Ik ben mijn verdriet om mijn (overigens terechte) bekeuring aan het wegdrinken met koffie.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is rustig in het topic. Saai.
Koffie? Niet wat sterkers?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben mijn verdriet om mijn (overigens terechte) bekeuring aan het wegdrinken met koffie.
Voordrinkenquote:
Dit is het moment dat ik mij realiseer dat jij een spannender leven hebt dan ik.quote:
Nee, moet nuchter blijven ook! Moet nog weer terug naar huis!quote:
Valt vast mee!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit is het moment dat ik mij realiseer dat jij een spannender leven hebt dan ik.![]()
Fiets of chauffeur.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, moet nuchter blijven ook! Moet nog weer terug naar huis!
Mijn plannen voor dit weekend: in pyjama met hond op de bank.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Valt vast mee!
Ga je mee naar De Staat?
Ach soquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, moet nuchter blijven ook! Moet nog weer terug naar huis!
Naar Hilversum vanuit groningen toevallig?quote:
twitter:coen3fm twitterde op vrijdag 23-01-2015 om 14:36:41Oeps! M’n rijbewijs ligt in Groningen en heb ik nodig ivm autohuur. Is er toevallig iemand die van Groningen naar Utrecht/Hilversum rijdt? reageer retweet
Sommige mensen moeten ook gewoon werkenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is rustig in het topic. Saai.
Ik ook. En ik heb al best wel wat dingen gedaan vandaag.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten ook gewoon werken
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Naar Hilversum vanuit groningen toevallig?twitter:coen3fm twitterde op vrijdag 23-01-2015 om 14:36:41Oeps! M’n rijbewijs ligt in Groningen en heb ik nodig ivm autohuur. Is er toevallig iemand die van Groningen naar Utrecht/Hilversum rijdt? reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wow.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:28 schreef SilentChaos het volgende:
Violet Hill![]()
![]()
Een goede plaat van Coldplay
SCTTH -> MHquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:46 schreef SilentChaos het volgende:
Het is hier zelfs zo rustig dat er niks meer over de nieuwe MH gezegd wordt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |