quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla 2-0
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord 0-3
Tweede Ronde:
19 Februari, 19.00uur: AS Roma - Feyenoord
26 Februari, 21.05 uur: Feyenoord - AS Roma
Jack zal gaan zeggen dat het Ajax verdiende om te winnen en nog kampioen gaat wordenquote:Op zondag 25 januari 2015 15:11 schreef klaasweetalles het volgende:
JaCK van gelder zal vanavond wel gaan roepen dat de brand van het supportershome de oorzaak was van het slechte ajax....
Ik zet daar 10000 euro op
Het was allebei helemaal niets. Dodelijk saai en enorm weinig kansen. Ik vond het een beetje de lamme tegen de blinde. Waarbij de blinde net iets beter was. Maar waar ze er heel weinig mee deden. Ik was niet onder de indruk. Anders gesteld, ik heb ze wel eens heel veel beter gezien.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je Ajax 90 minuten lang in eigen huis vast weet te zetten doe je toch wel iets goed. Dat het aan scorend vermogen ontbreekt is duidelijk.
bijna 140 passes meer.....dat is nogal wat.quote:
Moet frustrerend zijn om nu eindelijk zo goed te spelen en dan al 8 punten achter te staan.quote:
Zou hij toch niet nog een jaar kunnen blijven? Zeker met aankomend EK en dat hij bij Feyenoord gewoon alles zal spelen.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet frustrerend zijn om nu eindelijk zo goed te spelen en dan al 8 punten achter te staan.
En volgend jaar Clasie weg, dus wordt weer een lastig seizoen.
Ja, want met Toornstra/El Ahmadi en Vilhena hebben we voor de rest helemaal niks op het middenveld lopen.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet frustrerend zijn om nu eindelijk zo goed te spelen en dan al 8 punten achter te staan.
Clasie is echt veel te goed voor de Eredivisie. Heeft ie vandaag wel weer onderstreept.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:15 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Zou hij toch niet nog een jaar kunnen blijven? Zeker met aankomend EK en dat hij bij Feyenoord gewoon alles zal spelen.
Dan zou hij knettergek zijn. Leert niks meer bij Feyenoord en is toe aan een stap.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:15 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Zou hij toch niet nog een jaar kunnen blijven? Zeker met aankomend EK en dat hij bij Feyenoord gewoon alles zal spelen.
En ik kan me ook niet voorstellen dat Kongolo en Van Beek allebei blijven.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vilhena kan er niks van idd.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:15 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Ja, want met Toornstra/El Ahmadi en Vilhena hebben we voor de rest helemaal niks op het middenveld lopen.
Mwah, met het systeem dat Rutten nu aan het invoeren is kan je wel weer even onderweg.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, wel. Die spelen pas één seizoen constant in de basis.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:16 schreef Tortugal het volgende:
[..]
En ik kan me ook niet voorstellen dat Kongolo en Van Beek allebei blijven.
Jawel joh, pas hun eerste seizoen in de basis. Als ze zo doorgaan spelen ze allebei op het EK 2016quote:Op zondag 25 januari 2015 15:16 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Die zijn nog te jong om een stap te zetten imo. Zal de zaakwaarnemer wel anders over denken.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:16 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Meh, makkelijk. Als je er blind van uit kan gaan dat er wel iemand uit de jeugdopleiding opstaat dan hoef je Kazim en Wilkshire niet te kopen.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, met het systeem dat Rutten nu aan het invoeren is kan je wel weer even onderweg.
Clasie weg is een groot gemis maar je hebt niet voor niets de beste jeugdopleiding van Nederland, daar staat wel weer iemand op.
Volgens mij is er geen speler ooit in de eredivisie geweest die op zijn leeftijd zoveel wedstrijden op het hoogste nivo heeft gespeeld..vilhena is 19 of 20?quote:
Wijnaldum.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen speler ooit in de eredivisie geweest die op zijn leeftijd zoveel wedstrijden op het hoogste nivo heeft gespeeld..vilhena is 19 of 20?
Vilhenna is gewoon een topper voor de toekomst voor het nederlandse elftal
Je kan niet altijd elke positie opvullen met jeugd nee. Dat zag je vandaag wel weer met een Bazoer en Andersen. Maar genoeg talentvolle middenvelders achter Clasie.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, makkelijk. Als je er blind van uit kan gaan dat er wel iemand uit de jeugdopleiding opstaat dan hoef je Kazim en Wilkshire niet te kopen.
Laat staan dat er iemand opstaat die het niveau van Clasie krijgt. Dat duurt wel even.
Komt helemaal goed met vilhenna dus...quote:
Aight, dan zal het geen probleem zijn hem te vervangen.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan niet altijd elke positie opvullen met jeugd nee. Dat zag je vandaag wel weer met een Bazoer en Andersen. Maar genoeg talentvolle middenvelders achter Clasie.
Is al een paar jaar zo. Op een gegeven moment wen je daaraan.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon El A - Toorn - Lexquote:Op zondag 25 januari 2015 15:20 schreef PizzaGeit het volgende:
Zou die Rienstra een goede vervanger zijn voor Clasie? Ik moet zeggen dat ik m zelden zie spelen maar las gisteren dat ie zelf vond dat ie een kans in Oranje verdiende.Denk zelf dat je eerder Nieuwkoop/Schuurman door moet schuiven
Ohja die hebben we ook nog natuurlijkquote:Op zondag 25 januari 2015 15:20 schreef Muto het volgende:
Karsdorp staat straks gewoon op het plekkie van Clasie.
Oneens. Wijnaldum breekt ook dit seizoen pas een beetje door en herinner je je El Ahmadi nog in zijn eerste periode in de Kuip? Toen was hij ook al 25 ofzo.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:19 schreef Muto het volgende:
Vilhena zal nooit het niveau van Clasie/El Ahmadi/Wijnaldum etc. halen.
Van Beek en Kongolo doen het toch prima als vervangers van De Vrij en BMI? Talentvolle spits hadden ze nou eenmaal niet, rechtsback was er nog niet klaar voor.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord heeft zo een goede jeugdopleiding al jaren dat er straks gewoon weer een paar nieuwe opstaan....
Na het vertrek van al die spelers afgelopen zomer dacht iedereen hetzelfde...
Kongolo is sowieso beter als BMI, die altijd dat domme foutje maakt. Kongolo is veel stabieler in zijn hoofd. Van Beek is voetballend iets minder dan de vrij, maar verdedigend is hij juist beter als de vrij.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Van Beek en Kongolo doen het toch prima als vervangers van De Vrij en BMI? Talentvolle spits hadden ze nou eenmaal niet, rechtsback was er nog niet klaar voor.
quote:Op zondag 25 januari 2015 15:22 schreef Maastoren het volgende:
Zuur inderdaad. Twee keer ajax van het veld spelen maar niet winnen.
Middenveld met Clasie en El Ahmadi is zo baas![]()
Kazimtwitter:MikosGouka twitterde op zondag 25-01-2015 om 15:08:24Kazim is woedend, 0-0 deed pijn. Na afloop was hij klaar met Cillessen, maar ploeggenoten haalden hem weg. #ajafey http://t.co/v0rqb2RF7Z reageer retweet
Kan beter kwaad zijn op zichzelf.. prutserquote:Op zondag 25 januari 2015 15:26 schreef Pascalus het volgende:
Kazimtwitter:MikosGouka twitterde op zondag 25-01-2015 om 15:08:24Kazim is woedend, 0-0 deed pijn. Na afloop was hij klaar met Cillessen, maar ploeggenoten haalden hem weg. #ajafey http://t.co/v0rqb2RF7Z reageer retweet
Die gozer kwam afgelopen woensdag nog drank bij me kopen met zn pa.quote:
Tyfus leier die Kazimquote:Op zondag 25 januari 2015 15:26 schreef Pascalus het volgende:
Godswonder dat het 0-0 is gebleven vandaag. Met name die prutsers van de thuisploeg moeten zich kapot schamen. Profvoetbal onwaardig.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:32 schreef Scorpie het volgende:
Kazim de prutser die kwaad is op anderen. Ironisch.
om te winnen moet je scorenquote:Op zondag 25 januari 2015 15:36 schreef PIETR het volgende:
Zwaar verneukt dit. Twee keer die Joden van de mat tikken, en daar maar 1 puntje aan overhouden ..
Feyenoord kwam tenminste nog aan voetballen toe. Als dat er niet eens in zit moet je toch echt wel zorgen beginnen te maken..quote:
ak Prijs verkoopperiodes 1 en 2 Prijs verkoopperiode 3* Beschikbaarheidquote:Op zondag 25 januari 2015 15:54 schreef Ludacriss het volgende:
Kan iemand aub even kijken voor welke vakken er nog kaarten zijn voor Feyenoord - AS Roma?
Of jij. http://www.isfeyenoordalkampioen.nl/quote:Op zondag 25 januari 2015 15:45 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Feyenoord kwam tenminste nog aan voetballen toe. Als dat er niet eens in zit moet je toch echt wel zorgen beginnen te maken..
Tuurlijk, lekker op het verleden blijven teren als je vandaag geen schijn van kans hebt gehad.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:57 schreef Herqules het volgende:
[..]
Of jij. http://www.isfeyenoordalkampioen.nl/
Je hebt blijkbaar internet. Gebruik het.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:54 schreef Ludacriss het volgende:
Kan iemand aub even kijken voor welke vakken er nog kaarten zijn voor Feyenoord - AS Roma?
Eigenlijk hetzelfde verhaal als met Immers. Al vond ik Kazim tegen PSV wel goed spelen.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:35 schreef klaasweetalles het volgende:
Kazim is van de 34 wedstrijden denk ik 25 wedstrijden wel nuttig voor Feyenoord.
In de topwedstrijden komt die wat tekort.
quote:Op zondag 25 januari 2015 15:58 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Tuurlijk, lekker op het verleden blijven teren als je vandaag geen schijn van kans hebt gehad.
Je kan dus zonder seizoenskaart of legioen kaart niet inloggen om te zien welke vakken nog niet zijn uitverkocht. Behoorlijk irritant, vandaar dat ik het vraag.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar internet. Gebruik het.
Yep.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:01 schreef PizzaGeit het volgende:
Is Roma thuis 1:1 voor clubkaarthouders?
Dank je!quote:Op zondag 25 januari 2015 15:56 schreef Maastoren het volgende:
[..]
ak Prijs verkoopperiodes 1 en 2 Prijs verkoopperiode 3* Beschikbaarheid
M, N ¤ 56,00 ¤ 66,50
C, O ¤ 53,00 ¤ 63,00
BB, NN ¤ 50,00 ¤ 58,50
V ¤ 44,00 ¤ 52,00
CC, D, K, OO ¤ 40,00 ¤ 47,00
VV ¤ 36,00 ¤ 42,50
Q, U ¤ 33,00 ¤ 39,00 < 75 kaarten
R, T ¤ 33,00 ¤ 39,00 < 75 kaarten
S ¤ 33,00 ¤ 39,00 < 125 kaarten
QQ, RR, TT, UU ¤ 33,00 ¤ 39,00
E, J ¤ 33,00 ¤ 39,00
EE, JJ ¤ 31,00 ¤ 37,00
Woensdag als de vrije verkoop begint dan zullen alleen de dure vakken nog over zijn gok ik.
Excuses dan. Vreemd dat dat niet kan.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:02 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Je kan dus zonder seizoenskaart of legioen kaart niet inloggen om te zien welke vakken nog niet zijn uitverkocht. Behoorlijk irritant, vandaar dat ik het vraag.
Kan wel. http://www.feyenoord.nl/kaartverkoopinformatie en dan Feyenoord-Romaquote:Op zondag 25 januari 2015 16:02 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Je kan dus zonder seizoenskaart of legioen kaart niet inloggen om te zien welke vakken nog niet zijn uitverkocht. Behoorlijk irritant, vandaar dat ik het vraag.
Ah dat wist ik niet. Nog een keer bedankt!quote:Op zondag 25 januari 2015 16:15 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Kan wel. http://www.feyenoord.nl/kaartverkoopinformatie en dan Feyenoord-Roma
Hij is (hopelijk) vooral teleurgesteld in zichzelf en reageert dat af.quote:
PSV was sowieso de lachende derde. Zonde hiervan is dat je CL voorronde weg geeft. Kans dat je er doorheen komt is klein maar toch weer een kans.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:55 schreef Elan het volgende:
Vond het ook een van de allerslechtste Klassiekers ooit bekeken met name door het extreem armoedige spel van Ajax.
PSV lachende derde, bijzonder jammer dit resultaat zal niemand blij van worden.
Daarvoor ook al duidelijk om geel vragen voor Boetiusquote:Op zondag 25 januari 2015 16:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij is (hopelijk) vooral teleurgesteld in zichzelf en reageert dat af.
En Cillessen is natuurlijk ook een smerige matennaaier. Al zal hij het zelf wel 'professioneel' hebben gevonden, die misselijkmakende schwalbe.
En dan Toornstra geel geven.![]()
Die had een compllient moeten krijgen omdat-ie Cillessen niet op z'n muil ramde.
Dan was die moisander wat dat betreft uit beter hout gesneden, want die kreeg regelmatig een beuk maar ging niet liggen rollebollen.
En volgend seizoen dus een andere spits, anders doe je wéér niet mee. En je niet leeg laten kopen.
Succes Van Geel.
Kom je toch nooit doorheen of je moet extreem gelukkig loten maar die kans is nihil over twee wedstrijden.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:58 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
PSV was sowieso de lachende derde. Zonde hiervan is dat je CL voorronde weg geeft. Kans dat je er doorheen komt is klein maar toch weer een kans.
Duurt nog wel even voordat hij dat geleerd heeft vrees ik.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
en zo leert Boëtius dat hij op z'n poten moet blijven staan tijdens een duel.
En waarom zou hij dat niet hebben gewild? Op volle snelheid is er niet veel nodig om een speler uit balans te brengen en hij werd ook nog op zijn hak getrapt. Maar goed, geen rood en geen vrije trap. Onterecht maar het is niet anders.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Beviel me wel dat die scheids heel veel door liet spelen. Paste wel bij de wedstrijd en zo leert Boëtius dat hij op z'n poten moet blijven staan tijdens een duel.
Oh, ik had het gewoon over zijn spel in het algemeen, ik doelde niet op dat specifieke moment. Dat vond ik ook gewoon een vrije trap + rood. Het valt mij gewoon op dat hij keer op keer bij het minste of geringste naar de vlakte gaat, heeft hij helemaal niet nodig.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:10 schreef Gert het volgende:
[..]
En waarom zou hij dat niet hebben gewild? Op volle snelheid is er niet veel nodig om een speler uit balans te brengen en hij werd ook nog op zijn hak getrapt. Maar goed, geen rood en geen vrije trap. Onterecht maar het is niet anders.
Weer een leegloop van de zomer !?quote:Op zondag 25 januari 2015 17:17 schreef yvette1982 het volgende:
Clasie was weer geweldig. Overigens zullen de scouts ook weer erg onder de indruk geweest zijn van V. Beek en Kongolo, wat een ingrepen, steeds voor de man komen.
Kans is groot. Zal je zien dat Kazim wel blijftquote:Op zondag 25 januari 2015 17:19 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Weer een leegloop van de zomer !?
Ik vrees dat Kazim gaat blijven.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:20 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Kans is groot. Zal je zien dat Kazim wel blijft
Dit is voor Van Beek en Kongolo hun eerste volledige seizoen in de basis. Die gaan echt nog niet weg.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:19 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Weer een leegloop van de zomer !?
Daar raak je niet zomaar van af . Van Geel heeft een rotsvast vertrouwen in hem.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:20 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Kans is groot. Zal je zien dat Kazim wel blijft
Deels terecht scorend vermogen is een enorm probleem maar hij is wel ijzersterk in de duels altijd.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:23 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Daar raak je niet zomaar van af . Van Geel heeft een rotsvast vertrouwen in hem.
Mensen doen nu ineens alsof je avndaag alleen niet wint door dat Kazim erbij was. Onzin natuurlijk. Je wint niet omdat geen enkele voorhoede speler in staat is om goals te maken. Ook Boetius niet, Immers niet, en Toornstra ook niet.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Deels terecht scorend vermogen is een enorm probleem maar hij is wel ijzersterk in de duels altijd.
Dat kunnen we vergeten want Immers gaat simpelweg nooit gepasseerd worden, zo lang hij in dienst is bij Feyenoord.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mensen doen nu ineens alsof je avndaag alleen niet wint door dat Kazim erbij was. Onzin natuurlijk. Je wint niet omdat geen enkele voorhoede speler in staat is om goals te maken. Ook Boetius niet, Immers niet, en Toornstra ook niet.
Speel met Vilhena de komende wedstrijden op plek van Immers, en ik zweer je dat je na 5 wedstrijden niet meer anders wil. Die zorgt voor net wat meer (veel meer) creativiteit dan Immers, waardoor de rest weer meer goals kan gaan maken.
Weet ik, maar toch.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:39 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Dat kunnen we vergeten want Immers gaat simpelweg nooit gepasseerd worden, zo lang hij in dienst is bij Feyenoord.
Boetius weer zwak, as usual.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mensen doen nu ineens alsof je avndaag alleen niet wint door dat Kazim erbij was. Onzin natuurlijk. Je wint niet omdat geen enkele voorhoede speler in staat is om goals te maken. Ook Boetius niet, Immers niet, en Toornstra ook niet.
Speel met Vilhena de komende wedstrijden op plek van Immers, en ik zweer je dat je na 5 wedstrijden niet meer anders wil. Die zorgt voor net wat meer (veel meer) creativiteit dan Immers, waardoor de rest weer meer goals kan gaan maken.
Maakt in principe wel een goal en zorgt ervoor dat iemand met rood het veld afgaat.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Boetius weer zwak, as usual.
Waar die gast last van heeft is me ook een raadsel.
Wisselvallig nog altijd. Erg jammer.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Noem mij maar een buitenspeler die iedere week top presteert, die bestaan niet.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Hahaha, nee.quote:Op zondag 25 januari 2015 18:18 schreef klaasweetalles het volgende:
Eigenlijk denk ik dat psv nog veel punten ga morsen..
ze verliezen minimaal nog 20 punten tot het eind
Wat fijn dat jij je op dit forum hebt geregistreerd zeg! Wat een aanwinst.quote:Op zondag 25 januari 2015 18:18 schreef klaasweetalles het volgende:
Eigenlijk denk ik dat psv nog veel punten ga morsen..
Ze gaan heus niet die resterende 15 wedstrijden zomaar allemaal winnen, ze epelen echt beroerd
ze verliezen minimaal nog 20 punten tot het eind
De vraag is wat doet de rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |