Ik ben mijn verdriet om mijn (overigens terechte) bekeuring aan het wegdrinken met koffie.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is rustig in het topic. Saai.
Koffie? Niet wat sterkers?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben mijn verdriet om mijn (overigens terechte) bekeuring aan het wegdrinken met koffie.
Voordrinkenquote:
Dit is het moment dat ik mij realiseer dat jij een spannender leven hebt dan ik.quote:
Nee, moet nuchter blijven ook! Moet nog weer terug naar huis!quote:
Valt vast mee!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit is het moment dat ik mij realiseer dat jij een spannender leven hebt dan ik.![]()
Fiets of chauffeur.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, moet nuchter blijven ook! Moet nog weer terug naar huis!
Mijn plannen voor dit weekend: in pyjama met hond op de bank.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Valt vast mee!
Ga je mee naar De Staat?
Ach soquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, moet nuchter blijven ook! Moet nog weer terug naar huis!
Naar Hilversum vanuit groningen toevallig?quote:
twitter:coen3fm twitterde op vrijdag 23-01-2015 om 14:36:41Oeps! M’n rijbewijs ligt in Groningen en heb ik nodig ivm autohuur. Is er toevallig iemand die van Groningen naar Utrecht/Hilversum rijdt? reageer retweet
Sommige mensen moeten ook gewoon werkenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is rustig in het topic. Saai.
Ik ook. En ik heb al best wel wat dingen gedaan vandaag.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten ook gewoon werken
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Naar Hilversum vanuit groningen toevallig?twitter:coen3fm twitterde op vrijdag 23-01-2015 om 14:36:41Oeps! M’n rijbewijs ligt in Groningen en heb ik nodig ivm autohuur. Is er toevallig iemand die van Groningen naar Utrecht/Hilversum rijdt? reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wow.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:28 schreef SilentChaos het volgende:
Violet Hill![]()
![]()
Een goede plaat van Coldplay
SCTTH -> MHquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:46 schreef SilentChaos het volgende:
Het is hier zelfs zo rustig dat er niks meer over de nieuwe MH gezegd wordt![]()
Ik dacht dat het verhaal een andere wending zou krijgenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:53 schreef ieniminimuis het volgende:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit. De liftmonteur kwam langs en kwam spontaan mij helpen met mijn fiets
Ik kreeg een schroefje niet los. En de meneer met zijn mannelijke spierballen natuurlijk wel.
#wegmetemancipatie
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik dacht dat het verhaal een andere wending zou krijgen
Goeiequote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:47 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
NOS op 3 met schijtlollige nieuwsberichten
Haha, zou wel tof zijn. Vond het al zo'n mooie titel. Het concept van vrij heeft volgens mij ook een beetje gefaald. Echt alleen muziek is leuk, maar de mensen die luisterden wilden waarschijnlijk gewoon weer een programma a la eksta weekendquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:09 schreef Zaktabak het volgende:
Wordt Vrij! nu serieus alsnog 'Live vanuit Klazienaveen'?
Eens. Ik ook.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:52 schreef ddx het volgende:
Mja ik ben inmiddels meeverhuisd met Gerard naar radio6, als er dan toch alleen muziek is
Die is wel tergend slecht jaquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:43 schreef Pino112 het volgende:
Marcelino Wunderlich in de reclame van YouFone!!!
Marcelino sowieso.quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:53 schreef ddx het volgende:
Moet je alleen niet te vaak horen volgens mij.
Bij een wilde waterval is dat best spectaculair hoor!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
De nieuwe van Dotan. Kijken naar stromend water is nog boeiender.
Dequote:Op zondag 25 januari 2015 03:29 schreef minthy het volgende:
Mijn kont zit vastgevroren aan het trap bij rubbereend in de achtertuin
Alweer gezopen ja ieniminimint?quote:Op zondag 25 januari 2015 03:29 schreef minthy het volgende:
Is dit een metafoor?quote:Op zondag 25 januari 2015 03:29 schreef minthy het volgende:
Eend was verder heen. Hij wou zelfs als eerste naar huis van ons twee! Gebeurt nimmer!quote:
quote:Op maandag 26 januari 2015 09:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die zou ik, net als Miss Montreal, wel willen geven.
[ afbeelding ]
Blijft een fijn plaatjequote:
#strugglesquote:Op maandag 26 januari 2015 10:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik van onderruglengte naar schouderlengte moet gaan met mijn haar...
Ik kan niets meer met mijn haar behalve staart of een vlecht. Voor de rest is het te zwaar...
Schouderblad-lengte is ook nog een optie. Niet meer zo zwaar en je kan nog steeds een vlecht.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik van onderruglengte naar schouderlengte moet gaan met mijn haar...
Ik kan niets meer met mijn haar behalve staart of een vlecht. Voor de rest is het te zwaar...
Als je zelf maar gelukkig bentquote:
Aan elkaar plakkende pagina'squote:Op maandag 26 januari 2015 09:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als zij ooit in de playboy komt ga ik hem denk ik voor het eerst in m'n leven kopen
Ik gok op een streepje
Ik ben een groot fan van lang haar. Mijn lief heeft het tot aan d'r kont zo lang.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Eensch, doe dan zoals Minthy al zegt: Schouderbladlengtequote:Op maandag 26 januari 2015 10:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben een groot fan van lang haar. Mijn lief heeft het tot aan d'r kont zo lang.
Je kan toch half los en daaroverheen een staart ofzo
Schouderlang = te kort
Jij knipt je eigen haar?quote:Op maandag 26 januari 2015 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Toch weet ik het niet hoor...
Als ik van de week mijn haar gewassen heb pak ik wel de schaar en dan zie ik wel.
HALLO MOPJENquote:Op maandag 26 januari 2015 10:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Schouderblad-lengte is ook nog een optie. Niet meer zo zwaar en je kan nog steeds een vlecht.
Genoeg haar om het recht te krijgenquote:Op maandag 26 januari 2015 10:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
dat gaat toch compleet scheef dan
Genoeg tutorials op internet. Als je haar lang genoeg is, is het helemaal niet moeilijk. Mijn haar is alleen wel zo steil dat elk foutje meteen opvalt, nog makkelijker is het dus als je krullen of slag hebt.quote:
HAI SKEET WIJ GAAN VANDAAG LEUCKE DINGENS DOEN OMDAT 1 JAAR SAMEN!!!!quote:
Hm, ik dacht dat elke vrouw naar de kapper ging.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:56 schreef alors het volgende:
[..]
Genoeg tutorials op internet. Als je haar lang genoeg is, is het helemaal niet moeilijk. Mijn haar is alleen wel zo steil dat elk foutje meteen opvalt, nog makkelijker is het dus als je krullen of slag hebt.
Dat inderdaad. Grove slag hier, ik doe het ook wel eens zelf. Omdat kappers vaak van die kletswijfjes zijn en dat mot ik niet.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:56 schreef alors het volgende:
[..]
Genoeg tutorials op internet. Als je haar lang genoeg is, is het helemaal niet moeilijk. Mijn haar is alleen wel zo steil dat elk foutje meteen opvalt, nog makkelijker is het dus als je krullen of slag hebt.
Nee, je moet ook gewoon rustig aan doen. Beter 3 keer een klein stukje dan in één keer heel veel. Dan kan er weinig misgaan, en anders kun je dat nog goed bijknippen zonder dat je een hele hap haar mist.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:57 schreef Bronson het volgende:
[..]
Hm, ik dacht dat elke vrouw naar de kapper ging.
Nooit dramatisch fout gegaan?
Ja idd, of ze doen gewoon wat ze zelf mooi vinden ipv wat jij vraagt. Of het is gewoon alsnog scheefquote:Op maandag 26 januari 2015 10:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Grove slag hier, ik doe het ook wel eens zelf. Omdat kappers vaak van die kletswijfjes zijn en dat mot ik niet.
Doet me een beetje denken aan de tijd dat ik nog regelmatig naar de hoeren gingquote:Op maandag 26 januari 2015 11:01 schreef alors het volgende:
Ja idd, of ze doen gewoon wat ze zelf mooi vinden ipv wat jij vraagt. Of het is gewoon alsnog scheefNee daar betaal ik geen 15 euro of meer voor. Dan doe ik het zelf wel.
gefelicitaartquote:Op maandag 26 januari 2015 10:57 schreef minthy het volgende:
[..]
HAI SKEET WIJ GAAN VANDAAG LEUCKE DINGENS DOEN OMDAT 1 JAAR SAMEN!!!!![]()
must... not... fapquote:Op maandag 26 januari 2015 12:19 schreef SilentChaos het volgende:
Lekkertje op rechts![]()
[ afbeelding ]
Mhaw.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:19 schreef SilentChaos het volgende:
Lekkertje op rechts![]()
[ afbeelding ]
ik hoor regelmatig mezelfquote:Op maandag 26 januari 2015 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Horen er nog meer mensen een wolf?
waar heb je het eerder gehoord danquote:Op maandag 26 januari 2015 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoorde dit nummer dit weekend voor het eerst en ik had het idee dat ik het nummer al eerder gehoord had.
Geen idee.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
waar heb je het eerder gehoord dan
Het lijkt op Lucky van Britney Spearsquote:Op maandag 26 januari 2015 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoorde dit nummer dit weekend voor het eerst en ik had het idee dat ik het nummer al eerder gehoord had.
Idd die twee lijken op elkaar. Dat verklaard een boel.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het lijkt op Lucky van Britney Spears
beatles love me do?quote:Op maandag 26 januari 2015 14:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen idee.
Het stukje "love me like you do" klinkt zeer bekend in het gehoor.
Ongelofelijk dat iemand anders dus schijnbaar dezelfde shit al heeft geproduceerdquote:
Niets mis met Ben Howard.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat iemand anders dus schijnbaar dezelfde shit al heeft geproduceerd
Valt me nog mee dat er geen melding van een spookrijder is.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:30 schreef SilentChaos het volgende:
Tergend kut dit....
Mensen die suïcidaal zijn en nu toevallig 3FM op hebben staan help je zo wel net over dat randje heen ja...
Nou niet gaan doen of je dit heel vreemd vindt.quote:
Nee dat niet. Wel triest.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou niet gaan doen of je dit heel vreemd vindt.
Als je vakantiedagen hebt, moet je ze ook gebruiken.quote:
haters gonna hatequote:Op maandag 26 januari 2015 18:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Coen op Wintersport iig
Hard werken hoor, bij 3FM
nee ik vind coen en sander leukquote:
EN DAT VAN ONZE BELASTINGCENTEN!!!!!!quote:Op maandag 26 januari 2015 19:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Volgens de omroep-cao hebben ze recht op 208,8 uur vakantie... Tenzij ze daar andere afspraken over hebben gemaakt. Dat zal met een salaris van dik 200.000 euro p.p. wel het geval zijn...
Nou.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:09 schreef Evertjan het volgende:
maar het is ze gegund hoor. Die mannen werken er hard voor
Eefquote:Op maandag 26 januari 2015 19:09 schreef Evertjan het volgende:
maar het is ze gegund hoor. Die mannen werken er hard voor
En dan doet ze alsof Bjork alleen maar beter is geworden vanaf LP1quote:
dat is nogal een grote klus voor Joram Kaat leuk voor die jongenquote:Joram Kaat is de nieuwe presentator van de EO-Jongerendag. De 3FM-dj volgt daarmee Manuel Venderbos op, die sinds 2008 de Jongerendag presenteerde. Op 6 juni 2015 presenteert Kaat de 41e editie van de EO-Jongerendag in het GelreDome in Arnhem.
De 20-jarige Kaat presenteert sinds het najaar van 2014 iedere zondagavond tussen 20:00 en 22:00 uur het programma 'Jouw Weekend Finale' op 3FM.
De EO-Jongerendag wordt sinds 1975 georganiseerd. Op het jaarlijkse evenement komen christelijke jongeren bij elkaar voor (christelijke) muziek, artiesten, sprekers en meer. Ook Jan van den Bosch en Bert van Leeuwen waren jarenlang presentator van het evenement.
Zou Mark van der Molen nu ook de vaste vervanger zijn van Stenders? Alhoewel Stenders bijna nooit afwezig isquote:Het nieuwe radioprogramma van Mark van der Molen op 3FM gaat 'Nog/al Wakker' heten. Vanaf 2 februari presenteert Van der Molen iedere zondag t/m donderdagnacht tussen 4:00 en 6:00 uur het programma. De dj maakt het programma voor omroep PowNed.
Van der Molen was sinds 2011 te horen op Radio Veronica. Hier maakte hij de laatste tijd een avondprogramma tussen 19:00 en 21:00 uur. Vanavond was hij voor het laatst te horen op de zender. Van der Molen werkte ook bij Kink FM, waar onder meer de middagshow presenteerde.
Bij 3FM neemt hij het programma over van Saskia Weerstand die sinds begin dit jaar tijdelijk het programma voor haar rekening neemt. Tot en met december 2014 was Frank van der Lende op dat tijdslot te horen, hij stapte over naar het weekend en maakt nu Vrij, de Freaknacht en That's Live op 3FM. Weerstand zal vanaf februari eenmaal per week een nachtprogramma presenteren.
twitter:radiofreak twitterde op maandag 26-01-2015 om 22:37:38'Nog/al Wakker' naam programma Mark van der Molen op 3FM http://t.co/C1IJGquBZ0 reageer retweet
twitter:MarkvdMolen twitterde op maandag 26-01-2015 om 22:53:35@radiofreak Het is zonder de slash
reageer retweet
twitter:martijnmuijs twitterde op maandag 26-01-2015 om 23:03:33@MarkvdMolen @radiofreak Ik vind mét slash leuker. Maar ja, wie ben ik. Ik had Muijst Wanted als programmatitel. Dus. reageer retweet
Verdommetwitter:michielveenstra twitterde op maandag 26-01-2015 om 23:04:15@martijnmuijs @MarkvdMolen @radiofreak na een paar jaar Veronica ben je Slash toch wel zat. reageer retweet
heeft ie snel voor elkaar. zolang zit ie nog niet op 3fm/bij de eo toch?quote:Op maandag 26 januari 2015 22:54 schreef Evertjan het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)ator-EO-Jongerendag/
[..]
dat is nogal een grote klus voor Joram Kaat leuk voor die jongen
Verdomme, moet dit.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 07:32 schreef Evertjan het volgende:
GEFELICITEERD DOMIEN!!!!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 07:32 schreef Evertjan het volgende:
GEFELICITEERD DOMIEN!!!!!!!
[ afbeelding ]
Verdomme goed nummer jaquote:
Vertel eens wat nieuws idd.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Tof volgens een quiz van Buzzfeed ga ik nooit trouwenIk had ook niets anders verwacht.
Yo Panda!quote:
Meer dan datquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Yo Panda!.
Alles kits achter de rits?
Ah, succesvol gedatequote:
Tweemaal ja. Aan het laatste wordt gewerktquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah, succesvol gedate? dikke titel voor je naam? Baan?
Het lijkt de natte droom wel van Jet Bussemakers.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah, succesvol gedate? dikke titel voor je naam? Baan?
Nicequote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Tweemaal ja. Aan het laatste wordt gewerkt
Haha lulquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
NiceWel een blijvertje dit keer
![]()
Nina Simone
Wat was je opening?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Tweemaal ja. Aan het laatste wordt gewerkt
Hij zette een bierviltje op z'n oor en vroeg: "Heb jij die gegooid?"quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat was je opening?
Mooie veters! Neuken?
of
Een ijsklontje op de grond gooien, erop springen en zeggen zo nu is het ijs gebroken!!!
Nicequote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:19 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Haha lul[ afbeelding ]
Begint er wel op te lijken ja
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij zette een bierviltje op z'n oor en vroeg: "Heb jij die gegooid?"
Ha, meesterlijkquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heeft bij mij 1 keer succes gehad hoorquote:
Waar komt die openingszin ook alweer vandaan? Ik had hem eerder gehoordquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken hem al een jaar of 10quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:25 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Waar komt die openingszin ook alweer vandaan? Ik had hem eerder gehoord
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken hem al een jaar of 10
Zou kunnen dat hij uit het slechte openingszinnentopic komt
Verdommequote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bij een vrouwtje de bovenkant van de achterkant van haar truitje/shirtje oid. ombuigen en naar het etiketje kijken en dan zeggen: "dat dacht ik al; Made in heaven".
ONZ / Foute openingszinnen
Jij hebt een opening EN IK ZIN!!!!!!!!!!!!!111111111111quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik lach mensen uit met foute openingszinnen.
Mwoah, er worden erger dingen op single uitgebracht.quote:
"Je benen zijn net als The Beatles... Al jaren niet meer bij elkaar..."quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik lach mensen uit met foute openingszinnen.
WR?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:37 schreef Pandaplint het volgende:
Tijdens een WR kussengevecht mijn kussen kwijtraken en aan een bloedmooi meisje met twee kussens vragen "Mag ik je kussen?"
Dat moet wel mijn slechtste ooit geweest zijn
Wat was haar reactie?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:37 schreef Pandaplint het volgende:
Tijdens een WR kussengevecht mijn kussen kwijtraken en aan een bloedmooi meisje met twee kussens vragen "Mag ik je kussen?"
Dat moet wel mijn slechtste ooit geweest zijn
Lachen met daarop volgend een snoeihard mep op mijn hoofdquote:
Jezus muisquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Beruchte openingszin tijdens borrels was toch altijd: wat is je lievelingsboom.
Tegenwoordig zou ik die beantwoorden met: niet diegene die tussen je benen zit.
Uitzinnige borrels kom jij ookquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Beruchte openingszin tijdens borrels was toch altijd: wat is je lievelingsboom.
Tegenwoordig zou ik die beantwoorden met: niet diegene die tussen je benen zit.
Dit doet mij denken aan meer dan 10 jaar geleden toen mijn stiefpa bij mijn moeder op de camping langskwam. Hij bleef slapen en in de ochtend werd mijn broertje zonder pardon de caravan uitgezet en ging de deur op slot.quote:
Godverdommequote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan meer dan 10 jaar geleden toen mijn stiefpa bij mijn moeder op de camping langskwam. Hij bleef slapen en in de ochtend werd mijn broertje zonder pardon de caravan uitgezet en ging de deur op slot.
Laten we zeggen dat we de caravan hebben zien bewegen
Verdomme.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan meer dan 10 jaar geleden toen mijn stiefpa bij mijn moeder op de camping langskwam. Hij bleef slapen en in de ochtend werd mijn broertje zonder pardon de caravan uitgezet en ging de deur op slot.
Ach, toen het zoontje van mijn bovenbuurvrouw nog niet alle dagen bij haar en haar nieuwe vriend woonde was het elke donderdagavond ook knallenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De schilderijen hangen scheef.quote:
Dit is een TMF style foto, Muis!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De schilderijen hangen scheef.
#autist
Schilderijen? Waar heb je het over? welke schilderijen?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De schilderijen hangen scheef.
#autist
Mijn browser blokkeert perfecte lichamen, dus ik zie alleen maar schilderijen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Schilderijen? Waar heb je het over? welke schilderijen?
Ah dan weet je dus ook niet hoe mijn vriendin eruit zietquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn browser blokkeert perfecte lichamen, dus ik zie alleen maar schilderijen.
Nee,quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah dan weet je dus ook niet hoe mijn vriendin eruit ziet
Zoals Muis al aangeeft: Een perfect lichaamquote:
Gratenpakhuisquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zoals Muis al aangeeft: Een perfect lichaam
Ja en anders moet je er iets harder voor werken...de een nog harder dan de anderquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Achja je moet er maar mazzel mee hebben dat je de juiste genen hebt.
Ik heb niet de juiste genen.
Vind ik nietquote:
Mijn buik is helaas het laatste waar vet afgaat. Voordat ik een platte buik heb, ben ik uitgehongerd.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja en anders moet je er iets harder voor werken...de een nog harder dan de ander
[..]
Vind ik nietze is gewoon slank, niet eng dun ofzo...
Ik weet niet hou oud dat meiske is, maar ik had haar vader kunnen zijn denk ikquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:15 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jij zou haar niet uit je bed trappen Ed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |