SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
Op zich wel te verwachten dat het weer een boutwedstrijd zou worden, de laatste maanden is het niet anders geweest. Het klopt gewoon niet in het elftal, lijkt wel of ze voor het eerst met elkaar spelen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Kampioen worden we in elk geval niet zo.
Ook als we dit winnen krijgen we volgende week op de klote bij VitesseOh.![]()
31 januari 23:45 nog even een belletje naar Friesland of Sinkgraven op te halen is voor 2 ton.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:29 schreef Scorpie het volgende:
Dit Ajax is het resultaat van een uitgeholde selectie, helaas.
Gr gr MarcOh.![]()
goede sopcast url in dm plzYou had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Als mods zich bezig zouden houden met reeksen ipv het plaatsen van foto's van broodjes kaas...Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
die wonnen ze in 1996, maar staat toch wel als Europese Supercup 1995 in de boekenquote:Op zondag 25 januari 2015 13:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Die Europese supercup van 1995 in de OP is nog altijd foutCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Kritiek is prima maar ik ga wel aangifte doen tegen u.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:32 schreef DeJori het volgende:
Als mods zich bezig zouden houden met reeksen ipv het plaatsen van foto's van broodjes kaas...#FreeHat![]()
Net zo bagger als in de eerste helft?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Precies, je gaat het gewoon niet redden dit jaar. Met dank aan Marcie Netto, die met 100mio op de bank liever doet alsof hij nog bij de Eagles zit en Zimling's en vd Hoorn's haalt.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:29 schreef Scorpie het volgende:
Dit Ajax is het resultaat van een uitgeholde selectie, helaas.![]()
Zimling zou het bij de Eagles wel goed doen.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, je gaat het gewoon niet redden dit jaar. Met dank aan Marcie Netto, die met 100mio op de bank liever doet alsof hij nog bij de Eagles zit en Zimling's en vd Hoorn's haalt.
Zou er in de winterstop geen speler gehaald worden? Een investering van een X aantal miljoen?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Kenny van der Weg voor 2 milquote:Op zondag 25 januari 2015 13:49 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Zimling zou het bij de Eagles wel goed doen.
Zou er in de winterstop geen speler gehaald worden? Een investering van een X aantal miljoen?RED ONS HENNIEGOD![]()
Zimling
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ik zit me echt te ergeren.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik heb de hoop beetje opgegeven. Ze hadden zich in ieder geval van CL en historische 5 op een rij kunnen verzekeren door een beetje te investeren. Maar wat er gehaald wordt is vaak nog droeviger dan jeugd die eigenlijk nog niet klaar is voor Ajax 1quote:Op zondag 25 januari 2015 13:49 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Zimling zou het bij de Eagles wel goed doen.
Zou er in de winterstop geen speler gehaald worden? Een investering van een X aantal miljoen?![]()
Een as met van der Hoorn, Moisander, Zimling en Sigthorsson. Laat gaan joh.quote:
En we hebben twee geweldige backs er ook nog eens bij
Oh.![]()
True.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb de hoop beetje opgegeven. Ze hadden zich in ieder geval van CL en historische 5 op een rij kunnen verzekeren door een beetje te investeren. Maar wat er gehaald wordt is vaak nog droeviger dan jeugd die eigenlijk nog niet klaar is voor Ajax 1
Lange termijn investering ok, maar ze draven nu een beetje door. Trek die fucking bankrekening leeg. Een korte termijn investering moet er nu maar even komen.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Slechtste Ajax ooitquote:Op zondag 25 januari 2015 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een as met van der Hoorn, Moisander, Zimling en Sigthorsson. Laat gaan joh.
En we hebben twee geweldige backs er ook nog eens bij
#NettogaatgeenneukgevenRED ONS HENNIEGOD![]()
Ah, de beroemde bagger wissels van de Boer?quote:Op zondag 25 januari 2015 13:53 schreef Vriezzer het volgende:
Sjonge jonge.. doe even do-or-die en zet El-Ghazi er in. Wat maakt het uit..“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Precies, als je geen 3 punten pakt is het gewoon klaar en krijgt Fey weer hoop voor die tweede plek.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:53 schreef Vriezzer het volgende:
Sjonge jonge.. doe even do-or-die en zet El-Ghazi er in. Wat maakt het uit..![]()
Als het gelijk blijft, heeft Feyenoord niets aan dit punt. Ajax kan dan fluiten naar nummer 5.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, als je geen 3 punten pakt is het gewoon klaar en krijgt Fey weer hoop voor die tweede plek.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Als Feyenoord niet inkakt of ze zich de kop gek laten maken wordt t een lastig verhaalHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
De wedstrijd begint heel voorzichting te kantelen. Dit is gewoon hét moment om met El-Ghazi te komen Frank. Kom op...![]()
Ach, qua verschil in punten niet, maar je kan nu Feyenoord een tik geven, en dan is hun seizoen bijna gelijk klaar. En je MOET gewoon winnen om PSV in t vizier te houden, te verspelen veel minder punten dan eerdere seizoenen, dus je gaat nu echt geen 10+ punten meer inlopen op ze.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:55 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Als het gelijk blijft, heeft Feyenoord niets aan dit punt. Ajax kan dan fluiten naar nummer 5.![]()
Die Toornstra doet er wel alles aan om zijn gele kaarten te pakken of niet... Net een gele kaart gepakt en dan nog gewoon een bal wegtrappen terwijl hij buitenspel gevlagd is. Echt slim...Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Boëtius valt wat makkelijk, niets aan het handje.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:02 schreef PizzaGeit het volgende:
Durft Ajax nog te klagen over de scheids?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dit. Zulke 'overtredingen' zijn er al stuk of 10 gemaakt tegen Andersen...quote:Op zondag 25 januari 2015 14:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Boëtius valt wat makkelijk, niets aan het handje.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Las ik nou dat Kazim een doelpunt van Feyenoord voorkomen heeft?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Bovendien krijgen ze nou al twee keer de kans om te scoren vanuit buitenspelpositie.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Boëtius was echt een enorme sukkel.. hij kon zo doorlopen naar het doel. Wat doet hij? Gaat hij liggen..
Dan snap je het ook niet. Maar ik vind het prima hoor.. zit er niet mee.![]()
![]()
Dat wisselbeleid van Frank vandaag
Waarom de fuck breng je El Ghazi niet. Als er iemand nog iets kan forceren dan is hij het.![]()
En dan niet eens in strafschopgebiedquote:Op zondag 25 januari 2015 14:08 schreef Vriezzer het volgende:
Boëtius was echt een enorme sukkel.. hij kon zo doorlopen naar het doel. Wat doet hij? Gaat hij liggen..
Dan snap je het ook niet. Maar ik vind het prima hoor.. zit er niet mee.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Inderdaad....quote:
Het lijkt wel of hij wil bewijzen dat hij nooit anti Ajax gefloten heeft (die onzin kwam afgelopen dagen wel eens in het nieuws) en daarom nu zeer triest in het voordeel van Ajax fluit.
Gek genoeg doet hij dat wel heel erg opvallend. Kun je beter wat stiekemer doen.![]()
Waar dan?quote:Op zondag 25 januari 2015 14:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Inderdaad....
Het lijkt wel of hij wil bewijzen dat hij nooit anti Ajax gefloten heeft (die onzin kwam afgelopen dagen wel eens in het nieuws) en daarom nu zeer triest in het voordeel van Ajax fluit.
Gek genoeg doet hij dat wel heel erg opvallend. Kun je beter wat stiekemer doen.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Hij probeert Feyenoord nog wat scoringskansen te geven in buitenspelpositie. Ik vermoed dat er sprake is van matchfixing.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Inderdaad....
Gek genoeg doet hij dat wel heel erg opvallend. Kun je beter wat stiekemer doen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wat een genot is dit..
Gewoon 2 serieuze vleugelspelers, diep spelen, voorzetten klaar..
Dit is echt dieptriest![]()
Mogen niet klagen. Vd hoorn lang niet slecht weerHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Toch heb ik vermoeden dat hij slechthorend is of dat er echt slecht gecommuniceerd wordt achterin. In het eerste kwartier werd hij twee keer totaal verrast door de nabijheid van een Feyenoord-speler.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:20 schreef Catch22- het volgende:
Mogen niet klagen. Vd hoorn lang niet slecht weerNeem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Wat een aids weer. Andersen ook, dan zie je wel dat hij fysiek mist. Voor de rest was het echt tering slecht, pauper elftal.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
FEYENOORD was 3 klasse beter...
Dit ajax stelt geen fuck voor, maar dat heeft heleboel wedstrijden dit seizoen al bewezen.
Het is gewoon te koud voor ze hahahahahaha"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Jammer dat je kneuzen als Boilessen moet wisselen anders had je El Ghazi nog kunnen brengen.
Moisander en Boilessen laten gaan eind van het seizoen, bron van onrust.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Blijkbaar heb ik niets gemist. Had mijn tijd wel beter kunnen besteden.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Na dit seizoen De Boer gauw laten vertrekken. Hij kan best een ploeg bouwen, maar hij leert niets bij op zijn tactiek en wisselbeleid. Had veel meer van hem verwacht als coach, maar hij heeft zijn plafond ook bereikt.![]()
Andersen en Boilesen hoeven echt nooit meer te voetballen. Wat een mongolen.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:22 schreef Smoofie het volgende:
Wat een aids weer. Andersen ook, dan zie je wel dat hij fysiek mist. Voor de rest was het echt tering slecht, pauper elftal.
![]()
8 Punten voor, niets aan het handje. PSV kampioen, Ajax makkelijk 2e.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:23 schreef klaasweetalles het volgende:
FEYENOORD was 3 klasse beter...
Dit ajax stelt geen fuck voor, maar dat heeft heleboel wedstrijden dit seizoen al bewezen.
Het is gewoon te koud voor ze hahahahahahaAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Kerel rot op man. Marc moet gewoon fatsoenlijke spelers kopen,quote:Op zondag 25 januari 2015 14:23 schreef Vriezzer het volgende:
Na dit seizoen De Boer gauw laten vertrekken. Hij kan best een ploeg bouwen, maar hij leert niets bij op zijn tactiek en wisselbeleid. Had veel meer van hem verwacht als coach, maar hij heeft zijn plafond ook bereikt.![]()
Jammer joh[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ben je fucking blind of wat, elftal is gewoon te matigquote:Op zondag 25 januari 2015 14:23 schreef Vriezzer het volgende:
Zonde van m'n vrije middag.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+![]()
Ajax dramatisch... Feyenoord kan wel een Bony gebruiken.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.![]()
Hopelijk dan in de zomer wel investerenquote:Op zondag 25 januari 2015 14:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
8 Punten voor, niets aan het handje. PSV kampioen, Ajax makkelijk 2e.Oh.![]()
Geen enkele speler van ajax is op dit moment geschikt voor een europese topclub en niet eens geschikt voor een subtopper in het buitenland...
Wat een armoedig ploeg is dit zeg...
Het slechtste ajax wat ik ooit heb gezien"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Met die klunzen die nu op het veld staan kan geen ene coach er iets van maken.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:23 schreef Vriezzer het volgende:
Na dit seizoen De Boer gauw laten vertrekken. Hij kan best een ploeg bouwen, maar hij leert niets bij op zijn tactiek en wisselbeleid. Had veel meer van hem verwacht als coach, maar hij heeft zijn plafond ook bereikt.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+![]()
Het was een beetje een wedstrijd tussen de mannen en de jongens.
Andersen en Kishna geef ik nog wel de voordeel van de twijfel, hebben talent zat. Maar kwamen er vandaag ook niet aan te pas.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dit. Serero verbazingwekkend goed sinds hij op CVM staat.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:24 schreef Gruisman het volgende:
Serero en Cil![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De rest was wel echt weer ouderwets slechtsSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
donder op joh...quote:Op zondag 25 januari 2015 14:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Met die klunzen die nu op het veld staan kan geen ene coach er iets van maken.
Ajax heeft 50 miljoen op rekening staan....
Het aankoopbeleid van ze is gewoon bullshit"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
andersen is ook al 21, dan ben je in de eredivisie al geen "talent" meerquote:Op zondag 25 januari 2015 14:26 schreef Pedroso het volgende:
Het was een beetje een wedstrijd tussen de mannen en de jongens.
Andersen en Kishna geef ik nog wel de voordeel van de twijfel, hebben talent zat. Maar kwamen er vandaag ook niet aan te pas.![]()
Denk jij echt dat ze bij Ajax in staat zijn tot goede aankopen ?quote:Op zondag 25 januari 2015 14:26 schreef Smoofie het volgende:
En ik maar uitgelachen worden als ik vraag om aankopen.
HansRED ONS HENNIEGOD![]()
En toch 8 punten boven Feyenoord staan, wat loopt daar dan wel niet voor rommel rond ?quote:Op zondag 25 januari 2015 14:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
donder op joh...
Ajax heeft 50 miljoen op rekening staan....
Het aankoopbeleid van ze is gewoon bullshitAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
20quote:Op zondag 25 januari 2015 14:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
andersen is ook al 21, dan ben je in de eredivisie al geen "talent" meerSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Serero is voor Ajax gewoon echt een prima speler. Na Klaassen misschien de meest consistente van het seizoen, scoort alleen te weinig.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dit. Serero verbazingwekkend goed sinds hij op CVM staat.![]()
hij was de beste, maar vind hem nog steeds niet het niveau hebben wat je moet nastrevenquote:Op zondag 25 januari 2015 14:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Serero wel echt een opperbaas weer.
Zal wel verkocht worden in de zomer dus![]()
Wat een armoei zegHeerlijk dat dominante voetbal. Welgeteld 0 corners en een handjevol schotjes opgeleverd..
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
We beginnen idd steeds meer op PSV te lijken.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Wat een armoei zegHeerlijk dat dominante voetbal. Welgeteld 0 corners en een handjevol schotjes opgeleverd..
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hij is keer op keer de beste samen met Klaassen meestal, dus dan vind ik wel dat eerst de rest maar eens dat niveau moeten halenquote:Op zondag 25 januari 2015 14:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij was de beste, maar vind hem nog steeds niet het niveau hebben wat je moet nastrevenOh.![]()
Bazoer ook niet zo bijzonder.
Serero als CVMdie man heeft heerlijke lichaamsschijnbewegingen
Snelle Egel![]()
Het enige waar ik de boer op kan betrappen is dat hij El ghazi er niet in zet.
Waarom? Hij is veel constanter dan Kishna die maar in 1 op de 5 wedstrijden een goeie actie heeft.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
We mogen Kazim trouwens wel een bosje bloemen sturen, die is stiekem gewoon voor Ajax joh dat kan niet anders![]()
![]()
Als CVM hoef je ook niet zoveel te scorenquote:Op zondag 25 januari 2015 14:27 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Serero is voor Ajax gewoon echt een prima speler. Na Klaassen misschien de meest consistente van het seizoen, scoort alleen te weinig.Oh.![]()
Waterdragertjequote:Op zondag 25 januari 2015 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als CVM hoef je ook niet zoveel te scorenAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ik vond van Rhijn trouwens nog de beste, de meest dreigende
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Serero was het beste bij ajax.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:30 schreef MouzurX het volgende:
Ik vond van Rhijn trouwens nog de beste, de meest dreigendeAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Cillessen moet ook kappen met dat gejank en om kaarten vragenDat doe je maar in Eindhoven.
Snelle Egel![]()
Klopt maar hij komt nog best vaak in scoringspositie, dan zou het wel lekker zijn als hij ze er dan ook echt in zou schieten.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als CVM hoef je ook niet zoveel te scoren![]()
Is Cillessen altijd al zo'n verschrikkelijke lijer geweest? Vroeger bij NEC leek hij nog wel sympathiek, maar dit was echt treurig![]()
![]()
Tsja wie wil je er dan neerzetten?quote:Op zondag 25 januari 2015 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Boilesen moeten ze verkopen.
En jammer dat Moisander nog een halfjaar mag kloten bij Ajax.
Ze moeten gewoon echt wat betere verdedigers kopen, vanuit de jeugd komen die er ook niet aan.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Groesbeek he.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:31 schreef PizzaGeit het volgende:
Is Cillessen altijd al zo'n verschrikkelijke lijer geweest? Vroeger bij NEC leek hij nog wel sympathiek, maar dit was echt treurig
Groesbeek NSB.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Tja maar dat is zijn kracht niet. Daarom is hij ook op CVM gezet.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:31 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Klopt maar hij komt nog best vaak in scoringspositie, dan zou het wel lekker zijn als hij ze er dan ook echt in zou schieten.
Blind en Anita scoorde ook zelden, waren toch goede CVM's voor Ajax.Oh.![]()
Daarom, gewoon investeren.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tsja wie wil je er dan neerzetten?
Ze moeten gewoon echt wat betere verdedigers kopen, vanuit de jeugd komen die er ook niet aan.
Moet sowieso wel wat bij, want van der Hoorn gaat het niveau nooit halen. Moisander sowieso weg over een halfjaar en dan hou je alleen Veltman over.
Een linksback is ook nodig trouwens. Boilesen en Viergever kunnen er geen reet van.Oh.![]()
stel je niet zo aan joh, klassieker emoties enzoquote:Op zondag 25 januari 2015 14:31 schreef S0nic het volgende:
Cillessen moet ook kappen met dat gejank en om kaarten vragenDat doe je maar in Eindhoven.
normaal doet hij dat niet![]()
Watje Boilessen kon de wedstrijd niet uitspelen, kon je van tevoren wel bedenken. En Bazoer kon je ook wel invullen dat ie geen hele wedstrijd aan kon. Dus in die zin wel begrijpelijk dat El Ghazi niet kwam, wel erg jammer.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:29 schreef MouzurX het volgende:
Het enige waar ik de boer op kan betrappen is dat hij El ghazi er niet in zet.
Waarom? Hij is veel constanter dan Kishna die maar in 1 op de 5 wedstrijden een goeie actie heeft.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Bijna alleen maar bij Kazim eigenlijk, en dat kan niemand hem kwalijk nemen natuurlijkquote:Op zondag 25 januari 2015 14:31 schreef PizzaGeit het volgende:
Is Cillessen altijd al zo'n verschrikkelijke lijer geweest? Vroeger bij NEC leek hij nog wel sympathiek, maar dit was echt treurig![]()
![]()
Keepte weer prima, liet weer zien de beste keeper van NL. te zijn.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:31 schreef PizzaGeit het volgende:
Is Cillessen altijd al zo'n verschrikkelijke lijer geweest? Vroeger bij NEC leek hij nog wel sympathiek, maar dit was echt treurigAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
milik was in de eerste helft ook niet best wanneer hij de bal kreeg, niet altijd even makkelijk maar toch paar keer knullig balverlies![]()
Nah, dat is overduidelijk Vermeer. Zal zelfs de grootste Ajacied toegeven.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Keepte weer prima, liet weer zien de beste keeper van NL. te zijn.![]()
Ik ben het wel eens met Kieft dat die "jeugdspelers" wel eens wat constanter mogen presteren.
Andersen, Kishna.. zie je toch maar weinig van.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Nou, nee. Maar dat weet je zelf ook wel.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nah, dat is overduidelijk Vermeer. Zal zelfs de grootste Ajacied toegeven.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Serero en Cillessen waren goed. Ik hoor trouwens geen geroep over van den Hoorn.. die was toch zo goed in één keer XD. Maar Boilesen valt weer door de mand. Als Schone die goal had gemaakt was hij held geweest.
![]()
XDquote:Op zondag 25 januari 2015 14:35 schreef coronatus het volgende:
Serero en Cillessen waren goed. Ik hoor trouwens geen geroep over van den Hoorn.. die was toch zo goed in één keer XD. Maar Boilesen valt weer door de mand. Als Schone die goal had gemaakt was hij held geweest.
Snelle Egel![]()
Ik dacht dat Schone ook best goed mijn zijn linker was?quote:Op zondag 25 januari 2015 14:35 schreef coronatus het volgende:
Waarom dan naar rechts wisselen?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
is goed achmedquote:Op zondag 25 januari 2015 14:35 schreef coronatus het volgende:
![]()
Het was eigenlijk een vervolg op de thuiswedstrijden tegen Groningen, Utrecht, Heerenveen en dan vergeet ik er nog wel een paar. Zit totaal geen chemie in dit elftal, ze doen maar wat lijkt wel.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wat was Moisander slecht jaquote:Op zondag 25 januari 2015 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Boilesen moeten ze verkopen.
En jammer dat Moisander nog een halfjaar mag kloten bij Ajax.
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
Gewoon een uitgeholde selectie.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:38 schreef Pedroso het volgende:
Het was eigenlijk een vervolg op de thuiswedstrijden tegen Groningen, Utrecht, Heerenveen en dan vergeet ik er nog wel een paar. Zit totaal geen chemie in dit elftal, ze doen maar wat lijkt wel.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Wat doen we met Milic ? Begon goed als 12e man maar sinds ie in de basis staat is het ook huilen met de pet op.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Maar Tyron even serieus, jij vindt toch ook wel dat er wat verdedigers bij mogen?quote:Op zondag 25 januari 2015 14:38 schreef Tyron het volgende:
DOORSELECTEREN, JEUGD ERIN EN AANKOPPPPPPUHHHH DOENOh.![]()
Iedereen met een beetje verstand had ook al lang gezien dat die er niks van kan.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:34 schreef Tyron het volgende:
milik was in de eerste helft ook niet best wanneer hij de bal kreeg, niet altijd even makkelijk maar toch paar keer knullig balverlies![]()
Laten staan. Krijgt de laatste tijd zelden kansen verder en zijn vervanger is ook kut.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:39 schreef Pedroso het volgende:
Wat doen we met Milic ? Begon goed als 12e man maar sinds ie in de basis staat is het ook huilen met de pet op.Oh.![]()
hele elftal mag weg van mij behalve klaassen, en schone voor de bankquote:Op zondag 25 januari 2015 14:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Tyron even serieus, jij vindt toch ook wel dat er wat verdedigers bij mogen?
milik wil ik ook nog wel een kans geven![]()
El ghazi, Kishna mag weg.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:41 schreef Tyron het volgende:
nouja el ghazi en kishna mogen ook wel blijvenWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Dit zegt genoeg.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij was de beste, maar vind hem nog steeds niet het niveau hebben wat je moet nastreven![]()
Kishna, El Ghazi, Cillissen, Klaassen, Serero, evt. van Rhijn, Andersen (ook was ie vandaag slecht), Veltman houden. Een speler of 2 a 3 directe versterkingen met wat ervaring maakt al een wereld van verschil.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
hele elftal mag weg van mij behalve klaassen, en schone voor de bank
milik wil ik ook nog wel een kans geven
Tel daarbij op spelers als Nouri en vd Beek en je kunt er best wat leuks van maken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
De boer zal wel gaan roepen dat ajax goed gevoetbald heeft![]()
![]()
![]()
![]()
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
van rhijn mag ook wel blijven jaquote:Op zondag 25 januari 2015 14:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kishna, El Ghazi, Cillissen, Klaassen, Serero, evt. van Rhijn, Andersen (ook was ie vandaag slecht), Veltman houden. Een speler of 2 a 3 directe versterkingen met wat ervaring maakt al een wereld van verschil.
Tel daarbij op spelers als Nouri en vd Beek en je kunt er best wat leuks van maken.![]()
Serero gewoon bij Ajax blijven voor een paar jaarquote:Op zondag 25 januari 2015 14:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
hele elftal mag weg van mij behalve klaassen, en schone voor de bank
milik wil ik ook nog wel een kans geven
Oh.![]()
ik zal er over nadenkenquote:Op zondag 25 januari 2015 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero gewoon bij Ajax blijven voor een paar jaar![]()
serero?? dat is gewoon een matige doorsnee speler
Schone is de beste speler van Ajax, de rest heeft 3 klasse minder.
Die kishna is ook een zwaar overschatte hype."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
We hoeven in ieder geval over het kampioenschap ons helemaal geen illusie meer te maken. Zou ook zwaar onterecht zijn als we dat nog zouden worden.
Zegt wel wat over de rest dat we nu al helemaal los staan van de rest voor de 2e plek.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
jij moet die teringbek van je dicht houden klaastyfusalles je moeder is een hoer heb je dat begrepen JOUW MOEDER IS EEN HOER en jr-style-93 stopt elke avond zijn piemel in JOUW MOEDERS KUTquote:Op zondag 25 januari 2015 14:46 schreef klaasweetalles het volgende:
serero?? dat is gewoon een matige doorsnee speler
Schone is de beste speler van Ajax, de rest heeft 3 klasse minder.
Die kishna is ook een zwaar overschatte hype.![]()
Eerst zien en dan geloven.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er staan wat grotere talenten in de jeugd voor die plek dus doorselecteren maarAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Het is trouwens tijd voor zivkogod, ik heb het al vele malen gezegd. Als deze lummels niet 1 bal in de goal kunnen schieten moet iemand anders het doen.graag op anoniem![]()
Ze kregen ook lekker veel kansen.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:48 schreef KingRoland het volgende:
Het is trouwens tijd voor zivkogod, ik heb het al vele malen gezegd. Als deze lummels er niet 1 bal in de goal kunnen schieten moet iemand anders het doen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Een keer geen kampioen vind ik echt geen probleem, maar het is erg jammer dat Ajax tegenwoordig vrijwel nooit meer spektakel weet te brengen![]()
Hij stelde zich wel erg aan vandaag. Eerst om kaarten vragen en later die schwalbe.quote:![]()
Hij keepte wel aardig verder, maar hij moet zich niet zo aanstellen.Ik ben inmiddels overleden.![]()
quote:Op zondag 25 januari 2015 14:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
jij moet die teringbek van je dicht houden klaastyfusalles je moeder is een hoer heb je dat begrepen JOUW MOEDER IS EEN HOER en jr-style-93 stopt elke avond zijn piemel in JOUW MOEDERS KUT
Oh.![]()
mwah doet hij normaal nooit, kwam gewoon door de emotiesquote:Op zondag 25 januari 2015 14:51 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hij stelde zich wel erg aan vandaag. Eerst om kaarten vragen en later die schwalbe.![]()
Hij keepte wel aardig verder, maar hij moet zich niet zo aanstellen.![]()
Dit Ajax wordt in de Jupiler League nog geen kampioenquote:Op zondag 25 januari 2015 14:52 schreef KingRoland het volgende:
Kampioenschap niet haalbaar? Eindigt de competitie niet meer in mei?![]()
![]()
Als we volgende week weer zo dramatisch spelen tegen Vitesse krijgen we echt een keer op onze kloten.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:52 schreef KingRoland het volgende:
Kampioenschap niet haalbaar? Eindigt de competitie niet meer in mei?![]()
Tegenstanders blijven niet doorgaan met kansen verneuken.Oh.![]()
Nou nouquote:Op zondag 25 januari 2015 14:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
jij moet die teringbek van je dicht houden klaastyfusalles je moeder is een hoer heb je dat begrepen JOUW MOEDER IS EEN HOER en jr-style-93 stopt elke avond zijn piemel in JOUW MOEDERS KUT![]()
Zou niet terecht zijn, laten we eerlijk zijn. En uit tegen Vitesse, Heerenveen, PSV etc. ga je niet winnen met deze selectie.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:52 schreef KingRoland het volgende:
Kampioenschap niet haalbaar? Eindigt de competitie niet meer in mei?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 25 januari 2015 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als we volgende week weer zo dramatisch spelen tegen Vitesse krijgen we echt een keer op onze kloten.
Tegenstanders blijven niet doorgaan met kansen verneuken.Er moeten koppen rollen.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zou niet terecht zijn, laten we eerlijk zijn. En uit tegen Vitesse, Heerenveen, PSV etc. ga je niet winnen met deze selectie.
GGMM en Stijn zijn het met mij eens.graag op anoniem![]()
Vitesse beker was ook zo lekker pijnlijk godverdomme. Frank moet eens zorgen dat we onze ballen niet iedere keer op het hakblok leggen met die infantiele kutspelers.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als we volgende week weer zo dramatisch spelen tegen Vitesse krijgen we echt een keer op onze kloten.
Tegenstanders blijven niet doorgaan met kansen verneuken.![]()
Wiens koppen dan?quote:Op zondag 25 januari 2015 14:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Er moeten koppen rollen.
GGMM en Stijn zijn het met mij eens.Oh.![]()
Tja we kunnen nog steeds niet onder druk uitspelen. Dan is het wel heel makkelijk om Ajax in de problemen te brengen.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vitesse beker was ook zo lekker pijnlijk godverdomme. Frank moet eens zorgen dat we onze ballen niet iedere keer op het hakblok leggen met die infantiele kutspelers.Oh.![]()
Even een vraagje hè. Waarom legt Van der Hoorn steeds zijn voet op de bal? Ziet er niet uit.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Nog nooit zo'n slecht Ajax gezien. En wel vaker zo'n doodstille arena maar ook dat viel wel op voor een klassieker.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Is eigenlijk een zaalvoetballer, sicke skills man.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:56 schreef Muto het volgende:
Even een vraagje hè. Waarom legt Van der Hoorn steeds zijn voet op de bal? Ziet er niet uit.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Sowieso zoals ik al eerder zei: kampioen worden zou een slecht signaal afgeven.
Daarmee zou deze uitgeholde selectie een pluim krijgen
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Vermeer alleen uitgefloten, gelukkig geen gekke dingen gebeurd.
Doen ze bij Standard Luik anders ...Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hij probeert de bal te klemmen maar hij weet niet hoe dat moet.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:56 schreef Muto het volgende:
Even een vraagje hè. Waarom legt Van der Hoorn steeds zijn voet op de bal? Ziet er niet uit.![]()
Tja na vandaag kun je die titel wel gedag zeggen ben ik bang, Ajax is qua spel de laatste jaren nog nooit zo slecht uit de winterstop gekomen en veel zo niet alle spelers missen momenteel de vorm, durf en creativiteit om een wedstrijd te makenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Als die Blind voor bijna 20 miljoen naar United ging zou je toch zeggen dat Clasie minimaal 40-45 miljoen euro op moet leveren. Wat speelde die geweldig zeg.![]()
Ajax is qua spel toch al het hele seizoen zo matig joh.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:03 schreef TheVulture het volgende:
Tja na vandaag kun je die titel wel gedag zeggen ben ik bang, Ajax is qua spel de laatste jaren nog nooit zo slecht uit de winterstop gekomen en veel zo niet alle spelers missen momenteel de vorm, durf en creativiteit om een wedstrijd te makenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Vergeet de fysieke gesteldheid niet, allemaal zo slapjes, maar dat mag niet gezegd worden hier want fysiek heb je niet nodig he.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
True maar de laatste jaren kwamen ze na de winter veel beter voor de dag, daar lijkt nu helemaal niets van terecht te komenquote:Op zondag 25 januari 2015 15:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajax is qua spel toch al het hele seizoen zo matig joh.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Yep. Begonnen nog wel aardig tegen bv AZ uit en ook PSV thuis was qua spel nog wel om aan te zien. Daarna is het alleen maar slechter geworden.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajax is qua spel toch al het hele seizoen zo matig joh.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
we zullen het zien,quote:Op zondag 25 januari 2015 15:05 schreef PizzaGeit het volgende:
Als die Blind voor bijna 20 miljoen naar United ging zou je toch zeggen dat Clasie minimaal 40-45 miljoen euro op moet leveren. Wat speelde die geweldig zeg.![]()
Ja maar dat is hetzelfde als bij het roulette op rood gokken omdat 'ie de vier keer daarvoor ook is gevallen. Als je gewoon naar het spel kijkt is het al jaren niet om aan te gluren bij Ajax maar dit seizoen hebben jullie dan ook nog eens een kwaliteitsarme selectie.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
True maar de laatste jaren kwamen ze na de winter veel beter voor de dag, daar lijkt nu helemaal niets van terecht te komenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Speelde goed idd maar zie 'm niet naar een topclub gaan. Zal wel Porto of Spurs worden of dat niveau, niets mis mee overigens.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:05 schreef PizzaGeit het volgende:
Als die Blind voor bijna 20 miljoen naar United ging zou je toch zeggen dat Clasie minimaal 40-45 miljoen euro op moet leveren. Wat speelde die geweldig zeg.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nouja, als Blind het al schopt tot United (al dan niet door Van Gaal), dan zie ik Clasie nog wel bij een Barça eindigen eerlijk gezegd. Want laten we eerlijk zien, dit niveau heeft Blind nooit gehaald, moet ook jij als Ajacied toegeven.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Speelde goed idd maar zie 'm niet naar een topclub gaan. Zal wel Porto of Spurs worden of dat niveau, niets mis mee overigens.![]()
quote:Op zondag 25 januari 2015 15:14 schreef PizzaGeit het volgende:
dan zie ik Clasie nog wel bij een Barça eindigen eerlijk gezegd.![]()
![]()
![]()
Leuke act.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:14 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nouja, als Blind het al schopt tot United (al dan niet door Van Gaal), dan zie ik Clasie nog wel bij een Barça eindigen eerlijk gezegd. Want laten we eerlijk zien, dit niveau heeft Blind nooit gehaald, moet ook jij als Ajacied toegeven.![]()
Vond 'm verreweg de beste speler op het veld vandaag ja. Is na het WK enorm gegroeid maar denk niet dat de topclubs voor 'm gaan.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:14 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nouja, als Blind het al schopt tot United (al dan niet door Van Gaal), dan zie ik Clasie nog wel bij een Barça eindigen eerlijk gezegd. Want laten we eerlijk zien, dit niveau heeft Blind nooit gehaald, moet ook jij als Ajacied toegeven.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Niet helemaal waar, Ajax heeft altijd wat tijd nodig gehad om beter tot zijn recht te komen. Automatismen waren beter in de tweede helft dan in de eerste en dat heeft elk jaar geholpen. Dat is niet gokken, maar een gevolg van je type spel.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar dat is hetzelfde als bij het roulette op rood gokken omdat 'ie de vier keer daarvoor ook is gevallen. Als je gewoon naar het spel kijkt is het al jaren niet om aan te gluren bij Ajax maar dit seizoen hebben jullie dan ook nog eens een kwaliteitsarme selectie.
Alleen ging het ook bijna altijd gepaard met een andere spelerskeuze na de winterstop, toevallig (?) steeds de verdedigende middenvelder. Ajax ging steeds beter voetballen toen Anita 2x en Blind 1x van LB op VM werd gezet. Dat zou nu moeten betekenen dat Bazoer opeens stabiel zou worden en het team gaat dragen.![]()
Menno Pot is een beetje boos, volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat zie ik niet gebeuren met Bazoer. Het is dat ik hem op het wedstrijdformulier zag staan.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:16 schreef Adames het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, Ajax heeft altijd wat tijd nodig gehad om beter tot zijn recht te komen. Automatismen waren beter in de tweede helft dan in de eerste en dat heeft elk jaar geholpen. Dat is niet gokken, maar een gevolg van je type spel.
Alleen ging het ook bijna altijd gepaard met een andere spelerskeuze na de winterstop, toevallig (?) steeds de verdedigende middenvelder. Ajax ging steeds beter voetballen toen Anita 2x en Blind 1x van LB op VM werd gezet. Dat zou nu moeten betekenen dat Bazoer opeens stabiel zou worden en het team gaat dragen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zondag 25 januari 2015 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Menno Pot is een beetje boos, volgens mij.MADSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.![]()
We gaan het zien. Clasie werd eerder nog gezien als beter dan Eriksen, dan opeens beter dan Blind en nu speelt hij nog steeds in de eredivisie.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:14 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nouja, als Blind het al schopt tot United (al dan niet door Van Gaal), dan zie ik Clasie nog wel bij een Barça eindigen eerlijk gezegd. Want laten we eerlijk zien, dit niveau heeft Blind nooit gehaald, moet ook jij als Ajacied toegeven.
Net als al die andere toptalenten van Feyenoord.![]()
quote:Op zondag 25 januari 2015 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Menno Pot is een beetje boos, volgens mij.Wie is dat ? Broer van Cor Pot ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hup Viergever dan maarquote:Op zondag 25 januari 2015 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik niet gebeuren met Bazoer. Het is dat ik hem op het wedstrijdformulier zag staan.![]()
quote:Op zondag 25 januari 2015 15:18 schreef Adames het volgende:
[..]
We gaan het zien. Clasie werd eerder nog gezien als beter dan Eriksen, dan opeens beter dan Blind en nu speelt hij nog steeds in de eredivisie.
Net als al die andere toptalenten van Feyenoord.![]()
![]()
Vond trouwens Clasie wel een klasse apart vandaag maar (buiten Kongolo) loopt daar ook niet veel soeps rond.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Toornstra, Van Beek en Vermeer niet gezien? El Ahmadi mag je daar ook wel aan toevoegen.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:20 schreef Pedroso het volgende:
Vond trouwens Clasie wel een klasse apart vandaag maar (buiten Kongolo) loopt daar ook niet veel soeps rond.![]()
Toornstra.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:20 schreef Pedroso het volgende:
(buiten Kongolo) loopt daar ook niet veel soeps rond.Ik ben inmiddels overleden.![]()
Gezien, maar niet veel klasse van gezien nee.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Toornstra, Van Beek en Vermeer niet gezien? El Ahmadi mag je daar ook wel aan toevoegen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Clasie en Eriksen is geen vergelijking maar hij is wel beter dan Blind ja.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:18 schreef Adames het volgende:
[..]
We gaan het zien. Clasie werd eerder nog gezien als beter dan Eriksen, dan opeens beter dan Blind en nu speelt hij nog steeds in de eredivisie.
Net als al die andere toptalenten van Feyenoord.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik vond alleen Kazim slecht.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Toornstra, Van Beek en Vermeer niet gezien? El Ahmadi mag je daar ook wel aan toevoegen.![]()
Dat denk ik ook wel al heb ik de indruk dat Blind vooral door trainers erg wordt gewaardeerd.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Clasie en Eriksen is geen vergelijking maar hij is wel beter dan Blind ja.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Neequote:Op zondag 25 januari 2015 15:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Clasie en Eriksen is geen vergelijking maar hij is wel beter dan Blind ja.![]()
waterdrager, jeugdspelertje en een afdankertjequote:Op zondag 25 januari 2015 15:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Toornstra, Van Beek en Vermeer niet gezien? El Ahmadi mag je daar ook wel aan toevoegen.![]()
quote:Op zondag 25 januari 2015 15:25 schreef Adames het volgende:
[..]
waterdrager, jeugdspelertje en een afdankertje![]()
![]()
Normale niveau, hele seizoen al.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:25 schreef Maastoren het volgende:
Wat was ajax schrikbarend slecht. Offday of het normale niveau?![]()
we gaan het zien als hij eindelijk eens die transfer maakt.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Clasie en Eriksen is geen vergelijking maar hij is wel beter dan Blind ja.![]()
Ik vond Ajax zwak spelen. Veel te veel achteruit, veel te veel fouten. Op het middenveld en in de voorhoede werd enorm veel balverlies geleden.
Het was zelfs zo belabberd dat je met 0-0 als uitslag niet mag mopperen. Ajax zal echt heel anders moeten gaan voetballen, wil het nog een serieuze bedreiging voor PSV vormen in de titelstrijd.![]()
Dat zouden wel heel veel offdays zijn.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:25 schreef Maastoren het volgende:
Normaal plus geen Klaassen.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:25 schreef Maastoren het volgende:
Wat was ajax schrikbarend slecht. Offday of het normale niveau?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Denk dat Man Utd nu meer aan een Clasie had gehad ipv Daley "tikkie terug" Blind.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel al heb ik de indruk dat Blind vooral door trainers erg wordt gewaardeerd.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Clasie heeft veel tijd en ruimte nodig, dat heeft Blind minder, niet dat ik hem top vind hoor maar hij is niet minder dan Clasie.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel al heb ik de indruk dat Blind vooral door trainers erg wordt gewaardeerd.![]()
quote:Op zondag 25 januari 2015 15:25 schreef Maastoren het volgende:
![]()
normale niveauquote:Op zondag 25 januari 2015 15:25 schreef Maastoren het volgende:
Wat was ajax schrikbarend slecht. Offday of het normale niveau?RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op zondag 25 januari 2015 15:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Clasie heeft veel tijd en ruimte nodig, dat heeft Blind minder, niet dat ik hem top vind hoor maar hij is niet minder dan Clasie.![]()
![]()
Blind heeft het ook wel lekker laten zien op het WK. Geweldige passesquote:Op zondag 25 januari 2015 15:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Clasie heeft veel tijd en ruimte nodig, dat heeft Blind minder, niet dat ik hem top vind hoor maar hij is niet minder dan Clasie.![]()
Haha, ja.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat Man Utd nu meer aan een Clasie had gehad ipv Daley "tikkie terug" Blind.![]()
quote:Op zondag 25 januari 2015 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zouden wel heel veel offdays zijn.Dat is toch wel treurig. Dat uitverdedigen ook af en toequote:Op zondag 25 januari 2015 15:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Normale niveau, hele seizoen al.![]()
![]()
Klopt, voorzet op RvP waaruit die kop goal komt.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Blind heeft het ook wel lekker laten zien op het WK. Geweldige passes![]()
Wat.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Clasie heeft veel tijd en ruimte nodig
Dat is nou juist zijn kwaliteit, dat hij dat niet heeft.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
We zullen het zien volgend seizoen of ie inderdaad zo goed is als dat veel Rotterdammers denken.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat Man Utd nu meer aan een Clasie had gehad ipv Daley "tikkie terug" Blind.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Tegen Costa Rica was het ook erg fijn, alleen kwamen daar net geen goals uitquote:Op zondag 25 januari 2015 15:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Klopt, voorzet op RvP waaruit die kop goal komt.![]()
fixedquote:Op zondag 25 januari 2015 15:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Blind heeft het ook wel lekker laten zien op het WK. Geweldige pass.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Hij had het verschil echt niet gemaakt. Ajax kon totaal niet omgaan met het druk zetten van Feyenoord en aanvallend geen stootkracht. Dat laatste geldt overigens ook voor Feyenoord.quote:![]()
Het is juist precies andersom.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Clasie heeft veel tijd en ruimte nodig, dat heeft Blind minder,Ik ben inmiddels overleden.![]()
ben ik het niet mee eens, beetje dom dat jij dat vindt, hele seizoen is al een beetje meh maar klaassen is wel onze beste spelerquote:Op zondag 25 januari 2015 15:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, alle wedstrijden waarin hij gespeeld heeft zijn van buitengewoon niveau inderdaad.![]()
Je merkte het gemis. Maar het is niet dat het nou veel beter was dan tegen Groningen vorige week. Of Excelsior. Of nog wat van zulke wedstrijdjesquote:If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Beweging op het middenveld was er gewoon niet. Geen aanbod richting de de achterhoede. Lage handelingssnelheid, veel fysieke duels die weinig verrassend werden verloren.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:28 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Hij had het verschil echt niet gemaakt. Ajax kon totaal niet omgaan met het druk zetten van Feyenoord en aanvallend geen stootkracht. Dat laatste geldt overigens ook voor Feyenoord.![]()
Ik was sarcastisch hoor!!quote:Op zondag 25 januari 2015 15:28 schreef Tyron het volgende:
ben ik het niet mee eens, beetje dom dat jij dat vindt,![]()
Met Klaassen ging het in de Kuip net zo. Non-discussie.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je merkte het gemis. Maar het is niet dat het nou veel beter was dan tegen Groningen vorige week. Of Excelsior. Of nog wat van zulke wedstrijdjesVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Mooi dat Moisander zoiets nog gewoon durft te zeggen na zo'n blamagetwitter:voetbalzonenl twitterde op zondag 25-01-2015 om 15:20:51Ajax gelooft in landstitel: ‘Gewoon bij PSV winnen en daarna alles winnen’ #ajafey http://t.co/Ul6DZbkGcp reageer retweet
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Tering, waar haal je het lef vandaan als je net compleet bent zoekgespeeldquote:Ajax gelooft in landstitel: ‘Gewoon bij PSV winnen en daarna alles winnen’![]()
Als dit Ajax kampioen wordt kan je de Eredivisie wel opdoeken.![]()
Moisander was zo ongeveer de slechtste speler van het veld.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Mooi dat Moisander zoiets nog gewoon durft te zeggen na zo'n blammagetwitter:voetbalzonenl twitterde op zondag 25-01-2015 om 15:20:51Ajax gelooft in landstitel: ‘Gewoon bij PSV winnen en daarna alles winnen’ #ajafey http://t.co/Ul6DZbkGcp reageer retweet
![]()
Eens.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beweging op het middenveld was er gewoon niet. Geen aanbod richting de de achterhoede. Lage handelingssnelheid, veel fysieke duels die weinig verrassend werden verloren.![]()
Ja, ze moeten nu vooral opgeven ja, daar worden ze beter van.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:30 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Tering, waar haal je het lef vandaan als je net compleet bent zoekgespeeld![]()
Als dit Ajax kampioen wordt kan je de Eredivisie wel opdoeken.
Pizzageit.![]()
Goede speler absoluut maar heb de indruk dat je wat bevooroordeeld bent... Het is een nuttige speler, maar gaat de absolute top niet halen.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan een keer naar Clasie te kijken. Want dit is pure poep die je nu uitkraamtAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat soort mensen moet je niet meer aanmoedigen , maar uitlachenquote:Op zondag 25 januari 2015 15:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Mooi dat Moisander zoiets nog gewoon durft te zeggen na zo'n blamagetwitter:voetbalzonenl twitterde op zondag 25-01-2015 om 15:20:51Ajax gelooft in landstitel: ‘Gewoon bij PSV winnen en daarna alles winnen’ #ajafey http://t.co/Ul6DZbkGcp reageer retweet
RED ONS HENNIEGOD![]()
nog 15 finalesquote:Op zondag 25 januari 2015 15:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
![]()
Moisander vind ik sowieso altijd een soort misplaatste arrogante houding hebben tijdens interviews. Maar dat komt misschien ook door z'n rare accent.![]()
absolute top was sowieso al nooit voor hem weggelegdquote:Op zondag 25 januari 2015 15:31 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Goede speler absoluut maar heb de indruk dat je wat bevooroordeeld bent... Het is een nuttige speler, maar gaat de absolute top niet halen.![]()
wel mee eensquote:Op zondag 25 januari 2015 15:32 schreef PizzaGeit het volgende:
Moisander vind ik sowieso altijd een soort misplaatste arrogante houding hebben tijdens interviews. Maar dat komt misschien ook door z'n rare accent.
heeft ook een zeer raar hoofd![]()
Moet je zelf dan ook eens goed doen dan, hij kan niet draaien, moet altijd met zijn gezicht naar het doel tegenstander staan om wat goeds te doen, dat het niveau van de eredivisie hem één van de betere spelers maakt is wat anders dan dat hij zelf een topspeler is.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan een keer naar Clasie te kijken. Want dit is pure poep die je nu uitkraamt![]()
Welke speler zou je moeten halen als opvolger van Moisander ? In Nederland lopen ze niet rond, buiten Kongolo is het allemaal geen Ajax niveau wat er in de Eredivisie rondloopt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik hoop toch dat er genoeg spelers zijn die rond eigen 16 tientallen keren verbazingwekkend riskant balverlies leiden.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:34 schreef Pedroso het volgende:
Welke speler zou je moeten halen als opvolger van Moisander ? In Nederland lopen ze niet rond, buiten Kongolo is het allemaal geen Ajax niveau wat er in Nederland rondloopt.![]()
Wat er nu rondloopt is van Groningenniveau dus zo moeilijk is het niet om wat beters te halenquote:Op zondag 25 januari 2015 15:34 schreef Pedroso het volgende:
Welke speler zou je moeten halen als opvolger van Moisander ? In Nederland lopen ze niet rond, buiten Kongolo is het allemaal geen Ajax niveau wat er in de Eredivisie rondloopt.RED ONS HENNIEGOD![]()
HEITINGAquote:Op zondag 25 januari 2015 15:34 schreef Pedroso het volgende:
Welke speler zou je moeten halen als opvolger van Moisander ? In Nederland lopen ze niet rond, buiten Kongolo is het allemaal geen Ajax niveau wat er in de Eredivisie rondloopt.![]()
Zou geen slechte optie zijn denk ik, al weet ik niet hoe ie er momenteel voor staat.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Geen progressie niks. Niet over 4 jaar, niet sinds fey uit.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Het zal Viergever wel wordenquote:Op zondag 25 januari 2015 15:34 schreef Pedroso het volgende:
Welke speler zou je moeten halen als opvolger van Moisander ? In Nederland lopen ze niet rond, buiten Kongolo is het allemaal geen Ajax niveau wat er in de Eredivisie rondloopt.![]()
Brrrrrrrrrrrr.quote:
Viergever, Zimling, Sigthorsson. Oprecht, die breng je toch niet in tijdens een klassieker.![]()
Tja, als je niets beters kunt halen dan moet het maar. Tekent het wel het niveau van Ajax momenteel.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Als ie een ajaxshirt zou dragen wel.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:05 schreef PizzaGeit het volgende:
Als die Blind voor bijna 20 miljoen naar United ging zou je toch zeggen dat Clasie minimaal 40-45 miljoen euro op moet leveren. Wat speelde die geweldig zeg.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
In Nederland loopt er niets wat in aanmerking komt en ook haalbaar isquote:Op zondag 25 januari 2015 15:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Tja, als je niets beters kunt halen dan moet het maar. Tekent het wel het niveau van Ajax momenteel.![]()
Ajax had altijd toch zo een goede jeugdopleiding...
Frank de Boer is het probleem denk ik. Sinds hij daar rond loopt zijn er nog nooit zo weinig spelers uit de jeugd doorgebroken. Hij haalt alleen maar middelmaat uit de eredivisie. Hij heeft tot nu toe steeds geluk gehad dat hij kampioen werdt, maar ajax is er eigenlijk niet beter van geworden."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
quote:Op zondag 25 januari 2015 15:43 schreef klaasweetalles het volgende:
Frank de Boer is het probleem denk ik. Sinds hij daar rond loopt zijn er nog nooit zo weinig spelers uit de jeugd doorgebroken.
wat![]()
werdtquote:Op zondag 25 januari 2015 15:43 schreef klaasweetalles het volgende:
Frank de Boer is het probleem denk ik. Sinds hij daar rond loopt zijn er nog nooit zo weinig spelers uit de jeugd doorgebroken. Hij haalt alleen maar middelmaat uit de eredivisie. Hij heeft tot nu toe steeds geluk gehad dat hij kampioen werdt, maar ajax is er eigenlijk niet beter van geworden.
Oh.![]()
quote:Op zondag 25 januari 2015 15:43 schreef klaasweetalles het volgende:
Frank de Boer is het probleem denk ik. Sinds hij daar rond loopt zijn er nog nooit zo weinig spelers uit de jeugd doorgebroken. Hij haalt alleen maar middelmaat uit de eredivisie. Hij heeft tot nu toe steeds geluk gehad dat hij kampioen werdt, maar ajax is er eigenlijk niet beter van geworden.![]()
![]()
![]()
Zelden zoveel onzin in een post gelezen
![]()
van rhijn was verdedigend nog wel aardig vandaagquote:Op zondag 25 januari 2015 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Viergever, Boilesen, van der Hoorn, Moisander, van Rhijn
Het is allemaal pure pure middelmaat![]()
Is ook niet van het niveau wat we moeten nastrevenquote:Op zondag 25 januari 2015 15:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
van rhijn was verdedigend nog wel aardig vandaagOh.![]()
dat bepaal ik zelf welquote:Op zondag 25 januari 2015 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is ook niet van het niveau wat we moeten nastreven![]()
Feiten zijn Feiten....quote:Op zondag 25 januari 2015 15:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zelden zoveel onzin in een post gelezen
Er loopt zat talent in de jeugdopleiding rond, maar ze krijgen gewoon geen kans meer...
Ajax zit nu in een fase waar Feyenoord ooit in heeft gezeten....de jeugd krijgt gewoon kans meer om zicht te ontwikkelen.
Zelfs bij een 5-0 voorsprong krijgen talenten niet eens meer de kans om ervaring op te doen bij ajax."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
quote:Op zondag 25 januari 2015 14:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kerel rot op man. Marc moet gewoon fatsoenlijke spelers kopen,quote:Op zondag 25 januari 2015 14:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
ben je fucking blind of wat, elftal is gewoon te matigHet spijt me geweldig, maar als je deze wedstrijd moet winnen om aan te haken en je brengt Viergever in plaats van dat je El-Ghazi brengt, dan heb je er simpelweg niet alles aan gedaan om die wedstrijd te winnen. Ik zet El-Ghazi hier niet neer als de grote verlosser, maar we hadden echt helemaal niets meer te verliezen. Dan moet je zo'n ventje gewoon brengen. Hij kan met een individuele actie het verschil maken. Al is het met alle geluk van de wereld, dat doet er niet toe. Ga je nu voor de titel of niet?quote:Op zondag 25 januari 2015 14:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Met die klunzen die nu op het veld staan kan geen ene coach er iets van maken.
Nee. Ik verander voorlopig niet van mening. Het probleem zit hem namelijk niet alleen in de selectie. Die is inderdaad matig. Daar hebben jullie allemaal gelijk in. Die zal echt verbeterd moeten worden. Alleen is dat voor mij geen enkele reden om geen kritiek op de trainer te hebben. De Boer deelt in de malaise omdat de ploeg na de winterstop nog altijd niet ingespeeld is en de wissels vaak niet te verdedigen zijn.
In de afgelopen 4 seizoenen zag het er toch echt anders uit. In die seizoenen werd het team in de loop van het seizoen een machine. Daar zijn 4 prachtige successen door geboekt. In die successen heeft De Boer een enorme hand gehad. 4 teams, grotendeels ook bestaande uit matige spelers, raakte allemaal op elkaar ingespeeld. Daar ben ik De Boer zeer dankbaar voor. Nu herhaal ik wat ik hiervoor heb gezegd: dit team is totaal niet op elkaar ingespeeld. Dat komt niet alleen door de selectie, want er is nauwelijks iets aan veranderd in vergelijking met het vorige seizoen. Het dwalen van Ajax in dit seizoen kan dus niet alleen op de selectie afgewend worden. Het tegenbewijs daarvoor is door Ajax (en daarmee ook door De Boer) zelf geleverd in de 4 landstitels.
Ik hoop met heel mijn hart dat het nog goed gaat komen. Vooral omdat ik mij enorm verheug op die 5e titel op rij, nadat PSV van 2006 t/m 2009 (4x) achtereenvolgens kampioen is geworden. Dat zie ik graag door Ajax verbeterd worden.![]()
Ik zeg Jol terughalen.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:43 schreef klaasweetalles het volgende:
Frank de Boer is het probleem denk ik. Sinds hij daar rond loopt zijn er nog nooit zo weinig spelers uit de jeugd doorgebroken. Hij haalt alleen maar middelmaat uit de eredivisie. Hij heeft tot nu toe steeds geluk gehad dat hij kampioen werdt, maar ajax is er eigenlijk niet beter van geworden.Ik ben inmiddels overleden.![]()
Van wie ben jij in godsnaam een kloonquote:Op zondag 25 januari 2015 15:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Feiten zijn Feiten....
Er loopt zat talent in de jeugdopleiding rond, maar ze krijgen gewoon geen kans meer...
Ajax zit nu in een fase waar Feyenoord ooit in heeft gezeten....de jeugd krijgt gewoon kans meer om zicht te ontwikkelen.
Zelfs bij een 5-0 voorsprong krijgen talenten niet eens meer de kans om ervaring op te doen bij ajax.Oh.![]()
Sunrise?quote:Op zondag 25 januari 2015 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van wie ben jij in godsnaam een kloon![]()
hij begon vandaag zelfs met motherfucking bazoer, godsamme wat ben jij teringdomquote:Op zondag 25 januari 2015 15:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Feiten zijn Feiten....
Er loopt zat talent in de jeugdopleiding rond, maar ze krijgen gewoon geen kans meer...![]()
boilesen kon geen hele wedstrijd spelen, niet verder gelezen dan de eerste alinea btwquote:Op zondag 25 januari 2015 15:46 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het spijt me geweldig, maar als je deze wedstrijd moet winnen om aan te haken en je brengt Viergever in plaats van dat je El-Ghazi brengt, dan heb je er simpelweg niet alles aan gedaan om die wedstrijd te winnen. Ik zet El-Ghazi hier niet neer als de grote verlosser, maar we hadden echt helemaal niets meer te verliezen. Dan moet je zo'n ventje gewoon brengen. Hij kan met een individuele actie het verschil maken. Al is het met alle geluk van de wereld, dat doet er niet toe. Ga je nu voor de titel of niet?
Nee. Ik verander voorlopig niet van mening. Het probleem zit hem namelijk niet alleen in de selectie. Die is inderdaad matig. Daar hebben jullie allemaal gelijk in. Die zal echt verbeterd moeten worden. Alleen is dat voor mij geen enkele reden om geen kritiek op de trainer te hebben. De Boer deelt in de malaise omdat de ploeg na de winterstop nog altijd niet ingespeeld is en de wissels vaak niet te verdedigen zijn.
In de afgelopen 4 seizoenen zag het er toch echt anders uit. In die seizoenen werd het team in de loop van het seizoen een machine. Daar zijn 4 prachtige successen door geboekt. In die successen heeft De Boer een enorme hand gehad. 4 teams, grotendeels ook bestaande uit matige spelers, raakte allemaal op elkaar ingespeeld. Daar ben ik De Boer zeer dankbaar voor. Nu herhaal ik wat ik hiervoor heb gezegd: dit team is totaal niet op elkaar ingespeeld. Dat komt niet alleen door de selectie, want er is nauwelijks iets aan veranderd in vergelijking met het vorige seizoen. Het dwalen van Ajax in dit seizoen kan dus niet alleen op de selectie afgewend worden. Het tegenbewijs daarvoor is door Ajax (en daarmee ook door De Boer) zelf geleverd in de 4 landstitels.
Ik hoop met heel mijn hart dat het nog goed gaat komen. Vooral omdat ik mij enorm verheug op die 5e titel op rij, nadat PSV van 2006 t/m 2009 (4x) achtereenvolgens kampioen is geworden. Dat zie ik graag door Ajax verbeterd worden.![]()
ja zo een speler moet invallen en niet in de basis beginnen....wat ben jij teringdomquote:Op zondag 25 januari 2015 15:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij begon vandaag zelfs met motherfucking bazoer, godsamme wat ben jij teringdom"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
ah, dus hij moet jeugdspelers brengen door ze niet te brengenquote:Op zondag 25 januari 2015 15:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja zo een speler moet invallen en niet in de basis beginnen....wat ben jij teringdom
oke klaas bedankt
Forum Opties Forumhop: Hop naar: