ajax in jaren niet 1 keer winnen, mooi idd lijkt me..
Voetballend gezien hoef ik me geen zorgen te maken. Dat zit wel goed.
Afgaande op de wedstrijd van gister zou ik me een hele boel zorgen maken als ik jou was.![]()
Inderdaad, heb gisteren wel vrolijk mee gefloten als Kenneth de bal had.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee ok, maar als je fluit, fluit dan terecht.![]()
Ik zou me echt doodschamen als Feyenoorder. Dat je van het meest armoedige Ajax ooit niet eens kan winnen.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En Feyenoord weet nog steeds niet te winnen. Steeds.maar.weer.niet.'Wish I was old and a little sentimental'
En er nog 8 punten op achter staatquote:Op maandag 26 januari 2015 13:42 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik zou me echt doodschamen als Feyenoorder. Dat je van het meest armoedige Ajax ooit niet eens kan winnen.
Wat een kneuzenkermis daar![]()
![]()
Ach, dat horen we toch ook al jaren bij Feyenoord. Ze ballen zo lekker, beste middenveld, dit dat alles. Einde van de rit sta je gewoon weer met lege handen.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:41 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat is gewoon heel veel pech een een beetje tekort aan kwaliteit.
Voetballend gezien hoef ik me geen zorgen te maken. Dat zit wel goed.
Afgaande op de wedstrijd van gister zou ik me een hele boel zorgen maken als ik jou was.![]()
Hoe kan je je nou doodschamen met zo'n overwicht? Eerder frustratie.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:42 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik zou me echt doodschamen als Feyenoorder. Dat je van het meest armoedige Ajax ooit niet eens kan winnen.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ik vind het anders vrij beschamend als je zo'n overwicht niet in goals omzet.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kan je je nou doodschamen met zo'n overwicht? Eerder frustratie.![]()
Dat spel van Ajax gaat jullie echt heel veel opleveren dit seizoen inderdaad.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach, dat horen we toch ook al jaren bij Feyenoord. Ze ballen zo lekker, beste middenveld, dit dat alles. Einde van de rit sta je gewoon weer met lege handen.![]()
Het is ook een combinatie van pech en een spits die er weinig van bakt.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind het anders vrij beschamend als je zo'n overwicht niet in goals omzet.
Zet er een Dost neer van mij part en jullie hadden je geschaamd op dit moment“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Dikke pech dat het gister gelijk is gebleven. Maar ga hier net als de rest lekker naar een ander wijzen zodat je je maar niet hoeft te denken aan het armoedige spel en troosteloze sfeer.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:42 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik zou me echt doodschamen als Feyenoorder. Dat je van het meest armoedige Ajax ooit niet eens kan winnen.![]()
Van de 5 jaar 4x kampioen kan ik nog steeds prima mee leven hoor. Het is heus niet om over naar huis te schrijven, maar het is een beetje sneu als je daar als ploeg die al ruim 15 jaar geen landstitel heeft gehaald over komt klagen. Zeker als jullie op dit moment ruimschoots onder ons staan.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:47 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat spel van Ajax gaat jullie echt heel veel opleveren dit seizoen inderdaad.![]()
De competitie is al bijna afgelopen inderdaad.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:44 schreef S15 het volgende:
[..]
En er nog 8 punten op achter staat
Wat een kneuzenkermis daar![]()
quote:Op maandag 26 januari 2015 13:50 schreef Maastoren het volgende:
[..]
De competitie is al bijna afgelopen inderdaad.
Je staat toch 8 punten achter op het slechtste Ajax ooit?![]()
Precies, want dat werd compleet doodgezwegen hier. Iedereen had het over het mooie voetbal van Ajax gisteren.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:49 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dikke pech dat het gister gelijk is gebleven. Maar ga hier net als de rest lekker naar een ander wijzen zodat je je maar niet hoeft te denken aan het armoedige spel en troosteloze sfeer.
Ga toch weg kerel, je maakt je een beetje belachelijk nu.![]()
Uiteraard worden alle voorgaande seizoen er weer bij gehaald...quote:Op maandag 26 januari 2015 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Van de 5 jaar 4x kampioen kan ik nog steeds prima mee leven hoor. Het is heus niet om over naar huis te schrijven, maar het is een beetje sneu als je daar als ploeg die al ruim 15 jaar geen landstitel heeft gehaald over komt klagen. Zeker als jullie op dit moment ruimschoots onder ons staan.
Waarom reageer je nou zo verdedigend? Die wedstrijd was gister en het spel van ajax was onthutsend zwak en bijna tegen het lachwekkende aan. Maar daar mag ik zeker niks over zeggen?![]()
Je maakt jezelf inderdaad een beetje belachelijk. Ajax topic was ook niet in een jubelstenming gister hoorquote:Op maandag 26 januari 2015 13:49 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dikke pech dat het gister gelijk is gebleven. Maar ga hier net als de rest lekker naar een ander wijzen zodat je je maar niet hoeft te denken aan het armoedige spel en troosteloze sfeer.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Wie is 'jullie'?quote:Op maandag 26 januari 2015 13:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is ook een combinatie van pech en een spits die er weinig van bakt.
Zet er een Dost neer van mij part en jullie hadden je geschaamd op dit moment
Overigens kan je bij elke ploeg wel een speler halen en op een zwak bezette positie zetten en het gaat beter.![]()
Waar heb ik gezegd dat dit het slechtste ajax ooit is?quote:Op maandag 26 januari 2015 13:50 schreef S15 het volgende:
[..]
Je staat toch 8 punten achter op het slechtste Ajax ooit?
Ik acht de kans zeer aanwezig dat die achterstand nog wordt goed gemaakt.![]()
Jawel hoor, daar heb je volkomen gelijk in.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:51 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Uiteraard worden alle voorgaande seizoen er weer bij gehaald...
Waarom reageer je nou zo verdedigend? Die wedstrijd was gister en het spel van ajax was onthutsend zwak en bijna tegen het lachwekkende aan. Maar daar mag ik zeker niks over zeggen?![]()
Ik zie dingen voorbij komen dat het aan de opstelling lag en er wordt vooral gewezen naar Feyenoord.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, want dat werd compleet doodgezwegen hier. Iedereen had het over het mooie voetbal van Ajax gisteren.
Ga toch weg kerel, je maakt je een beetje belachelijk nu.![]()
Wat is dit dan voor achterlijke opmerkingquote:Op maandag 26 januari 2015 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, dan kan je liever Kishna uitfluiten, die loopt rond alsof ie zwaar beledigd is dat hij verdomme nu NOG niet bij Real speelt.
kijk zijn interviews eens joh, die beeldvorming door de media is volstrekt belachelijk. Hij heeft toch gezegd dat hij wil bijtekenen
![]()
Die jongen is net 20 en mag niks fout doen...![]()
Dacht dat je een Ajax-supporter wasquote:Op maandag 26 januari 2015 13:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Wie is 'jullie'?
Overigens kan je bij elke ploeg wel een speler halen en op een zwak bezette positie zetten en het gaat beter.
Anyway, wij hebben verder niemand nodig hoor? Als je hwt spel van gister ziet zie je dat alleen de spitspositie zwak is. Verdediging en middenveld is prima.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Sommigen hier maken zichzelf belachelijk door over Feyenoord te beginnen als ik het over het spel van Ajax heb.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je maakt jezelf inderdaad een beetje belachelijk. Ajax topic was ook niet in een jubelstenming gister hoor
Forum Opties Forumhop: Hop naar: