Maar door wie? Door onze door god gezonden zoon Willy? Of door de achterneef van de personnel assistent van de buurman van de aangenomen broer van de zuster van de staatssecretaris van buza?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:57 schreef kLowJow het volgende:
Lijkt me nogal standaard diplomatie om in dergelijke gevallen je gezicht te laten zien.
Koninkrijken en incest gaat hand in hand.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:56 schreef Manke het volgende:
Door de Saoedi's is wa rijk, koninklijke shell enzo.
Saoedie Arabie heeft meer olie dan de Belgen. Zo simpel is het.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
naar fabiola ging alleen bea en hier gaan ze met twee. Zo belangrijk is het blijkbaar.
Want als mister Noord Korea omvalt gaat ie ook?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:57 schreef kLowJow het volgende:
Lijkt me nogal standaard diplomatie om in dergelijke gevallen je gezicht te laten zien.
Olie, daar gaat het om.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:27 schreef Jigzoz het volgende:
Geld is veel belangrijker dan mensenrechten. Dat is geen geheim verder.
Is afhankelijk van de macht, invloed en betrekkingen met het land. Alle drie vereisen in dit geval een zware delegatie. Tenzij je juist de dood van de koning aan wil grijpen om 'een statement' te maken natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar door wie? Door onze door god gezonden zoon Willy? Of door de achterneef van de personnel assistent van de buurman van de aangenomen broer van de zuster van de staatssecretaris van buza?
Zal ik je wat vertellen? Als Abdullah toen niet bezig was met doodgaan had hij daar naast hun gestaan, of 1 van z'n broersquote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:05 schreef riazop het volgende:
Toch knap dat Nederland zo snel van gedachten kan veranderen:
2 weken geleden stond Rutte nog enthousiast op de charlie demo
[ afbeelding ]
En nu stuurt ie de koning voor de laatste eer voor een dictator van een feodaal regime dat haaks staat op elke vorm van mensenrechten.
Nah, ik vind het een beetje gek als premier rondlopen daar in Parijs nav CharlieHebdo, en dan vervolgens Willy en Bertje sturen naar S-A. Denken ze echt dat wij als stemvee gewoon niet nadenken oid?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:07 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Is afhankelijk van de macht, invloed en betrekkingen met het land. Alle drie vereisen in dit geval een zware delegatie. Tenzij je juist de dood van de koning aan wil grijpen om 'een statement' te maken natuurlijk.
Waar was Beatrix dan toen Kim Jong Il dood ging?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:57 schreef kLowJow het volgende:
Als je denkt dat het zinvol is je onvrede hierover te uiten door hun zojuist overleden koning te beledigen vind ik je wel een beetje gek ja.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nah, ik vind het een beetje gek als premier rondlopen daar in Parijs nav CharlieHebdo, en dan vervolgens Willy en Bertje sturen naar S-A. Denken ze echt dat wij als stemvee gewoon niet nadenken oid?
Raifi Malawi, die kennen we toch... amongst many others.
Een verkrachte vrouw die 90 zweepslagen krijgt.
Een vrouw die vanwege bepaalde aantijgingen gewoon op een plain even wordt onthoofd, vorige week...
Ben ik nou gek?
.
Volgens mij hebben we met Noord Korea geen nauwe bandenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:15 schreef reza1 het volgende:
[..]
Waar was Beatrix dan toen Kim Jong Il dood ging?
Solliciteer zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:18 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Als je denkt dat het zinvol is je onvrede hierover te uiten door hun zojuist overleden koning te beledigen vind ik je wel een beetje gek ja.
Dan lijkt het me een goed idee om nauwe banden te gaan vormen met Noord-Korea.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we met Noord Korea geen nauwe banden
En tegen de tijd dat-ie klaar is kan hij direct het stokje overdragen aan Amalia.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:13 schreef Ryan3 het volgende:
Ach, misschien dat Willy alle namen van de slachtoffers van het regime in S-A gaat voorlezen?
Het stokje waar Raif Badawi zijn slagen mee heeft gehad. Als aandenken.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En tegen de tijd dat-ie klaar is kan hij direct het stokje overdragen aan Amalia.
Opa Bernhard had de namen van de vervolgde joden niet voorgelezen hoor. Maar misschien kan Maxima de namen van de verdwenen mensen in Argentinië oplezen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:13 schreef Ryan3 het volgende:
Ach, misschien dat Willy alle namen van de slachtoffers van het regime in S-A gaat voorlezen?
Die gasten kunnen idd paar jaar vooruit....quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Opa Bernhard had de namen van de vervolgde joden niet voorgelezen hoor. Maar misschien kan Maxima de namen van de verdwenen mensen in Argentinië oplezen.
Bernard had zo'n reisje naar SA wel op prijs gesteld. De harems van de prinsen even bezoeken, op luipaarden jagen vanaf een kameel, wat envelopjes met inhoud in zijn binnenzak stekenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Opa Bernhard had de namen van de vervolgde joden niet voorgelezen hoor. Maar misschien kan Maxima de namen van de verdwenen mensen in Argentinië oplezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |