Dat is mijn punt dan ook. Heel veel dingen zijn gewoon puur in the mind, maar ook veel dingen zijn 'biologisch' geregeld, daar kom je simpelweg niet onderuit. Maar goed je kunt zelfs als argument gebruiken dat er bepaalde afrikaanse stammen gewoon gemengd naakt naast elkaar lopen. Maar of het in onze westerse samenleving een goed idee is het ligt er puur aan of er ook animo voor zo'n oplossing is.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat ik denk, is dat de horrorverhalen over van alles vooral projecties zijn van FOK!kertjes die daarover fantaseren. Die gedachte was niet eens in mij opgekomen eerlijk gezegd, en dat terwijl ik ook wel een hitsige puber was.
Over het naaktlopen heb ik wel eens een ander topic gemaakt.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:22 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Dat is mijn punt dan ook. Heel veel dingen zijn gewoon puur in the mind, maar ook veel dingen zijn 'biologisch' geregeld, daar kom je simpelweg niet onderuit. Maar goed je kunt zelfs als argument gebruiken dat er bepaalde afrikaanse stammen gewoon gemengd naakt naast elkaar lopen. Maar of het in onze westerse samenleving een goed idee is het ligt er puur aan of er ook animo voor zo'n oplossing is.
Die zijn er al volop.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan kunnen we beter beginnen met unisex-WC's.
Niet genoeg denk ik.quote:
Ik zou het aankaarten bij de directie.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Best kut ook, ik doe een IT-opleiding. De mannentoiletten liggen super dicht bij het ICT-gedeelte, dus de vrouwen die op de opleiding zitten moeten echt een stuk verder om naar het toilet te kunnen.
Ja, serieus? Denk je dat ze er wat aan zouden willen doen? Wellicht het proberen waard.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zou het aankaarten bij de directie.
Als niemand meldt dat dit niet kan, doen ze er zeker niks aan.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, serieus? Denk je dat ze er wat aan zouden willen doen? Wellicht het proberen waard.
Je loopt wel erg van stapel hequote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, serieus? Denk je dat ze er wat aan zouden willen doen? Wellicht het proberen waard.
Als een rare kerel het meldt en de dames zelf niet zal er ook weinig gebeuren.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als niemand meldt dat dit niet kan, doen ze er zeker niks aan.
Ik geloof er niks van dat het kwaad kan om ze op de hoogte te stellen van deze situatie, wie dat ook doet.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:39 schreef computergirl het volgende:
[..]
Als een rare kerel het meldt en de dames zelf niet zal er ook weinig gebeuren.
Nou, een dame heeft er bij mij over geklaagd. Daardoor kwam ik er ook op. Zelf stond ik er eerlijk gezegd niet bij stil.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:39 schreef computergirl het volgende:
[..]
Je hebt ergens wel een punt zeker in deze tijd, zal het wel zo zijn dat als deze dames echt behoefte daar aan hadden, dan hadden ze het wel zelf gevraagd. Wat niet wegneemt dat jij soms een stem voor iemand anders kunt zijn. Dus zo'n enorme issue is het niet. Niemand gaat er dood van als hij het probeert.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:39 schreef computergirl het volgende:
[..]
Daarnaast snap ik wel dat mensen er niet zelf over durven te spreken, omdat ze bang zijn dat ze gezien worden als "klagers".quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:43 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Je hebt ergens wel een punt zeker in deze tijd, zal het wel zo zijn dat als deze dames echt behoefte daar aan hadden, dan hadden ze het wel zelf gevraagd. Wat niet wegneemt dat jij soms een stem voor iemand anders kunt zijn. Dus zo'n enorme issue is het niet. Niemand gaat er dood van als hij het probeert.
Tsja dit is eigenlijk een trieste instelling, dat men te veel bezig is met wat mensen van hun denken, daar kom je nergens meer. Dan durf je ook niet veel meer. Met die instelling zaten vrouwen nog steeds achter het aanrecht bijwijze van dan.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daarnaast snap ik wel dat mensen er niet zelf over durven te spreken, omdat ze bang zijn dat ze gezien worden als "klagers".
Mee eens hoor, maar het zal wellicht wel meespelen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:48 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Tsja dit is eigenlijk een trieste instelling, dat men te veel bezig is met wat mensen van hun denken, daar kom je nergens meer. Dan durf je ook niet veel meer. Met die instelling zaten vrouwen nog steeds achter het aanrecht bijwijze van dan.
Tuurlijk je moet genoeg inhibitie hebben, zodat er een balans is, maar mijn punt is gewoon wees afhankelijk van mensen, maar niet tequote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mee eens hoor, maar het zal wellicht wel meespelen.
Wen er maar aan. Vrouwen schijten ook gewoon. Vrij normale gang van zaken.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:58 schreef kroodje_broket het volgende:
Ik moet er niet aan denken om een WC met putlucht binnen te stappen waar ik net een lekkere vrouwelijke collega uit vandaan heb zien komen. Zoveel mogelijk gescheiden houden wat mij betreft.
Mooie vrouwen verdampen het voedsel direct via de oksels.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wen er maar aan. Vrouwen schijten ook gewoon. Vrij normale gang van zaken.
Mannen en vrouwen zijn gelijk toch?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:08 schreef Inspireme het volgende:
Op mijn werk heb je één toileruitme voor mannen en vrouwen en ik vind het echt niks.
Laatst moest ik naar de wc, mijn baas moest ook meteen naar de wc. Eenmaal in de wc zat ik te prutten aan mijn maandverband (maakt nogal hard geluid) en hij kon het horen dus hij wist ook meteen dat ik ongesteld was.
Ai, kan me voorstellen dat dat wel irritant is.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:08 schreef Inspireme het volgende:
Op mijn werk heb je één toileruitme voor mannen en vrouwen en ik vind het echt niks.
Laatst moest ik naar de wc, mijn baas moest ook meteen naar de wc. Eenmaal in de wc zat ik te prutten aan mijn maandverband (maakt nogal hard geluid) en hij kon het horen dus hij wist ook meteen dat ik ongesteld was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |