Kan toch erg zeldzaam zijn op dit forum ..quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Iemand bedanken voor gezond verstand...foei!
Dat stemt me droevig, zo nu en danquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:53 schreef probeer het volgende:
[..]
Kan toch erg zeldzaam zijn op dit forum ..
Over het algemeen gaat men naar de wc om gewoon te pissen of te schijten of een tampon te wisselen. Heel vaak moet er , met name op scholen ook nog eens toestemnming voor worden gevraagd en trekt men niet met volksstammen tegelijk er heen. Je moet elkaar ook nog maar net kunnen treffen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Juist, omdat het elders gebeurt moet het gewoon gefaciliteerd worden. De kat moet ook het spek gebonden worden, omwille van de natiestaat waar iedereen gelijk is!
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:54 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Over het algemeen gaat men naar de wc om gewoon te pissen of te schijten of een tampon te wisselen. Heel vaak moet er , met name op scholen ook nog eens toestemnming voor worden gevraagd en trekt men niet met volksstammen tegelijk er heen. Je moet elkaar ook nog maar net kunnen treffen.
Er zit ook nog eens gewoon een slot op de deur.
En een alarmknop, zoals op het invalide toilet is misschien ook nog een idee, eventueel met camera die dan gaat werken, om daders op te sporen.
Bij openbare toiletten zit vaak een toiletjuffrouw, dus is er toezicht.
Maar goed, nederland bestaat alleen maar uit oversekste mensen die willekeurig de hele dag door mensen van het andere geslacht willen aanranden en verkrachten op toiletten, maar worden tegengehouden door een plaatje op de deur. Ik snap het al.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:54 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Over het algemeen gaat men naar de wc om gewoon te pissen of te schijten of een tampon te wisselen. Heel vaak moet er , met name op scholen ook nog eens toestemnming voor worden gevraagd en trekt men niet met volksstammen tegelijk er heen. Je moet elkaar ook nog maar net kunnen treffen.
En een alarmknop, zoals op het invalide toilet is misschien ook nog een idee, eventueel met camera die dan gaat werken, om daders op te sporen.
Maar goed, nederland bestaat alleen maar uit oversekste mensen die willekeurig de hele dag door mensen van het andere geslacht willen aanranden en verkrachten op toiletten, maar worden tegengehouden door een plaatje op de deur. Ik snap het al.
whut, jij wilt de rechten van gehandicapten schenden om daders op te pakken door een camera in de wc op te hangen?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:54 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Die emancipatie in de westerse wereld is al een beetje doorgeslagen eigenlijk. Ze hebben al behaald wat ze nodig hadden. Sterker nog ze hebben zelfs 'extra' rechten, maar goed mannen hebben die ook en dat heeft vooral te maken met biologische (lees sekse) verschillen tussen mensen onderling. Dat de andere landen die emancipatie nodig hebben daarnog aan toe, maar wij hebben dat niet meer nodig.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:57 schreef Igen het volgende:
TS, ik ben het niet met je eens.
Wel vind ik het een leuk gedachte-experiment. Vooral in discussies over vrouwenemancipatie of het homobeleid in andere landen, want dan vind ik jouw stelling wel een aardige test om te kijken of iemand serieus is of alleen maar geëmancipeerd doet omdat dat nou eenmaal zo hoort. Ik heb het gevoel dat het best vaak dat laatste is - want vaak krijg ik het antwoord dat ik poep praat of gek ben ofzo.
Maar TS, jij slaagt met vlag en wimpel.
Alleen de gehandicapten hè.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En kleedkamers? Laat de sterkere, oversekste pubers maar hun gang gaan? En ja, in pauzes zijn de toiletten overvol. En hoe doe je dat met jongens die over de bril pissen?
Eng: camera's bij de wc
Ik las op alle wc'squote:
Nee, kleedkamers vind ik wat anders als de puberleeftijd is bereikt, maar ook omdat mensen dan gène krijgen wat betreft hun lichaam.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En kleedkamers? Laat de sterkere, oversekste pubers maar hun gang gaan? En ja, in pauzes zijn de toiletten overvol. En hoe doe je dat met jongens die over de bril pissen?
Eng: camera's bij de wc
ach zo is de samenleving hier eenmaal. En waar we zo zijn opgegroeid is het lastig omdat opeens te veranderen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:49 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Absurd toch dat we elkaar niet vanzelfsprekend naakt zien? Nu heeft deze generatie nerds nog het internet, maar er gewoon hele volksstammen nerds door het leven gegaan zonder naakte vrouwen gezien te hebben.
? Ik heb het niet over een camera op de invaliden WC. Die is nu ook al voor iedereen toegankelijk en blijkbaar gebeurt daar nooit wat. Daarom snap ik niet dat men zich zo druk maakt over wc´s.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:00 schreef summer2bird het volgende:
[..]
whut, jij wilt de rechten van gehandicapten schenden om daders op te pakken door een camera in de wc op te hangen?
Haha, ja, wellicht een leuk gedachte-experiment inderdaad.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:57 schreef Igen het volgende:
TS, ik ben het niet met je eens.
Wel vind ik het een leuk gedachte-experiment. Vooral in discussies over vrouwenemancipatie of het homobeleid in andere landen, want dan vind ik jouw stelling wel een aardige test om te kijken of iemand serieus is of alleen maar geëmancipeerd doet omdat dat nou eenmaal zo hoort. Ik heb het gevoel dat het best vaak dat laatste is - want vaak krijg ik het antwoord dat ik poep praat of gek ben ofzo.
Maar TS, jij slaagt met vlag en wimpel.
Discussie gaat ook over kleedkamers hequote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:09 schreef Alentejana het volgende:
Nee, kleedkamers vind ik wat anders als de puberleeftijd is bereikt, maar ook omdat mensen dan gène krijgen wat betreft hun lichaam.
Ik vind dat heel wat anders dan naar de wc gaan.
Neen, vrouwen horen gewoon thuis al aan te leren om de bril omlaag te doen of niet te zeuren. Ik raak dat ding niet aan als ik er niet op heb gezeten. Castratiedrang altijd...quote:Jongens horen trouwens gewoon thuis al aan te leren om de bril omhoog te doen of zittend te plassen.
It goes both ways. Equality and such. We moeten het zo afspreken de helft van de tijd doen de jongens het en de helft van de tijd doen de meisjes hetquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Discussie gaat ook over kleedkamers he
[..]
Neen, vrouwen horen gewoon thuis al aan te leren om de bril omlaag te doen of niet te zeuren. Ik raak dat ding niet aan als ik er niet op heb gezeten. Castratiedrang altijd...
Toch gaat het bij nudistencampings en dergelijke gewoon prima. En ja, ook daar zijn gewoon pubers.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:28 schreef Shockwave12 het volgende:
Wat een onrealistisch idee... Daar gaat een aantal leerlingen zwaar misbruik van maken. Jongens en meisjes / mannen en vrouwen bij elkaar in een kleedkamer of wc stoppen gaat gegarandeerd fout.
Een van de vele gevolgen: jongens gaan foto's maken van hun vrouwelijke klasgenootje, wat vervolgens de hele school doorgaat, en het meisje in petto is gebroken. Daar hebben we nu al last van, en dat gaat met dit soort dingen alleen maar meer worden.
Die zijn er dus niet hequote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:13 schreef erodome het volgende:
Mits er aparte hokjes zijn vind ik het prima dat het gemengd is. Dat zou ik zelfs liever hebben dan een kleedkamer te moeten delen. Met mannen, vrouwen of alles er tussen in maakt me dan niet zoveel uit. Gewoon mijn eigen hokje die op slot kan.
Je hebt je maar te showen aan Jan en alleman!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:13 schreef erodome het volgende:
Mits er aparte hokjes zijn vind ik het prima dat het gemengd is. Dat zou ik zelfs liever hebben dan een kleedkamer te moeten delen. Met mannen, vrouwen of alles er tussen in maakt me dan niet zoveel uit. Gewoon mijn eigen hokje die op slot kan.
Het gaat op wel meer plaatsen prima, maar er is een reden dat niet iedereen geschikt is voor een nudistencamping. Zoals eerder gezegd, met iedereen in één hok proppen bind je de kat op het spek. Je moet het niet faciliteren.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Toch gaat het bij nudistencampings en dergelijke gewoon prima. En ja, ook daar zijn gewoon pubers.
En als je je even omkleedt ben je hoogstens even in ondergoed te zien, niet helemaal naakt. Nu kan het ook al gebeuren dat jongens of meisjes elkaar filmen tijdens het omkleden. Mocht je eruit zijn om iemand kapot te maken daardoor, dan kan dat nu ook al helaas.
Die zijn dan ook nudisten voor een reden he. Dat zijn uitzonderingen. Maar goed, dan is de vraag nog of de meeste mensen dat dan weer willen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Toch gaat het bij nudistencampings en dergelijke gewoon prima. En ja, ook daar zijn gewoon pubers.
En als je je even omkleedt ben je hoogstens even in ondergoed te zien, niet helemaal naakt. Nu kan het ook al gebeuren dat jongens of meisjes elkaar filmen tijdens het omkleden. Mocht je eruit zijn om iemand kapot te maken daardoor, dan kan dat nu ook al helaas.
Wat ik denk, is dat de horrorverhalen over van alles vooral projecties zijn van FOK!kertjes die daarover fantaseren. Die gedachte was niet eens in mij opgekomen eerlijk gezegd, en dat terwijl ik ook wel een hitsige puber was.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:16 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Die zijn dan ook nudisten voor een reden he. Dat zijn uitzonderingen. Maar goed, dan is de vraag nog of de meeste mensen dat dan weer willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |