3D oude lullen concert.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was gisteren bij een concert (je weet wel, daar waar Fann nog nooit bij geweest is...), dus ik heb die post van Fann niet gezien...
Toen ik er was .. lag er nog geen ijs op het meer dat ook nog 3 km ver weg lag ....quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een Finse sauna is met stoom en daarna door gat in het ijs in meer springen.
Ik denk het wel, maar dan krijgen ze een bult bij hun navel.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Maare, zou je dat kunnen laten liften, als het zaakje tussen je knieën hangt?
Wat is er mis met wat touwtjes?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:19 schreef Doedezemaar het volgende:
ik ging googelen toen kreeg ik ditquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:19 schreef Doedezemaar het volgende:
In Finland is er altijd een meer op loopafstand van de sauna.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen ik er was .. lag er nog geen ijs op het meer dat ook nog 3 km ver weg lag ....
om hem omhoog te krijgen ja?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat is er mis met wat touwtjes?
die moet ook niet gelift, alleen de zakjes met nootjes moeten opgehesen wordenquote:
Ipv een boxer een gewone onderbroek?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die moet ook niet gelift, alleen de zakjes met nootjes moeten opgehesen worden
kan dus wél !quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die moet ook niet gelift, alleen de zakjes met nootjes moeten opgehesen worden
wat een informatieve sitequote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:25 schreef FANN het volgende:
[..]
kan dus wél !
de scrotumlift![]()
http://www.kliniekamstelv(...)mobiel#scrotum_blank
o jee.... ik vrees het ergstequote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar een passende pic voor in het smoelenboek.
ik kan me zo'n lift nog wel voorstellen, een penisverlenging of -verbreding dan weer niet, dat grijpt ook in de functie in, daar moet je niet aan gaan sleutelen lijkt me.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Gedoe allemaal, gewoon lekker laten hangen zou ik zeggen
ik kan me niks voorstellen bij zo'n liftquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kan me zo'n lift nog wel voorstellen, een penisverlenging of -verbreding dan weer niet, dat grijpt ook in de functie in, daar moet je niet aan gaan sleutelen lijkt me.
en waarvoor was jij daar?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik weet nog een erg goede kliniek, het was erg tof daar met goedgevulde medicijnkast en grappige spychiaters.
Die kliniek ken ik toevallig ook. Niets mis mee idd.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik weet nog een erg goede kliniek, het was erg tof daar met goedgevulde medicijnkast en grappige spychiaters.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:21 schreef FANN het volgende:
[quote]Op vrijdag 23 januari 2015 23:25 schreef FANN het volgende:
kan dus wél !
de scrotumlift![]()
http://www.kliniekamstelv(...)mobiel#scrotum_blank
De mijne trok zich spontaan helemaal weer in. tot mini-mini verschrompeld formaat.quote:
In december raak ik altijd de kluts kwijt en de Piet discussie was de druppel.quote:
moedig ze nou niet aan, straks gaan ze pics sturen of postenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:36 schreef FANN het volgende:
allemaal klant bij de jellinek kliniek of hebben jullie het zaakje laten liften?
da's normaal als je een dagje ouder wordtquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
De mijne trok zich spontaan helemaal weer in. tot mini-mini verschrompeld formaat.
welnee... posten kan niet, banwaardig, en per DM durven ze nietquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
moedig ze nou niet aan, straks gaan ze pics sturen of posten
Oh, dan kan ik daar vast aan wennen voor als ik een dagje ouder word.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:37 schreef FANN het volgende:
da's normaal als je een dagje ouder wordt
Ja, gelukkig duurt dan nog even...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, dan kan ik daar vast aan wennen voor als ik een dagje ouder word.
Veel plezier dan maar... We zien de score wel weer ergens anders langs komenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:40 schreef FANN het volgende:
Ik ga film kijken, welke weet ik nog niet ...
Nog 2.5k aan postings te gaan. Ik denk dat het een YT van PP wordt deze keer.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:42 schreef chufi het volgende:
Veel plezier dan maar... We zien de score wel weer ergens anders langs komen
Vanmiddag was er hier in King 40+ stats nog een gast die dat wel doet, maar dan in KPD wel te verstaan....quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik vraag me af of een weldenkend man ooit een pic van alleen zijn lul zou maken?
pubers waarschijnlijk, maar goed, hun hersenen zijn nog niet volgroeid, daar missen nog wat verbindinkjes.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik vraag me af of een weldenkend man ooit een pic van alleen zijn lul zou maken?
ik weet sinds een paar weken van het bestaan van dat onderdeel af, maar wat moet je daar nou?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanmiddag was er hier in King 40+ stats nog een gast die dat wel doet, maar dan in KPD wel te verstaan....
Kijken naar mede Fokkers die zich blootgevenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik weet sinds een paar weken van het bestaan van dat onderdeel af, maar wat moet je daar nou?
ik gok zomaar dat ik dat niet boeiend ga vindenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijken naar mede Fokkers die zich blootgeven
*snel naar dementie topic gaat*quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik weet sinds een paar weken van het bestaan van dat onderdeel af, maar wat moet je daar nou?
Verveeld gauwquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik gok zomaar dat ik dat niet boeiend ga vinden
Er lopen daar wel een hoop jonge blaadjes voor je rond die zich graag op laten pikken door een oudere vrouw.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:49 schreef Doedezemaar het volgende:
ik gok zomaar dat ik dat niet boeiend ga vinden
ja maar, die geven zich aan iedereen blootquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er lopen daar wel een hoop jonge blaadjes voor je rond die zich graag op laten pikken door een oudere vrouw.
Doe ik deze nachtt de Residents en Ramones, die nummers duren 2 minuten max.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nog 2.5k aan postings te gaan. Ik denk dat het een YT van PP wordt deze keer.
Scheelt wel dat de meeste hunters al liggen te slapenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Doe ik deze nachtt de Residents en Ramones, die nummers duren 2 minuten max.
Zijn daar serieus mensen naar op zoek?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Scheelt wel dat de meeste hunters al liggen te slapen
Jaquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zijn daar serieus mensen naar op zoek?
Elke maand weer Piet. Drakin zal zwaar teleurgesteld zijn dat ze deze keer niet mee kan doen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zijn daar serieus mensen naar op zoek?
Zit ze weer mobiel?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Elke maand weer Piet. Drakin zal zwaar teleurgesteld zijn dat ze deze keer niet mee kan doen.
Of Sas zit bij haar en gebruiken ze het 2e scherm...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Weekend, dan zit ze bij Sas en dan zit ze niet op FOK!.
heb al een uniek en bijzonder gebruikersnummer, het zal me aan de reet roesten welk nummer de post die ik maak, heeft.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Elke maand weer Piet. Drakin zal zwaar teleurgesteld zijn dat ze deze keer niet mee kan doen.
Je geboortedatum ouwe?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
heb al een uniek en bijzonder gebruikersnummer,
Misschien heeft ie beetquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:14 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb vanavond de foto van Juup gemist in het café. Of is dat pas morgenavond?
Juup die verschijnt vanzelf wel weer, daar is geen peil op te trekken.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:14 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb vanavond de foto van Juup gemist in het café. Of is dat pas morgenavond?
Bij mij in de gracht wel !! Maar nu is het bevroren ... Moet er dan wel eerst een gat in hakken....quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zitten er vissen in dat water daar?
Ik weet wel hoe dat moet en dan kun je met lijntje gaan vissen zelfs, geen hengel nodig.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij in de gracht wel !! Maar nu is het bevroren ... Moet er dan wel eerst een gat in hakken....
Langs de Donau kijken naar naakte vrouwen die voorbij komen op een vlot.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik weet wel hoe dat moet en dan kun je met lijntje gaan vissen zelfs, geen hengel nodig.
Dat was op de Isar die langs München loopt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Langs de Donau kijken naar naakte vrouwen die voorbij komen op een vlot.
WElke rivier stroomt er langs jouw landgoedje PP?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mooie rivier met kiezelstenen eilandjes waar je dan de BBQ neerzet en van uitzicht genieten.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Juup die verschijnt vanzelf wel weer, daar is geen peil op te trekken.
Alleen een klein beekje sjoef.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
WElke rivier stroomt er langs jouw landgoedje PP?
Kan ook mooi zijn, maar daar zie je geen naakte dames op een vlot voorbij komenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alleen een klein beekje sjoef.
Nee dat gaat in die beek niet zo snel gebeuren.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan ook mooi zijn, maar daar zie je geen naakte dames op een vlot voorbij komen
BBQ houden op grinteiland in de Isar is een aanrader.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:05 schreef chufi het volgende:
ZOu dat wel regelmatig gebeuren zou ik een ketting aanleggen en ze uit laten stappen voor een meet en greet
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
PP zet zo wel een slaap muziekje op ....
Ik ook, maar jij bent nog ouder, geloof ik.quote:
Ik ben echt maar krap, jij bent ouder.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook, maar jij bent nog ouder, geloof ik.
Jouw oprichtingsjaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |