quote:Op maandag 2 februari 2015 11:47 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Uhm, en waarom? *gaat zich even zwaar beledigd zitten voelen in een hoekje*Goede vraag, jullie stonden ineens niet meer in MyAT en dat kan ik alleen zelf maar gedaan hebben in een vlaag van verstandsverbijsteringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwem ze! Klinkt leuk, dat conditiezwemmen. Zouden er dan ook minder oude, langzame, beppende dametjes in de weg zwemmen?![]()
Ik ben erg benieuwd naar het zwembad, ik ben er nog nooit geweest. Ik ging een poos terug wel wekelijks aquafitten maar dat is in een ander zwembad. We gaan ze beide uitproberen voor de baantjes. Dit is niet perse een wekelijks gebeuren voor ons. We gaan een beetje uitproberen wat voor ons prettig is. Ik hoop hem nog eens aan het hardlopen te krijgen. Erg goed voor de trots op jezelf en als er iets is wat J kan gebruiken is dat het wel. Maar goed, stapje voor stapje.Spoilers!
Da's zo leuk.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:03 schreef rhubarbje het volgende:
Ha kast aan het opruimen en ik vind een oude broek. Zelfs als ik hem nu over mijn kleren aan doe kan er nog een vuist achter de band
Oh ik heb hem net op de 'weg' stapel... Misschien is het wel grappig om hem te houden jaquote:Op maandag 2 februari 2015 15:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's zo leuk.
Daarom heb ik ook nog een broek van toen ik op m'n vetst was achterin de kast liggen.
Ik bewaar 'm ook vooral omdat ik er nog aardig wat af wil hebben en ik heb een zwak voor de 'kiek, er past nog een persoon bij m'n broek'-foto's.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh ik heb hem net op de 'weg' stapel... Misschien is het wel grappig om hem te houden ja
Dat geloof ik direct. Ik snap ook niet waarom veel dikke vrouwen denken alleen nog maar wijde kleren aan te mogen.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:10 schreef rhubarbje het volgende:
Volgens mij zie ik er ook gewoon beter uit omdat ik mij anders heb leren kleden. Echt de verhullende tenten die ik droeg zouden zelfs voor het slankste meisjes niets doen
Nu ik gewoon trots ben op mijn lijf en mijn curves (ook al zit er op sommige plekken wat te veel) draag ik heel andere dingen die een miljoen keer beter staan
Dat scheelt nog wel het meeste, denk ik. Je gewoon lekker voelen in je lijf. Merkte m'n vriend ook heel erg aan me, ondanks dat het qua gewicht weinig scheelde, was de uitstraling gewoon veel zekerder.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:10 schreef rhubarbje het volgende:
Volgens mij zie ik er ook gewoon beter uit omdat ik mij anders heb leren kleden. Echt de verhullende tenten die ik droeg zouden zelfs voor het slankste meisjes niets doen
Nu ik gewoon trots ben op mijn lijf en mijn curves (ook al zit er op sommige plekken wat te veel) draag ik heel andere dingen die een miljoen keer beter staan
Tja loop maar eens een grote maten winkel inquote:Op maandag 2 februari 2015 15:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct. Ik snap ook niet waarom veel dikke vrouwen denken alleen nog maar wijde kleren aan te mogen.
Alles tent en elastieken banden.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tja loop maar eens een grote maten winkel in
Ik kan me daar nu ook echt aan ergeren als ik langs zo'n winkel loop
Ik ookquote:Op maandag 2 februari 2015 15:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's zo leuk.
Daarom heb ik ook nog een broek van toen ik op m'n vetst was achterin de kast liggen.
Stom is datquote:Op maandag 2 februari 2015 15:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct. Ik snap ook niet waarom veel dikke vrouwen denken alleen nog maar wijde kleren aan te mogen.
Dat klinkt echt smerigquote:Op maandag 2 februari 2015 19:35 schreef Lonaa het volgende:
Ik had een vreemd soepje met pastinaak, appel, garam marsala en kokosmelk. Maar hij was erg lekker!
Ja dat is echt een vage combo hoor. Macaroni kun je wel lekker op liften. KH's allesquote:Op maandag 2 februari 2015 19:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dat was het dus niet. Met je macaroni en appelmoes.
Trauma van gekregenquote:Op maandag 2 februari 2015 19:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dat was het dus niet. Met je macaroni en appelmoes.
Sindsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |