Ik heb er wel 1, maar staat al ruim 2 jaar te verstoffenquote:Op zondag 25 januari 2015 00:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb geen frituurpan, en mis 'm ook niet.
dat klinkt niet gezelligquote:Op zondag 25 januari 2015 00:18 schreef Juup© het volgende:
Straks maar weer eens alleen in het koude bed gaan liggen denk ik, of misschien slaap ik wel weer op de bank
Bestel een elektrisch dekentje... De dames hier hebben er genoeg ervaring mee..quote:Op zondag 25 januari 2015 00:18 schreef Juup© het volgende:
Straks maar weer eens alleen in het koude bed gaan liggen denk ik, of misschien slaap ik wel weer op de bank
Gezellig onder een dekentje.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:18 schreef Juup© het volgende:
Grillpan moet ik ook nog eens aanschaffenquote:Op zondag 25 januari 2015 00:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Vroeger frituurde ik nog wel eens courgette en aubergine, maar tegenwoordig grill ik de courgette in de grillpan
Ik heb een airfryer, dan heb je met een paar druppels olie of zonder gewoon gebakken friet of vlees of en groentes ..quote:Op zondag 25 januari 2015 00:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Vroeger frituurde ik nog wel eens courgette en aubergine, maar tegenwoordig grill ik de courgette in de grillpan
Ik niet hoorquote:Op zondag 25 januari 2015 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Bestel een elektrisch dekentje... De dames hier hebben er genoeg ervaring mee..
Mijn grillpan ligt al een jaar of 4 in de kast zonder gebruikt te zijnquote:Op zondag 25 januari 2015 00:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk dat ie in slaap valt voor de tv... Gebeurt meerdere mensen hier wel eens ...quote:Op zondag 25 januari 2015 00:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Op de bank slapen, waarom zou je? Mijn bank ligt heel lekker, soort lounge- eiland, maar ik slaap gewoon in mijn bed. Alle ruimte voor mij, niemand die ik per ongeluk tegen z'n harses mep of die het beddengoed jat.
dat ligt aan jou heh? niet aan de grillpanquote:Op zondag 25 januari 2015 00:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mijn grillpan ligt al een jaar of 4 in de kast zonder gebruikt te zijn
Omdat ik soms te beroerd ben om naar bed te gaan.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Op de bank slapen, waarom zou je? Mijn bank ligt heel lekker, soort lounge- eiland, maar ik slaap gewoon in mijn bed. Alle ruimte voor mij, niemand die ik per ongeluk tegen z'n harses mep of die het beddengoed jat.
Met die grillpan frituur je geen friet, maar grill je wel de groente...quote:Op zondag 25 januari 2015 00:22 schreef FANN het volgende:
[..]
dat ligt aan jou heh? niet aan de grillpan
satijn katoenquote:Op zondag 25 januari 2015 00:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Elektrische deken vind ik niet fijn. Een hoeslaken van prettig materiaal helpt wel trouwens, ik vind een glad katoenen hoeslaken heel kil aandoen, geef mij maar jersey ( of badstof of flanel).
Ik weetquote:Op zondag 25 januari 2015 00:22 schreef FANN het volgende:
[..]
dat ligt aan jou heh? niet aan de grillpan
Zou het joh?quote:Op zondag 25 januari 2015 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Met die grillpan frituur je geen friet, maar grill je wel de groente...
ik kook al meer dan de helft van mijn leven meestal voor mijzelf alleen, ik zou het zonde vinden als ik daarom niet lekker zou koken.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik weetMaar zoals ik al een topic of tig geleden aangaf kook ik graag maar als ik voor mezelf moet komen dan hoeft het niet voor mijn dus de grillpan wordt niet gebruikt helaas
![]()
ik maak ook nooit mijn bed op eigenlijk, effe dekbedje rechttrekken dat dan weer welquote:Op zondag 25 januari 2015 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe jij dat dan ? Ik kruip er gewoon weer in wanneer ik wil en anders doe ik schone lakens
Jij vindt het iig blijkbaar lekker maar de rest ?quote:Op zondag 25 januari 2015 00:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kook al meer dan de helft van mijn leven meestal voor mijzelf alleen, ik zou het zonde vinden als ik daarom niet lekker zou koken.
Nee. Mijn huishoudster doet dat. Hele vervelende klus, want een mega-kingsize bed, dus daar begin ik zelf niet aan.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:28 schreef chufi het volgende:
Doe jij dat dan ? Ik kruip er gewoon weer in wanneer ik wil en anders doe ik schone lakens
Meer is toch niet nodig ... Misschien af en toe ff luchtenquote:Op zondag 25 januari 2015 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ik maak ook nooit mijn bed op eigenlijk, effe dekbedje rechttrekken dat dan weer wel
Dat snap ik, maar soms kan ik mezelf er niet toe zetten. Ik kook graag, maar dan wel voor mezelf en/of een ander.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kook al meer dan de helft van mijn leven meestal voor mijzelf alleen, ik zou het zonde vinden als ik daarom niet lekker zou koken.
je hoeft toch alleen je dekbed effe heen en weer te gooien, verschonen is wel een kutklus jaquote:Op zondag 25 januari 2015 00:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee. Mijn huishoudster doet dat. Hele vervelende klus, want een mega-kingsize bed, dus daar begin ik zelf niet aan.
ik krijg altijd complimenten als ik voor anderen kook. Op mijn werk moet ik ook vaak koken, dan probeer ik er ook iets van te maken. Vandaag was het helaas een Knorr wereldgerecht, weinig eer aan te behalen en ik vond het zelf naar niks smaken.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij vindt het iig blijkbaar lekker maar de rest ?
Ja precies, niet zo moeilijk hoorquote:Op zondag 25 januari 2015 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Meer is toch niet nodig ... Misschien af en toe ff luchten
SOms ben je ook gewoon een klein kind ....quote:Op zondag 25 januari 2015 00:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee. Mijn huishoudster doet dat. Hele vervelende klus, want een mega-kingsize bed, dus daar begin ik zelf niet aan.
Stelt niets voor Fann... 10 min werkquote:Op zondag 25 januari 2015 00:30 schreef FANN het volgende:
[..]
je hoeft toch alleen je dekbed effe heen en weer te gooien, verschonen is wel een kutklus ja
een vriendin had ooit een schoonmaakster die zelfs de vaatwasser in- en uitruimde en het oud papier wegbrachtquote:Op zondag 25 januari 2015 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
SOms ben je ook gewoon een klein kind ....
Ondertussen ben ik oud genoeg om te weten waar mijn kwaliteiten wel (en belangrijker) niet liggen. Waar ik niet goed in ben dat besteed ik uit. Bevalt prima.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:31 schreef chufi het volgende:
Soms ben je ook gewoon een klein kind ....
Ik heb niet van die lange armen, ds een dekbedovertrek van 2,20 bij 2,40 is dan bestquote:
Ik wil ook wel een (jonge) huishoudsterquote:Op zondag 25 januari 2015 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
SOms ben je ook gewoon een klein kind ....
Gewoon niet in huis halen, want je hebt altijd toch extra dingen nodig , naast de inhoud van het pakje ...quote:Op zondag 25 januari 2015 00:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik krijg altijd complimenten als ik voor anderen kook. Op mijn werk moet ik ook vaak koken, dan probeer ik er ook iets van te maken. Vandaag was het helaas een Knorr wereldgerecht, weinig eer aan te behalen en ik vond het zelf naar niks smaken.
Als ik ooit rijk word neem ik ook een huishoudster, lijkt me heeeeeeeeeeerlijkquote:Op zondag 25 januari 2015 00:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ondertussen ben ik oud genoeg om te weten waar mijn kwaliteiten wel (en belangrijker) niet liggen. Waar ik niet goed in ben dat besteed ik uit. Bevalt prima.
hier komt die troep ook niet in huisquote:Op zondag 25 januari 2015 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon niet in huis halen, want je hebt altijd toch extra dingen nodig , naast de inhoud van het pakje ...
Mijn geheugen verteld mij dat je ooit eens geroepen hebt dat je een huishoudster heel vervelend vond.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:34 schreef FANN het volgende:
Als ik ooit rijk word neem ik ook een huishoudster, lijkt me heeeeeeeeeeerlijk
Doe je net alsof je verstoppertje speelt en kruip je er zelf inquote:Op zondag 25 januari 2015 00:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb niet van die lange armen, ds een dekbedovertrek van 2,20 bij 2,40 is dan best
lastig hoor
Ja, toen werkte ik, en als ik thuiskwam stond er een volle asbakquote:Op zondag 25 januari 2015 00:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn geheugen verteld mij dat je ooit eens geroepen hebt dat je een huishoudster heel vervelend vond.
Ik ben soms een aardig tijdje bezig voordat dat kloteding er goed in zitquote:Op zondag 25 januari 2015 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe je net alsof je verstoppertje speelt en kruip je er zelf in
eenpersoons dekbed werkt stukken prettigerquote:Op zondag 25 januari 2015 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben soms een aardig tijdje bezig voordat dat kloteding er goed in zit
quote:Op zondag 25 januari 2015 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben soms een aardig tijdje bezig voordat dat kloteding er goed in zit
Ja maar een tweepersoon is gezelligquote:Op zondag 25 januari 2015 00:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
eenpersoons dekbed werkt stukken prettiger
Alleen lucht Fann!!!quote:Op zondag 25 januari 2015 00:38 schreef FANN het volgende:
ik WEET nu gewoon dat er in dat trommeltje links van mij brosrepen zitten en ik moet
héél veel moeite doen om die te weerstaan
quote:Op zondag 25 januari 2015 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
dekbedovertrek hebben we het over heh ....
Ja jij bent verslaafd.. Puur Melk of iets anders ?quote:Op zondag 25 januari 2015 00:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb gisteren 2 chocoladerepen gehaald en die zijn nu op
Even contact opnemen met drakin. Die heeft coupons voor gratis bueno's. Of zoiets.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:41 schreef Doedezemaar het volgende:
bueno's vind ik heel smerigquote:Op zondag 25 januari 2015 00:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even contact opnemen met drakin. Die heeft coupons voor gratis bueno's. Of zoiets.
Bros Bros Brosquote:Op zondag 25 januari 2015 00:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had 4 bonnen voor ontbijtkoeken in blik ... Ik heb ze maar alvast opgehaald .. Iemand? Gratis op te halenquote:Op zondag 25 januari 2015 00:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even contact opnemen met drakin. Die heeft coupons voor gratis bueno's. Of zoiets.
quote:Op zondag 25 januari 2015 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
dekbedovertrek hebben we het over heh ....
melk met amandel en melk met neporeo. Ik had het 3 dagen zonder chocola uitgehouden, eens kijken of dat komende dagen beter gaat lukken.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja jij bent verslaafd.. Puur Melk of iets anders ?
Met amandel? Dat is een beetje ongewoon... Of Hazelnoten...?quote:Op zondag 25 januari 2015 00:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
melk met amandel en melk met neporeo. Ik had het 3 dagen zonder chocola uitgehouden, eens kijken of dat komende dagen beter gaat lukken.
quote:Op zondag 25 januari 2015 00:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
melk met amandel en melk met Neopreen???? Ik had het 3 dagen zonder chocola uitgehouden, eens kijken of dat komende dagen beter gaat lukken.
nee, echt amandel, hebben ze bij de Lidl en sinds kort ook bij de Aldi. Heerlijk.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Met amandel? Dat is een beetje ongewoon... Of Hazelnoten...?
Ah OK ..quote:Op zondag 25 januari 2015 00:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, echt amandel, hebben ze bij de Lidl en sinds kort ook bij de Aldi. Heerlijk.
Zijn ze morgen open ? Lidl hier wel ...quote:Op zondag 25 januari 2015 00:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik woon op 1 minuut lopen van de Lidl en naar de Aldi is het anderhalve minuut
lidl hier sinds kort ook, elk jaar worden er andere winkels aangewezen die op zondagmiddag open mogen zijn. De Aldi mocht dat vorig jaar, maar die hebben dat na een paar weken weer teruggegeven. Ik werk meestal in het weekend, dus het boeit me niet.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn ze morgen open ? Lidl hier wel ...
Ik kwam er vorig jaar weer eens sinds jaren en was positief verbaasd met de verandering... De brood afdeling, alles in afgesloten koelkasten en vriesvakken .. Maat om de hoek is makkelijker....quote:Op zondag 25 januari 2015 01:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben vooral heel blij met de Lidl, goede groenteafdeling en de broodjes zijn ook prettig.
Ik ga het proberen ..... En anders een andere keerquote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat moet je anders aanpakken, een nacht overslaan dag erna ook doorgaan en dan lig je meteen op TH tijd in bed.
Niet helemaal .... 1.5 uurtje gelegen ....quote:Op zondag 25 januari 2015 10:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Is het gelukt om wakker te blijven chufi?
dan zul je wel gaar zijnquote:Op zondag 25 januari 2015 10:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet helemaal .... 1.5 uurtje gelegen ....
goedemorgen .... Zo maar even douchenquote:Op zondag 25 januari 2015 10:33 schreef just me het volgende:
[..]
dan zul je wel gaar zijn
goedemorgen
Dat zijn wel hele korte nachtjes. Heb toch echt wel minimaal 6 uur slaap nodig.quote:Op zondag 25 januari 2015 10:32 schreef chufi het volgende:
Niet helemaal .... 1.5 uurtje gelegen ....
Meestal zit ik rond de 8. Zonder wakker te worden tussendoor, dus mag niet klagen.quote:Op zondag 25 januari 2015 12:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb veel meer uren slaap nodig, maar het is al maanden waardeloos, dat slapen, de fatsoenlijke nachten zijn op 1 hand te tellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |