Wil je even ophouden de naam Raif Badawi te noemen? Dat is storend in deze discussie. De Koning werkt héél had voor zijn geld ja.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:37 schreef Rica het volgende:
[..]
Het stokje waar Raif Badawi zijn slagen mee heeft gehad. Als aandenken.
Hopelijk laten ze Teeven thuis. Anders doet ie nog ideeën op hoe we hier het politieapparaat kunnen "verbeteren"quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:44 schreef riazop het volgende:
Zou Timmermans ook fantastisch Arabisch spreken?
Dan kan hij betraand een bezielende speech houden aan het graf. Zodat het klootjesvolk in Nederland ook diep onder de indruk raakt van deze dictator.
Ik zie hem er voor aan, en dan de google translate gebruiken.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:44 schreef riazop het volgende:
Zou Timmermans ook fantastisch Arabisch spreken?
Dan kan hij betraand een bezielende speech houden aan het graf. Zodat het klootjesvolk in Nederland ook diep onder de indruk raakt van deze dictator.
El Hamdulillah.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:46 schreef riazop het volgende:
[..]
Wil je even ophouden de naam Raif Badawi te noemen? Dat is storend in deze discussie. De Koning werkt héél had voor zijn geld ja.
Daar valt dan ook niks te verdienenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we met Noord Korea geen nauwe banden
quote:Op zondag 25 januari 2015 08:31 schreef TLC het volgende:
Je kunt veel van wilders zeggen maar hij is iig niet hypocriet.
Precies. Maar ik denk wel dat Nederland er goed aan zou doen een meer strategisch beleid te ontwikkelen. Met kontlikken ben je wellicht straks onderdeel van het groot Russische of Chinese rijk.quote:
Voorlopig zijn we met kontlikken onderdeel van het Amerikaanse Rijk.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:10 schreef Megumi het volgende:
[..]
Precies. Maar ik denk wel dat Nederland er goed aan zou doen een meer strategisch beleid te ontwikkelen. Met kontlikken ben je wellicht straks onderdeel van het groot Russische of Chinese rijk.
Gelukkig maar.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:48 schreef riazop het volgende:
[..]
Voorlopig zijn we met kontlikken onderdeel van het Amerikaanse Rijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |