Echt, wow ik ben verbaasd. Ik vermoed dat hij onder invloed is van iets.quote:
Zo kun je t ook bekijkenquote:
Waar doel je op precies als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zou mij ook als een of andere gamer kunnen kleden
dat is ook x100
heftigquote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
meeste kans op penisbreuken
Eerder zijn vriendin.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:49 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Echt, wow ik ben verbaasd. Ik vermoed dat hij onder invloed is van iets.
Nee.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:49 schreef DrNick het volgende:
Stel je neemt een Realdoll mee de trein in, moet je daar dan een kaartje voor kopen?
ffs nickquote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:49 schreef DrNick het volgende:
Stel je neemt een Realdoll mee de trein in, moet je daar dan een kaartje voor kopen?
Ja maar jij bent leukquote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zelfs ik heb een vriendin.. kan je nagaan.
dit grapje kwam niet goed uit de verfquote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:50 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Waar doel je op precies als ik vragen mag?
Ik was laatst aan het biljarten of aan het poolen maar ik had geen keus.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dit grapje kwam niet goed uit de verf
quote:
quote:
ik moest lachenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:51 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik was laatst aan het biljarten of aan het poolen maar ik had geen keus.
Wat kinderachtig godverdomme.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:51 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
quote:
Ik was laatst aan het biljarten, toen zag ik bij een andere tafel een lilliputter die ook aan het biljarten was. Ik vroeg aan hem, doe je dit al lang? Zei hij "Al van kleins af aan"quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:51 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Whehehequote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik was laatst aan het biljarten, toen zag ik bij een andere tafel een lilliputter die ook aan het biljarten was. Ik vroeg aan hem, doe je dit al lang? Zei hij "Al van kleins af aan"
Vragen of ik der ga beffen mag wel maar als ik een keertje lief doe tegen der moeten we meteen oprotten..quote:
Ga je dr nog beffen?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vragen of ik der ga beffen mag wel maar als ik een keertje lief doe tegen der moeten we meteen oprotten..
Niet oprotten hoor, dat klinkt zo akelig. Gewoon samen fappen/soppen op TC ofzo.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vragen of ik der ga beffen mag wel maar als ik een keertje lief doe tegen der moeten we meteen oprotten..
nee, woon op mezelfquote:
Naaktcammen met mijn router.. dan heb je 9 jaar nodig om een climax te bereikenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:56 schreef DrNick het volgende:
[..]
Niet oprotten hoor, dat klinkt zo akelig. Gewoon samen fappen/soppen op TC ofzo.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:56 schreef DrNick het volgende:
[..]
Niet oprotten hoor, dat klinkt zo akelig. Gewoon samen fappen/soppen op TC ofzo.
Jij weet precies wanneer het grappig is en wanneer niet meer. Zulks talent.quote:
Hij heeft cola op, niet te stoppen dan.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:57 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Jij weet precies wanneer het grappig is en wanneer niet meer. Zulks talent.
zullen wequote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:56 schreef DrNick het volgende:
[..]
d4v1d weet nog wel leuke dingen om te doen met die antenne.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naaktcammen met mijn router.. dan heb je 9 jaar nodig om een climax te bereiken
quote:
gvdquote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:58 schreef DrNick het volgende:
[..]
d4v1d weet nog wel leuke dingen om te doen met die antenne.
[..]
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hij heeft cola op, niet te stoppen dan.
Trusten mexquote:
Heeft ook zijn voordelen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hij heeft cola op, niet te stoppen dan.
Wij wachten tot het huwelijk hoorquote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:59 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Heeft ook zijn voordelen.
[ afbeelding ]
Ik heef het niet langer dan anderhalve maand.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wij wachten tot het huwelijk hoor
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:00 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik heef het niet langer dan anderhalve maand.
Lang zal hij heven lang zal hij heven...in de gloria..in de gloria!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:00 schreef DrNick het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:01 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Lang zal hij heven lang zal hij heven...in de gloria..in de gloria!
Gelukkig heb ik er meer vertrouwen inquote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:00 schreef DrNick het volgende:
[..]
Jij heeft vast een stuk langen dan hem.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik er meer vertrouwen in
Waarin?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik er meer vertrouwen in
Laten we karten met zn allenquote:
Ik dacht dat je een man wasquote:
Ik moet nog achter het adres komen van wat Tinder matchesquote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Laten we karten met zn allen
Stalker :squote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:03 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik moet nog achter het adres komen van wat Tinder matches![]()
![]()
.
Is mijn baard niet voldoende bewijs voor je?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een man was
Rest in peace buddyquote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wat een agressie
Eerst eens LB in mekander timmeren, dan doe ik jou wel
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wat een agressie
Eerst eens LB in mekander timmeren, dan doe ik jou wel
Nog niet beardy enoughquote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:04 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Is mijn baard niet voldoende bewijs voor je?
quote:
Maar natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eerst eens kijken of je wel door LB heen komt.
Als het ooit lukt om mij te verslaan, maakt Geo je kapot. The boy is strongquote:
Shhhhhhhhquote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:05 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb de koets met witte paarden al gereserveerd, brengen ons dan naar een gezellig romantisch restaurant.
quote:
Plsquote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als het ooit lukt om mij te verslaan, maakt Geo je kapot. The boy is strong
Goede verhouding.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:06 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik weet. Dit is een beetje mijn goal.
[ afbeelding ]
Nicequote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:06 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik weet. Dit is een beetje mijn goal.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |