Ik heb er wel 1, maar staat al ruim 2 jaar te verstoffenquote:Op zondag 25 januari 2015 00:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb geen frituurpan, en mis 'm ook niet.
dat klinkt niet gezelligquote:Op zondag 25 januari 2015 00:18 schreef Juup© het volgende:
Straks maar weer eens alleen in het koude bed gaan liggen denk ik, of misschien slaap ik wel weer op de bank
Bestel een elektrisch dekentje... De dames hier hebben er genoeg ervaring mee..quote:Op zondag 25 januari 2015 00:18 schreef Juup© het volgende:
Straks maar weer eens alleen in het koude bed gaan liggen denk ik, of misschien slaap ik wel weer op de bank
Gezellig onder een dekentje.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:18 schreef Juup© het volgende:
Grillpan moet ik ook nog eens aanschaffenquote:Op zondag 25 januari 2015 00:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Vroeger frituurde ik nog wel eens courgette en aubergine, maar tegenwoordig grill ik de courgette in de grillpan
Ik heb een airfryer, dan heb je met een paar druppels olie of zonder gewoon gebakken friet of vlees of en groentes ..quote:Op zondag 25 januari 2015 00:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Vroeger frituurde ik nog wel eens courgette en aubergine, maar tegenwoordig grill ik de courgette in de grillpan
Ik niet hoorquote:Op zondag 25 januari 2015 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Bestel een elektrisch dekentje... De dames hier hebben er genoeg ervaring mee..
Mijn grillpan ligt al een jaar of 4 in de kast zonder gebruikt te zijnquote:Op zondag 25 januari 2015 00:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk dat ie in slaap valt voor de tv... Gebeurt meerdere mensen hier wel eens ...quote:Op zondag 25 januari 2015 00:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Op de bank slapen, waarom zou je? Mijn bank ligt heel lekker, soort lounge- eiland, maar ik slaap gewoon in mijn bed. Alle ruimte voor mij, niemand die ik per ongeluk tegen z'n harses mep of die het beddengoed jat.
dat ligt aan jou heh? niet aan de grillpanquote:Op zondag 25 januari 2015 00:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mijn grillpan ligt al een jaar of 4 in de kast zonder gebruikt te zijn
Omdat ik soms te beroerd ben om naar bed te gaan.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Op de bank slapen, waarom zou je? Mijn bank ligt heel lekker, soort lounge- eiland, maar ik slaap gewoon in mijn bed. Alle ruimte voor mij, niemand die ik per ongeluk tegen z'n harses mep of die het beddengoed jat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |