Ik ben mijn verdriet om mijn (overigens terechte) bekeuring aan het wegdrinken met koffie.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is rustig in het topic. Saai.
Koffie? Niet wat sterkers?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben mijn verdriet om mijn (overigens terechte) bekeuring aan het wegdrinken met koffie.
Voordrinkenquote:
Dit is het moment dat ik mij realiseer dat jij een spannender leven hebt dan ik.quote:
Nee, moet nuchter blijven ook! Moet nog weer terug naar huis!quote:
Valt vast mee!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit is het moment dat ik mij realiseer dat jij een spannender leven hebt dan ik.![]()
Fiets of chauffeur.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, moet nuchter blijven ook! Moet nog weer terug naar huis!
Mijn plannen voor dit weekend: in pyjama met hond op de bank.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Valt vast mee!
Ga je mee naar De Staat?
Ach soquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, moet nuchter blijven ook! Moet nog weer terug naar huis!
Naar Hilversum vanuit groningen toevallig?quote:
twitter:coen3fm twitterde op vrijdag 23-01-2015 om 14:36:41Oeps! M’n rijbewijs ligt in Groningen en heb ik nodig ivm autohuur. Is er toevallig iemand die van Groningen naar Utrecht/Hilversum rijdt? reageer retweet
Sommige mensen moeten ook gewoon werkenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is rustig in het topic. Saai.
Ik ook. En ik heb al best wel wat dingen gedaan vandaag.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten ook gewoon werken
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Naar Hilversum vanuit groningen toevallig?twitter:coen3fm twitterde op vrijdag 23-01-2015 om 14:36:41Oeps! M’n rijbewijs ligt in Groningen en heb ik nodig ivm autohuur. Is er toevallig iemand die van Groningen naar Utrecht/Hilversum rijdt? reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wow.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:28 schreef SilentChaos het volgende:
Violet Hill![]()
![]()
Een goede plaat van Coldplay
SCTTH -> MHquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:46 schreef SilentChaos het volgende:
Het is hier zelfs zo rustig dat er niks meer over de nieuwe MH gezegd wordt![]()
Ik dacht dat het verhaal een andere wending zou krijgenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:53 schreef ieniminimuis het volgende:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit. De liftmonteur kwam langs en kwam spontaan mij helpen met mijn fiets
Ik kreeg een schroefje niet los. En de meneer met zijn mannelijke spierballen natuurlijk wel.
#wegmetemancipatie
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik dacht dat het verhaal een andere wending zou krijgen
Goeiequote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:47 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
NOS op 3 met schijtlollige nieuwsberichten
Haha, zou wel tof zijn. Vond het al zo'n mooie titel. Het concept van vrij heeft volgens mij ook een beetje gefaald. Echt alleen muziek is leuk, maar de mensen die luisterden wilden waarschijnlijk gewoon weer een programma a la eksta weekendquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:09 schreef Zaktabak het volgende:
Wordt Vrij! nu serieus alsnog 'Live vanuit Klazienaveen'?
Eens. Ik ook.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:52 schreef ddx het volgende:
Mja ik ben inmiddels meeverhuisd met Gerard naar radio6, als er dan toch alleen muziek is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |