hi ha ho.quote:
Lekker belangrijk,quote:Op zondag 25 januari 2015 12:23 schreef Kiid het volgende:
Als we dit maar niet verliezen want dan krijg ik dat weer de hele week te horen
BONYquote:Op zondag 25 januari 2015 12:38 schreef StijnDa het volgende:
https://vine.co/v/OIlXu9qv1r7
Akka panna Bony. Al zal die al wel zijn gepost.
gallery play incoming.....quote:Op zondag 25 januari 2015 12:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat speelt Ajax tot nu toe matig zeg.
Is toch altijd bij dit soort wedstrijden?quote:Op zondag 25 januari 2015 12:55 schreef wieisboos het volgende:
vieze vuile aidsstreams van FOX lopen om de minuut vast. Daar betaal je dan 25 per maand voor
2 jaar geleden al, NAC - RKC kon je toen leuk volgen op je tablet, maar volgens mij begon die stream vanaf 5000 kijkers te haperen, als het ook maar ergens over ging moest je gissen wat er allemaal gebeurde. Vanaf toen voorgenomen geen euro meer in Fox te stekenquote:Op zondag 25 januari 2015 12:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Is toch altijd bij dit soort wedstrijden?
Die jinx probeerde ik bij PSV ook gisterenquote:Op zondag 25 januari 2015 13:02 schreef DuTank het volgende:
Feyenoord is veel beter. Ajax zal wel winnen dan.
Bestaat dat nog johquote:
en deze?quote:Op zondag 25 januari 2015 13:11 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Als janlul niet werkt dan maar op deze manier.
Yup. Zo gaat het meestalquote:Op zondag 25 januari 2015 13:14 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
Ik voel de bui alweer hangen Feyenoord veel beter en dan wint lucky ajax straks weer.
JP Godquote:Op zondag 25 januari 2015 13:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat Milik die bal uit de goal krijgt is toch wel knap
Ajax is nooit lucky.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:14 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
Ik voel de bui alweer hangen Feyenoord veel beter en dan wint lucky ajax straks weer.
dat die prutser de beste is zegt genoeg over het spel lijkt me. heb nog geen aanvaller aan de bal gezien man..quote:
Ajax sowiesoquote:Op zondag 25 januari 2015 13:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat die prutser de beste is zegt genoeg over het spel lijkt me. heb nog geen aanvaller aan de bal gezien man..
Nee feyenoord is lekkerquote:
morgen ochtend weer. wil de kant van beverwijk wel nemen hoor.quote:
Bij Ajax- PSV was ik ook de enige uit het topicquote:Op zondag 25 januari 2015 13:26 schreef Zhano het volgende:
Zie ik nou iemand over het hoofd of zit er nou gewoon geen enkele zogenaamde Ajacied uit dit topic in het stadion?
Serero is geen prutser man.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat die prutser de beste is zegt genoeg over het spel lijkt me. heb nog geen aanvaller aan de bal gezien man..
Daar was ik bij hoorquote:Op zondag 25 januari 2015 13:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij Ajax- PSV was ik ook de enige uit het topic!!!!!!1
Ohquote:Op zondag 25 januari 2015 13:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Daar was ik bij hoormatige troll verder zhano
Litmanen staat met zijn blote bast op 410quote:Op zondag 25 januari 2015 13:26 schreef Zhano het volgende:
Zie ik nou iemand over het hoofd of zit er nou gewoon geen enkele zogenaamde Ajacied uit dit topic in het stadion?
Als 410 zijn bank is wel ja.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Litmanen staat met zijn blote bast op 410
Gewoon heel goed verdedigd.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:26 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Hoe omschrijf jij de actie van Millik op de doellijn dan?
Zijn kookeilandquote:
Hoezo troll? Het is de fucking Klassieker en jullie zitten thuis aan je pik te trekken?quote:Op zondag 25 januari 2015 13:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Daar was ik bij hoormatige troll verder zhano
Het was al uitverkocht toen ik mijn stufi binnen kreegquote:Op zondag 25 januari 2015 13:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoezo troll? Het is de fucking Klassieker en jullie zitten thuis aan je pik te trekken?
quote:Op zondag 25 januari 2015 13:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoezo troll? Het is de fucking Klassieker en jullie zitten thuis aan je pik te trekken?
hoihoiquote:Op zondag 25 januari 2015 13:26 schreef Zhano het volgende:
Ik dacht dat je een seizoenskaart had?quote:Op zondag 25 januari 2015 13:29 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Het was al uitverkocht toen ik mijn stufi binnen kreeg
Kom op he trapz, insinueer Clasie even om Bazoer zijn been te breken te winnenquote:
Ik zit al met mijn voodoo-clasie doll te spelenquote:Op zondag 25 januari 2015 13:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kom op he trapz, insinueer Clasie even om Bazoer zijn been te breken te winnen
Huh?quote:Op zondag 25 januari 2015 13:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jonge ik heb je toch een link gedmt
Die hapert ook bij het levenquote:
En dan een IF krijgenquote:Op zondag 25 januari 2015 13:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bohh Chelsea heeft 25 miljoen op Douglas Costa geboden
Sky?quote:Op zondag 25 januari 2015 13:38 schreef el-blanchito het volgende:
Ik hoor zo'n nederlandse gast de hele tijd engels commentaar geven maar geen idee wie het is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |