quote:Op maandag 26 januari 2015 16:29 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb ook net een appel op.
Straks thuis stamppot zuurkool.
Maar je bent geweest.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:50 schreef Sarabi het volgende:
maandagen zijn hier ook het beste
ben nu alleen helemaal kapot na 2,5 uur training.
Jaaa heerlijk! Vanavond weer!quote:Op maandag 26 januari 2015 16:41 schreef Qwea het volgende:
[..]Met spekjes ende rookworst
Zuurkoolschotel is ook zo baas.
Ik moest welquote:Op maandag 26 januari 2015 23:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar je bent geweest.
Hier weinig spannends, het gaat langzaam naar beneden met 'normaal doen', dus ik vind 't wel best.
Vegetarische eend, daar ben ik wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:19 schreef applemoose het volgende:
o : havermout
t : lychees
l : drie boterhammen met beleg
t : banaan
d : tortilla's met een vegetarische eend uit de toko. Zal wel gemaakt zijn van soja maar hij krijgt ook een knapperig velletje. Met avocado, sla, bonen
t : thee met een stukje chocola.
ik heb op marktplaats een tupperware puddingvorm gekocht, die moet ik dus nog uitproberen.
gekocht bij de Amazing Oriental, uit de diepvries. Het is niet echt eendig. Het mist voornamelijk vet, en die smaak van rood eendenvlees.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vegetarische eend, daar ben ik wel benieuwd naar.
Als ik het ooit eens zie liggen neem ik het mee. Vind het gewoon tof om zulke dingen te proberen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:42 schreef applemoose het volgende:
[..]
gekocht bij de Amazing Oriental, uit de diepvries. Het is niet echt eendig. Het mist voornamelijk vet, en die smaak van rood eendenvlees.
Maar het is wel erg lekker, en hij krijgt dus echt een knapperig huidje. Het is gewoon een vierkant blok, maar wel erg lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |