die heb ik vorig jaar al om zeep geholpenquote:
Ja, ikquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:15 schreef Anne het volgende:
3 volgers die hier nog niet gepost hebbenBetrapt!
Yeah, blijkbaar, of niemand wil ze natuurlijk, dat kan ookquote:Op zondag 25 januari 2015 21:44 schreef Tankiej het volgende:
Inderdaad
Misschien ben ik de enige met de myreact open op autorefresh, tijdens het TV kijken
Ik had ook eigenlijk niet verwacht dat ik en op tijd zou zijn, en het antwoord zou weten, had het topic meer uit nieuwsgierigheid in myAT gegooid.quote:Op zondag 25 januari 2015 21:52 schreef Tankiej het volgende:
Bedankt
[..]
Vorig jaar zou je dan al te laat geweest zijn, 1-2 minuten hooguit
Idd, voorgaande jaren was het bijna niet aan te editten, heb nu 2 cup-a-soups op en de hond van de buren uitgelaten in de tussentijd.quote:Op zondag 25 januari 2015 21:52 schreef Tankiej het volgende:
Bedankt
[..]
Vorig jaar zou je dan al te laat geweest zijn, 1-2 minuten hooguit
Duurt wel lang hoor...quote:Op zondag 25 januari 2015 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
De volgende 4 kaarten gaan er overmorgen uit, ergens tussen 00.01 en 23.59u, dus houd de boel in de peiling![]()
Ennehh.. even ten overvloede waarschijnlijk, maar toch; heb je gewonnen, mag je dus niet meer meedoen de volgende rondes he
Ja, sowieso nog tot morgenquote:
Jep, kom maar op, voor 4 kaartjes in één keer dan heah, je hebt 20 secondenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:31 schreef allsystemshalt het volgende:
Mag ik het antwoord al zeggen zonder de vraag te weten?
bijnaquote:
http://www.motorbeursutre(...)R-XC-XRx-en-XCx.aspxquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:31 schreef Miniem het volgende:
Nou wil ik die foto zien, ik kan hem niet vinden.
Waar staat ie?
fanxquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:32 schreef Sounddragon het volgende:
Feli's allebei![]()
Kaarten volgen per PM
http://www.motorbeursutre(...)R-XC-XRx-en-XCx.aspxquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:31 schreef Miniem het volgende:
Nou wil ik die foto zien, ik kan hem niet vinden.
Waar staat ie?
Welke knop staat hij onder dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:32 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
http://www.motorbeursutre(...)R-XC-XRx-en-XCx.aspx
Heb serieus echt elke link en knop gehad, en deze kwam als laatste
Ergens bij de nieuwsberichtenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:33 schreef Miniem het volgende:
[..]
Welke knop staat hij onder dan?
Ik heb eerst al die fotos door zitten kijken van het fotoalbum
Overmorgen weer een nieuwe kansquote:
20.999? Ik zal wel scheel kijken.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:29 schreef Sounddragon het volgende:
Vraag 3:
Welke motor kost twintigduizendnegenhonderdnegenenegentig Eurootjes, en welke kosten komen daar nog bij?
[ afbeelding ]
Weet je het goede antwoord? Post het hier zo snel mogelijk in het topic; de eerste 2 posters met het goede antwoord krijgen ieder twee codes waarmee je 2 kaarten kunt bestellen via de site www.motorbeursutrecht.nl
In de buurt is dus niet goedquote:Op donderdag 29 januari 2015 18:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
20.999? Ik zal wel scheel kijken.De KTM 1290 Super Adventure komt 20.900 euro (excl exclusief transport- aflever-, en wettelijke kenteken en leges kosten) in de buurt.
Dat dus. Ik mis mijn ctrl-f.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:40 schreef mjan het volgende:
Ah. Net te laat, irritant op mobiel zoeken.
Psst, chrome heeft mobiel ook een 'find in page' optie.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat dus. Ik mis mijn ctrl-f.
Nu je het zegt... Ik heb pas sindskort weer een Android phone, deze functie heb ik dus over het hoofd gezien. Grr.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:56 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Psst, chrome heeft mobiel ook een 'find in page' optie.
heeft Densmee nog steeds geen kaarten gewonnen?quote:
nee inderdaad nog nietquote:Op zondag 1 februari 2015 11:44 schreef lipje het volgende:
[..]
heeft Densmee nog steeds geen kaarten gewonnen?
heb je al heel de week kunnen F5-enquote:
de eerste dagen was het voornamelijk blaffen inderdaadquote:Op zondag 1 februari 2015 13:13 schreef lipje het volgende:
[..]
heb je al heel de week kunnen F5-en![]()
![]()
Of blaf je al je longen eruit?
quote:
Ik vraag me serieus af hoeveel mensen er nou daadwerkelijk op zoek zijnquote:Op zondag 1 februari 2015 15:26 schreef densmee het volgende:
Ik doe dadelijk nog een keer antwoorden als dat zo lang moet duren
Waar ik vorig jaar mee gewonnen heb was veel lastigerquote:Op zondag 1 februari 2015 15:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af hoeveel mensen er nou daadwerkelijk op zoek zijn
In voorgaande jaren was het meestal binnen een minuut bingo, of zijn de vragen te moeilijk?![]()
Da's goed jonguh!quote:
Je hebt nog één kans.quote:
Yup, we weten alleen nog niet wanneer, dat houdt het spannendquote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:22 schreef Tunafish het volgende:
Zeg, morgen (overdag dus) ben ik er niet, komt die vraag nog?
jep.quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:41 schreef densmee het volgende:
En dan zo'n makkelijke vraag en nog geen goed antwoord
Bedankt!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:46 schreef Sounddragon het volgende:
Gefeliciteerd allebei; jullie zijn nu de nieuwe eigenaren van de laatste 4 kaarten van dit jaar![]()
Veel plezier ermee
Oh, doe ik toch mee?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:46 schreef Sounddragon het volgende:
Gefeliciteerd allebei; jullie zijn nu de nieuwe eigenaren van de laatste 4 kaarten van dit jaar![]()
Veel plezier ermee
We zullen de volgende keer eerst jouw planning opvragenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En dan stel je de vraag wanneer ik net ben gaan koken.
Sja, dat kunnen we hier niet ruikenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En dan stel je de vraag wanneer ik net ben gaan koken.
alweer?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:47 schreef densmee het volgende:
Zo, over een paar weken dan maar eens voor een nieuw pak kijken.
jep mag onderhand wel na 15000 kmquote:
in 2 dagen?quote:
van 15000 km bankhangen slijt je pak behoorlijkquote:
ja inderdaad, overal de gaten erin.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:07 schreef lipje het volgende:
[..]
van 15000 km bankhangen slijt je pak behoorlijkvooral in twee dagen tijd
Graag.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:50 schreef Anne het volgende:
[..]
We zullen de volgende keer eerst jouw planning opvragen.
Dan heb je wat gemist.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sja, dat kunnen we hier niet ruiken
Pff, mijn IXS pak heeft bijna anderhalve ton gereden; het is dat hij niet tegen rotondes kon, anders had ik hem nog steeds gedragenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |