all in op ajax, ezquote:Op zondag 25 januari 2015 11:42 schreef el-blanchito het volgende:
Voorspellingen/bets voor vanmiddag?
Bittere Kiidquote:Op zondag 25 januari 2015 11:47 schreef Kiid het volgende:
Tering Immers er weer in, schijtziek word je ervan
Prima jeugd van PSV iddquote:
Bitter zijn terwijl je gewoon kenners als buren hebtquote:Op zondag 25 januari 2015 11:53 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Elke keer weer het zelfde liedje. Feyenoord, Feyenoord, wat gaan we doen vandaag. Kut burenEn dan na anderhalf uur 1 of geen punten aftikken
En dit. Vandaag haken ze definitief af voor de titel.quote:Op zondag 25 januari 2015 11:53 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Elke keer weer het zelfde liedje. Feyenoord, Feyenoord, wat gaan we doen vandaag. Kut burenEn dan na anderhalf uur 1 of geen punten aftikken
We waren al afgehaakt toen we Rutten als trainer hadden binnen gehaaldquote:Op zondag 25 januari 2015 11:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
En dit. Vandaag haken ze definitief af voor de titel.
Dat zijn ze allangquote:Op zondag 25 januari 2015 11:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
En dit. Vandaag haken ze definitief af voor de titel.
12 punten is nog wel te doen hoor. Maar 15 op PSV... Naahquote:
12 op PSV? PSV heeft de eerste seizoenshelft 8 punten verspeeld. En dan zou Feyenoord alles moeten winnen. Ik vind het zeer onlogischquote:Op zondag 25 januari 2015 12:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
12 punten is nog wel te doen hoor. Maar 15 op PSV... Naah
PSV heeft in het verleden gelukkig altijd bewezen een ijzersterke 2e competitie helft te spelenquote:Op zondag 25 januari 2015 12:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
12 op PSV? PSV heeft de eerste seizoenshelft 8 punten verspeeld. En dan zou Feyenoord alles moeten winnen. Ik vind het zeer onlogisch
Dit.quote:Op zondag 25 januari 2015 12:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ze gaan eraaan ze gaan eraaaaaaaaaaan!
Vorig jaar was ie prima iddquote:Op zondag 25 januari 2015 12:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
PSV heeft in het verleden gelukkig altijd bewezen een ijzersterke 2e competitie helft te spelen
Dat vind ik wel goed aan Ajax. Lekker vaak 'de jeugd' de kans geven. Had graag Karsdorp gezien op 10 vandaag, maar Rutten durft dat natuurlijk weer niet aanquote:
we zullen het zienquote:
quote:
Wat een sukkelquote:
Ja achterlijke teringzooi. Die IF is ook konkoduur gewordenquote:Op zondag 25 januari 2015 12:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
we zullen het zienhoop nog wel op een beetje een spannend slot
die prijs van pogba trouwens
Jap die zien we een tijdje niet meer terugquote:Op zondag 25 januari 2015 12:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat een sukkelKreeg rood neem ik aan?
die elleboog die hij daarvoor gaf was op zich ook wel alquote:
net als tegen AZ. Wij gaaaan winnen alleen met hoeveel is de vraag. 2-2 dusquote:Op zondag 25 januari 2015 11:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Bitter zijn terwijl je gewoon kenners als buren hebt
Wij gaan winnen, alleen met hoeveel is de vraag. Feyenoord
Maar daar hebben ze geen bitterballenquote:Op zondag 25 januari 2015 12:11 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
net als tegen AZ. Wij gaaaan winnen alleen met hoeveel is de vraag. 2-2 dus
Maar ik ga stoppen met verbitterd zijn voor vandaag. Ik ben gewoon op de verkeerde plaats geboren. Ik had op Hawaï geboren moeten zijn
Als je het maar vaak genoeg zingt krijg je vanzelf gelijk, Ernstquote:Op zondag 25 januari 2015 12:11 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
net als tegen AZ. Wij gaaaan winnen alleen met hoeveel is de vraag. 2-2 dus
Maar ik ga stoppen met verbitterd zijn voor vandaag. Ik ben gewoon op de verkeerde plaats geboren. Ik had op Hawaï geboren moeten zijn
Dan kunnen we het niet hebben dat de prijs van SIF Clichy stagneert. Staat nu al 2 dagen iets onder de 300Kquote:Op zondag 25 januari 2015 12:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
we zullen het zienhoop nog wel op een beetje een spannend slot
die prijs van pogba trouwens
Ohhh jullie zongen kanker AZ terwijl jullie de bal 2 keer niet terug gaven. Nare mannetjes.quote:Op zondag 25 januari 2015 12:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je het maar vaak genoeg zingt krijg je vanzelf gelijk, Ernst
Sowieso Az
Alles is gestagneerd op Pogba naquote:Op zondag 25 januari 2015 12:12 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dan kunnen we het niet hebben dat de prijs van SIF Clichy stagneert. Staat nu al 2 dagen iets onder de 300K
Boshard?quote:Op zondag 25 januari 2015 12:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zullen ze vanmiddag weer Carlo gaan eren?
heb er al een heel deel de deur uit gedaan. dacht gister met mijn stomme kop toen ik een SIF pogba kon kopen onder de 1.2M nou ja ik haal m vannacht wel even op dan zijn ze meestal nog iets goedkoper.quote:Op zondag 25 januari 2015 12:12 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dan kunnen we het niet hebben dat de prijs van SIF Clichy stagneert. Staat nu al 2 dagen iets onder de 300K
Er staat een schaap op het veld en dat is mahèrèrèrèrèrquote:Op zondag 25 januari 2015 12:13 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ohhh jullie zongen kanker AZ terwijl jullie de bal 2 keer niet terug gaven. Nare mannetjes.
Ik zie nu de prijzen van de Pogba kaartenquote:Op zondag 25 januari 2015 12:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alles is gestagneerd op Pogba na
allemaal dronken bootycalls zekerquote:Op zondag 25 januari 2015 12:13 schreef over_hedge het volgende:
De tering. Zit mijn whats app terug te lezen van gister avond. Ik echt echt tering veel mensen zitten whats appen om een uur of 3.![]()
Ja Maher mag nu wel, want hij is geen AZ-erquote:Op zondag 25 januari 2015 12:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Er staat een schaap op het veld en dat is mahèrèrèrèrèr
Kusje op je voorhoofd voor het niet inleveren van de bal
Wel dronken. Alleen geen bootycallsquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |