JP Godquote:Op zondag 25 januari 2015 13:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat Milik die bal uit de goal krijgt is toch wel knap
Ajax is nooit lucky.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:14 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
Ik voel de bui alweer hangen Feyenoord veel beter en dan wint lucky ajax straks weer.
dat die prutser de beste is zegt genoeg over het spel lijkt me. heb nog geen aanvaller aan de bal gezien man..quote:
Ajax sowiesoquote:Op zondag 25 januari 2015 13:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat die prutser de beste is zegt genoeg over het spel lijkt me. heb nog geen aanvaller aan de bal gezien man..
Nee feyenoord is lekkerquote:
morgen ochtend weer. wil de kant van beverwijk wel nemen hoor.quote:
Bij Ajax- PSV was ik ook de enige uit het topicquote:Op zondag 25 januari 2015 13:26 schreef Zhano het volgende:
Zie ik nou iemand over het hoofd of zit er nou gewoon geen enkele zogenaamde Ajacied uit dit topic in het stadion?
Serero is geen prutser man.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat die prutser de beste is zegt genoeg over het spel lijkt me. heb nog geen aanvaller aan de bal gezien man..
Daar was ik bij hoorquote:Op zondag 25 januari 2015 13:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij Ajax- PSV was ik ook de enige uit het topic!!!!!!1
Ohquote:Op zondag 25 januari 2015 13:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Daar was ik bij hoormatige troll verder zhano
Litmanen staat met zijn blote bast op 410quote:Op zondag 25 januari 2015 13:26 schreef Zhano het volgende:
Zie ik nou iemand over het hoofd of zit er nou gewoon geen enkele zogenaamde Ajacied uit dit topic in het stadion?
Als 410 zijn bank is wel ja.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Litmanen staat met zijn blote bast op 410
Gewoon heel goed verdedigd.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:26 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Hoe omschrijf jij de actie van Millik op de doellijn dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |