http://www.z24.nl/bijzake(...)dische-koning-531944quote:Koning Willem-Alexander en minister Bert Koenders van Buitenlandse Zaken gaan zaterdag naar de Saudische hoofdstad Riyad om het rouwbeklag voor de overleden koning Abdullah bij te wonen, maar dat valt niet bij iedereen in goede aarde.
Alexander Pechtold van D66 twitterde het jammer te vinden “dat de koning geen sneeuwvrij heeft genomen” . Dat was met een knipoog, lichtte hij toe aan persbureau ANP.
Anders wordt er volgens Pechtold nog weleens “een goed excuus verzonnen” als je niet direct de relatie met een ander land op scherp wilt zetten, maar de goede verstaander in het andere land toch wel iets duidelijk wilt maken. Pechtold wijst in dit verband op de mensenrechtensituatie in Saudi-Arabië. Pechtold had de aanwezigheid van Koenders wel genoeg gevonden, gaf hij toe.
Misselijkmakende foto. Neo-fascisten voor vrijheidquote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:05 schreef riazop het volgende:
Toch knap dat Nederland zo snel van gedachten kan veranderen:
2 weken geleden stond Rutte nog enthousiast op de charlie demo
[ afbeelding ]
En nu stuurt ie de koning voor de laatste eer voor een dictator van een feodaal regime dat haaks staat op elke vorm van mensenrechten.
Ik zie em niet...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:05 schreef riazop het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een soort Waar is Waldo?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:05 schreef riazop het volgende:
[ afbeelding ]
En nu stuurt ie de koning voor de laatste eer voor een dictator van een feodaal regime dat haaks staat op elke vorm van mensenrechten.
Ze waren er ALLEMAAL he.quote:
En dan wij later een kwartje meer betalen aan de pomp zeker?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:37 schreef Glazenmaker het volgende:
Het zou wel grappig zijn als Willy een respectloze stunt uithaalt.
Ik heb een fiets. Yolo.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:41 schreef riazop het volgende:
[..]
En dan wij later een kwartje meer betalen aan de pomp zeker?
Niets aan de hand, doorlopen en smoel houden...quote:Rutte verdedigt 'zware delegatie' bij rouwbeklag Saudische koning | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Vanuit de Tweede Kamer is er kritiek op de 'zware delegatie'.
Volgens de premier onderhouden Nederland en Saudi-Arabië ''brede betrekkingen'' en daarbij hoort het om ''op passende wijze'' de laatste eer te bewijzen aan de koning, zoals zaterdag gebeurt.
Via de Rijksvoorlichtingsdienst liet de premier weten: ''Door de relatie te onderhouden wordt ook de mogelijkheid geboden samen te werken en soms lastige gesprekken te voeren, zoals in de strijd tegen ISIS en het voeren van een mensenrechtendialoog. Ook landen als België, Frankrijk en de VS kiezen ervoor om zich op het hoogste niveau te laten vertegenwoordigen.''
Bron: www.nu.nl
Werkte prima in Sochi bij Poetin.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:50 schreef Ryan3 het volgende:
Heeft-ie zijn weekend weer voor moeten onderbreken:
[..]
Niets aan de hand, doorlopen en smoel houden...
Bovendien zo'n vrouw die 90 zweepslagen krijgt, omdat ze verkracht was, had het wrs zelf uitgelokt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:18 schreef datismijnmening het volgende:
Niet weten dat Saudi Arabië een belangrijke handelspartner en bondgenoot is van Nederland
Daarbij geeft SA geen fuck als Willy niet komt, wij hebben meer te verliezen dan dat we winnen met een politiek correct statement.
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bovendien zo'n vrouw die 90 zweepslagen krijgt, omdat ze verkracht was, had het wrs zelf uitgelokt.
Nederland schendt ook mensenrechten. Niet op de schaal zoals SA dat doet, maar toch genoeg zodat andere landen ons ook links zouden kunnen laten liggen vanwege het schenden ervan.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bovendien zo'n vrouw die 90 zweepslagen krijgt, omdat ze verkracht was, had het wrs zelf uitgelokt.
Je bedoelt daar in Groningen?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nederland schendt ook mensenrechten. Niet op de schaal zoals SA dat doet, maar toch genoeg zodat andere landen ons ook links zouden kunnen laten liggen vanwege het schenden ervan.
Dat ze daar gas uit de grond halen en dat de helft van Oost-Groningen langzaam wegzakt?quote:
Hmmnee, dat niet.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat ze daar gas uit de grond halen en dat de helft van Oost-Groningen langzaam wegzakt?
Ja, okee, dat is wel een punt idd.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Asielzoekergezinnen met kind en al in de cel flikkeren, bijvoorbeeld.
Ik mag toch hopen dat dat het enige is.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee, dat is wel een punt idd.
Nog meer?
Ja, dat weet ik niet dus.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dat het enige is.
Als je Snowden moet geloven is het met de privacy ook bizar gesteld. Het is allemaal wat abstracter dan een vrouw die wordt gestraft omdat ze verkracht is of een gozer die stokslagen krijgt, maar die quatsch over het stopzetten van handelsbetrekkingen kun je pas doen als de wederpartij geen argumenten meer heeft.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik niet dus.
Ik bedoel de manier waarop onze overheid omspringt met klokkenluiders was volgens mij in het verleden wel een reden tot vermelding op de lijst van Amnesty International, dacht ik.
Precies. Timmermans wist niet hoe snel hij in actie moest komen nadat de Saoedi's pissig waren over de stickers va Wilders.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:11 schreef SjongeJonge65535 het volgende:
Is goed voor de handelsbetrekkingen.
In ieder geval in mijn ogen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Precies. Timmermans wist niet hoe snel hij in actie moest komen nadat de Saoedi's pissig waren over de stickers va Wilders.
Nederland bewijst het keer op keer: economische belangen gaan vóór mensenrechten. Zie ook de Olympische Spelen in Rusland vorig jaar.
Het maakt ons als land volstrekt ongeloofwaardig.
De vergelijking Nederland, Saoedi-Arabië is behoorlijk krom. Bijbels zijn verboden, in Mekka mogen geen andersgelovigen komen en vrouwen mogen niet autorijden.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je Snowden moet geloven is het met de privacy ook bizar gesteld. Het is allemaal wat abstracter dan een vrouw die wordt gestraft omdat ze verkracht is of een gozer die stokslagen krijgt, maar die quatsch over het stopzetten van handelsbetrekkingen kun je pas doen als de wederpartij geen argumenten meer heeft.
Zelf de hele mikmak afluisteren en kinderen in een cel pleuren is geen fijne positie om kritiek te hebben op landen als SA.
Zou kunnen, maar of het nou een vierstellenhotel of een krot is; je flikkert kinderen achter slot en grendel. Moet je wel een behoorlijk wat zelfvertrouwen hebben om dan te bléren dat Nederland de relatie met SA moet beëindigen. Beetje grootheidswaan enzulks.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De vergelijking Nederland, Saoedi Arabië is behoorlijk krom. In Mekka mogen geen andersgelovigen komen, bijbels zijn verboden en vrouwen mogen niet autorijden.
Over asielzoekers, die krijgen bed, bad en brood. Noem de landen maar eens op waar dat nog meer zo is. Het zijn overigens asielzoekers uit verre landen die zelf hier naartoe komen, zo slecht zal het hier dan toch ook weer niet zijn?
Ik denk alleen dat SA dat niet als schending van mensenrechten ziet. Misschien dat ze in een discussie zeggen dat de moslims stelselmatig worden onderdrukt oid.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je Snowden moet geloven is het met de privacy ook bizar gesteld. Het is allemaal wat abstracter dan een vrouw die wordt gestraft omdat ze verkracht is of een gozer die stokslagen krijgt, maar die quatsch over het stopzetten van handelsbetrekkingen kun je pas doen als de wederpartij geen argumenten meer heeft.
Zelf de hele mikmak afluisteren en kinderen in een cel pleuren is geen fijne positie om kritiek te hebben op landen als SA.
Onthoofdingen bij koninklijk besluit. En Wim-Lex komt gezellig op de koffie.quote:Nergens zo veel onthoofdingen als in Saudi-Arabië
Onthoofdingen en stenigingen. Mondiaal wordt geschokt gereageerd op de daden van strijders van ISIS in Irak en Syrië, vooral na de brute dood van de Amerikaanse journalist James Foley. Aanzienlijk minder ophef is er over de voor vandaag geplande onthoofding van Hajras al-Qurey in Saudi-Arabië. Net als voor de negentien tot mogelijk 23 andere identieke executies die begin deze maand ‘bij koninklijk besluit’ werden uitgevoerd in het land.
Nergens ter wereld vinden onthoofdingen zó systematisch plaats en ook nog eens uitgevoerd door de autoriteiten als in Saudi-Arabië, blijkt uit documenten van mensenrechtenorganisaties Amnesty International en Human Rights Watch (HRW). Relatief lichte overtredingen, zoals het bezit van softdrugs of tovenarij, zijn al genoeg om door een rechtbank te worden veroordeeld voor een publieke onthoofding. (...) MetroNieuws
Olie is de heroïne van het westen. Heb je er voldoende van kun je alles maken. Als achterlijk islamitisch land.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:53 schreef riazop het volgende:
[ afbeelding ]
Hij gaat dus toch op bezoek bij een beruchte dictator van een land met doodstraffen voor homo's en waar vrouwenrechten onbestaande zijn.
En 2 weken geleden waren het nog allemaal charlies...
Plus dat een autoloze zondag de meeste ook wel wat tegen viel.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Koningshuizen zijn bevriend dus verstek laten gaan is geen optie.
Idem (nou ja bijna) voor de aanwezigheid van Koenders: naties zijn bevriend dus verstek laten gaan is geen optie.
Iedereen die kritisch is, moet zijn bek houden, dus verstek gaan is geen optie.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Koningshuizen zijn bevriend dus verstek laten gaan is geen optie.
Idem (nou ja bijna) voor de aanwezigheid van Koenders: naties zijn bevriend dus verstek laten gaan is geen optie.
Dat is niet waar.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:27 schreef Megumi het volgende:
[..]
Plus dat een autoloze zondag de meeste ook wel wat tegen viel.
Het is niet dat de Amerikanen zo veel doden gemaakt hebben. Het is dat na de val van bijvoorbeeld Hussein een golf van etnisch geweld ontstond.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:18 schreef Megumi het volgende:
[..]
Olie is de heroïne van het westen. Heb je er voldoende van kun je alles maken. Als achterlijk islamitisch land.En lukt dat niet helemaal komt de VS zo tussen de 300.000 en tussen de 600.000 van je burgers dood maken.
En dan lukt het achteraf ook niet helemaal om een stabiele olie toevoer te regelen dankzij de IS.
![]()
Ik ben toen nog door een mercedes bestuurder aangereden die het er niet mee eens was.quote:
Dat is ietsje minder. Zwaar gewond?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:32 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik ben toen nog door een mercedes bestuurder aangereden die het er niet mee eens was.
Viel best mee en we hebben een kleine verbouwing aan die auto uitgevoerd samen met wat vrienden.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is ietsje minder. Zwaar gewond?
Ik ben door mijn vader op 1 van die zondagen van een dijk afgegooid, omdat ik steeds sneeuwballen naar hem gooide... het was toen wit.
Maar joh ik wist niet dat jij al zo oud was....
Okee, gelukkig dan maar, in de jaren 70 vielen er zo'n 3.500 fatale slachtoffers in het verkeer per jaar.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:37 schreef Megumi het volgende:
[..]
Viel best mee en we hebben een kleine verbouwing aan die auto uitgevoerd samen met wat vrienden.
Nee, maar onze regering wel, toch? Of is het idd zo dat de bevolking een mond vol heeft over Marokkaanse straatschoffies, maar dat de grens bereikt is met 10 eurocent meer of minder bij de pomp?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:39 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Prima toch om WimLex daarheen te sturen. SA is een land waar we handelsrelaties mee betrekken en die worden op deze manier geëerd. De koning moet zich niet gaan bezighouden met politieke kwesties.
Het is juist politiek gezien verstandig om te gaan.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:39 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Prima toch om WimLex daarheen te sturen. SA is een land waar we handelsrelaties mee betrekken en die worden op deze manier geëerd. De koning moet zich niet gaan bezighouden met politieke kwesties.
Dat is natuurlijk relatief. Voor de jaren 90 was de strategie duidelijk. En een A bom droppen boven een groot land bij een duidelijk te vinden vijand is makkelijk. En schrikt af. Het vinden van je buurman die een moslim extremist is is wat lastiger. Voor de CIA en dergelijke nu de USSR is verdwenen om die lui in bedwang te houden.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:38 schreef Zolder het volgende:
Sentiment boven politiek en daarmee ons welzijn stellen
Gat.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:41 schreef Revanches het volgende:
Lekker hielen likken in Saudi Arabië.
Helemaal met je eens aangezien we die olie nodig hebben in deze onzekere tijden. Zonder duidelijk beleid en strategie. Dan is het wel nodig wat normen en waarden opzij te zetten. En de burger betaald het gelach toch wel zij het in de vorm van belasting of soldaten op een slachtveld.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:41 schreef Zolder het volgende:
[..]
Het is juist politiek gezien verstandig om te gaan.
Het is allemaal een hypocriete bende. Zodra er geld te verdienen is kijken ze zonder moeite de andere kant op.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:53 schreef riazop het volgende:
[ afbeelding ]
Hij gaat dus toch op bezoek bij een beruchte dictator van een land met doodstraffen voor homo's en waar vrouwenrechten onbestaande zijn.
En 2 weken geleden waren het nog allemaal charlies...
Ja, daar is onze piramide wel op gebaseerd hè. Ik bedoel waarom denk je dat iedereen zo zit te vlassen op de huizenprijzen? Waarom zijn die salarissen in de publieke en semi-publieke sector zo gestegen? Wat je verdient dat ben je.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:01 schreef zweefbij het volgende:
[..]
Het is allemaal een hypocriete bende. Zodra er geld te verdienen is kijken ze zonder moeite de andere kant op.
Ach wat gegoochel met gegevens ik denk dat er wat meer mensen dood gegaan zijn aan politiek wanbeleid bijvoorbeeld dan verkeersdoden.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, gelukkig dan maar, in de jaren 70 vielen er zo'n 3.500 fatale slachtoffers in het verkeer per jaar.
Ja, in Biafra, VietNam?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:19 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ach wat gegoochel met gegevens ik denk dat er wat meer mensen dood gegaan zijn aan politiek wanbeleid bijvoorbeeld dan verkeersdoden.
Ik denk dat het aantal doden vanwege een oorlog in bijvoorbeeld Irak slecht te vergelijken is met het aantal doden per auto of gevlogen kilometer. Zeker als we WO1 en 2 buiten beschouwing laten.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, in Biafra, VietNam?
Maar dat is sws nu ook aan de gang toch?
Irak, Syrië?
Wat is je punt nou?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:26 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik denk dat het aantal doden vanwege een oorlog in bijvoorbeeld Irak slecht te vergelijken is met het aantal doden per auto of gevlogen kilometer. Zeker als we WO1 en 2 buiten beschouwing laten.Toegeven verkeersdoden en een vliegramp aanvaarden we beter dan een oorlog op bevel van een maffe politicus. Ik denk dat de laatste mensen en generaal en een politicus in een bunker zijn.
![]()
Dan snap je het nog niet helemaal het gaat zelfs om het opzij zetten van je democratische normen en waarden omdat je de olie van dat land nodig hebt. En voor het handen afhaken en stenigen en dergelijke knijpen we een oogje dicht. Of de stokslagen die een blogger krijgt voor het uiten van zijn mening.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat is je punt nou?
Dat we gewoon Abdullah zijn nabestaanden zijn gat likken, en dat dat heel goed is, want anders krijgen we een autoloze zondag?
Dar ben ik dus niet voor. Als kleine natie kunnen we best gewoon kont tegen kribbe gooien. Alleen als je kont zegt dan denken de machthebbers hier welke Saoudi kont moeten we likken, om dan alsnog de accijns op te schroeven als die prijs laag ligt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:35 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dan snap je het nog niet helemaal het gaat zelfs om het opzij zetten van je democratische normen en waarden omdat je de olie van dat land nodig hebt. En voor het handen afhaken en stenigen en dergelijke knijpen we een oogje dicht. Of de stokslagen die een blogger krijgt voor het uiten van zijn mening.
Kijk maar eens hoe we met het huidige Rusland omgaan handelsbelangen gaan voor. Kont likken en geld gaat altijd voor. Zeker voor een klein land als Nederland.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dar ben ik dus niet voor. Als kleine natie kunnen we best gewoon kont tegen kribbe gooien.
Dat was ooit anders.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:43 schreef Megumi het volgende:
[..]
Kijk maar eens hoe we met het huidige Rusland omgaan handelsbelangen gaan voor. Kont likken en geld gaat altijd voor. Zeker voor een klein land als Nederland.
Maar door wie? Door onze door god gezonden zoon Willy? Of door de achterneef van de personnel assistent van de buurman van de aangenomen broer van de zuster van de staatssecretaris van buza?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:57 schreef kLowJow het volgende:
Lijkt me nogal standaard diplomatie om in dergelijke gevallen je gezicht te laten zien.
Koninkrijken en incest gaat hand in hand.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:56 schreef Manke het volgende:
Door de Saoedi's is wa rijk, koninklijke shell enzo.
Saoedie Arabie heeft meer olie dan de Belgen. Zo simpel is het.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
naar fabiola ging alleen bea en hier gaan ze met twee. Zo belangrijk is het blijkbaar.
Want als mister Noord Korea omvalt gaat ie ook?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:57 schreef kLowJow het volgende:
Lijkt me nogal standaard diplomatie om in dergelijke gevallen je gezicht te laten zien.
Olie, daar gaat het om.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:27 schreef Jigzoz het volgende:
Geld is veel belangrijker dan mensenrechten. Dat is geen geheim verder.
Is afhankelijk van de macht, invloed en betrekkingen met het land. Alle drie vereisen in dit geval een zware delegatie. Tenzij je juist de dood van de koning aan wil grijpen om 'een statement' te maken natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar door wie? Door onze door god gezonden zoon Willy? Of door de achterneef van de personnel assistent van de buurman van de aangenomen broer van de zuster van de staatssecretaris van buza?
Zal ik je wat vertellen? Als Abdullah toen niet bezig was met doodgaan had hij daar naast hun gestaan, of 1 van z'n broersquote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:05 schreef riazop het volgende:
[ afbeelding ]
Nah, ik vind het een beetje gek als premier rondlopen daar in Parijs nav CharlieHebdo, en dan vervolgens Willy en Bertje sturen naar S-A. Denken ze echt dat wij als stemvee gewoon niet nadenken oid?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:07 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Is afhankelijk van de macht, invloed en betrekkingen met het land. Alle drie vereisen in dit geval een zware delegatie. Tenzij je juist de dood van de koning aan wil grijpen om 'een statement' te maken natuurlijk.
Waar was Beatrix dan toen Kim Jong Il dood ging?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:57 schreef kLowJow het volgende:
Als je denkt dat het zinvol is je onvrede hierover te uiten door hun zojuist overleden koning te beledigen vind ik je wel een beetje gek ja.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nah, ik vind het een beetje gek als premier rondlopen daar in Parijs nav CharlieHebdo, en dan vervolgens Willy en Bertje sturen naar S-A. Denken ze echt dat wij als stemvee gewoon niet nadenken oid?
Raifi Malawi, die kennen we toch... amongst many others.
Een verkrachte vrouw die 90 zweepslagen krijgt.
Een vrouw die vanwege bepaalde aantijgingen gewoon op een plain even wordt onthoofd, vorige week...
Ben ik nou gek?
.
Volgens mij hebben we met Noord Korea geen nauwe bandenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:15 schreef reza1 het volgende:
[..]
Waar was Beatrix dan toen Kim Jong Il dood ging?
Solliciteer zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:18 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Als je denkt dat het zinvol is je onvrede hierover te uiten door hun zojuist overleden koning te beledigen vind ik je wel een beetje gek ja.
Dan lijkt het me een goed idee om nauwe banden te gaan vormen met Noord-Korea.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we met Noord Korea geen nauwe banden
En tegen de tijd dat-ie klaar is kan hij direct het stokje overdragen aan Amalia.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:13 schreef Ryan3 het volgende:
Ach, misschien dat Willy alle namen van de slachtoffers van het regime in S-A gaat voorlezen?
Het stokje waar Raif Badawi zijn slagen mee heeft gehad. Als aandenken.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En tegen de tijd dat-ie klaar is kan hij direct het stokje overdragen aan Amalia.
Opa Bernhard had de namen van de vervolgde joden niet voorgelezen hoor. Maar misschien kan Maxima de namen van de verdwenen mensen in Argentinië oplezen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:13 schreef Ryan3 het volgende:
Ach, misschien dat Willy alle namen van de slachtoffers van het regime in S-A gaat voorlezen?
Die gasten kunnen idd paar jaar vooruit....quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Opa Bernhard had de namen van de vervolgde joden niet voorgelezen hoor. Maar misschien kan Maxima de namen van de verdwenen mensen in Argentinië oplezen.
Bernard had zo'n reisje naar SA wel op prijs gesteld. De harems van de prinsen even bezoeken, op luipaarden jagen vanaf een kameel, wat envelopjes met inhoud in zijn binnenzak stekenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Opa Bernhard had de namen van de vervolgde joden niet voorgelezen hoor. Maar misschien kan Maxima de namen van de verdwenen mensen in Argentinië oplezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |