3D oude lullen concert.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was gisteren bij een concert (je weet wel, daar waar Fann nog nooit bij geweest is...), dus ik heb die post van Fann niet gezien...
Toen ik er was .. lag er nog geen ijs op het meer dat ook nog 3 km ver weg lag ....quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een Finse sauna is met stoom en daarna door gat in het ijs in meer springen.
Ik denk het wel, maar dan krijgen ze een bult bij hun navel.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Maare, zou je dat kunnen laten liften, als het zaakje tussen je knieën hangt?
Wat is er mis met wat touwtjes?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:19 schreef Doedezemaar het volgende:
ik ging googelen toen kreeg ik ditquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:19 schreef Doedezemaar het volgende:
In Finland is er altijd een meer op loopafstand van de sauna.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen ik er was .. lag er nog geen ijs op het meer dat ook nog 3 km ver weg lag ....
om hem omhoog te krijgen ja?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat is er mis met wat touwtjes?
die moet ook niet gelift, alleen de zakjes met nootjes moeten opgehesen wordenquote:
Ipv een boxer een gewone onderbroek?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die moet ook niet gelift, alleen de zakjes met nootjes moeten opgehesen worden
kan dus wél !quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die moet ook niet gelift, alleen de zakjes met nootjes moeten opgehesen worden
wat een informatieve sitequote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:25 schreef FANN het volgende:
[..]
kan dus wél !
de scrotumlift![]()
http://www.kliniekamstelv(...)mobiel#scrotum_blank
o jee.... ik vrees het ergstequote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar een passende pic voor in het smoelenboek.
ik kan me zo'n lift nog wel voorstellen, een penisverlenging of -verbreding dan weer niet, dat grijpt ook in de functie in, daar moet je niet aan gaan sleutelen lijkt me.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Gedoe allemaal, gewoon lekker laten hangen zou ik zeggen
ik kan me niks voorstellen bij zo'n liftquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kan me zo'n lift nog wel voorstellen, een penisverlenging of -verbreding dan weer niet, dat grijpt ook in de functie in, daar moet je niet aan gaan sleutelen lijkt me.
en waarvoor was jij daar?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik weet nog een erg goede kliniek, het was erg tof daar met goedgevulde medicijnkast en grappige spychiaters.
Die kliniek ken ik toevallig ook. Niets mis mee idd.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik weet nog een erg goede kliniek, het was erg tof daar met goedgevulde medicijnkast en grappige spychiaters.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:21 schreef FANN het volgende:
[quote]Op vrijdag 23 januari 2015 23:25 schreef FANN het volgende:
kan dus wél !
de scrotumlift![]()
http://www.kliniekamstelv(...)mobiel#scrotum_blank
De mijne trok zich spontaan helemaal weer in. tot mini-mini verschrompeld formaat.quote:
In december raak ik altijd de kluts kwijt en de Piet discussie was de druppel.quote:
moedig ze nou niet aan, straks gaan ze pics sturen of postenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:36 schreef FANN het volgende:
allemaal klant bij de jellinek kliniek of hebben jullie het zaakje laten liften?
da's normaal als je een dagje ouder wordtquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
De mijne trok zich spontaan helemaal weer in. tot mini-mini verschrompeld formaat.
welnee... posten kan niet, banwaardig, en per DM durven ze nietquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
moedig ze nou niet aan, straks gaan ze pics sturen of posten
Oh, dan kan ik daar vast aan wennen voor als ik een dagje ouder word.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:37 schreef FANN het volgende:
da's normaal als je een dagje ouder wordt
Ja, gelukkig duurt dan nog even...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, dan kan ik daar vast aan wennen voor als ik een dagje ouder word.
Veel plezier dan maar... We zien de score wel weer ergens anders langs komenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:40 schreef FANN het volgende:
Ik ga film kijken, welke weet ik nog niet ...
Nog 2.5k aan postings te gaan. Ik denk dat het een YT van PP wordt deze keer.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:42 schreef chufi het volgende:
Veel plezier dan maar... We zien de score wel weer ergens anders langs komen
Vanmiddag was er hier in King 40+ stats nog een gast die dat wel doet, maar dan in KPD wel te verstaan....quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik vraag me af of een weldenkend man ooit een pic van alleen zijn lul zou maken?
pubers waarschijnlijk, maar goed, hun hersenen zijn nog niet volgroeid, daar missen nog wat verbindinkjes.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik vraag me af of een weldenkend man ooit een pic van alleen zijn lul zou maken?
ik weet sinds een paar weken van het bestaan van dat onderdeel af, maar wat moet je daar nou?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanmiddag was er hier in King 40+ stats nog een gast die dat wel doet, maar dan in KPD wel te verstaan....
Kijken naar mede Fokkers die zich blootgevenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik weet sinds een paar weken van het bestaan van dat onderdeel af, maar wat moet je daar nou?
ik gok zomaar dat ik dat niet boeiend ga vindenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijken naar mede Fokkers die zich blootgeven
*snel naar dementie topic gaat*quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik weet sinds een paar weken van het bestaan van dat onderdeel af, maar wat moet je daar nou?
Verveeld gauwquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik gok zomaar dat ik dat niet boeiend ga vinden
Er lopen daar wel een hoop jonge blaadjes voor je rond die zich graag op laten pikken door een oudere vrouw.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:49 schreef Doedezemaar het volgende:
ik gok zomaar dat ik dat niet boeiend ga vinden
ja maar, die geven zich aan iedereen blootquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er lopen daar wel een hoop jonge blaadjes voor je rond die zich graag op laten pikken door een oudere vrouw.
Doe ik deze nachtt de Residents en Ramones, die nummers duren 2 minuten max.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nog 2.5k aan postings te gaan. Ik denk dat het een YT van PP wordt deze keer.
Scheelt wel dat de meeste hunters al liggen te slapenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Doe ik deze nachtt de Residents en Ramones, die nummers duren 2 minuten max.
Zijn daar serieus mensen naar op zoek?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Scheelt wel dat de meeste hunters al liggen te slapen
Jaquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zijn daar serieus mensen naar op zoek?
Elke maand weer Piet. Drakin zal zwaar teleurgesteld zijn dat ze deze keer niet mee kan doen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zijn daar serieus mensen naar op zoek?
Zit ze weer mobiel?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Elke maand weer Piet. Drakin zal zwaar teleurgesteld zijn dat ze deze keer niet mee kan doen.
Of Sas zit bij haar en gebruiken ze het 2e scherm...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Weekend, dan zit ze bij Sas en dan zit ze niet op FOK!.
heb al een uniek en bijzonder gebruikersnummer, het zal me aan de reet roesten welk nummer de post die ik maak, heeft.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Elke maand weer Piet. Drakin zal zwaar teleurgesteld zijn dat ze deze keer niet mee kan doen.
Je geboortedatum ouwe?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
heb al een uniek en bijzonder gebruikersnummer,
Misschien heeft ie beetquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:14 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb vanavond de foto van Juup gemist in het café. Of is dat pas morgenavond?
Juup die verschijnt vanzelf wel weer, daar is geen peil op te trekken.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:14 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb vanavond de foto van Juup gemist in het café. Of is dat pas morgenavond?
Bij mij in de gracht wel !! Maar nu is het bevroren ... Moet er dan wel eerst een gat in hakken....quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zitten er vissen in dat water daar?
Ik weet wel hoe dat moet en dan kun je met lijntje gaan vissen zelfs, geen hengel nodig.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij in de gracht wel !! Maar nu is het bevroren ... Moet er dan wel eerst een gat in hakken....
Langs de Donau kijken naar naakte vrouwen die voorbij komen op een vlot.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik weet wel hoe dat moet en dan kun je met lijntje gaan vissen zelfs, geen hengel nodig.
Dat was op de Isar die langs München loopt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Langs de Donau kijken naar naakte vrouwen die voorbij komen op een vlot.
WElke rivier stroomt er langs jouw landgoedje PP?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mooie rivier met kiezelstenen eilandjes waar je dan de BBQ neerzet en van uitzicht genieten.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Juup die verschijnt vanzelf wel weer, daar is geen peil op te trekken.
Alleen een klein beekje sjoef.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
WElke rivier stroomt er langs jouw landgoedje PP?
Kan ook mooi zijn, maar daar zie je geen naakte dames op een vlot voorbij komenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alleen een klein beekje sjoef.
Nee dat gaat in die beek niet zo snel gebeuren.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan ook mooi zijn, maar daar zie je geen naakte dames op een vlot voorbij komen
BBQ houden op grinteiland in de Isar is een aanrader.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:05 schreef chufi het volgende:
ZOu dat wel regelmatig gebeuren zou ik een ketting aanleggen en ze uit laten stappen voor een meet en greet
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
PP zet zo wel een slaap muziekje op ....
Ik ook, maar jij bent nog ouder, geloof ik.quote:
Ik ben echt maar krap, jij bent ouder.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook, maar jij bent nog ouder, geloof ik.
Jouw oprichtingsjaar?
Geboortejaar van mijn lieve vrouw B.quote:
Ook nog toevallig op langste dag van het jaar?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Geboortejaar van mijn lieve vrouw B.
20 dagen ouder.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:28 schreef golfer het volgende:
Bijna, ze is van 1-6 en dus ook nog ouder dan jou.
Ik heb al een vrouw die nog steeds goed luistert naar mijn verhaal en vervolgens haar ding doet.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je zelf weten .... Daar bemoei ik me verder niet mee maar gezien die reactie van B...
Ja ergens moet je een lijn trekken... Net zoals tegenwoordig in het voetbal, met een scheerschuimspuit ....quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb al een vrouw die nog steeds goed luistert naar mijn verhaal en vervolgens haar ding doet.
Ik denk ruim en mijn muts is slim die lift mooi mee.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ergens moet je een lijn trekken... Net zoals tegenwoordig in het voetbal, met een scheerschuimspuit ....
Heeft ze geen eigen autootje?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik denk ruim en mijn muts is slim die lift mooi mee.
Jij slaapt toch meestal overdag... En OK ze doet de paardenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die heeft mijne de hele dag mee.
We hebben de taken aardig goed verdeeld samen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij slaapt toch meestal overdag... En OK ze doet de paarden
Dat had ik al bij mijn ouders, mijn moeder wist elke karbonade om zeep te helpen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat deed ik ook.... Kwam mn dochter ... Papa kook jij alsjeblieft ...
Mijn Pa heeft zich nooit met het eten bemoeid.... Hij werkte en bracht het brood op de plank... Koffiezetten kon ie geloof ik... Maar een eitje bakken ? Misschien wel eens als we op vakantie waren ... Dan hielp ie wel eens meequote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat had ik al bij mijn ouders, mijn moeder wist elke karbonade om zeep te helpen.
Mijn pa bleef erbij en gaf er wat meer aandacht aan.
Dat moet je anders aanpakken, een nacht overslaan dag erna ook doorgaan en dan lig je meteen op TH tijd in bed.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:38 schreef chufi het volgende:
Ik kruip er ook maar eens in ... Eens kijken of ik mn bio-ritme een beetje kan verschuiven ...
Ik heb ze 1 keer live gezien in Rotterdam. Goed concert. Leuk intro hebben ze ook altijd. Als je The good, The bad and the ugly hoort dan heb je er gelijk zin in.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 03:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
De Ramones zijn tof. Zwaar ondergewaardeerd.
Heb je nog nooit die film gezien?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 03:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ken 'm alleen in Dancehall version.
Rockers?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 03:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heb je nog nooit die film gezien?
Mogguh, dub, dub, dub dan.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 06:20 schreef sigme het volgende:
Mogge. Het regende hier zojuist, en het vriest.
Er kukelt nog wel een haan, dus die is niet compleet dichtgeijzeld.
En dan ook nog kl#teweerquote:Op zaterdag 24 januari 2015 07:35 schreef MadMaster het volgende:
Snot voor de ogen en een keel waar je Parmesaanse kaas mee kan raspen.
Heerlijk, weekend...
Er ligt hier maar een paar centimeter sneeuw, maar de NS ligt alweer plat.. Ik elk ander land ter wereld rijden de treinen gewoon door met een beetje sneeuw....quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 07:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Er ligt hier maar een paar centimeter sneeuw, maar de NS ligt alweer plat.. Ik elk ander land ter wereld rijden de treinen gewoon door met een beetje sneeuw....
Niet eens centimeters, het is al bijna weer weg...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 07:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Er ligt hier maar een paar centimeter sneeuw, maar de NS ligt alweer plat.. Ik elk ander land ter wereld rijden de treinen gewoon door met een beetje sneeuw....
Dat klinkt niet tof. Bed weer in?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 07:35 schreef MadMaster het volgende:
Heerlijk, weekend...
Morgen een whisky tasting op het programma, maar die zou ik wel eens kunnen gaan skippen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 08:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Veel peper en knoflook vreten en wat alcohol drinken om de virussen geen kans te geven.
Denk het wel, hier begint het zonnetje al te schijnenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 09:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Morgen! Hier ligt een dun laagje van iets dat een beetje op sneeuw lijkt, het is vast vanmiddag als ik weg moet wel weer weg
jij zit oostelijker, denk ikquote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
In de randstand krijgen ze de restjes.
Dat heb je snel berekendquote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ah, omgeving Ede kom ik dan uit, klopt dat?
in een flatquote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb je snel berekend, maar alleen PP weet waar ie woont
Meer een Moslimbelt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is dat nog Biblebelt of net niet meer?
Je hebt je mijlpaal weer gemist zie ik.quote:
Ik zat er 1 naast....quote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hebt je mijlpaal weer gemist zie ik.![]()
Een beetje je best doen en je kunt morgen een 40+ mijlpaaltje gaan halen.
Das PP buurmeisjequote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn nicht woonde in een hele grote flat, maar ik kom niet meer op de naam van de straat
Even voor FANN haar Excel bestand. Hoeveel nichten heb jij in totaal?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Nicht woont er al bijna 20 jaar niet meer. 2 andere nichten wonen in Bennekom.
Strak plan, ga ik ook maar doen vandaag.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 08:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Veel peper en knoflook vreten en wat alcohol drinken om de virussen geen kans te geven.
ik ga lekker lui doen vandaagquote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Strak plan, ga ik ook maar doen vandaag.
even rekenen, uhm, 3 plus 1 plus 1quote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even voor FANN haar Excel bestand. Hoeveel nichten heb jij in totaal?
Ik ook, dochter de deur uit, net boodschappen gedaan (kon ik godnondeju terug naar huis omdat mijn nieuwe pinpas niet werktequote:
Ow, dat is niet echt veel. Gezien de hoeveelheid broers en zussen van mijn ouders (18 stuks) zou ik echt even moeten gaan rekenen. Zitten er ook een aantal tussen die ik nog nooit gezien heb.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:00 schreef Doedezemaar het volgende:
even rekenen, uhm, 3 plus 1 plus 1
Hoi!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook al zeggen we nee, je doet het toch ... Hoi
"Thee" maken van water, citroensap, kaneel en honing.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 07:35 schreef MadMaster het volgende:
Heerlijk, weekend...
Dank voor de tip...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
"Thee" maken van water, citroensap, kaneel en honing.
Beterschap.
je kunt niet aan de buurt van chufi tippen natuurlijk, daar gebeurt dat elke weekquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:33 schreef just me het volgende:
Eindelijk hier ook veel politie en brandweerwagens door de straat *sensatie* . Er was een man dood gevonden zijn zijn woning, hier om de hoek en er zouden gasflessen staan. Het liep met een sisser af en de hulptroepen zijn weer rustig weggereden.
Ik kan natuurlijk ergens anders gaan wonen, maar of dat het probleem oplost weet ik niet ...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je kunt niet aan de buurt van chufi tippen natuurlijk, daar gebeurt dat elke week
Riskante combinatie...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:33 schreef just me het volgende:
Eindelijk hier ook veel politie en brandweerwagens door de straat *sensatie* . Er was een man dood gevonden zijn zijn woning, hier om de hoek en er zouden gasflessen staan. Het liep met een sisser af en de hulptroepen zijn weer rustig weggereden.
Zien dat je zelf onderdeel bent van het probleem is altijd de eerste stapquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk ergens anders gaan wonen, maar of dat het probleem oplost weet ik niet ...
heb je verhuisplannen?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk ergens anders gaan wonen, maar of dat het probleem oplost weet ik niet ...
Het probleem blijft toch in de wijk , dus dan hoef ik ook niet te verhuizen ....quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zien dat je zelf onderdeel bent van het probleem is altijd de eerste stap
Nee dusquote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:15 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat heb ik ook, ik zal ooit nog 1x moeten verhuizen, daar baal ik nu al vanquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga pas weer verhuizen als ik ooit de trappen niet meer op en af kan, ik moet er echt niet aan denken. Nu moet er hier ook nog vanalles gedaan worden en ik woon er anderhalf jaar.
daar ga ik effe over denken....quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:50 schreef Kingstown het volgende:
Leef jezelf uit!
40+ / De bingokaart
Heb jij ook verdieping in je huis ?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:28 schreef FANN het volgende:
[..]
dat heb ik ook, ik zal ooit nog 1x moeten verhuizen, daar baal ik nu al van
Nee, niet IN mijn huis, maar wel als ik naar mijn huis moet, 3 kleine trappetjes, wel breedquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb jij ook verdieping in je huis ?
ah.... hoef ik die niet meer te doenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doe dat.Heb chufi ondertussen ook gedaan.
Hij is wel de makkelijkste zat ik ook al te denken, maar ik kies wel iemand andersquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tuurlijk wel....voor chufi kun je wel 10 bingokaarten maken.
Tuin hoeft nu niet meer voor mij, 20 jaar geleden graag,maar nu la maar zittenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, ik zou trouwens in principe nog wel willen verhuizen, maar dan moet er genoeg geld zijn voor veel hulp. En dan natuurlijk naar iets groters met een ruime tuin en geld voor een schoonmaakster en tuinman enzo.
Toe maarquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, ik zou trouwens in principe nog wel willen verhuizen, maar dan moet er genoeg geld zijn voor veel hulp. En dan natuurlijk naar iets groters met een ruime tuin en geld voor een schoonmaakster en tuinman enzo.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Tuin hoeft nu niet meer voor mij, 20 jaar geleden graag,maar nu la maar zitten
daar kan ik me in jouw geval alles bij voorstellen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk ook de meeste posts, dus ja ... Meer keuzequote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij is wel de makkelijkste zat ik ook al te denken, maar ik kies wel iemand anders
Wie weet, ooitquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oftewel: dat zie ik niet gebeuren
Het liefst zou ik mijn tuin asfalteren of zo, ik heb een gruwelijke hekel aan tuinieren.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Veel plezierquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Nu ga ik maar eens werken om dit huis te kunnen betalen
Ik wordt slapend rijk.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Altijd baas boven baasquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je kunt niet aan de buurt van chufi tippen natuurlijk, daar gebeurt dat elke week
Gratis tegels op MP zoeken.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het liefst zou ik mijn tuin asfalteren of zo, ik heb een gruwelijke hekel aan tuinieren.
maar ook omdat je steeds ouder wordt, dat zag ik aan mijn ouders, die tuin werd echt een lastquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar kan ik me in jouw geval alles bij voorstellen.
ik heb het eigenlijk nooit gedaan, misschien had ik het wel leuk gevonden, datquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het liefst zou ik mijn tuin asfalteren of zo, ik heb een gruwelijke hekel aan tuinieren.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
Verhuizen heeft wel iets verfrissend, gooi dan weer ongeveer de helft weg.
Helft van je LP's wegflikkeren.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Verder sjouw ik me een ongeluk aan al die klote LP's.
Niet heerlijks dan lekker in de tuin bezig zijnquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Enige schifting kan ik wel toepassen maar dan blijft er nog veel over vrees ik.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Helft van je LP's wegflikkeren.
Ik ben net thuis van het werk. Gelukkig had ik niet al te veel hinder van de sneeuw die viel tijdens mijn rondequote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben ook dol op tuinieren alleen worden de Japanse lupines nogal eens verward met een andere soort die er veel op lijkt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:54 schreef just me het volgende:
[..]
Niet heerlijks dan lekker in de tuin bezig zijn
Brrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:54 schreef just me het volgende:
[..]
Niet heerlijks dan lekker in de tuin bezig zijn
Just me! Die vindt dat leuk.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:54 schreef Juup© het volgende:
En wie gaat ze leggen? Ik niet i.i.g., geen haalbare zaak.
Het lijkt me juist dat je dochter dr eigen moestuintje moet bijhouden... Hoe oud is ze?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
BrrrrrrrrrrrrIk heb geen hekel aan vieze handen krijgen door in de aarde te wroeten of zo, maar het gras maaien en bijhouden, de heg bijhouden, onkruid verwijderen etc. daar heb ik een broertje dood aan. Het moestuintje van mijn dochter in onze tuin vind ik dan wel leuk om bij te houden, maar dat is ook niet zo groot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |