ik zou mij ook als een of andere gamer kunnen kledenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:47 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Echt waar is dit wat je een jonge vrouw vraagtx100?
Echt, wow ik ben verbaasd. Ik vermoed dat hij onder invloed is van iets.quote:
Zo kun je t ook bekijkenquote:
Waar doel je op precies als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zou mij ook als een of andere gamer kunnen kleden
dat is ook x100
heftigquote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
meeste kans op penisbreuken
Eerder zijn vriendin.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:49 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Echt, wow ik ben verbaasd. Ik vermoed dat hij onder invloed is van iets.
Nee.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:49 schreef DrNick het volgende:
Stel je neemt een Realdoll mee de trein in, moet je daar dan een kaartje voor kopen?
ffs nickquote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:49 schreef DrNick het volgende:
Stel je neemt een Realdoll mee de trein in, moet je daar dan een kaartje voor kopen?
Ja maar jij bent leukquote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zelfs ik heb een vriendin.. kan je nagaan.
dit grapje kwam niet goed uit de verfquote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:50 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Waar doel je op precies als ik vragen mag?
Ik was laatst aan het biljarten of aan het poolen maar ik had geen keus.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dit grapje kwam niet goed uit de verf
quote:
quote:
ik moest lachenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:51 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik was laatst aan het biljarten of aan het poolen maar ik had geen keus.
Wat kinderachtig godverdomme.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:51 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik was laatst aan het biljarten of aan het poolen maar ik had geen keus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |