Nee feyenoord is lekkerquote:
morgen ochtend weer. wil de kant van beverwijk wel nemen hoor.quote:
Bij Ajax- PSV was ik ook de enige uit het topicquote:Op zondag 25 januari 2015 13:26 schreef Zhano het volgende:
Zie ik nou iemand over het hoofd of zit er nou gewoon geen enkele zogenaamde Ajacied uit dit topic in het stadion?
Serero is geen prutser man.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat die prutser de beste is zegt genoeg over het spel lijkt me. heb nog geen aanvaller aan de bal gezien man..
Daar was ik bij hoorquote:Op zondag 25 januari 2015 13:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij Ajax- PSV was ik ook de enige uit het topic!!!!!!1
Ohquote:Op zondag 25 januari 2015 13:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Daar was ik bij hoormatige troll verder zhano
Litmanen staat met zijn blote bast op 410quote:Op zondag 25 januari 2015 13:26 schreef Zhano het volgende:
Zie ik nou iemand over het hoofd of zit er nou gewoon geen enkele zogenaamde Ajacied uit dit topic in het stadion?
Als 410 zijn bank is wel ja.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Litmanen staat met zijn blote bast op 410
Gewoon heel goed verdedigd.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:26 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Hoe omschrijf jij de actie van Millik op de doellijn dan?
Zijn kookeilandquote:
Hoezo troll? Het is de fucking Klassieker en jullie zitten thuis aan je pik te trekken?quote:Op zondag 25 januari 2015 13:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Daar was ik bij hoormatige troll verder zhano
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |