Ik zie alleen maar prijzen van 150-180?quote:Op zondag 25 januari 2015 15:38 schreef Olijfboom het volgende:
Beetje duur als je marktplaats een beetje checked....
Volgens mij is dat alleen maar de Xbox 360 slim, ik heb een paar week geleden mijn 360 slim verkocht voor 150 en dat was heel wat meer dan wat jij nu verkoopt.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:33 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar prijzen van 150-180?
Nog bedankt he! 😜👍quote:Op zondag 25 januari 2015 17:50 schreef Olijfboom het volgende:
[..]
Volgens mij is dat alleen maar de Xbox 360 slim, ik heb een paar week geleden mijn 360 slim verkocht voor 150 en dat was heel wat meer dan wat jij nu verkoopt.
Just saying
Haha zeker! Was prettig zaken doenquote:
Geen lamme pookjes, er is geen Mario Party op gespeeld hahaquote:Op zondag 25 januari 2015 17:52 schreef HeatWave het volgende:
Als die extra controllers geen lamme pookjes hebben bied ik je vraagprijs voor de losse set.
Poetsbeurt is geen probleemquote:Op zondag 25 januari 2015 20:06 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Geen lamme pookjes, er is geen Mario Party op gespeeld haha
Ze kunnen wel een poetsbeurtje gebruiken, maar ze zijn in goede staat.
mocht het met heatwave niet doorgaan heb ik hier interesse in. (of als heatwave al te veel controllers heeftquote:Tevens voor een kleine meerprijs van ¤ 25,00 erbij te leveren (ook los te koop):
1 Witte controller met accupack en zwarte oplaadkabel
1 Zwarte controller
1 Zwarte headset
3 Witte batterypacks
Ja klopt, maar met die prijszeikers hier hahaquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
Er zit wel GTA 5 bij. Spel alleen al gaat toch voor 20 euro?
Gelderland. En ik heb geen idee, sorry. Kan ik dat ergens zien?quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:07 schreef Its_Muppet het volgende:
Waar woont de Xbox? En enig idee wat voor merk/type DVDdrive erin zit?
Heb al een bod van 50 inc. via PM, maar ik ga dit alleen maar aangetekend verzenden dus dan komt er een 10tje bovenop.quote:
versturen kan voor 4 euro via Dhl4you of via Kialaquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:29 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Heb al een bod van 50 inc. via PM, maar ik ga dit alleen maar aangetekend verzenden dus dan komt er een 10tje bovenop.
4 euro is sowieso te weinig? Mag je een grote brievenbus hebben dan
Heb al iets hogere boden gehad, maar niemand reageert op mijn tegenboden. PM dus!quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:09 schreef Metro2005 het volgende:
¤ 50 incl verzenden geboden (hoeft niet aangetekend)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |