quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla 2-0
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord 0-3
Tweede Ronde:
19 Februari, 19.00uur: AS Roma - Feyenoord
26 Februari, 21.05 uur: Feyenoord - AS Roma
Jack zal gaan zeggen dat het Ajax verdiende om te winnen en nog kampioen gaat wordenquote:Op zondag 25 januari 2015 15:11 schreef klaasweetalles het volgende:
JaCK van gelder zal vanavond wel gaan roepen dat de brand van het supportershome de oorzaak was van het slechte ajax....
Ik zet daar 10000 euro op
Het was allebei helemaal niets. Dodelijk saai en enorm weinig kansen. Ik vond het een beetje de lamme tegen de blinde. Waarbij de blinde net iets beter was. Maar waar ze er heel weinig mee deden. Ik was niet onder de indruk. Anders gesteld, ik heb ze wel eens heel veel beter gezien.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je Ajax 90 minuten lang in eigen huis vast weet te zetten doe je toch wel iets goed. Dat het aan scorend vermogen ontbreekt is duidelijk.
bijna 140 passes meer.....dat is nogal wat.quote:
Moet frustrerend zijn om nu eindelijk zo goed te spelen en dan al 8 punten achter te staan.quote:
Zou hij toch niet nog een jaar kunnen blijven? Zeker met aankomend EK en dat hij bij Feyenoord gewoon alles zal spelen.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet frustrerend zijn om nu eindelijk zo goed te spelen en dan al 8 punten achter te staan.
En volgend jaar Clasie weg, dus wordt weer een lastig seizoen.
Ja, want met Toornstra/El Ahmadi en Vilhena hebben we voor de rest helemaal niks op het middenveld lopen.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet frustrerend zijn om nu eindelijk zo goed te spelen en dan al 8 punten achter te staan.
Clasie is echt veel te goed voor de Eredivisie. Heeft ie vandaag wel weer onderstreept.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:15 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Zou hij toch niet nog een jaar kunnen blijven? Zeker met aankomend EK en dat hij bij Feyenoord gewoon alles zal spelen.
Dan zou hij knettergek zijn. Leert niks meer bij Feyenoord en is toe aan een stap.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:15 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Zou hij toch niet nog een jaar kunnen blijven? Zeker met aankomend EK en dat hij bij Feyenoord gewoon alles zal spelen.
En ik kan me ook niet voorstellen dat Kongolo en Van Beek allebei blijven.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vilhena kan er niks van idd.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:15 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Ja, want met Toornstra/El Ahmadi en Vilhena hebben we voor de rest helemaal niks op het middenveld lopen.
Mwah, met het systeem dat Rutten nu aan het invoeren is kan je wel weer even onderweg.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, wel. Die spelen pas één seizoen constant in de basis.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:16 schreef Tortugal het volgende:
[..]
En ik kan me ook niet voorstellen dat Kongolo en Van Beek allebei blijven.
Jawel joh, pas hun eerste seizoen in de basis. Als ze zo doorgaan spelen ze allebei op het EK 2016quote:Op zondag 25 januari 2015 15:16 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Die zijn nog te jong om een stap te zetten imo. Zal de zaakwaarnemer wel anders over denken.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:16 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Meh, makkelijk. Als je er blind van uit kan gaan dat er wel iemand uit de jeugdopleiding opstaat dan hoef je Kazim en Wilkshire niet te kopen.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, met het systeem dat Rutten nu aan het invoeren is kan je wel weer even onderweg.
Clasie weg is een groot gemis maar je hebt niet voor niets de beste jeugdopleiding van Nederland, daar staat wel weer iemand op.
Volgens mij is er geen speler ooit in de eredivisie geweest die op zijn leeftijd zoveel wedstrijden op het hoogste nivo heeft gespeeld..vilhena is 19 of 20?quote:
Wijnaldum.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen speler ooit in de eredivisie geweest die op zijn leeftijd zoveel wedstrijden op het hoogste nivo heeft gespeeld..vilhena is 19 of 20?
Vilhenna is gewoon een topper voor de toekomst voor het nederlandse elftal
Je kan niet altijd elke positie opvullen met jeugd nee. Dat zag je vandaag wel weer met een Bazoer en Andersen. Maar genoeg talentvolle middenvelders achter Clasie.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, makkelijk. Als je er blind van uit kan gaan dat er wel iemand uit de jeugdopleiding opstaat dan hoef je Kazim en Wilkshire niet te kopen.
Laat staan dat er iemand opstaat die het niveau van Clasie krijgt. Dat duurt wel even.
Komt helemaal goed met vilhenna dus...quote:
Aight, dan zal het geen probleem zijn hem te vervangen.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan niet altijd elke positie opvullen met jeugd nee. Dat zag je vandaag wel weer met een Bazoer en Andersen. Maar genoeg talentvolle middenvelders achter Clasie.
Is al een paar jaar zo. Op een gegeven moment wen je daaraan.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon El A - Toorn - Lexquote:Op zondag 25 januari 2015 15:20 schreef PizzaGeit het volgende:
Zou die Rienstra een goede vervanger zijn voor Clasie? Ik moet zeggen dat ik m zelden zie spelen maar las gisteren dat ie zelf vond dat ie een kans in Oranje verdiende.Denk zelf dat je eerder Nieuwkoop/Schuurman door moet schuiven
Ohja die hebben we ook nog natuurlijkquote:Op zondag 25 januari 2015 15:20 schreef Muto het volgende:
Karsdorp staat straks gewoon op het plekkie van Clasie.
Oneens. Wijnaldum breekt ook dit seizoen pas een beetje door en herinner je je El Ahmadi nog in zijn eerste periode in de Kuip? Toen was hij ook al 25 ofzo.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:19 schreef Muto het volgende:
Vilhena zal nooit het niveau van Clasie/El Ahmadi/Wijnaldum etc. halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |