abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149008390
110506_194695_img-060511-012.onlineBild_1304658228.jpg

Hij gaat dus toch op bezoek bij een beruchte dictator van een land met doodstraffen voor homo's en waar vrouwenrechten onbestaande zijn.

En 2 weken geleden waren het nog allemaal charlies...
pi_149008419
goed topic man. lekker veel informatie ook
pi_149008487
Goed topic. Echt waar!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_149008550
quote:
Koning Willem-Alexander en minister Bert Koenders van Buitenlandse Zaken gaan zaterdag naar de Saudische hoofdstad Riyad om het rouwbeklag voor de overleden koning Abdullah bij te wonen, maar dat valt niet bij iedereen in goede aarde.

Alexander Pechtold van D66 twitterde het jammer te vinden “dat de koning geen sneeuwvrij heeft genomen” . Dat was met een knipoog, lichtte hij toe aan persbureau ANP.

Anders wordt er volgens Pechtold nog weleens “een goed excuus verzonnen” als je niet direct de relatie met een ander land op scherp wilt zetten, maar de goede verstaander in het andere land toch wel iets duidelijk wilt maken. Pechtold wijst in dit verband op de mensenrechtensituatie in Saudi-Arabië. Pechtold had de aanwezigheid van Koenders wel genoeg gevonden, gaf hij toe.
http://www.z24.nl/bijzake(...)dische-koning-531944
pi_149008631
Willem-Alexander, kan iemand mij laten zien waarom hij meer is dan een letterlijk goed gevulde buikspreekpop van de mensen met daadwerkelijke macht?
pi_149008777
Toch knap dat Nederland zo snel van gedachten kan veranderen:

2 weken geleden stond Rutte nog enthousiast op de charlie demo

En nu stuurt ie de koning voor de laatste eer voor een dictator van een feodaal regime dat haaks staat op elke vorm van mensenrechten.
pi_149008865
Mensenrechten. :')
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_149008915
Is goed voor de handelsbetrekkingen. :')
Signature:
(max.4 regels)
  zaterdag 24 januari 2015 @ 14:11:52 #9
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_149008928
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 14:05 schreef riazop het volgende:

[ afbeelding ]

En nu stuurt ie de koning voor de laatste eer voor een dictator van een feodaal regime dat haaks staat op elke vorm van mensenrechten.
Misselijkmakende foto. Neo-fascisten voor vrijheid :r
pi_149009150
quote:

[ afbeelding ]

Ik zie em niet... :@
  zaterdag 24 januari 2015 @ 14:42:38 #11
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_149009842
quote:

[ afbeelding ]

Is dit een soort Waar is Waldo? :@
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_149011457
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 14:42 schreef Faux. het volgende:

[..]

Is dit een soort Waar is Waldo? :@
Ze waren er ALLEMAAL he.

Op dezelfde dag kreeg die Pakistaanse meneer nog 50 stokslgen in Saoedie Arabie: Had een blog geschreven. En dat mag niet.
pi_149012558
Geld is veel belangrijker dan mensenrechten. Dat is geen geheim verder.
  zaterdag 24 januari 2015 @ 16:29:21 #14
436421 Pauper_Bob
Ik ben een pauper
pi_149012617
Ik heb niets met Saudi Arabië en ik heb niets met Willem Alexander.
Zal me echt aan m'n reet roesten of WA daar heen gaat of niet.
Waarom?
pi_149012656
Olie.
pi_149012834
Het zou wel grappig zijn als Willy een respectloze stunt uithaalt.
pi_149012930
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 16:37 schreef Glazenmaker het volgende:
Het zou wel grappig zijn als Willy een respectloze stunt uithaalt.
En dan wij later een kwartje meer betalen aan de pomp zeker?
  zaterdag 24 januari 2015 @ 16:42:02 #18
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_149012946
Mijn part verkoopt ie zijn dochters aan zo'n haremhouder daaro.
Alles zodat ik betaalbaar kan tanken.
Alvast bedankt, Willem
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_149012952
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 16:41 schreef riazop het volgende:

[..]

En dan wij later een kwartje meer betalen aan de pomp zeker?
Ik heb een fiets. Yolo.
pi_149013186
Heeft-ie zijn weekend weer voor moeten onderbreken:
quote:
Rutte verdedigt 'zware delegatie' bij rouwbeklag Saudische koning | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

Vanuit de Tweede Kamer is er kritiek op de 'zware delegatie'.

Volgens de premier onderhouden Nederland en Saudi-Arabië ''brede betrekkingen'' en daarbij hoort het om ''op passende wijze'' de laatste eer te bewijzen aan de koning, zoals zaterdag gebeurt.

Via de Rijksvoorlichtingsdienst liet de premier weten: ''Door de relatie te onderhouden wordt ook de mogelijkheid geboden samen te werken en soms lastige gesprekken te voeren, zoals in de strijd tegen ISIS en het voeren van een mensenrechtendialoog. Ook landen als België, Frankrijk en de VS kiezen ervoor om zich op het hoogste niveau te laten vertegenwoordigen.''
Bron: www.nu.nl
Niets aan de hand, doorlopen en smoel houden...
I´m back.
  zaterdag 24 januari 2015 @ 16:57:48 #21
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_149013402
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 16:50 schreef Ryan3 het volgende:
Heeft-ie zijn weekend weer voor moeten onderbreken:

[..]

Niets aan de hand, doorlopen en smoel houden...
Werkte prima in Sochi bij Poetin.
Vliegt KLM/MH regelmatig over SA? :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_149014113
Niet weten dat Saudi Arabië een belangrijke handelspartner en bondgenoot is van Nederland :')

Daarbij geeft SA geen fuck als Willy niet komt, wij hebben meer te verliezen dan dat we winnen met een politiek correct statement.
-XOXO-
pi_149014291
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 17:18 schreef datismijnmening het volgende:
Niet weten dat Saudi Arabië een belangrijke handelspartner en bondgenoot is van Nederland :')

Daarbij geeft SA geen fuck als Willy niet komt, wij hebben meer te verliezen dan dat we winnen met een politiek correct statement.
Bovendien zo'n vrouw die 90 zweepslagen krijgt, omdat ze verkracht was, had het wrs zelf uitgelokt.
I´m back.
pi_149014383
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 17:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Bovendien zo'n vrouw die 90 zweepslagen krijgt, omdat ze verkracht was, had het wrs zelf uitgelokt.
Dat sowieso :{w
-XOXO-
pi_149014397
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 17:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nederland schendt ook mensenrechten. Niet op de schaal zoals SA dat doet, maar toch genoeg zodat andere landen ons ook links zouden kunnen laten liggen vanwege het schenden ervan.
Dit, dus.
pi_149014419
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 17:30 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Nederland schendt ook mensenrechten. Niet op de schaal zoals SA dat doet, maar toch genoeg zodat andere landen ons ook links zouden kunnen laten liggen vanwege het schenden ervan.
Je bedoelt daar in Groningen?
I´m back.
pi_149014432
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 17:31 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je bedoelt daar in Groningen?
Wat is er in Groningen?
Dit, dus.
pi_149014447
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 17:31 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Wat is er in Groningen?
Dat ze daar gas uit de grond halen en dat de helft van Oost-Groningen langzaam wegzakt?
I´m back.
pi_149014467
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 17:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat ze daar gas uit de grond halen en dat de helft van Oost-Groningen langzaam wegzakt?
Hmmnee, dat niet.
Dit, dus.
pi_149014493
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 17:33 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Hmmnee, dat niet.
Wat dan?
I´m back.
pi_149014532
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 17:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat dan?
Asielzoekergezinnen met kind en al in de cel flikkeren, bijvoorbeeld.
Dit, dus.
pi_149014581
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 17:35 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Asielzoekergezinnen met kind en al in de cel flikkeren, bijvoorbeeld.
Ja, okee, dat is wel een punt idd.
Nog meer?
I´m back.
pi_149014598
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 17:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, okee, dat is wel een punt idd.
Nog meer?
Ik mag toch hopen dat dat het enige is.
Dit, dus.
pi_149014639
RIP en sterkte voor de nabestaanden. Ik kwam laatst langs de pomp en toch weer een ontzettend hoge prijs per liter, dus als Koning Pils daar ook even een alcoholvrij biertje kan nuttigen met de nieuwe Koning om zo de prijs wat te drukken, dan mag hij lekker gaan.
pi_149014645
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 17:37 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat dat het enige is.
Ja, dat weet ik niet dus.
Ik bedoel de manier waarop onze overheid omspringt met klokkenluiders was volgens mij in het verleden wel een reden tot vermelding op de lijst van Amnesty International, dacht ik.
I´m back.
pi_149014863
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 17:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik niet dus.
Ik bedoel de manier waarop onze overheid omspringt met klokkenluiders was volgens mij in het verleden wel een reden tot vermelding op de lijst van Amnesty International, dacht ik.
Als je Snowden moet geloven is het met de privacy ook bizar gesteld. Het is allemaal wat abstracter dan een vrouw die wordt gestraft omdat ze verkracht is of een gozer die stokslagen krijgt, maar die quatsch over het stopzetten van handelsbetrekkingen kun je pas doen als de wederpartij geen argumenten meer heeft.

Zelf de hele mikmak afluisteren en kinderen in een cel pleuren is geen fijne positie om kritiek te hebben op landen als SA.
Dit, dus.
pi_149015589
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 14:11 schreef SjongeJonge65535 het volgende:
Is goed voor de handelsbetrekkingen. :')
Precies. Timmermans wist niet hoe snel hij in actie moest komen nadat de Saoedi's pissig waren over de stickers va Wilders.

Nederland bewijst het keer op keer: economische belangen gaan vóór mensenrechten. Zie ook de Olympische Spelen in Rusland vorig jaar.

Het maakt ons als land volstrekt ongeloofwaardig.
pi_149015623
Het is wel een beschamende vertoning na "Je suis Charlie" dat ze nu bij die randdebielen in Arabië aan het slijmen zijn. De struisvogeldiplomatie werpt zijn vruchten al jaren af als je kijkt naar de enorme vooruitgang die qua mensenrechten is geboekt bij die barbaren, we mogen trots zijn op onze Alexander.
pi_149015633
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 18:06 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Precies. Timmermans wist niet hoe snel hij in actie moest komen nadat de Saoedi's pissig waren over de stickers va Wilders.

Nederland bewijst het keer op keer: economische belangen gaan vóór mensenrechten. Zie ook de Olympische Spelen in Rusland vorig jaar.

Het maakt ons als land volstrekt ongeloofwaardig.
In ieder geval in mijn ogen.
Ik weet niet of ik nog op dat soort paljassen kan stemmen zelfs.
I´m back.
pi_149015656
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 17:44 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Als je Snowden moet geloven is het met de privacy ook bizar gesteld. Het is allemaal wat abstracter dan een vrouw die wordt gestraft omdat ze verkracht is of een gozer die stokslagen krijgt, maar die quatsch over het stopzetten van handelsbetrekkingen kun je pas doen als de wederpartij geen argumenten meer heeft.

Zelf de hele mikmak afluisteren en kinderen in een cel pleuren is geen fijne positie om kritiek te hebben op landen als SA.
De vergelijking Nederland, Saoedi-Arabië is behoorlijk krom. Bijbels zijn verboden, in Mekka mogen geen andersgelovigen komen en vrouwen mogen niet autorijden.

Over asielzoekers, die krijgen bed, bad en brood. Noem de landen maar eens op waar dat nog meer zo is. Het zijn overigens asielzoekers uit verre landen die zelf hier naartoe komen, zo slecht zal het hier dan toch ook weer niet zijn?

[ Bericht 0% gewijzigd door luxerobots op 24-01-2015 20:48:48 ]
pi_149015701
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 18:09 schreef luxerobots het volgende:

[..]

De vergelijking Nederland, Saoedi Arabië is behoorlijk krom. In Mekka mogen geen andersgelovigen komen, bijbels zijn verboden en vrouwen mogen niet autorijden.

Over asielzoekers, die krijgen bed, bad en brood. Noem de landen maar eens op waar dat nog meer zo is. Het zijn overigens asielzoekers uit verre landen die zelf hier naartoe komen, zo slecht zal het hier dan toch ook weer niet zijn?
Zou kunnen, maar of het nou een vierstellenhotel of een krot is; je flikkert kinderen achter slot en grendel. Moet je wel een behoorlijk wat zelfvertrouwen hebben om dan te bléren dat Nederland de relatie met SA moet beëindigen. Beetje grootheidswaan enzulks.
Dit, dus.
pi_149015720
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 17:44 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik denk alleen dat SA dat niet als schending van mensenrechten ziet. Misschien dat ze in een discussie zeggen dat de moslims stelselmatig worden onderdrukt oid.
I´m back.
pi_149015856
quote:
Nergens zo veel onthoofdingen als in Saudi-Arabië

Onthoofdingen en stenigingen. Mondiaal wordt geschokt gereageerd op de daden van strijders van ISIS in Irak en Syrië, vooral na de brute dood van de Amerikaanse journalist James Foley. Aanzienlijk minder ophef is er over de voor vandaag geplande onthoofding van Hajras al-Qurey in Saudi-Arabië. Net als voor de negentien tot mogelijk 23 andere identieke executies die begin deze maand ‘bij koninklijk besluit’ werden uitgevoerd in het land.

Nergens ter wereld vinden onthoofdingen zó systematisch plaats en ook nog eens uitgevoerd door de autoriteiten als in Saudi-Arabië, blijkt uit documenten van mensenrechtenorganisaties Amnesty International en Human Rights Watch (HRW). Relatief lichte overtredingen, zoals het bezit van softdrugs of tovenarij, zijn al genoeg om door een rechtbank te worden veroordeeld voor een publieke onthoofding. (...) MetroNieuws
Onthoofdingen bij koninklijk besluit. En Wim-Lex komt gezellig op de koffie.
  zaterdag 24 januari 2015 @ 18:18:56 #44
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_149015928
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 13:53 schreef riazop het volgende:
[ afbeelding ]

Hij gaat dus toch op bezoek bij een beruchte dictator van een land met doodstraffen voor homo's en waar vrouwenrechten onbestaande zijn.

Olie is de heroïne van het westen. Heb je er voldoende van kun je alles maken. Als achterlijk islamitisch land. :') En komt Willem een kowtow bij je doen. En lukt dat niet helemaal komt de VS zo tussen de 300.000 en tussen de 600.000 van je burgers dood maken. :') En dan lukt het achteraf ook niet helemaal om een stabiele olie toevoer te regelen dankzij de IS. :')

[ Bericht 4% gewijzigd door Megumi op 24-01-2015 18:25:05 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 24 januari 2015 @ 18:26:05 #45
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_149016147
Koningshuizen zijn bevriend dus verstek laten gaan is geen optie.

Idem (nou ja bijna) voor de aanwezigheid van Koenders: naties zijn bevriend dus verstek laten gaan is geen optie.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 24 januari 2015 @ 18:27:48 #46
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_149016204
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 18:26 schreef Whiskers2009 het volgende:

Idem (nou ja bijna) voor de aanwezigheid van Koenders: naties zijn bevriend dus verstek laten gaan is geen optie.
Plus dat een autoloze zondag de meeste ook wel wat tegen viel. :')
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_149016215
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 18:26 schreef Whiskers2009 het volgende:

Iedereen die kritisch is, moet zijn bek houden, dus verstek gaan is geen optie.
I´m back.
pi_149016229
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 18:27 schreef Megumi het volgende:

[..]

Plus dat een autoloze zondag de meeste ook wel wat tegen viel. :')
Dat is niet waar.
I´m back.
pi_149016257
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 18:18 schreef Megumi het volgende:

[..]

Olie is de heroïne van het westen. Heb je er voldoende van kun je alles maken. Als achterlijk islamitisch land. :') En lukt dat niet helemaal komt de VS zo tussen de 300.000 en tussen de 600.000 van je burgers dood maken. :') En dan lukt het achteraf ook niet helemaal om een stabiele olie toevoer te regelen dankzij de IS. :')
Het is niet dat de Amerikanen zo veel doden gemaakt hebben. Het is dat na de val van bijvoorbeeld Hussein een golf van etnisch geweld ontstond.
  zaterdag 24 januari 2015 @ 18:32:01 #50
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_149016326
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 18:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat is niet waar.
Ik ben toen nog door een mercedes bestuurder aangereden die het er niet mee eens was. :') Maar toegeven dat waren nog eens mooie tijden de koude oorlog met duidelijke en beheersbare vijanden zoals de USSR ik verlang er eigenlijk naar terug. :')

[ Bericht 3% gewijzigd door Megumi op 24-01-2015 18:38:40 ]
pi_149016442
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 18:32 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik ben toen nog door een mercedes bestuurder aangereden die het er niet mee eens was. :')
Dat is ietsje minder. Zwaar gewond?
Ik ben door mijn vader op 1 van die zondagen van een dijk afgegooid, omdat ik steeds sneeuwballen naar hem gooide... het was toen wit.
Maar joh ik wist niet dat jij al zo oud was... :{.
I´m back.
  zaterdag 24 januari 2015 @ 18:37:57 #52
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_149016470
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 18:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat is ietsje minder. Zwaar gewond?
Ik ben door mijn vader op 1 van die zondagen van een dijk afgegooid, omdat ik steeds sneeuwballen naar hem gooide... het was toen wit.
Maar joh ik wist niet dat jij al zo oud was... :{.
Viel best mee en we hebben een kleine verbouwing aan die auto uitgevoerd samen met wat vrienden. :')
pi_149016475
Sentiment boven politiek en daarmee ons welzijn stellen :')
pi_149016508
Prima toch om WimLex daarheen te sturen. SA is een land waar we handelsrelaties mee betrekken en die worden op deze manier geëerd. De koning moet zich niet gaan bezighouden met politieke kwesties.
pi_149016512
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 18:37 schreef Megumi het volgende:

[..]

Viel best mee en we hebben een kleine verbouwing aan die auto uitgevoerd samen met wat vrienden. :')
Okee, gelukkig dan maar, in de jaren 70 vielen er zo'n 3.500 fatale slachtoffers in het verkeer per jaar.
Maar goed, je hebt dat dus wel meegemaakt...
I´m back.
  zaterdag 24 januari 2015 @ 18:41:05 #56
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_149016540
Lekker hielen likken in Saudi Arabië. :N
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_149016556
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 18:39 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Prima toch om WimLex daarheen te sturen. SA is een land waar we handelsrelaties mee betrekken en die worden op deze manier geëerd. De koning moet zich niet gaan bezighouden met politieke kwesties.
Nee, maar onze regering wel, toch? Of is het idd zo dat de bevolking een mond vol heeft over Marokkaanse straatschoffies, maar dat de grens bereikt is met 10 eurocent meer of minder bij de pomp?
I´m back.
pi_149016563
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 18:39 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het is juist politiek gezien verstandig om te gaan.
  zaterdag 24 januari 2015 @ 18:41:50 #59
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_149016568
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 18:38 schreef Zolder het volgende:
Sentiment boven politiek en daarmee ons welzijn stellen :')
Dat is natuurlijk relatief. Voor de jaren 90 was de strategie duidelijk. En een A bom droppen boven een groot land bij een duidelijk te vinden vijand is makkelijk. En schrikt af. Het vinden van je buurman die een moslim extremist is is wat lastiger. Voor de CIA en dergelijke nu de USSR is verdwenen om die lui in bedwang te houden. :') Zeker als je als de CIA die lui steunde om de USSR te verslaan. :')
pi_149016595
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 18:41 schreef Revanches het volgende:
Lekker hielen likken in Saudi Arabië. :N
Gat.
I´m back.
  zaterdag 24 januari 2015 @ 18:59:47 #61
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_149017102
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 18:41 schreef Zolder het volgende:

[..]

Het is juist politiek gezien verstandig om te gaan.
Helemaal met je eens aangezien we die olie nodig hebben in deze onzekere tijden. Zonder duidelijk beleid en strategie. Dan is het wel nodig wat normen en waarden opzij te zetten. En de burger betaald het gelach toch wel zij het in de vorm van belasting of soldaten op een slachtveld.
pi_149017150
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 13:53 schreef riazop het volgende:
[ afbeelding ]

Het is allemaal een hypocriete bende. Zodra er geld te verdienen is kijken ze zonder moeite de andere kant op.
pi_149017564
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 19:01 schreef zweefbij het volgende:

[..]

Het is allemaal een hypocriete bende. Zodra er geld te verdienen is kijken ze zonder moeite de andere kant op.
Ja, daar is onze piramide wel op gebaseerd hè. Ik bedoel waarom denk je dat iedereen zo zit te vlassen op de huizenprijzen? Waarom zijn die salarissen in de publieke en semi-publieke sector zo gestegen? Wat je verdient dat ben je.
I´m back.
  zaterdag 24 januari 2015 @ 19:19:15 #64
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_149017700
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 18:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Okee, gelukkig dan maar, in de jaren 70 vielen er zo'n 3.500 fatale slachtoffers in het verkeer per jaar.
Ach wat gegoochel met gegevens ik denk dat er wat meer mensen dood gegaan zijn aan politiek wanbeleid bijvoorbeeld dan verkeersdoden.
pi_149017797
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 19:19 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ach wat gegoochel met gegevens ik denk dat er wat meer mensen dood gegaan zijn aan politiek wanbeleid bijvoorbeeld dan verkeersdoden.
Ja, in Biafra, VietNam?
Maar dat is sws nu ook aan de gang toch?
Irak, Syrië?
I´m back.
pi_149017922
Nederland: van 4 november 1973 tot en met 6 januari 1974 tienmaal. http://nl.wikipedia.org/wiki/Autovrije_dag
Ben je van mijn leeftijd ongeveer Megumi?
I´m back.
  zaterdag 24 januari 2015 @ 19:26:49 #67
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_149017958
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 19:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, in Biafra, VietNam?
Maar dat is sws nu ook aan de gang toch?
Irak, Syrië?
Ik denk dat het aantal doden vanwege een oorlog in bijvoorbeeld Irak slecht te vergelijken is met het aantal doden per auto of gevlogen kilometer. Zeker als we WO1 en 2 buiten beschouwing laten. :') Toegeven verkeersdoden en een vliegramp aanvaarden we beter dan een oorlog op bevel van een maffe politicus. Ik denk dat de laatste mensen een generaal en een politicus in een bunker zijn. :')
pi_149018025
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 19:26 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik denk dat het aantal doden vanwege een oorlog in bijvoorbeeld Irak slecht te vergelijken is met het aantal doden per auto of gevlogen kilometer. Zeker als we WO1 en 2 buiten beschouwing laten. :') Toegeven verkeersdoden en een vliegramp aanvaarden we beter dan een oorlog op bevel van een maffe politicus. Ik denk dat de laatste mensen en generaal en een politicus in een bunker zijn. :')
Wat is je punt nou?
Dat we gewoon Abdullah zijn nabestaanden zijn gat likken, en dat dat heel goed is, want anders krijgen we een autoloze zondag?
I´m back.
pi_149018078
En tegelijk sancties instellen tegen Iran en Syrië, lekker hypocriet.
pi_149018134
naar fabiola ging alleen bea en hier gaan ze met twee. Zo belangrijk is het blijkbaar.
  zaterdag 24 januari 2015 @ 19:35:47 #71
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_149018276
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 19:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat is je punt nou?
Dat we gewoon Abdullah zijn nabestaanden zijn gat likken, en dat dat heel goed is, want anders krijgen we een autoloze zondag?
Dan snap je het nog niet helemaal het gaat zelfs om het opzij zetten van je democratische normen en waarden omdat je de olie van dat land nodig hebt. En voor het handen afhaken en stenigen en dergelijke knijpen we een oogje dicht. Of de stokslagen die een blogger krijgt voor het uiten van zijn mening.
pi_149018403
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 19:35 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dan snap je het nog niet helemaal het gaat zelfs om het opzij zetten van je democratische normen en waarden omdat je de olie van dat land nodig hebt. En voor het handen afhaken en stenigen en dergelijke knijpen we een oogje dicht. Of de stokslagen die een blogger krijgt voor het uiten van zijn mening.
Dar ben ik dus niet voor. Als kleine natie kunnen we best gewoon kont tegen kribbe gooien. Alleen als je kont zegt dan denken de machthebbers hier welke Saoudi kont moeten we likken, om dan alsnog de accijns op te schroeven als die prijs laag ligt.
I´m back.
  zaterdag 24 januari 2015 @ 19:43:05 #73
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_149018518
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 19:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dar ben ik dus niet voor. Als kleine natie kunnen we best gewoon kont tegen kribbe gooien.
Kijk maar eens hoe we met het huidige Rusland omgaan handelsbelangen gaan voor. Kont likken en geld gaat altijd voor. Zeker voor een klein land als Nederland.
pi_149018614
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 19:43 schreef Megumi het volgende:

[..]

Kijk maar eens hoe we met het huidige Rusland omgaan handelsbelangen gaan voor. Kont likken en geld gaat altijd voor. Zeker voor een klein land als Nederland.
Dat was ooit anders.
I´m back.
  zaterdag 24 januari 2015 @ 19:46:25 #75
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_149018654
gewoon landverraders. punt. geen aandacht aangeven tenzij je ze oppakken en berechten kan dan.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zaterdag 24 januari 2015 @ 19:51:18 #76
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_149018894
Ik leg het manco bij het feit dat SA een protectoraat van de US/UK is.

Als die in een twist SA plotseling bij de axis of evil zouden scharen zou onze regering vooraan staan om regime change te eisen.

Nou hebben ze een lulverhaal over "brede betrekkingen" en komen ze braaf opdraven om handje te schudden.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  zaterdag 24 januari 2015 @ 19:56:11 #77
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_149019082
Door de Saoedi's is wa rijk, koninklijke shell enzo.
pi_149019138
Lijkt me nogal standaard diplomatie om in dergelijke gevallen je gezicht te laten zien.
pi_149019248
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 19:57 schreef kLowJow het volgende:
Lijkt me nogal standaard diplomatie om in dergelijke gevallen je gezicht te laten zien.
Maar door wie? Door onze door god gezonden zoon Willy? Of door de achterneef van de personnel assistent van de buurman van de aangenomen broer van de zuster van de staatssecretaris van buza?
I´m back.
  zaterdag 24 januari 2015 @ 20:02:25 #80
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_149019363
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 19:56 schreef Manke het volgende:
Door de Saoedi's is wa rijk, koninklijke shell enzo.
Koninkrijken en incest gaat hand in hand.

Shell Oil Company is a 50/50 partner with the Saudi Arabian government-owned oil company Saudi Aramco in Motiva Enterprises

http://en.wikipedia.org/wiki/Motiva_Enterprises
Your games are death
With every breath
pi_149019431
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 19:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
naar fabiola ging alleen bea en hier gaan ze met twee. Zo belangrijk is het blijkbaar.
Saoedie Arabie heeft meer olie dan de Belgen. Zo simpel is het.
pi_149019462
quote:
Want als mister Noord Korea omvalt gaat ie ook?
pi_149019487
Namen noemen van overleden mensen in Auschwitz en daarna je respect betuigen aan dictators...

ach, laat maar ook zitten, ik kan wel weer een heel verhaal op gaan zetten maar wat heeft het voor zin
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_149019567
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 16:27 schreef Jigzoz het volgende:
Geld is veel belangrijker dan mensenrechten. Dat is geen geheim verder.
Olie, daar gaat het om.
pi_149019581
Maar als Willy & Max in Appelscha zijn gaat het klootjesvolk weer hard klappen hoor.

en dan gillen ze dat Nederland best goed onderwijs heeft....
pi_149019593
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 20:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar door wie? Door onze door god gezonden zoon Willy? Of door de achterneef van de personnel assistent van de buurman van de aangenomen broer van de zuster van de staatssecretaris van buza?
Is afhankelijk van de macht, invloed en betrekkingen met het land. Alle drie vereisen in dit geval een zware delegatie. Tenzij je juist de dood van de koning aan wil grijpen om 'een statement' te maken natuurlijk.
pi_149019676
quote:

[ afbeelding ]

Zal ik je wat vertellen? Als Abdullah toen niet bezig was met doodgaan had hij daar naast hun gestaan, of 1 van z'n broers :')
pi_149019760
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 20:07 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Is afhankelijk van de macht, invloed en betrekkingen met het land. Alle drie vereisen in dit geval een zware delegatie. Tenzij je juist de dood van de koning aan wil grijpen om 'een statement' te maken natuurlijk.
Nah, ik vind het een beetje gek als premier rondlopen daar in Parijs nav CharlieHebdo, en dan vervolgens Willy en Bertje sturen naar S-A. Denken ze echt dat wij als stemvee gewoon niet nadenken oid?
Raifi Malawi, die kennen we toch... amongst many others.
Een verkrachte vrouw die 90 zweepslagen krijgt.
Een vrouw die vanwege bepaalde aantijgingen gewoon op een plein even wordt onthoofd, vorige week...
Ben ik nou gek?

:r .
I´m back.
pi_149019847
Ach, misschien dat Willy alle namen van de slachtoffers van het regime in S-A gaat voorlezen?
I´m back.
pi_149019861
Ik zeg het je, als ze daar in SA niet bezig waren met hun koning hadden ze ook wel wat mannetjes naar Parijs gestuurd en zouden ze ook tussen de wereldleiders lopen :')
pi_149019933
quote:
Waar was Beatrix dan toen Kim Jong Il dood ging?
pi_149020008
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 20:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nah, ik vind het een beetje gek als premier rondlopen daar in Parijs nav CharlieHebdo, en dan vervolgens Willy en Bertje sturen naar S-A. Denken ze echt dat wij als stemvee gewoon niet nadenken oid?
Raifi Malawi, die kennen we toch... amongst many others.
Een verkrachte vrouw die 90 zweepslagen krijgt.
Een vrouw die vanwege bepaalde aantijgingen gewoon op een plain even wordt onthoofd, vorige week...
Ben ik nou gek?

:r .
Als je denkt dat het zinvol is je onvrede hierover te uiten door hun zojuist overleden koning te beledigen vind ik je wel een beetje gek ja.
  zaterdag 24 januari 2015 @ 20:19:56 #93
3185 Adelante
To let it go now
pi_149020076
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 20:15 schreef reza1 het volgende:

[..]

Waar was Beatrix dan toen Kim Jong Il dood ging?
Volgens mij hebben we met Noord Korea geen nauwe banden :')
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_149020092
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 20:18 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Als je denkt dat het zinvol is je onvrede hierover te uiten door hun zojuist overleden koning te beledigen vind ik je wel een beetje gek ja.
Solliciteer zou ik zeggen. :D.
Jij begrijpt het.
I´m back.
pi_149020244
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 20:19 schreef Adelante het volgende:

[..]

Dan lijkt het me een goed idee om nauwe banden te gaan vormen met Noord-Korea.
pi_149020477
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 20:13 schreef Ryan3 het volgende:
Ach, misschien dat Willy alle namen van de slachtoffers van het regime in S-A gaat voorlezen?
En tegen de tijd dat-ie klaar is kan hij direct het stokje overdragen aan Amalia. :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  zaterdag 24 januari 2015 @ 20:37:11 #97
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_149020564
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 20:34 schreef Ferdo het volgende:

[..]

En tegen de tijd dat-ie klaar is kan hij direct het stokje overdragen aan Amalia. :')
Het stokje waar Raif Badawi zijn slagen mee heeft gehad. Als aandenken.
Your games are death
With every breath
pi_149020571
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 20:13 schreef Ryan3 het volgende:
Opa Bernhard had de namen van de vervolgde joden niet voorgelezen hoor. Maar misschien kan Maxima de namen van de verdwenen mensen in Argentinië oplezen.
pi_149020599
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 20:37 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Opa Bernhard had de namen van de vervolgde joden niet voorgelezen hoor. Maar misschien kan Maxima de namen van de verdwenen mensen in Argentinië oplezen.
Die gasten kunnen idd paar jaar vooruit....
I´m back.
  zaterdag 24 januari 2015 @ 20:42:54 #100
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_149020734
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 20:37 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Bernard had zo'n reisje naar SA wel op prijs gesteld. De harems van de prinsen even bezoeken, op luipaarden jagen vanaf een kameel, wat envelopjes met inhoud in zijn binnenzak steken :)
Your games are death
With every breath
pi_149020799
Zou Timmermans ook fantastisch Arabisch spreken?

Dan kan hij betraand een bezielende speech houden aan het graf. Zodat het klootjesvolk in Nederland ook diep onder de indruk raakt van deze dictator.
pi_149020875
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 20:37 schreef Rica het volgende:

[..]

Het stokje waar Raif Badawi zijn slagen mee heeft gehad. Als aandenken.
Wil je even ophouden de naam Raif Badawi te noemen? Dat is storend in deze discussie. De Koning werkt héél had voor zijn geld ja.
  zaterdag 24 januari 2015 @ 20:46:35 #103
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_149020878
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 20:44 schreef riazop het volgende:

Dan kan hij betraand een bezielende speech houden aan het graf. Zodat het klootjesvolk in Nederland ook diep onder de indruk raakt van deze dictator.
Hopelijk laten ze Teeven thuis. Anders doet ie nog ideeën op hoe we hier het politieapparaat kunnen "verbeteren"
Your games are death
With every breath
pi_149020949
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 20:44 schreef riazop het volgende:

Ik zie hem er voor aan, en dan de google translate gebruiken. :').
Die gasten kunnen gewoon alles flikken.
Woorden zijn gewoon een spelletje.
Ik begin nu wel een beetje te begrijpen waarom er zoveel BNW looneys zijn.
I´m back.
pi_149020975
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 20:46 schreef riazop het volgende:

[..]

Wil je even ophouden de naam Raif Badawi te noemen? Dat is storend in deze discussie. De Koning werkt héél had voor zijn geld ja.
El Hamdulillah.
I´m back.
pi_149025704
Ook dit is heel goed en belangrijk voor ons bedrijfsleven.

pi_149032662
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 20:19 schreef Adelante het volgende:

[..]

Daar valt dan ook niks te verdienen
pi_149032688
Je kunt veel van wilders zeggen maar hij is iig niet hypocriet.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_149032728
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 08:31 schreef TLC het volgende:
Je kunt veel van wilders zeggen maar hij is iig niet hypocriet.
_O-
  zondag 25 januari 2015 @ 16:10:17 #110
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_149043579
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 19:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat was ooit anders.
Precies. Maar ik denk wel dat Nederland er goed aan zou doen een meer strategisch beleid te ontwikkelen. Met kontlikken ben je wellicht straks onderdeel van het groot Russische of Chinese rijk. :')
pi_149044901
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 16:10 schreef Megumi het volgende:

[..]

Precies. Maar ik denk wel dat Nederland er goed aan zou doen een meer strategisch beleid te ontwikkelen. Met kontlikken ben je wellicht straks onderdeel van het groot Russische of Chinese rijk. :')
Voorlopig zijn we met kontlikken onderdeel van het Amerikaanse Rijk.
pi_149044921
Als een Monarch ergens overlijdt kan je echt niet een of andere tijdelijke Ministertje sturen, kan je nog beter niemand sturen, Koning Willem-Alexander wordt in dat land gezien als redelijk gelijk niveau dus.
pi_149044942
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 16:48 schreef riazop het volgende:

[..]

Voorlopig zijn we met kontlikken onderdeel van het Amerikaanse Rijk.
Gelukkig maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')