quote:
Ik was laatst aan het biljarten, toen zag ik bij een andere tafel een lilliputter die ook aan het biljarten was. Ik vroeg aan hem, doe je dit al lang? Zei hij "Al van kleins af aan"quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:51 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik was laatst aan het biljarten of aan het poolen maar ik had geen keus.
Whehehequote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik was laatst aan het biljarten, toen zag ik bij een andere tafel een lilliputter die ook aan het biljarten was. Ik vroeg aan hem, doe je dit al lang? Zei hij "Al van kleins af aan"
Vragen of ik der ga beffen mag wel maar als ik een keertje lief doe tegen der moeten we meteen oprotten..quote:
Ga je dr nog beffen?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vragen of ik der ga beffen mag wel maar als ik een keertje lief doe tegen der moeten we meteen oprotten..
Niet oprotten hoor, dat klinkt zo akelig. Gewoon samen fappen/soppen op TC ofzo.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vragen of ik der ga beffen mag wel maar als ik een keertje lief doe tegen der moeten we meteen oprotten..
nee, woon op mezelfquote:
Naaktcammen met mijn router.. dan heb je 9 jaar nodig om een climax te bereikenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:56 schreef DrNick het volgende:
[..]
Niet oprotten hoor, dat klinkt zo akelig. Gewoon samen fappen/soppen op TC ofzo.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:56 schreef DrNick het volgende:
[..]
Niet oprotten hoor, dat klinkt zo akelig. Gewoon samen fappen/soppen op TC ofzo.
Jij weet precies wanneer het grappig is en wanneer niet meer. Zulks talent.quote:
Hij heeft cola op, niet te stoppen dan.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:57 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Jij weet precies wanneer het grappig is en wanneer niet meer. Zulks talent.
zullen wequote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:56 schreef DrNick het volgende:
[..]
d4v1d weet nog wel leuke dingen om te doen met die antenne.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naaktcammen met mijn router.. dan heb je 9 jaar nodig om een climax te bereiken
quote:
gvdquote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:58 schreef DrNick het volgende:
[..]
d4v1d weet nog wel leuke dingen om te doen met die antenne.
[..]
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hij heeft cola op, niet te stoppen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |