Juist, omdat het elders gebeurt moet het gewoon gefaciliteerd worden. De kat moet ook het spek gebonden worden, omwille van de natiestaat waar iedereen gelijk is!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:44 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Sorry meneer de docent, maar in mijn tijd werd er gegeild en aangerand in het fietsenhok en een opbrenghok en dat zal nog wel gebeuren. Men zoekt en vind wel een plek.
En dan heb je weer een berg andere vrouwen die denken dat er een man zich daar omkleedt. Daar schiet je dus helemaal niets mee op.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er zijn transgenders die zich daar ongemakkelijk over voelen. Ook al hebben ze een piemel, dan nog kunnen ze zich volledig vrouw voelen.
Het onderscheid tussen "normale" mensen wordt daarmee voor ze bevestigd. Dat lijkt me geen fijn gevoel.
Dus nog maar meer gelegenheden daarvoor creëren dan maar?quote:maar in mijn tijd werd er gegeild en aangerand in het fietsenhok en een opbrenghok en dat zal nog wel gebeuren. Men zoekt en vind wel een plek.
Zij krijgen gratis hormonen die overgebleven zijn van een bio-practicum. Naar wens kan de ontwikkeling tot man of vrouw versneld worden.quote:Wat doen ze bij jullie op school met transgenders?
Absurd toch dat we elkaar niet vanzelfsprekend naakt zien? Nu heeft deze generatie nerds nog het internet, maar er gewoon hele volksstammen nerds door het leven gegaan zonder naakte vrouwen gezien te hebben.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:47 schreef spierbal het volgende:
Geen last bij de sauna.
Ts is gewoon een stumper die het vrouwelijk geslacht naakt wil zien, zonder er moeite voor te doen.
Ik heb geen enkele behoefte om jou naakt te zien.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:49 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Absurd toch dat we elkaar niet vanzelfsprekend naakt zien? Nu heeft deze generatie nerds nog het internet, maar er gewoon hele volksstammen nerds door het leven gegaan zonder naakte vrouwen gezien te hebben.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:48 schreef Shockwave12 het volgende:
[..]
Dus nog maar meer gelegenheden daarvoor creëren dan maar?
[..]
Zij krijgen gratis hormonen die overgebleven zijn van een bio-practicum. Naar wens kan de ontwikkeling tot man of vrouw versneld worden.
Dus omdat het toch wel gebeurt, moeten we het maar meteen heel makkelijk maken?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:44 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Sorry meneer de docent, maar in mijn tijd werd er gegeild en aangerand in het fietsenhok en een opbrenghok en dat zal nog wel gebeuren. Men zoekt en vind wel een plek.
En homos M /V hebben geen last van geschieden toiletten.
Wat doen ze bij jullie op school met transgenders?
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:51 schreef computergirl het volgende:
Ik heb geen enkele behoefte om jou naakt te zien.
Dankuquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Juist, omdat het elders gebeurt moet het gewoon gefaciliteerd worden. De kat moet ook het spek gebonden worden, omwille van de natiestaat waar iedereen gelijk is!
Kan toch erg zeldzaam zijn op dit forum ..quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Iemand bedanken voor gezond verstand...foei!
Dat stemt me droevig, zo nu en danquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:53 schreef probeer het volgende:
[..]
Kan toch erg zeldzaam zijn op dit forum ..
Over het algemeen gaat men naar de wc om gewoon te pissen of te schijten of een tampon te wisselen. Heel vaak moet er , met name op scholen ook nog eens toestemnming voor worden gevraagd en trekt men niet met volksstammen tegelijk er heen. Je moet elkaar ook nog maar net kunnen treffen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Juist, omdat het elders gebeurt moet het gewoon gefaciliteerd worden. De kat moet ook het spek gebonden worden, omwille van de natiestaat waar iedereen gelijk is!
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:54 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Over het algemeen gaat men naar de wc om gewoon te pissen of te schijten of een tampon te wisselen. Heel vaak moet er , met name op scholen ook nog eens toestemnming voor worden gevraagd en trekt men niet met volksstammen tegelijk er heen. Je moet elkaar ook nog maar net kunnen treffen.
Er zit ook nog eens gewoon een slot op de deur.
En een alarmknop, zoals op het invalide toilet is misschien ook nog een idee, eventueel met camera die dan gaat werken, om daders op te sporen.
Bij openbare toiletten zit vaak een toiletjuffrouw, dus is er toezicht.
Maar goed, nederland bestaat alleen maar uit oversekste mensen die willekeurig de hele dag door mensen van het andere geslacht willen aanranden en verkrachten op toiletten, maar worden tegengehouden door een plaatje op de deur. Ik snap het al.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:54 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Over het algemeen gaat men naar de wc om gewoon te pissen of te schijten of een tampon te wisselen. Heel vaak moet er , met name op scholen ook nog eens toestemnming voor worden gevraagd en trekt men niet met volksstammen tegelijk er heen. Je moet elkaar ook nog maar net kunnen treffen.
En een alarmknop, zoals op het invalide toilet is misschien ook nog een idee, eventueel met camera die dan gaat werken, om daders op te sporen.
Maar goed, nederland bestaat alleen maar uit oversekste mensen die willekeurig de hele dag door mensen van het andere geslacht willen aanranden en verkrachten op toiletten, maar worden tegengehouden door een plaatje op de deur. Ik snap het al.
whut, jij wilt de rechten van gehandicapten schenden om daders op te pakken door een camera in de wc op te hangen?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:54 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Die emancipatie in de westerse wereld is al een beetje doorgeslagen eigenlijk. Ze hebben al behaald wat ze nodig hadden. Sterker nog ze hebben zelfs 'extra' rechten, maar goed mannen hebben die ook en dat heeft vooral te maken met biologische (lees sekse) verschillen tussen mensen onderling. Dat de andere landen die emancipatie nodig hebben daarnog aan toe, maar wij hebben dat niet meer nodig.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:57 schreef Igen het volgende:
TS, ik ben het niet met je eens.
Wel vind ik het een leuk gedachte-experiment. Vooral in discussies over vrouwenemancipatie of het homobeleid in andere landen, want dan vind ik jouw stelling wel een aardige test om te kijken of iemand serieus is of alleen maar geëmancipeerd doet omdat dat nou eenmaal zo hoort. Ik heb het gevoel dat het best vaak dat laatste is - want vaak krijg ik het antwoord dat ik poep praat of gek ben ofzo.
Maar TS, jij slaagt met vlag en wimpel.
Alleen de gehandicapten hè.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En kleedkamers? Laat de sterkere, oversekste pubers maar hun gang gaan? En ja, in pauzes zijn de toiletten overvol. En hoe doe je dat met jongens die over de bril pissen?
Eng: camera's bij de wc
Ik las op alle wc'squote:
Nee, kleedkamers vind ik wat anders als de puberleeftijd is bereikt, maar ook omdat mensen dan gène krijgen wat betreft hun lichaam.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En kleedkamers? Laat de sterkere, oversekste pubers maar hun gang gaan? En ja, in pauzes zijn de toiletten overvol. En hoe doe je dat met jongens die over de bril pissen?
Eng: camera's bij de wc
ach zo is de samenleving hier eenmaal. En waar we zo zijn opgegroeid is het lastig omdat opeens te veranderen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:49 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Absurd toch dat we elkaar niet vanzelfsprekend naakt zien? Nu heeft deze generatie nerds nog het internet, maar er gewoon hele volksstammen nerds door het leven gegaan zonder naakte vrouwen gezien te hebben.
? Ik heb het niet over een camera op de invaliden WC. Die is nu ook al voor iedereen toegankelijk en blijkbaar gebeurt daar nooit wat. Daarom snap ik niet dat men zich zo druk maakt over wc´s.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:00 schreef summer2bird het volgende:
[..]
whut, jij wilt de rechten van gehandicapten schenden om daders op te pakken door een camera in de wc op te hangen?
Haha, ja, wellicht een leuk gedachte-experiment inderdaad.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:57 schreef Igen het volgende:
TS, ik ben het niet met je eens.
Wel vind ik het een leuk gedachte-experiment. Vooral in discussies over vrouwenemancipatie of het homobeleid in andere landen, want dan vind ik jouw stelling wel een aardige test om te kijken of iemand serieus is of alleen maar geëmancipeerd doet omdat dat nou eenmaal zo hoort. Ik heb het gevoel dat het best vaak dat laatste is - want vaak krijg ik het antwoord dat ik poep praat of gek ben ofzo.
Maar TS, jij slaagt met vlag en wimpel.
Discussie gaat ook over kleedkamers hequote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:09 schreef Alentejana het volgende:
Nee, kleedkamers vind ik wat anders als de puberleeftijd is bereikt, maar ook omdat mensen dan gène krijgen wat betreft hun lichaam.
Ik vind dat heel wat anders dan naar de wc gaan.
Neen, vrouwen horen gewoon thuis al aan te leren om de bril omlaag te doen of niet te zeuren. Ik raak dat ding niet aan als ik er niet op heb gezeten. Castratiedrang altijd...quote:Jongens horen trouwens gewoon thuis al aan te leren om de bril omhoog te doen of zittend te plassen.
It goes both ways. Equality and such. We moeten het zo afspreken de helft van de tijd doen de jongens het en de helft van de tijd doen de meisjes hetquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Discussie gaat ook over kleedkamers he
[..]
Neen, vrouwen horen gewoon thuis al aan te leren om de bril omlaag te doen of niet te zeuren. Ik raak dat ding niet aan als ik er niet op heb gezeten. Castratiedrang altijd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |