Dat zou hij toch ook in de eerste ronde al geweest zijn?quote:Op maandag 26 januari 2015 13:59 schreef Norrage het volgende:
Goede pot van Djoko. Hij is klaar voor Raonic.
Daar wint ie met zn verkeerde arm ook nog van.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat zou hij toch ook in de eerste ronde al geweest zijn?
quote:Op maandag 26 januari 2015 14:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Denk het ook ja, Raonic is veel te afhankelijk van z'n service. Kan me niet voorstellen dat die drie sets van Djoko kan winnenquote:Op maandag 26 januari 2015 14:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoor ik hier een kloon van Johan Derksen op RT7?quote:
Vanavond ja niet voor half 3 Nederlandse tijd. Maar ik denk dat de 1ste wedstrijd wel een lange wedstrijd gaat worden dus zal waarschijnlijk wel wat later zijn.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:30 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Hoor ik hier een kloon van Johan Derksen op RT7?![]()
Btw: Wanneer is die 1/4 finale dames tussen die Canadese (2de rechts) en die Russische? (4de van rechts)Vanavond?
[ afbeelding ]
Irritante kabouter inderdaad.quote:Op maandag 26 januari 2015 03:30 schreef Anonymousz het volgende:
wat is die cibulkova irritant
met haar pome bij ieder punt
Super mooie foto dit. Ook Serena ziet er erg mooi uit.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:30 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Hoor ik hier een kloon van Johan Derksen op RT7?![]()
Btw: Wanneer is die 1/4 finale dames tussen die Canadese (2de rechts) en die Russische? (4de van rechts)Vanavond?
[ afbeelding ]
Het is een soort vrouwelijke Davydenko. Alleen dan irritant tot in het oneindige.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:49 schreef 1239758715981 het volgende:
Ik vind Cibulkova leuk. Altijd leuk om mensen haar te horen typeren als een counterpuncher, dan weet je meteen dat ze nooit vrouwentennis kijken
Schouderoperatie gehad, comeback staat gepland voor Indian Wells.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:22 schreef Gruisman het volgende:
Waar is Tommy Haas eigenlijk gebleven?
Domiquote:Op maandag 26 januari 2015 23:53 schreef Norrage het volgende:
Ik vind Domi fantastisch en irritant tegelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |