Eens. Keeper heeft genoeg zicht op de bal.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:40 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat laatste zeker, maar op de 1-1 is volgens mij niet zoveel aan te merken.
Op moment van schieten stond Rooney in de baan van het schot, daar kan je eventueel voor fluiten wat mij betreftquote:Op maandag 16 februari 2015 22:40 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat laatste zeker, maar op de 1-1 is volgens mij niet zoveel aan te merken.
Volgens mij juist niet. Dat zag je later van de achterkant van de goal vrij goed.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Op moment van schieten stond Rooney in de baan van het schot, daar kan je eventueel voor fluiten
Het zal wel kloppen, maar erg jammer weer dat een kleine club eruit vliegt door tenminste een zeer discutabel doelpuntquote:Op maandag 16 februari 2015 22:41 schreef Downwards het volgende:
[..]
Volgens mij juist niet. Dat zag je later van de achterkant van de goal vrij goed.
Heeft zich toch ontwikkeld tot een betere spits dan Falcao. Wie had dat een jaar geleden gedacht?quote:
Arsenal v Manchester Unitedquote:Op maandag 16 februari 2015 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Arsenal v Manchester United
Aston Villa v West Bromwich Albion
Bradford City v Reading
Liverpool v Blackburn Rovers
Zeg het maar.
Man. United speelt thuis.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Arsenal v Manchester United
Aston Villa v West Bromwich Albion
Bradford City v Reading
Liverpool v Blackburn Rovers
Zeg het maar.
Ik vrees het ook, zul je zien dat ze het opeens weer kunnenquote:Op maandag 16 februari 2015 23:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Leuk potje.. United - Arsenal. Dat naargeestige voetbal van United doet pijn aan mijn ogen maar ik denk wel dat ze winnen van de broekpoepers van Wenger
Iets zegt mij dat ook al was het alleen maar om dan weer onderstaand te kunnen zingen.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:59 schreef alors het volgende:
Ik vrees het ook, zul je zien dat ze het opeens weer kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |