Leicester bij Tottenham, Palace bij Southamptonquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:54 schreef Grifte het volgende:
Wat een dag
Middlesbrough + Bradford City, schitterend
Dat zijn ook zeker verrassingen, maar geen lagere divisie clubs. Bradford City helemaal, als 3e-divisionistquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Leicester bij Tottenham, Palace bij Southampton
twitter:Yayasanogoal22 twitterde op zaterdag 24-01-2015 om 18:00:32What a game, and what a team. City, Chelsea and of curs Southampton are out. There is something to do in the #FACup. http://t.co/K7OfFEhwbc reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:10 schreef McGrath het volgende:
Villa gaat de beker pakken.Het toernooi is er krankzinnig genoeg voor tot nu toe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wordt Arsenal ook nog ergens uitgezonden?quote:
Vast wel, heb alleen geen idee waar. Niet op de BBC iigquote:Op zondag 25 januari 2015 15:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Wordt Arsenal ook nog ergens uitgezonden?
Foxquote:Op zondag 25 januari 2015 15:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Wordt Arsenal ook nog ergens uitgezonden?
20 minuten later ongeveer.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:38 schreef hoekandit het volgende:
En om 20:00 loting als ik me niet vergis
Goed voor van Gaal ook, die gaat die prijs pakken.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:09 schreef Grifte het volgende:
Sheffield United tegen Manchester United is natuurlijk wel een droomloting voor de club, mochten ze PNE thuis verslaan
Hopelijk kan Bradford weer stunten, geef ze een redelijke kans, zeker als Fulham de tegenstander zal blijken te zijn.
Zie Sheffield United wel stunten, die presteren de laatste jaren geweldig tegen Premier League clubs in de verschillende bekers. Al zou het ook wel typisch voor de club zijn om er dan eerst door competitiegenoot PNE te worden uitgeschakeld.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Goed voor van Gaal ook, die gaat die prijs pakken.
Die spelen niet eens tegen elkaar, gekkie.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:06 schreef Downwards het volgende:
Sunderland en Preston North End weer op gelijke hoogte.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die spelen niet eens tegen elkaar, gekkie.
FT. Bradford doorquote:Op zondag 15 februari 2015 15:35 schreef Grifte het volgende:
Bradford City alweer voor tegen Sunderland na 3 mins
Louis neemt het serieusquote:Op maandag 16 februari 2015 19:54 schreef Downwards het volgende:
De Gea, Valencia, Smalling, Rojo, Shaw, Blind, Herrera, Rooney, Fellaini, Di Maria, Falcao.
Ik vind het ook wel grappigquote:Op maandag 16 februari 2015 21:04 schreef Downwards het volgende:
Fellaini die een elleboog op de neus krijgt.. Is het slecht dat ik daar van kan genieten?
Hopelijk wordt het zo 1-0quote:Op maandag 16 februari 2015 21:45 schreef hafcfan het volgende:
Louis levert weer een wanprestatie.
Gras is groen
Hopen op finale Liverpool-Arsenal dan.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Liverpool, Arsenal en misschien United
Winnaar hiervan thuis tegen Arsenal, ja.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:04 schreef Zorro het volgende:
Ik vond dit leuk, maar begrijp dat hier de volgende tegenstander van Arsenal uit komt?
Hup Man Utd
Paar van die clubs kunnen zo mee in de eredivisiequote:Op maandag 16 februari 2015 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat stadion voor een League 1 club.![]()
Zitten wij in onze hoogste afdeling met Woudestein en het Dordrecht stadion
Dat is ook niet lastig.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Paar van die clubs kunnen zo mee in de eredivisie
En? In de serie B van Italië is een ploeg met dit stadion koploperquote:Op maandag 16 februari 2015 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat stadion voor een League 1 club.![]()
Zitten wij in onze hoogste afdeling met Woudestein en het Dordrecht stadion
Denk iets van 25.000 / 30.000 ?quote:Op maandag 16 februari 2015 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook niet lastig.
Maar prachtig die stadions toch. Hoeveel kunnen er nou in dit stadion?
In Italië heb je in de hoogste afdeling ook pauperstadions.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En? In de serie B van Italië is een ploeg met dit stadion koploper
[ afbeelding ]
23.000 jaquote:Op maandag 16 februari 2015 22:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Denk iets van 25.000 / 30.000 ?
23404quote:Op maandag 16 februari 2015 22:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Denk iets van 25.000 / 30.000 ?
Maar dan moet ik er wel bij zeggen dat z,on stadion tijdens de reguliere competitie amper gevuld isquote:
Hoeveel zitten er dan gemiddeld?quote:Op maandag 16 februari 2015 22:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar dan moet ik er wel bij zeggen dat z,on stadion tijdens de reguliere competitie amper gevuld is
rond de 8000quote:Op maandag 16 februari 2015 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel zitten er dan gemiddeld?
Is ook een bier.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Godverdomme, er heet dus serieus een speler Kilkenny.
Je moet eens die samenvattingen na Motd kijken , zelfs in de liek 2 hebben ze mooie stadions (van 100 jaar)quote:
Maar vanaf volgend seizoen geen Football Leagueshow op BBC meerquote:Op maandag 16 februari 2015 22:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je moet eens die samenvattingen na Motd kijken , zelfs in de liek 2 hebben ze mooie stadions (van 100 jaar)
Ik kijk nooit MotDquote:Op maandag 16 februari 2015 22:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je moet eens die samenvattingen na Motd kijken , zelfs in de liek 2 hebben ze mooie stadions (van 100 jaar)
Bedankt Johanquote:Op maandag 16 februari 2015 22:13 schreef Caland het volgende:
Goede beslissing van de scheids, dat is een wedstrijd aanvoelen.
quote:Op maandag 16 februari 2015 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar vanaf volgend seizoen geen Football Leagueshow op BBC meer
In de halve finale afgelopen juliquote:Op maandag 16 februari 2015 22:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Eens eindigt het geluk van Lowie
Wat was ik toen blijquote:Op maandag 16 februari 2015 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de halve finale afgelopen juli
De overige 16:00-wedstrijdenquote:Op maandag 16 februari 2015 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk meestal de boeiendste wedstrijden al live van de Premier Liek
De Geaquote:Op maandag 16 februari 2015 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de halve finale afgelopen juli
Nog steeds genot dat men iedereen Cillessen de tering inscheldt terwijl Robben een ongelofelijk grote kans had.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gunde Robben best een wereldtitel
Valt wel mee hoe groot die kans was.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog steeds genot dat men iedereen Cillessen de tering inscheldt terwijl Robben een ongelofelijk grote kans had.
Als hij een tikje minder aan de bal gaf.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoe groot die kans was.
uhhhhhhhh neequote:Op maandag 16 februari 2015 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog steeds genot dat men iedereen Cillessen de tering inscheldt terwijl Robben een ongelofelijk grote kans had.
Dan was het nog steeds een vrij lastige hoek.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als hij een tikje minder aan de bal gaf.
Antivoetbal vs Antivoetbal.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan was het nog steeds een vrij lastige hoek.
Wat een zaadwedstrijd was dat trouwens tegen Argentinië man man man
Tsja, van Argentinië had ik meer verwacht.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zonde van twee ploegen met goede aanvallers wel
Ach hadden zomaar kampioen kunnen worden. Wat een kansen hadden die in de finale.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, van Argentinië had ik meer verwacht.
quote:Op maandag 16 februari 2015 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan nog zomaar 2-2 worden dit.
[..]
Tsja, van Argentinië had ik meer verwacht.
Argentinië was dan ook een walgelijk ploeg met al die overtredingen in de finalequote:Op maandag 16 februari 2015 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach hadden zomaar kampioen kunnen worden. Wat een kansen hadden die in de finale.
Het was geen finale waarover ik 30 jaar nog na zal praten.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Argentinië was dan ook een walgelijk ploeg met al die overtredingen in de finale
Heb je Nederland - Spanje ooit nog teruggekeken? Ik kan het niet.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was geen finale waarover ik 30 jaar nog na zal praten.
Wel een prachtig toernooi verder.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was geen finale waarover ik 30 jaar nog na zal praten.
Ik heb afgelopen zomer de eerste 60 minuten teruggekeken.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb je Nederland - Spanje ooit nog teruggekeken? Ik kan het niet.
Ik heb die hele finale nooit gezien. Dat zal ze leren.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel een prachtig toernooi verder.
Jammer van die finale inderdaad. Toernooi had een mooier einde verdiend.
Ik heb nog nooit een gehele wedstrijd teruggekeken waarvan ik de uitslag al weetquote:Op maandag 16 februari 2015 22:25 schreef Nober het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 februari 2015 22:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op maandag 16 februari 2015 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb die hele finale nooit gezien. Dat zal ze leren.
Nee volgens mij was toen vierdaagse ofzo.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Was je zo verdrietig over de uitschakeling van Oranje?
Nederland tegen Spanje en Brazilië van afgelopen wk heb ik wel nog teruggekeken. Gewoon om het even rustig te kunnen zien zonder alle spanning en geschreeuw op een plein.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een gehele wedstrijd teruggekeken waarvan ik de uitslag al weet
Ik kan het ook niet terugkijken.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Ooh lekker langs de kant staan en kijken wie er nu weer doodgaan door de hitte.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee volgens mij was toen vierdaagse ofzo.
Laatste keer dat mensen met bosjes (ja ja) daar doodvielen, is alweer even geleden.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh lekker langs de kant staan en kijken wie er nu weer doodgaan door de hitte.
Nee gewoon 7 dagen lang bier zuipen.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh lekker langs de kant staan en kijken wie er nu weer doodgaan door de hitte.
Ik heb alleen die goals veel te vaak gezien.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:27 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Nederland tegen Spanje en Brazilië van afgelopen wk heb ik wel nog teruggekeken. Gewoon om het even rustig te kunnen zien zonder alle spanning en geschreeuw op een plein.
Er gaan er altijd wel weer een paar KO met ambulances erbij volgens mij.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laatste keer dat mensen met bosjes (ja ja) daar doodvielen, is alweer even geleden.
Was daar geen eens een scherm met de WK finale danquote:Op maandag 16 februari 2015 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee gewoon 7 dagen lang bier zuipen.
Fap fap fapquote:Op maandag 16 februari 2015 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Komend weekend Saints v Liverpool, aardige wedstrijd.
Dat laatste zeker, maar op de 1-1 is volgens mij niet zoveel aan te merken.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:39 schreef Sked het volgende:
Eventueel hinderlijk buitenspel en onterechte pingel
Die goal met mogelijk 'hinderlijk buitenspel' was niet hinderlijk buitenspel.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:39 schreef Sked het volgende:
Eventueel hinderlijk buitenspel en onterechte pingel
Eens. Keeper heeft genoeg zicht op de bal.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:40 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat laatste zeker, maar op de 1-1 is volgens mij niet zoveel aan te merken.
Op moment van schieten stond Rooney in de baan van het schot, daar kan je eventueel voor fluiten wat mij betreftquote:Op maandag 16 februari 2015 22:40 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat laatste zeker, maar op de 1-1 is volgens mij niet zoveel aan te merken.
Volgens mij juist niet. Dat zag je later van de achterkant van de goal vrij goed.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Op moment van schieten stond Rooney in de baan van het schot, daar kan je eventueel voor fluiten
Het zal wel kloppen, maar erg jammer weer dat een kleine club eruit vliegt door tenminste een zeer discutabel doelpuntquote:Op maandag 16 februari 2015 22:41 schreef Downwards het volgende:
[..]
Volgens mij juist niet. Dat zag je later van de achterkant van de goal vrij goed.
Heeft zich toch ontwikkeld tot een betere spits dan Falcao. Wie had dat een jaar geleden gedacht?quote:
Arsenal v Manchester Unitedquote:Op maandag 16 februari 2015 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Arsenal v Manchester United
Aston Villa v West Bromwich Albion
Bradford City v Reading
Liverpool v Blackburn Rovers
Zeg het maar.
Man. United speelt thuis.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Arsenal v Manchester United
Aston Villa v West Bromwich Albion
Bradford City v Reading
Liverpool v Blackburn Rovers
Zeg het maar.
Ik vrees het ook, zul je zien dat ze het opeens weer kunnenquote:Op maandag 16 februari 2015 23:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Leuk potje.. United - Arsenal. Dat naargeestige voetbal van United doet pijn aan mijn ogen maar ik denk wel dat ze winnen van de broekpoepers van Wenger
Iets zegt mij dat ook al was het alleen maar om dan weer onderstaand te kunnen zingen.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:59 schreef alors het volgende:
Ik vrees het ook, zul je zien dat ze het opeens weer kunnen
zeker onterecht, beide rode kaarten, maar wat is Grealish een fantastische voetballer.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:23 schreef Downwards het volgende:
Dat is wel heel lullig. De negentienjarige invaller Grealish krijgt - volgens mij onterecht - zijn tweede gele kaart voor een 'dive'.
Ook wel een voordeel van Sherwood dat hij bereid is jonge talenten een kans te geven. Zoals hij bijv. vorig jaar Bentaleb bij Spurs ook gewoon de kans gaf zich te bewijzen en uit te groeien tot een basisspeler.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
zeker onterecht, beide rode kaarten, maar wat is Grealish een fantastische voetballer.
Klopt, ook al mag Grealish nog wel wat meer spelen dan een kwartier per wedstrijd.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:28 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ook wel een voordeel van Sherwood dat hij bereid is jonge talenten een kans te geven. Zoals hij bijv. vorig jaar Bentaleb bij Spurs ook gewoon de kans zich te bewijzen en uit te groeien tot een basisspeler.
Dat komt waarsch. ook nog wel, zeker als hij tijdens invalbeurten en op trainingen laat zien dat hij genoeg potentie heeft (mocht afgelopen dinsdag toch ook al een half uur spelen?). Bij Sherwood hoef je i.i.g. niet bang te zijn dat hij geen 'gevestigde namen' op de bank durft te zetten.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
Klopt, ook al mag Grealish nog wel wat meer spelen dan een kwartier per wedstrijd.
Of zoals ze doen in de Kuipquote:Op zondag 8 maart 2015 17:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit kunnen we wel even gebruiken na die verkrachting in Enschede van dit nummer
Humberto neem ik niet serieus.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Skrtel kan misschien volgende wedstrijd al weer meedoen
- Humberto Tan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |