SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
Op zich wel te verwachten dat het weer een boutwedstrijd zou worden, de laatste maanden is het niet anders geweest. Het klopt gewoon niet in het elftal, lijkt wel of ze voor het eerst met elkaar spelen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Kampioen worden we in elk geval niet zo.
Ook als we dit winnen krijgen we volgende week op de klote bij VitesseOh.![]()
31 januari 23:45 nog even een belletje naar Friesland of Sinkgraven op te halen is voor 2 ton.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:29 schreef Scorpie het volgende:
Dit Ajax is het resultaat van een uitgeholde selectie, helaas.
Gr gr MarcOh.![]()
goede sopcast url in dm plzYou had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Als mods zich bezig zouden houden met reeksen ipv het plaatsen van foto's van broodjes kaas...Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
die wonnen ze in 1996, maar staat toch wel als Europese Supercup 1995 in de boekenquote:Op zondag 25 januari 2015 13:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Die Europese supercup van 1995 in de OP is nog altijd foutCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Kritiek is prima maar ik ga wel aangifte doen tegen u.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:32 schreef DeJori het volgende:
Als mods zich bezig zouden houden met reeksen ipv het plaatsen van foto's van broodjes kaas...#FreeHat![]()
Net zo bagger als in de eerste helft?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Precies, je gaat het gewoon niet redden dit jaar. Met dank aan Marcie Netto, die met 100mio op de bank liever doet alsof hij nog bij de Eagles zit en Zimling's en vd Hoorn's haalt.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:29 schreef Scorpie het volgende:
Dit Ajax is het resultaat van een uitgeholde selectie, helaas.![]()
Zimling zou het bij de Eagles wel goed doen.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, je gaat het gewoon niet redden dit jaar. Met dank aan Marcie Netto, die met 100mio op de bank liever doet alsof hij nog bij de Eagles zit en Zimling's en vd Hoorn's haalt.
Zou er in de winterstop geen speler gehaald worden? Een investering van een X aantal miljoen?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Kenny van der Weg voor 2 milquote:Op zondag 25 januari 2015 13:49 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Zimling zou het bij de Eagles wel goed doen.
Zou er in de winterstop geen speler gehaald worden? Een investering van een X aantal miljoen?RED ONS HENNIEGOD![]()
Zimling
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ik zit me echt te ergeren.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ik heb de hoop beetje opgegeven. Ze hadden zich in ieder geval van CL en historische 5 op een rij kunnen verzekeren door een beetje te investeren. Maar wat er gehaald wordt is vaak nog droeviger dan jeugd die eigenlijk nog niet klaar is voor Ajax 1quote:Op zondag 25 januari 2015 13:49 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Zimling zou het bij de Eagles wel goed doen.
Zou er in de winterstop geen speler gehaald worden? Een investering van een X aantal miljoen?![]()
Een as met van der Hoorn, Moisander, Zimling en Sigthorsson. Laat gaan joh.quote:
En we hebben twee geweldige backs er ook nog eens bij
Oh.![]()
True.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb de hoop beetje opgegeven. Ze hadden zich in ieder geval van CL en historische 5 op een rij kunnen verzekeren door een beetje te investeren. Maar wat er gehaald wordt is vaak nog droeviger dan jeugd die eigenlijk nog niet klaar is voor Ajax 1
Lange termijn investering ok, maar ze draven nu een beetje door. Trek die fucking bankrekening leeg. Een korte termijn investering moet er nu maar even komen.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Slechtste Ajax ooitquote:Op zondag 25 januari 2015 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een as met van der Hoorn, Moisander, Zimling en Sigthorsson. Laat gaan joh.
En we hebben twee geweldige backs er ook nog eens bij
#NettogaatgeenneukgevenRED ONS HENNIEGOD![]()
Ah, de beroemde bagger wissels van de Boer?quote:Op zondag 25 januari 2015 13:53 schreef Vriezzer het volgende:
Sjonge jonge.. doe even do-or-die en zet El-Ghazi er in. Wat maakt het uit..“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Precies, als je geen 3 punten pakt is het gewoon klaar en krijgt Fey weer hoop voor die tweede plek.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:53 schreef Vriezzer het volgende:
Sjonge jonge.. doe even do-or-die en zet El-Ghazi er in. Wat maakt het uit..![]()
Als het gelijk blijft, heeft Feyenoord niets aan dit punt. Ajax kan dan fluiten naar nummer 5.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, als je geen 3 punten pakt is het gewoon klaar en krijgt Fey weer hoop voor die tweede plek.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Als Feyenoord niet inkakt of ze zich de kop gek laten maken wordt t een lastig verhaalHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
De wedstrijd begint heel voorzichting te kantelen. Dit is gewoon hét moment om met El-Ghazi te komen Frank. Kom op...![]()
Ach, qua verschil in punten niet, maar je kan nu Feyenoord een tik geven, en dan is hun seizoen bijna gelijk klaar. En je MOET gewoon winnen om PSV in t vizier te houden, te verspelen veel minder punten dan eerdere seizoenen, dus je gaat nu echt geen 10+ punten meer inlopen op ze.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:55 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Als het gelijk blijft, heeft Feyenoord niets aan dit punt. Ajax kan dan fluiten naar nummer 5.![]()
Die Toornstra doet er wel alles aan om zijn gele kaarten te pakken of niet... Net een gele kaart gepakt en dan nog gewoon een bal wegtrappen terwijl hij buitenspel gevlagd is. Echt slim...Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Boėtius valt wat makkelijk, niets aan het handje.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:02 schreef PizzaGeit het volgende:
Durft Ajax nog te klagen over de scheids?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dit. Zulke 'overtredingen' zijn er al stuk of 10 gemaakt tegen Andersen...quote:Op zondag 25 januari 2015 14:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Boėtius valt wat makkelijk, niets aan het handje.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Las ik nou dat Kazim een doelpunt van Feyenoord voorkomen heeft?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Bovendien krijgen ze nou al twee keer de kans om te scoren vanuit buitenspelpositie.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Boėtius was echt een enorme sukkel.. hij kon zo doorlopen naar het doel. Wat doet hij? Gaat hij liggen..
Dan snap je het ook niet. Maar ik vind het prima hoor.. zit er niet mee.![]()
![]()
Dat wisselbeleid van Frank vandaag
Waarom de fuck breng je El Ghazi niet. Als er iemand nog iets kan forceren dan is hij het.![]()
En dan niet eens in strafschopgebiedquote:Op zondag 25 januari 2015 14:08 schreef Vriezzer het volgende:
Boėtius was echt een enorme sukkel.. hij kon zo doorlopen naar het doel. Wat doet hij? Gaat hij liggen..
Dan snap je het ook niet. Maar ik vind het prima hoor.. zit er niet mee.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Inderdaad....quote:
Het lijkt wel of hij wil bewijzen dat hij nooit anti Ajax gefloten heeft (die onzin kwam afgelopen dagen wel eens in het nieuws) en daarom nu zeer triest in het voordeel van Ajax fluit.
Gek genoeg doet hij dat wel heel erg opvallend. Kun je beter wat stiekemer doen.![]()
Waar dan?quote:Op zondag 25 januari 2015 14:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Inderdaad....
Het lijkt wel of hij wil bewijzen dat hij nooit anti Ajax gefloten heeft (die onzin kwam afgelopen dagen wel eens in het nieuws) en daarom nu zeer triest in het voordeel van Ajax fluit.
Gek genoeg doet hij dat wel heel erg opvallend. Kun je beter wat stiekemer doen.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
Forum Opties Forumhop: Hop naar: